Ekonomika
Zajímalo by mě proč se musí rozkopat všechny výpadovky z Brna najednou?? To je takový problém něco o rok odložit. Některé cesty by to rok ještě vydržely, protože nebyly v tak strašném stavu a člověk by nezůstal stát hned po opuštění parkoviště a je jedno kudy to vezme. A směrem na Vyškov vede taky D1 tak by mě zajímalo, kde je ten druhý pruh, ale Tok tam nejezdí tak je mu jedno, že se to šprajcne už před Brnem od Prahy...
Jo, znak celé ČR. Rozkopané i obce na možných objízdných trasách.
Na jedné straně jsem rád, že se zainvestovalo do oprav silnic. Na straně druhé očividně nejsou tyto rekonstrukce koordinované.
Na jedné straně jsem rád, že se zainvestovalo do oprav silnic. Na straně druhé očividně nejsou tyto rekonstrukce koordinované.
Asi nikudy. Na výjezd směrem na Vídeň naistalovaný "generátor kolon" - oprava mostu u křížení se silnicí z Ivančic. Pro x desítek tisíc aut ze směru Brno - Vídeň jeden pruh, pro připojení 10ti aut za den od Ivančic vyhrazený druhý pruh.
Brno paralyzováno hned 2x opravou směrem na Vyškov - velký okruh (dálnice) kolonou, vnitřní okruh těmi z dálnice, co si myslí že to ve špičce půjde přes centrum velkoměsta rychleji...
Do toho teď přidají ještě směr Bratislava a už to bude opravdu tak akorát kajakem po Svratce...
Brno paralyzováno hned 2x opravou směrem na Vyškov - velký okruh (dálnice) kolonou, vnitřní okruh těmi z dálnice, co si myslí že to ve špičce půjde přes centrum velkoměsta rychleji...
Do toho teď přidají ještě směr Bratislava a už to bude opravdu tak akorát kajakem po Svratce...
Nemohli by se už konečně také jednou potkat ti pánové, co rozhodují o těchto uzavírkách a omezeních? Rekonstrukci D1 Brno-Vyškov chápu, ale proč se musí zároveň uzavřít stará silnice z Brna na Vyškov? Úsek Rousínov-Tučapy se také opravuje, pravidelně tu bývají omezení provozu nebo dokonce úplný zákaz vjezdu, jako je teď tomu v Komořanech. Aby toho nebylo málo, tak donedávna byla rozkopána další objízdní trasa, kde byl zákaz vjezdu z důvodu rekonstrukce kanalizace v Nemojanech. Takže v podstatě zbývá jediná objízdní trasa, a to vrchem přes Ochoz u Brna a dále na Račice, ale asi to nebude dlouho pravda. Dnes jsem totiž po dané silnici jel na kole a vypadá to, že zde bude také probíhat rekonstrukce silnice, jsou tu vyznačené délkové kilometry. Hrozím se pondělí, kdy po dovolené budu muset jet opět do Brna do práce. Kudy mám jezdit trasu z Vyškova na západ Brna, abych nestál v kolonách, nevíte někdo?
V avataru máš motorkáře, říkáš si dr. biker - v čem je problém? Na mašině profrčíš jako nic😊 letos už ji nestihnu, ale příští rok do auta nesednu přes léto😊 protože to co se děje aktuálně s Brnem /na příjezdu od Blavy rozkopaná Hněvkovského, tzn. další kolony, krom těch, které jsou na exitu na Ostravu/, nedá se odbočit k Olympii a dál na Vídeňskou, protože tam se spravuje most, leda to obkroužit a s mírnou zajížďkou kolem Avionu se vrátit. Brno je v kleštích jak za švédských válek😊
Problém je v tom, že já nejsem motorkář ale cyklista, biker je totiž i cyklista. Jezdit na kole denně do práce necelých 50 km ráno tam a odpoledne to samé domů je fyzicky i časově náročné a hlavně nastává opět problém, kudy bezpečně projet Brno z východu na západ, aniž bych se pletl autům na cestě, což já dělám nerad. Raději zůstanu u dojíždění autem a na kole se projedu po práci v lese.
