Novinky
Za to, že PSA je tam kde je, můžete i vy novináři. Ano i vy zde, stále dokola nás krmíte o tom že to top je jen z produkce VW a nic se jim nevyrovná. A dnešní doba, ve které media hrají obrovskou roli - jak se lidé rozhodují, spíše bych napsal, že dav je nasměrován, tam kde jej media dotlačí.
Jen ať se mašinerie koncernu "nažere" co nejvíce, ti ostatní klidně ať padnou na hubu. Jen pryč s kreativitou, tu my v VW neumíme, tak napišme snůšku blábolů o prémiové kvalitě, to že jsme se spolehlivostí na štíru přeci psát nebudeme. Tisíc krát napišme jak jsme kvalitní a ona se z toho (na papíře) stane pravda.
Je mi smutno kam směřuje výroba - VW honba za čísly, bez kreativity, nápadu a my jim to žereme....
K těm číslům, VW chce být jedničkou na světě, ale pro mne nikdy nebude, už jen tím jak toho chce dosáhnout - skoupit deset automobilek a pak se bít do prsou, to ne... Podívejte na Toyotu, kolik má značek pod sebou? Dvě/tři...?
😉 😉
Jen ať se mašinerie koncernu "nažere" co nejvíce, ti ostatní klidně ať padnou na hubu. Jen pryč s kreativitou, tu my v VW neumíme, tak napišme snůšku blábolů o prémiové kvalitě, to že jsme se spolehlivostí na štíru přeci psát nebudeme. Tisíc krát napišme jak jsme kvalitní a ona se z toho (na papíře) stane pravda.
Je mi smutno kam směřuje výroba - VW honba za čísly, bez kreativity, nápadu a my jim to žereme....
K těm číslům, VW chce být jedničkou na světě, ale pro mne nikdy nebude, už jen tím jak toho chce dosáhnout - skoupit deset automobilek a pak se bít do prsou, to ne... Podívejte na Toyotu, kolik má značek pod sebou? Dvě/tři...?
😉 😉
8-s
Není to trochu moc přísné? 😲 Francouze nemusím, ale určitě bych je řadil výše než např. Fiat nebo Korejce... ;-\
Ne! Je to nejhorší aušus, co existuje. Socialistická automobilka, která jenom myslí na prachy. Zákazník je až poslední. Daleko před ním jsou to státní pobídky, dotace a nařízení.
Odpudivý design, špatné zpraconání, přemrštěná cena. Odpad. Nebrat ani nové, ani použíté.
Odpudivý design, špatné zpraconání, přemrštěná cena. Odpad. Nebrat ani nové, ani použíté.
Zajimalo by me jak a jestli vubec se to projevi na sluzbach pro majitele veteranu/youngtimeru PSA znacek coz je v tuhle chvili zcela tragicke (v porovnani s nejmenovanymi GER vyrobci).
Jenže pro lidi je dnes (a vcelku správně) auto jen spotřebním předmětem. Heslo dne velí: použij a zahoď! A v takové situaci se jaksi národní hrdost na technické umění a konstruktérskou dovednost našich otců a dědů jaksi vytrácí. Spotřebitelé budou za pár let hromadně kupovat bezpohlavní čínské křápy a značky Peugeot, Renault i Citroën budou za pár let patřit historii stejně, jako značky De Dion, Talbot a Simca, když si vzpomenu jen na ty nejznámější (tedy ve Francii). Je to smutné, ale konzumní spotřebitel si to zaslouží. :no:
:yes😒br />
Horko ti asi svědčí. 😄
(Jen doplním : Bugatti, Delage, Matra, Alpine, Facel Vega, Berliet)
Traction Avant rozhodně patří nazvat nositelem pokroku, původní DS asi také a 2 CV sice z hlediska konstrukce až tak převratný nebyl, ale v souhrnu vlastností - myslím tím poměr výkon, cena, užitečnost, jednoduchost to vše s minimálními provozními náklady - byl výrazně nad veškerou tehdejší konkurencí ve své kategorii.