Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Cadillac chce expandovat v Evropě

30 komentářů

Avatar - peter_ko
peter_ko
tebe to teplo v posledných dosť uškodilo...
ikarus
super už se těšíme :yes:
Avatar - white label
white label
Chtít může (každý)...
Avatar - peter_ko
peter_ko
takže "otevrenou mysl" >😁 tak prestaň húliť trávu a ľudia sa prestanú na teba pozerať ako na blázna
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Jen aby tu ty osmivalce prodavali (a delali)... ATS a CTS se od evropskych dealeru da sehnat jen oturbeny ctyrhrnek... 3.6 V6 nikde.
Johnnn
Trvalo mu to dost dlouho. Možná se pak rozloučím s MB.
Avatar - Balkan
Balkan
Ale rozbieha sa. Problem je mala ponuka modelov. Ked budu dieslove motory hlavne do Escalade uvidis ze predajnost pojde hore. A chyba mi jeden klasicky "americky"sedanovy model- ako XTS. Ale inak...tesim sa...A ano- servisna siet sa musi rozrast.
Avatar - Balkan
Balkan
Barichello ma pravdu. Cadillac je konkurent nemeckej premiovky. A Nemci maju sirsi a masovejsi program, cize Cadillac je skor konkurent Infiniti a Lexus co su znacky s menism rozhahom modelov
Avatar - Anonym
Anonym
Jenze 80 léta sou pryč a od 90 jde Cadillac nahoru co se týče techniky i kvality. Navíc nové interiéry snesou srovnání s Evropou.
Atila_
Jenze to byla sedmdesata leta, jeste pocatek osmdesatek byl OK, v jedne stare knizce jsem cetl vysledky marketingoveho vyzkumu kdy jeste nekdy v 83' byl Cadillac nejznamnejsi znackou luxusnich aut, zadny Lexus neexistoval, z D3 jenom Mercedes daleko za Cadillacem, jenze pak prisla leta osmdesata, devadesata a z Cadillacu se stala znacka pro duchodce. Dneska je statusem daleko za Lexusem natoz za D3, Cadillac je dobra story jak marketingove zabit puvodne naprosto dominujici znacku.
Avatar - Anonym
Anonym
o té top úrovni bych pomlčel.
Sportovní verze V od Cadillacu sou dnes daleko lepší než M verze od BMW, to ti dneska řekně každý, BMW už dávno není sporotovní hračka pro nadšené řidiče, ale tuctová masovka navíc s divnými a ne extra kvalitními interiéry.

Cadillac má rozhodně ambice být přímou konkurencí Lexusu a D3 a to hlavně v USA.V 70. letech byl přímou konkurencí Seville Mercedes, Jaguar či dokonce Rolls.
Avatar - Anonym
Anonym
Protože to dostaly firmy jako Charouz no. To je pak těžký >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Máš nesprávné info - V8 v CT6 bude, máme info přímo od lidí od GM. Ale přijde až někdy ne přelomu 21016/2017.

