Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Detaily o chystaném BMW M2: Přijde s manuálem i automatem

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 29. 7. 2015
44
Členovi fóra 2addicts.com se podařilo získat list příplatků k chystanému BMW M2. Víme tak, že auto přijede výhradně na černých devatenáctipalcových kolech a bude k dispozici manuál i automat.

Jeden z členů zahraničního fóra zabývajícího se výhradně vozy BMW 2 si hodlá objednat chystané BMW M2 a při té příležitosti měl možnost nahlédnout do listu standardní a příplatkové výbavy. Díky němu tedy víme mnoho zajímavých detailů o mnoha fanoušky velmi očekávaném automobilu.

V prvé řadě bude standardem šestistupňová manuální převodovka, za příplatek sedmistupňový dvouspojkový automat DCT. Mnoho na výběr ale nečekejte v otázce barvy vozu, k dispozici má být pouze černá Sapphire, bílá Alpine, modrá Long Beach a šedá Mineral, zatímco v interiéru prý najdeme pouze černou kůži s modrým prošíváním.

Malé, ale výkonné kupé má jezdit jen na černých devatenáctipalcových kolech, přičemž mezi další prvky standardní výbavy bude patřit třeba navigace Pro, karbonové obložení kabiny či zadní parkovací senzory. Připlatit si můžete kupříkladu za vyhřívaná přední sedadla, zadní parkovací kameru, audiosystém Harman Kardon, adaptivní světlomety či připojení k internetu.

Z hlediska výkonů vozu nemáme stále jasno, podle posledních zpráv se však očekává, že třílitrový šestiválec zvládne vydolovat výkon 272 kW (370 koní) a točivý moment při overboostu až 500 N.m. Zrychlení z klidu na sto kilometrů v hodině tak má proběhnout za méně než 4,4 sekundy, maximální rychlost bude tradičně omezena na 250 km/h.

Všechny detaily o voze pak budou známy za méně než dva měsíce, BMW M2 Coupe se má oficiálně představit na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu. Virtuální odhalení však může být již koncem srpna. My se již pořádně těšíme!

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

kolekce opravdových eMek
| 30. 7. 2015
White label a jeho tridveraky >:D . Me naopak M135i vedle M235 dava smysl jen s 5 dverma, kdyz uz mene hezke auto tak aspon prakticke. Tohle sme tu uz ale resili, holt jina postava, jine potreby. :-)

Ale k tvemu komentu. Jasne, M235i je designove jina liga, mne HB taky moc neberou (ikdyz prave tyto superHH od premie maji i pro mne kouzlo), ale M135i je myslim proti M235i lehci (nechapu proc), je poFL takze bude lehce prekopana a doladena (podvozek?, uvnitr vidim snad jen panel klimy jako zmenu) a kdyz do M135i pri FL nedali B58 a zustali u N55 tak si nemyslim ze pri FL u 2er vyrabene na stejne lince by to udelali jinak.
Avatar - white label
Proboha, proč jen černá kola?!
| 30. 7. 2015
Jo, kůže látka by byla taky v pohodě...
Avatar - white label
Proboha, proč jen černá kola?!
| 30. 7. 2015
Není to žádný můj boj, je to prostě fakt, velikost/hmotnost se okecat nedá. To nic nemění na tom, že závodit na okruhu dnes můžeš i s kamionem, a to v principu s podobně skvělými časy. Sám píšeš, že už samotná M5 má poměrně nadváhu, proto, jsem taky psal, že i u M5/M6 si (časem) dovedu představit hdm.
Prostě v autě velikosti a hmotnosti X5 není dvojspojky potřeba, naopak k nejmenšímu/nejlehčímu eMku podle mě sedne jak * na hrnec.
Proboha, proč jen černá kola?!
| 30. 7. 2015
Ano. Celokožené v základu by mě překvapilo (v EU, ne v USA), možné je však všechno.
Avatar - white label
kolekce opravdových eMek
| 30. 7. 2015
Mně by M135i nevadil jen v případě pouze jednoho páru dveří, jinak raději 235i.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku