Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
v clanku sa pise o trinactistovke...... a v tabulke to mate uvedene ako 1.4 vtec..... ;-) .... ono to asi predsa len bude skor ta 1,3ka ;-)
KANKUNEN
Zvenku je to dobré. 125 Nm je dobré tak pro základ, je to už celkem velké auto.
podobne zvlastne to ma aj yaris [odkaz] ;-) asi nejaka nova moda...
pride mi ze predosly ( teda este ten sucasny ) jazz je krajsi ako tento novy ... a to aj exterierom.... akoby honda spravila v dizajne krok dozadu....
pride mi ze predosly ( teda este ten sucasny ) jazz je krajsi ako tento novy ... a to aj exterierom.... akoby honda spravila v dizajne krok dozadu....
Napadlo tě třeba, že je to proto, aby na celý displej viděly i řidičky, sedící hodně blízko u volantu? Říká se tomu ergonomie. :-)
nikto netvrdi ze to nie je prakticke.... ;-) kankunen len napisal ze je to dizajnova katastrofa ... ale netvrdi ze to nie je prakticke ;-)
už současný Jazzík má rádio a celý středový panel mírně natočený k řidiči, jako řidič jsi toho ani nevšimnu, ale na místě spolujezdce to vypadá divně, připadám si trochu odstrčený :-)
Tak já nereagoval na invektivu, ale spíše komentoval situaci. Jistěže to žádná katastrofa není. Daleko větší katastrofa jsou rádoby cool tablety, trčící z palubních desek od Mercedesu po Citroen. ;-)
Xylo
Auto vypadá dobře, ale trochu mě zase zaráží ceny. Pokud si dobře pamatuju, tak předchozí 1,2 byla za cca 280 tis., tady je první cena 359 tis ....
Musíš počkat půl roku na akci. Klasická ceníkovka nikdy nešla pod 300 tisíc.
Tak od tech cca 280 byla ta 1,2, 1,3 bylo asi o 40 drazsi, takze jsi na 320Kc a to byla vybava S, ktera je zrusena. Dnes se zacina az druhou vybavou, coz je zaklad pro vyspele staty. Zaklad S pro socialy byl zrusen, pro takovou musis k ceske jednicce, kde pak k zakladu po doplneni vybavy das dalsich 150 navic. ;-)
Somewhere je už preč
Šírka so zrkadlami 1694 mm? A bez nich je to koľko, 1350 jak golfový vozík? Chcelo by to pri preberaní informácií nad tými číslami aj trochu uvažovať... Hodnota 1694 mm bude zrejme šírka karosérie bez zrkadiel, ako sa udáva bežne.
zaso
Kedy bude dostupná na Slovenskom trhu? Rovnako by ma zaujímali aj ceny, stránky výrobcu zatiaľ žiadne info neposkytujú.
kosmonaut
A přitom to není tak dávno, kdy to lépe snad ani udělat nešlo...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
suhlas...... tiez mi je starymi dobrymi hondami smutno..... ;-\
sam seba sa pytam... kde je s2000, accord, stary dobry civic, legend ci prelude alebo integra..... :'-( ... a chyba mi aj stream ci frv..... kedysi mala honda v eu kopec zaujimavych aj peknych aut...
tento novy jazz akoby pokracoval v tom cudesnom dizajne ktory nastolil novy civic.... ;-\ pritom predosly jazz bolo inak este celkom pekne a sympaticke auto
sam seba sa pytam... kde je s2000, accord, stary dobry civic, legend ci prelude alebo integra..... :'-( ... a chyba mi aj stream ci frv..... kedysi mala honda v eu kopec zaujimavych aj peknych aut...
tento novy jazz akoby pokracoval v tom cudesnom dizajne ktory nastolil novy civic.... ;-\ pritom predosly jazz bolo inak este celkom pekne a sympaticke auto
Arese
Prapodivný design (taková hrouda plechu na malých kolečkách), jediná (!) motorizace a jak je již špatnou tradicí, určitě i přemrštěná cena. Nová generace Jazzu se v Evropě opět žádným prodejním hitem nestane, to už je teď jisté (a nic na tom nezmění ani docela pěkný a mimořádně prostorný a variabilní interiér). Pořád nějak nedovedu pochopit, proč si Honda v Evropě v posledních letech usilovně likviduje pozici, kterou si zde v 80. a 90. letech pracně vydobila.... :'-( :no:
Jak to myslíš "opět žádným prodejním hitem nestane"? Současný Jazz se stále prodává docela slušně, uvážíme-li, jak staré je to auto...