Dále pak V8 bude určitě u verzí V jednotlivých modelů
Arese
Tak podobná prohlášení o "útoku na evropský trh" občas vypouští Cadillac už asi tak 15 let a zatím skutek utek... To ale neznamená, že bych mu to nepřál, ale zdejší D3 je v podstatě neprůstřelná, sílí i Jaguar a snad se rozběhne i Alfa. Tak caddiho velmi obtížná situace...
Atila_
Cadillac ma hlavne naprosto hroznou podporu, kterou si nastval vetsinu svych stavajicich zakazniku a pro ostatni jako znacka neexistuje, takze nejakou velkou e😜anzi bych necekal. Nemluve o faktu, ze ma minimum aut schopnych konkurovat v EU.
Atila_
Pletes tam hrusky a jablka. Ty jednotlive znacky nejsou porovnatelne ani mezi sebou. Top uroven jsou nemecka auta takze Audi, BMW, Mercedes, pak je urcity odstup (ruzny podle ruznych socialnich skupin) a nasleduje Lexus, pak dlouho nic a pak jsou pseudopremie typu Infiniti nebo Acura na ktere uz se dotahuji luxusni modely ostatnich vyrobcu typu Hyundai. Cadillac je nekde kolem te Infiniti a Acury, nema ambice byt primou protivahou Lexusu natoz D3.
IPace
Cadillac jiz avizoval ze budoucnost je v mensich motorech, V8 a V6 postupne budou z jeho nabidky mizet, a zacit to ma s budoucim CT6 kde vrcholna motorizace ma bejt 3 litrove biturbo V6, s nim zacne postupne omlazovani a V8 vpodstate jiz dalsi nebude
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Asi tak. Podobné prohlášení už jsem párkrát četl. Otázkou tedy je, jak dosáhnout, aby tentokrát nedopadli stejně...
Avatar - Anonym
Anonym
Cadillac je prémiová luxusní značka, plně srovnatelný a plně konkurenceschopný vůči značkkám jako je Lexus, Infinniti, BMW, Acura.
Joab
Kdybyste radsi nekdo argumentoval, misto tehlech radoby vtipnejch reci. Pochvalim Cadillac, jsem rad, te se i podobny vyrobci snazej zvednout svou latku a prorazit na narocnejsi trhy nez je USA ci Cina a jsem za vola. Tak mi napis co ti na Cadillacu tak vadi, ze mu to neprejes..
Avatar - Anonym
Anonym
Neprodávaj, krom Escalade. Ale můžeš si je nechat dovézt neofiko
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže Cadillac má poněkud víc modelů než Jaguar (a bude mít) a taky je citelně levnější... Takže uvidíme. Vše to zatím hoří na málo dealerech, nulové reklamě a tudíž podvědomí a absenci naftáků.

Pak se místo 2-4 tisíc aut může ročně prodat 10-15 tis klidně.
Avatar - Anonym
Anonym
Vy máte v Psychiatrické léčebně o víkendu vycházky vid? >😁 >😁 >😁
kundalini_it
Souhlas. Jaguar horkotěžko prodá 15tis aut za půl roku v Evropě a Cadillac si tu plánuje světlé zítřky. Jsou absolutně mimo realitu Evropského trhu.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Leccos ze saabu našlo u caddyho kvalitní uplatnění (safety)... Design prvotřídní a kvalita materiálů na rychlém postupu (kupředu). Nemám zpráv o kvalitě za poslední roky, ale věřím, že nezaostává (ve srovnání např. s Volvem).
Teď už jen aby e😜anze znamenala taky rozšíření dealerské a servisní sítě, snad GM Europe pomůže.
Osobně nejsem příznivcem V- variant, přijdou mi poněkud nepatřičné k luxusnímu duchu vlajkové lodi GM. Jenže tzv. evropská e😜anze na ně asi bude spoléhat. Nu což, pokud pomohou zlepšit ekonomiku dealeství, jen ať si milovníci ostrých osmiválců (a čtyřválců 😉 ) užijí!
Joab
Jojo, srandicky >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
:yes:
Joab
No dobre, tak si toho Cadillaca teda nekupuj.. Ono podle ty polsky vlajky v tvym avataru je zrejmy, ze asi zrovna fanousek US aut nebudes, vid.
Joab
Fakt to nemusej bejt spatny auta, dej jim sanci. A pokud teda nedas, nepis kravoviny nekomu, kdo ma otevrenou mysl a je ochoten podporit i jine nez tradicni a uspesne vyrobce.
Joab
Jojo, dobra zprava. Evropa na tom neni moc dobre, ekonomicka konkurenceschopnost a kupni sila klesa, takze tyhle levnejsi alternativy tradicnich vyrobcu do budoucna pofrci. Geely, Cadillac a podobni..
Takze palec hore a doufam, ze se dokazou vyrovnat kvalitativne alespon evropskemu low cost mainstreamu typu Rapid, Elysee a podobne. Troufam si tvrdit, ze by to v pripade nekterejch modelu a vychytani musek mohla byt i lepsi varianta, nez Dacia. Drzime palce!