Členovi fóra 2addicts.com se podařilo získat list příplatků k chystanému BMW M2. Víme tak, že auto přijede výhradně na černých devatenáctipalcových kolech a bude k dispozici manuál i automat.
Nabídku manuální převodovky velice chválím,ale proč by proboha to auto muselo mít z továrny jen černá kola? Neznám nic ošklivějšího! Proč nedají zákazníkovi na výběr?
Tak tady s tebou (na rozdíl od el. park. brzdy) souhlasím, pokud ta kola budou celo černá, tak to taky nemusím, jak se totiž roztočí, vypadají jak zimáky.
Jinak nabídka převodovek (manuál/dvojspojka) je pro podobně sportovně orientovanou verzi ideální. Předpokládám, že bude v nabídce pouze jako rwd.
Odkdy vypadaji R19, za kteryma se budou skryvat (a pri pohybu budou krasne videt) na nizsi stredni silne nadstandartni brzdy (jeste predpokladam zdobene kontrasnimy trmeny), v pohybu jako zimaky? Cez ktere zimaky je videt "do kola"? :-)
Jinak cerne kola mi nevadi, omezeni ale jen na cerne kola taky nechapu a osobne mu ani neverim. Nemaji k tomu logicky duvod kdyz tam s nejvetsi pravdepodobnosti budou cpat stejne kola jako na M3/M4.
Ad prevodovky, volba fajnsmekra je manual a k tomu jsem osobne cekal spis 8hp. Nad DCT neskuhram, ale prekvapuje me, ze si BMW da tu praci zapracovavat jej do 2er.
Protoze prez vsechnu cest pred DCT tak aktualni inkarnace 8hp v bmw je famozni, kdyz si to spojim s tim ze bmw pro usetrene penize nnejde daleko ;-\ a taky vzhledem k X5M mi 8hp vs. DCT vychazi tak 50:50. Uvidime.
Jo, to bezpochyby má BMW vyladěné. Nicméně, stejně je DCT rychlejší a o něco ostřejší, což je pro auta tohoto typu žádoucí. Ale co by AMG za takovou převodovku dalo. >:D
U X5 to chápu, je to SUV, jiné zaměření, klientela a tak, si myslím.
Sorry, ale tento tvuj boj s "taky ///M" neberu. Ty by sis ho nikdy nekoupil, ja bych si ho nikdy nekoupil (a ani nepredstiram ze mam za co :-) ), spousta lidi by si jej nikdy nekoupila... ale X5M/X6M uz sve kvality v tom jak jezdi dokazali nespocet krat. Nemam osobni skusenost, ale snad kazdy clanek obsahuje udiv a nechapani nad tim jak to auto jako auto funguje, jak vtahne do deje a co vse si s nim muze tester dovolit. Strasne nerad to pouzivam jako argument, ale cas 8:05 z NR mluvi sam za sebe a mluvi stejnou reci jako e92 M3. Anebo jinak, pokud muze nepapirove nosit znak ///M i dvoutunova M5, nevidim duvod proc by jej nemohlo nosit i 2,2t SUV ktere neni pomalsi, ktere si taky dovoli sklouznost zad, ktere bavi ridit. ;-)
Není to žádný můj boj, je to prostě fakt, velikost/hmotnost se okecat nedá. To nic nemění na tom, že závodit na okruhu dnes můžeš i s kamionem, a to v principu s podobně skvělými časy. Sám píšeš, že už samotná M5 má poměrně nadváhu, proto, jsem taky psal, že i u M5/M6 si (časem) dovedu představit hdm.
Prostě v autě velikosti a hmotnosti X5 není dvojspojky potřeba, naopak k nejmenšímu/nejlehčímu eMku podle mě sedne jak * na hrnec.
Záleží i na designu disku, jestli bude "plnější", nebo spíš "prázdný". Každopádně do (černého) kola vždycky nevidíš tak ideálně, jak to popisuješ. Pokud to bude kombinace "kov" + černá, nemám s tím problém, ale úplně celá černá kola (nedej bože v plném matu) prostě nemusím.
Ohledně automatu jsem osobně naopak věřil/doufal v DCT, je to čistokrevné eMko, takže za mě volba správná a chvályhodná. :yes:
Samozrejme na designu zalezi, ale ///M kola jsou klasicky otevrenejsi, a tohle ve me zimaky/plechace neevokuje ani omylem.
[odkaz]
[odkaz]
Castejsi je spis tento efekt (bez toho cerveneho lemu, ktety tam ale chybet nebude)
[odkaz]
Práci? Mají ji i v jiných modelech, dalo by se tedy předpokládat, že má kompatibilní balení, respektive se s ní počítá (platformy pro jednotlivé segmenty nedělají nezávisle). Dříve ji nabízeli například i k 335i, jestli si dobře pamatuji.
Komplet černá kola se mi většinou nelíbí. Mám rád typicky jasnější přechod mezi diskem a pneumatikou. Když dojde na tmavá, líbí se mi například "platinová" kola u Porsche.
