Nákup vašeho nového vysněného vozu se může změnit v noční můru, třeba když vám jej jen necelé dva kilometry po výjezdu z dealerství zničí nepozorný řidič. V tomto případě ale naštěstí vše dopadlo dobře.
Jestli jste to netusil do ted, tak co delate na auto.cz:-) prohlizite reklamy okolo stranek? snad kazdy mesic se tu o MX5 pise a jen tak to neprehlednete.
Tam zalezi na pojitce a taky na tom, zda to uznaji jako opravitelne, z casti vymenitelne a nebo rovnou totalka. Tak nevim co se resi :-) Znamej mel totalku do 3 let, ze dostane novy vuz. No po roce a pul mel totalku a vydelal na tom, jelikoz zacli delat novy model vozidla a cena jeho vybavy odpovidala skoro stejne vybave noveho modelu. Priplatil si akorat 15000 za lak. Jinak jedná se o toyotu avensis.
Dedek ma vyhodu v tom, ze je American, respektive soucasti obrovskeho trhu, na kterem chce Mazda uspet a je to urcite skvela reklama. Doted jsem ani netusil, ze nejaka MX5 existuje nebo se prodava. Zitra tam maji, hlavne v tom dilerstvi, 20 novych zajemkyn.
Jak vstřícně se chová Mazda k majitelům je např. na mazdaklubu v sekci CX5, problémy s opotřebením vahadel, následným řetězením poruch a ochotou Mazdy to adekvátně řešit. Takže informace jsou. V rozvojových zemích se Mazda chová nepatrně jinak. Jinak je to hezké auto.
se tak zachoval i naše Mazda. Já sice ujel "jen" 770 km, když mi paní nedala přednost a skončil jsem s nepojízdnou trojkou :-( Havárie si nese následky dál a servis moc neví co s tím 8-s
Zase pokud nedala prednost, byla to na rozdil od tohoto pripadu jeji vina.
Kazdopadne s autem bych nevyjel bez pojisteni a u noveho auta (ev. zanovniho nebo draheho) je normalni si zaridit pojistku bud bez spoluucasti, nebo spis rovnou s nahradou bouraneho vozu za novy. Ale je to od toho dealera Mazdy pekne gesto, navic reklama k nezaplaceni >:D:yes:
Znám případ z Vyškova, kde čerstvá majitelka fabie vyjela z autosalonu, nedala přednost a tak po bouračce mohla zacouvat rovnou do servisu. ;-\ Ujela tak 50m.