lamal
interier je paradny, kvalitny, spracovanie skvele.. honda... variabilita paradna...
kolesa trocha utopene ale OK 15ky v serii, na 16 by to malo byt OK, nove napravy ? v zadu to vyzera ako multilink aspon na fotkach...
1,3vtec 0-100 11s pohoda... usporny a spolahlivy... ale žiletka, bude treba tocit co nie kazdemu vyhovuje... prekvapila nizsia spotreba na CVT podla tabuliek
zadne partie su skarede, je to JPN, no nevonia to moc
kolesa trocha utopene ale OK 15ky v serii, na 16 by to malo byt OK, nove napravy ? v zadu to vyzera ako multilink aspon na fotkach...
1,3vtec 0-100 11s pohoda... usporny a spolahlivy... ale žiletka, bude treba tocit co nie kazdemu vyhovuje... prekvapila nizsia spotreba na CVT podla tabuliek
zadne partie su skarede, je to JPN, no nevonia to moc
cital som kanadsky test hondy fit ( jazz ) kde je auto na 16tkach .... a bohuzial ani tie nevyzeraju nejake velke... stale akoby sa na aute stracali a kolesa boli akesi zapadnute ......asi to robi aj ten MPV tvar karoserie a obrovske mnozstvo plechu nad kolesami oboch naprav... laicky povedane... a mozno aj rozchod kolies mohol byt vacsi... ale tazko to takto z fotiek posudit kde je hlavna pricina
pride mi ze starsi jazz tieto vizualne problemy s kolesami nemal... alebo teda aspon boli navonok menej viditelne..... lepsie to maskoval
zrychlenie samozrejme ok.. je to male auto.... motor je paradny ( poctiva atmosfera v meste nesklame ) .. o kvalitach auta ako takych niet pochyb... :yes: uvidime co cena.....ta moze byt pre mnohych klucova
PS: predne partie mi trosku pripominaju niekdajsiu hondu city [odkaz] ;-)
pride mi ze starsi jazz tieto vizualne problemy s kolesami nemal... alebo teda aspon boli navonok menej viditelne..... lepsie to maskoval
zrychlenie samozrejme ok.. je to male auto.... motor je paradny ( poctiva atmosfera v meste nesklame ) .. o kvalitach auta ako takych niet pochyb... :yes: uvidime co cena.....ta moze byt pre mnohych klucova
PS: predne partie mi trosku pripominaju niekdajsiu hondu city [odkaz] ;-)
Ta 1,3 je pro beznou jizdu uplne v poho, staci otacky do 3tis. Pri tom toceni, kterym se tu casto nekdo stale ohani, bys musel neustale predjizdet.
Každopádně interiér v pořádku, Magic Seats i kufr, stejně jako prostornost už byla v pořádku minule, ale z čeho jsem tedy v šoku, je naprosto odporná sada fotografií. Je to klasická Honda, takže v reálu vypadá výrazně lépe, ale už jsem ji viděl nafocenou docela slušně, tohle je otřes. 8-s
Upozorňoval jsem na to, že je to naprostý nesmysl. Jazz je uvnitř velmi tiché auto, dokonce byl tišší, než Civic z té doby (8G). I to byl důvod (jeden z mnoha), proč jsme ho upřednostnili.
Jinak o hlučnosti při 80 se nedá mluvit, možná jsi měl otevřená okénka a předjížděl traktor. Hlučnější je při dálničních rychlostech, ale na to, to auto primárně není.
Jako malé auto do města, bezkonkurenční, magic seats jsou super, kufr taky ucházející a i na zadní sedačky posadím lidi, co mají nohy. :-|
U nové generace si mi vůbec nelíbí přední maska s chromovou lištou jakoby přilepenou tunerem z jiného auta. Jinat chválím za veselé barvy.