Novinky
Leccos ze saabu našlo u caddyho kvalitní uplatnění (safety)... Design prvotřídní a kvalita materiálů na rychlém postupu (kupředu). Nemám zpráv o kvalitě za poslední roky, ale věřím, že nezaostává (ve srovnání např. s Volvem).
Teď už jen aby e😜anze znamenala taky rozšíření dealerské a servisní sítě, snad GM Europe pomůže.
Osobně nejsem příznivcem V- variant, přijdou mi poněkud nepatřičné k luxusnímu duchu vlajkové lodi GM. Jenže tzv. evropská e😜anze na ně asi bude spoléhat. Nu což, pokud pomohou zlepšit ekonomiku dealeství, jen ať si milovníci ostrých osmiválců (a čtyřválců 😉 ) užijí!
Teď už jen aby e😜anze znamenala taky rozšíření dealerské a servisní sítě, snad GM Europe pomůže.
Osobně nejsem příznivcem V- variant, přijdou mi poněkud nepatřičné k luxusnímu duchu vlajkové lodi GM. Jenže tzv. evropská e😜anze na ně asi bude spoléhat. Nu což, pokud pomohou zlepšit ekonomiku dealeství, jen ať si milovníci ostrých osmiválců (a čtyřválců 😉 ) užijí!
Jen aby tu ty osmivalce prodavali (a delali)... ATS a CTS se od evropskych dealeru da sehnat jen oturbeny ctyrhrnek... 3.6 V6 nikde.
Cadillac jiz avizoval ze budoucnost je v mensich motorech, V8 a V6 postupne budou z jeho nabidky mizet, a zacit to ma s budoucim CT6 kde vrcholna motorizace ma bejt 3 litrove biturbo V6, s nim zacne postupne omlazovani a V8 vpodstate jiz dalsi nebude
Chtít může (každý)...
Souhlas. Jaguar horkotěžko prodá 15tis aut za půl roku v Evropě a Cadillac si tu plánuje světlé zítřky. Jsou absolutně mimo realitu Evropského trhu.
Jenže Cadillac má poněkud víc modelů než Jaguar (a bude mít) a taky je citelně levnější... Takže uvidíme. Vše to zatím hoří na málo dealerech, nulové reklamě a tudíž podvědomí a absenci naftáků.
Pak se místo 2-4 tisíc aut může ročně prodat 10-15 tis klidně.
Pak se místo 2-4 tisíc aut může ročně prodat 10-15 tis klidně.
Cadillac ma hlavne naprosto hroznou podporu, kterou si nastval vetsinu svych stavajicich zakazniku a pro ostatni jako znacka neexistuje, takze nejakou velkou e😜anzi bych necekal. Nemluve o faktu, ze ma minimum aut schopnych konkurovat v EU.
Tak podobná prohlášení o "útoku na evropský trh" občas vypouští Cadillac už asi tak 15 let a zatím skutek utek... To ale neznamená, že bych mu to nepřál, ale zdejší D3 je v podstatě neprůstřelná, sílí i Jaguar a snad se rozběhne i Alfa. Tak caddiho velmi obtížná situace...
Takze palec hore a doufam, ze se dokazou vyrovnat kvalitativne alespon evropskemu low cost mainstreamu typu Rapid, Elysee a podobne. Troufam si tvrdit, ze by to v pripade nekterejch modelu a vychytani musek mohla byt i lepsi varianta, nez Dacia. Drzime palce!
Sportovní verze V od Cadillacu sou dnes daleko lepší než M verze od BMW, to ti dneska řekně každý, BMW už dávno není sporotovní hračka pro nadšené řidiče, ale tuctová masovka navíc s divnými a ne extra kvalitními interiéry.
Cadillac má rozhodně ambice být přímou konkurencí Lexusu a D3 a to hlavně v USA.V 70. letech byl přímou konkurencí Seville Mercedes, Jaguar či dokonce Rolls.