MB minulý měsíc oznámil dodavatelům, že mění svou strategii: namísto vysoké kvality busů, kterou trh nezaplatí, se chce striktně věnovat snížení výrobních nákladů i za cenu snížení kvality celku na úroveň konkurence, především turecké (TemSA?).
Zde v popisu jízdy s novinkou MANu čtu velmi pozitivní hodnocení hlukové izolace. To čtu samozřejmě rád. Ale je známo, že MAN má stejné problémy s profitabilitou své výroby (nejen v Polsku, ale také v Turecku). Jak tedy budou pokračovat? Vydají se cestou stále dokonalejších busů, nebo podlehnou tlaku trhu a vymění kvalitu za průměrná řešení? Toť velký otazník pro příští 3 - 5 let....
PavelK_
0
Obávám se, že podlehnou trhu. Už i v Německu začínají kupovat SORky, důvody jsou, myslím, jasné.
solaris1
0
to je to co si pyta trh, cize sa musia prisposobit aj ked si myslim ze aj kvalitne autobusy za vyssiu cenu by sa nestratili, no pre mna je jednotka solaris
Zde v popisu jízdy s novinkou MANu čtu velmi pozitivní hodnocení hlukové izolace. To čtu samozřejmě rád. Ale je známo, že MAN má stejné problémy s profitabilitou své výroby (nejen v Polsku, ale také v Turecku). Jak tedy budou pokračovat? Vydají se cestou stále dokonalejších busů, nebo podlehnou tlaku trhu a vymění kvalitu za průměrná řešení? Toť velký otazník pro příští 3 - 5 let....