Zalezi kde bude M2 montovana, jestli v Lipsku jako zbytek 1er/2er, anebo jinde. Mozna nebude problem se zamontovanim DCT do M2 jako takove, ale s DCT v Lipsku vubec nepracuji a nepracuji tam ani s S55, jen N55 (coz btw furt nepovazuju za jasne, ze M2 dostane S55, spis ocekavam vyladenejsi N55 / B58?) a to uz naklady generovat bude. Zvlast pri v podstate kusove vyrobe jaka M2 ceka.
Do 335i sla, jen pro US trh (nevim kde byla 335is pro USA vyrabena v tom case), ale s prichodem 8hp byla postupne utlumovana vsude krom ///M a to az do bodu kdy i zavodni M235i racing si vystaci s 8hp, tak jsem tipoval ze M2 nebude vyjimka. Uvidime. :-)
Tak logistické náklady s tím spojené být mohou, ale to s celou výrobou M2. To není "práce se zapracováním". Odladit by ji samozřejmě museli, ne že ne. Ale není to pro ně nová převodovka.
Pravdu mas, sla i v evrope (do obycejne 335i, is se tu neprodavalo), ale byla to okrajova zalezitost vedle 6hp a s prichodem 8hp taky v seriove 3er nadobro skoncila. Jeste nejaky cas v evrope vydrzela v z4 35is, ale to postupne nahrazovani DKG aktualnim automatem je patrne a podle me bude v budoucnu jeste patrnejsi.
Jak píše i MT, pro 335i Coupé/Cabrio byla DKG v nabídce právě tady v Evropě.
" kupé a kabriolet BMW 335i s novou dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou DKG..."
[odkaz]
Přinejhorším budeš muset hledat v katalogu příslušenství, popřípadě se poohlédnout, jestli stejný rozměr nemají i na jiném modelu (nebo koupit neoriginální).
Taky jsem se nad tím podiloval. Naštěstí nebude problém je vyměnit za stříbrné, které M3 v nabídce má. Černá kola rád nemám, byť zrovna tyhle celočerná nebudou, pokud použijí ty z M3.
Protože testovací prototypy je měly/mají, a velmi pravděpodobně použijí stejný recept jako u 1 M - tudíž brzdy, kola, podvozkové díly atd. budou převzaty z M3.
Prototypy ano, ale ty prototypy byly taky maskované (viz první odkaz), takže dát jim záměrně jiná kola, než finální, by taky logicky nebylo od věci.
Jinak kola na druhém odkazu nejsou celo černá. Kombinace kov + černá by mi naopak nevadila.
Prototypy BMW, které jsou v pozdějším stadiu testování, mívají už produkční kola. [odkaz] [odkaz]
Kola se dají vždycky lehce vyměnit, ale kůže jako jediná verze interieru mi vadí. Líbí se mi, že pokračují v duchu 1 M, ale černou kůži si mohli odpustit.
Situace s koly je taková, že jedině s černými koly šla objednat M2 v US dealerstvích jako showcar na 03/16. To je celej fakt, když si někdo čte diskuze, pak by je měl dočíst až dolů.
Celý omezení se týká jen objednávek US dealerství na první kus! Specifikace bude představena v září...takže by bylo lepší si počkat než vypustit předem takovou věc ;-)
Nikde jsem nečetl, že to je první kus pro USA. Asi jsem to přehlédl, tak mi když tak pošli link. Diskuze o M2 sledují dost a i tam přispívám svými velmi hodnotnými příspěvky (2addicts). ;-)
"There was an image on his order form and the wheels are exactly the black rims withe silver accents we all know from the F8x."
Někdo si M2 už objednal a o žádném omezení pro USA demo cars jsem nečetl a ta osoba si evidentně jiná kola objednat nemohla.
Podle dřívějších info se výroba M2 měla rozjet už na podzim. Byla posunuta na rok 2016.
Musím říct, že pro řidiče mají teď u BMW docela slušný výběr M135i, M235i, M3, M4,
všechny s manuálem nebo automatem nebo dvouspojkou. Schválně jsem teď pročítal nějaký texty a jedničku/dvojku vyzdvihovali pro "radost z jízdy" i oproti M4. Za sebe musím říct, že mám docela solidní problém si vybrat. Protože roční 235i už jsou za milión a 135i
ještě míň...
M235 je o dost hezčí. Mně hatchbacky moc neberou:( když tak bych se rozhodoval podle toho, jestli tam přišel ten nový motor, ale bůhví, kdy se do těch aut dostane...
White label a jeho tridveraky >:D . Me naopak M135i vedle M235 dava smysl jen s 5 dverma, kdyz uz mene hezke auto tak aspon prakticke. Tohle sme tu uz ale resili, holt jina postava, jine potreby. :-)
Ale k tvemu komentu. Jasne, M235i je designove jina liga, mne HB taky moc neberou (ikdyz prave tyto superHH od premie maji i pro mne kouzlo), ale M135i je myslim proti M235i lehci (nechapu proc), je poFL takze bude lehce prekopana a doladena (podvozek?, uvnitr vidim snad jen panel klimy jako zmenu) a kdyz do M135i pri FL nedali B58 a zustali u N55 tak si nemyslim ze pri FL u 2er vyrabene na stejne lince by to udelali jinak.