Jo, jo . Všechno špatně. S láskou vzpomínám na minulý rok, kdy byly zavřeny 2 po sobě jdoucí nájezdy na D1 směr Brno- Vyškov i Rousínov. A tak se v Rousínově, kudy jezdil celý Vyškov do Brna, rozhodli opravit chodníky a dát semafor- uzavírku. Já bych je bil hlava nehlava. ;-\
Nevadí mi ani tak velké rekonstrukce, ale to, že při nekvalitě opravy bude vše velice brzy tam, kde dnes před opravou. U nás v městě Eurovia na podzim udělala asi 800 m povrchu, teď dělá další a koleje se tam začaly jevit po asi 2-3 měs, byť kdo trochu vidíme okem techniků, bylo patrné, že povrch je nic moc a kvalita nula. To je hl problém oprav nebo i výstavby- totální nekvalita a mrhání penězi. No a firmy si vesele mastí kapsy a rozpočet krvácí.
Přidávám se k Tvému hlasu! Kvalita je to, co by mělo mít přednost před množstvím a rychlostí.
A též mají pravdu ti, co upozorňují na nutnost přednostního vybudování R35. Bez ní totiž bude D1 po rekonstrukci zase brzy v opravách.
Tohle je na bednu, že tyto dvě základní věci není schopen prosadit a pohlídat ani jeden ze zodpovědných (pan Tok je jen hodně vidět, ale kromě něj jsou zodpovědní ještě další státní úředníci...). Pan Tok sice kdysi a kdesi hlásil, že bude dbát na to, aby nebyly automaticky vybírány firmy s nejnižší nabídkovou cenou, ale stejně mám takové nějaké šimrání kolem žaludku, že opravy budou stejně udělány horkou jehlou a s krátkou životností.... Nebo snad ten čas tak neskutečně letí?!
A též mají pravdu ti, co upozorňují na nutnost přednostního vybudování R35. Bez ní totiž bude D1 po rekonstrukci zase brzy v opravách.
Tohle je na bednu, že tyto dvě základní věci není schopen prosadit a pohlídat ani jeden ze zodpovědných (pan Tok je jen hodně vidět, ale kromě něj jsou zodpovědní ještě další státní úředníci...). Pan Tok sice kdysi a kdesi hlásil, že bude dbát na to, aby nebyly automaticky vybírány firmy s nejnižší nabídkovou cenou, ale stejně mám takové nějaké šimrání kolem žaludku, že opravy budou stejně udělány horkou jehlou a s krátkou životností.... Nebo snad ten čas tak neskutečně letí?!
[odkaz]
Je neskutečně smutný, jak kdokoliv z politickýho spektra dokáže bezskrupulozně lhát celému národu, ačkoliv už tehdy muselo být jasné, že toto prohlášení nemůže splnit. Ťok je jen dalším v řadě lhářů na MD.
Btw: Ten kdo si myslí, že se kolonám u Brne vyhne noční jízdou bude zklamán, jedná se o tak důležitý dopravní uzel, že jeho frekventovanost zůstává prakticky kdykoliv poměrně silná. Včera jsem o půlnoci od 203km poposkakoval cca 50 min 😉
Na komunalnej urovni je to pravy opak. Kedze volby boli pred rokom, vacsina projektov meska alebo je pozastavena kym sa nove vedenia miest pripoja na zlatu zilu cez svoje nastrcene firmy.
Je to tak, jel jsem směrem z Brna na Vyškov v sobotu v 22h, kdy by mněl být slabší provoz a je to katastrofa... kolona před tou opravou (204 až 210km) kde se zbíhají dva pruhy plus jeden připojovací se vytvoří už někde na 197-199km, zdržení cca 40-50min + pak se od 204 do 210 pokračuje jedním pruhem, než se to trochu v tom jednom pruhu rozhýbe jede se třeba i jen 40- 60km v hodině...... teď k tomu přibude i druhý směr na Prahu....
Člověk může být ohrožen lecčíms, například pádem meteoritu, policejním člunem, nadrženým policajtem na přechodu, infarktem při čekání v horku v uzavírce...
Jakpak bude tato ohrožení pan ministr řešit, ptám se jménem všech poctivě pracujících?
Ale klid, on pan ministr své předchozí neuvážené prohlášení o průjeznosti dálnice ve dvou pruzích jistě včas upraví.
Ještě mě tak napadá, když už tak už, proč Tuk-tuk nezavře tu dálnici celou? Odpadly by problémy s možným ohrožením dělníků, policajti z Passatů by mohli hlídat červenou na přejezdech, samé klady a pozitiva...
Je to tak zlý že několikakilometrový kolony se dělaj i v půl jedný ráno :no: ;-\