Novinky
Tak vrazit v přepočtu 8 miliard Kč do výroby elektromotorů, které v autě skoro nikdo nechce, tomu říkám investice! 😲 >😒] :yes:
P.S. Renault by udělal lépe, kdyby konečně nabízel pořádnou motorizaci svých benzinových modelů - Clio buď se slabouškou 1.2 16V, nebo nepovedeným 0,9 TCe a jediný slušný motor, 1.2 TCe nabízejí jen s automatem - opravdu zoufalé a u Capturu je to to samé. Dále v novém Espace u Talismanu chybí přeplňované benzínové i naftové dvoulitry a tak by se dalo pokračovat. Tam by bylo třeba investovat ty miliardy!
P.S. Renault by udělal lépe, kdyby konečně nabízel pořádnou motorizaci svých benzinových modelů - Clio buď se slabouškou 1.2 16V, nebo nepovedeným 0,9 TCe a jediný slušný motor, 1.2 TCe nabízejí jen s automatem - opravdu zoufalé a u Capturu je to to samé. Dále v novém Espace u Talismanu chybí přeplňované benzínové i naftové dvoulitry a tak by se dalo pokračovat. Tam by bylo třeba investovat ty miliardy!
Zkus mně ty chytrolíne vysvětlit, proč se tedy Clio a Captur tak dobře prodávají. Třeba ty dvouspojky u nafty a benzínu budou spíš výhodou a měl by se jsi se ptát, co nabízí konkurence. Taky se zeptej proč místo pořádné naftové 1.6 nabízí zastaralé 2.0 se stejnými parametry a vyšší spotřebou.
Nevadí, hlavne že si inak zdravý a jesť ti chutí...
1,6 benzín i nafta naprosto stačí,ba předčí konkurenci v 95%vlastností motoru :yes: :yes: :yes: ,ten 0,9 Tce v Cliu není vůbec špatný naopak ,stará 1,2 16v bude končit a pro důchodce dobrá,1,2 120k je vynikající,stejně jako automaty v Renaultech 😉 :yes: :yes: :yes:
A kterou že to konkurenci předčí? Třeba v tomto testu nejsilnější nafta 118 kW zrychluje skoro za 12 sec. To možná stačí na starou Š 105, možná i na Š120, ale na koho dál?
[odkaz]
[odkaz]
je vcelku jasne ze zrychleni 0-100 zajima drtivou vetsinu zakazniku co si kupuji auta >😁
schvalne se zeptam prodejce kde jsem koupil auto kolik lidi se ho za jeho karieru ptalo "za kolik to auto zrychli z 0 na 100" >😁
schvalne se zeptam prodejce kde jsem koupil auto kolik lidi se ho za jeho karieru ptalo "za kolik to auto zrychli z 0 na 100" >😁
Jasně, chlapa zajímá barva exteriéru a interiéru a jestli se dozadu vejdou tři autosedačky. Na dynamiku auta normální chlap hází bobek a v životě by jej ani ve snu nenapadlo se na ní zeptat, natož něco takového požadovat. A v testu jí Chvala měří, protože absolutně nikoho nezajímá a nikdo to stejně nečte. 😄
Já se sice na čísla neptám (bývají v katalogu anebo ceníku), ale auto, které dá stovku za 12, mě pravděpodobně při předjíždění, až budu mít zapůjčenou předváděčku, nepřesvědčí. Pokud se vůbec budu obtěžovat něco takového zkoušet, protože (měkkou) hranicí je u mne 8 vteřin, to je dost daleko od 12. Pokud je špatný čas daný ne úplně zvládnutým startem z místa, tak mi to sice nemusí vadit při předjíždění, ale může to vadit ve městě (nechci být brzdou odjezdu z křižovatky) - záleží, kde je problém.
zrovna pri mestskych rychlostech je natom elektromobil lepe nez kdejakej "sportak" a hodnota 0-100 sice muze bejt spatna, ale hodnota 0-60 muze bejt daleko lepsi nez u konkurencniho auta, mimochodem Zoe je mestske auto a na krizovatce opravdu brzdou nebejva
panove _MT_ a Gvick2, tady jdete trosku sami proti tomu co tvrdite
panove _MT_ a Gvick2, tady jdete trosku sami proti tomu co tvrdite
Ten elektromotor je do města po všech stránkách lepší, než ty tebou jmenované.. Ať se ti to líbí, nebo ne, tak je v tom budoucnost 😉
nehlede na fakt ze na hladove oko vetsina lidi nejezdi, a hned jak zablika tak padi na benzinku, odhazuju ze Colta tankujem tak co 250-300km
silne pochybuju ze nekdo u techto malich aut sleduje pri koupi jakej to ma teoretickej dojezd, a to jestli to ma 35 nebo 50 litrovou nadrz si zjistuje tak jeden z tisice zakazniku
Mne spíše trápí cenová politika Zoe - auto stojí jako Clio R.S a pak tu máš ještě pronájem baterek, které tě omezují v nájezdu a zatím se mi nepodařilo zjistit, co když to skončí nebo chceš auto třeba na pár měsíců odstavit (to bude asi mou chabou němčinou). No a pak tu samozřejmě máme tu částku za pronájem - pro nájezd 37,5 tkm za 3 roky mi to vyšlo stejně jako spotřeba 7,5 litru na 100. Takže fakticky se to vyrovná téměř všem verzím Clia a to ještě nemáš v ceně elektřinu, která vyjde na další litr a půl benzinu...
On ten faktický dojezd lehce přes 100 km celkem stačí, ale je to drahá zábava a navíc musíš mít garáž, spoléhat na zásuvky různě po světě je zatím utopie... ;-\
A píšu to se smutkem, protože elektro auto by se mi i zamlouvalo, ale dokud je výhodnější i sportovní verze je to pro fanoušky techniky nebo ekomaniaky, nikoliv pro davy...