Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dálnice D1 a D2 u Brna: Chystají se rozsáhlé rekonstrukce, začnou už zítra

Od soboty očekávejte velké dopravní komplikace okolo Brna. Na dálnice D1 a D2 totiž vyrazí těžké stavební stroje.
Zpět na článek
31. 7. 2015 10:10
31. 7. 2015 10:44
31. 7. 2015 11:25
31. 7. 2015 12:19
1. 8. 2015 12:54
10. 8. 2015 10:56
31. 7. 2015 12:10
1. 8. 2015 13:06
31. 7. 2015 11:56
31. 7. 2015 13:04
31. 7. 2015 21:12
31. 7. 2015 14:05
31. 7. 2015 21:52
1. 8. 2015 14:38
31. 7. 2015 10:10
Ťok lže
Ačkoliv ministr na konci června slíbil svým chlebodárcům (myslím tím občany ČR), že D1 bude po celé prázdniny průjezdná dvěma pruhy každým směrem i během rekonstrukce, znovu se ukázalo, že šlo pouze o lež...

[odkaz]

Je neskutečně smutný, jak kdokoliv z politickýho spektra dokáže bezskrupulozně lhát celému národu, ačkoliv už tehdy muselo být jasné, že toto prohlášení nemůže splnit. Ťok je jen dalším v řadě lhářů na MD.

Btw: Ten kdo si myslí, že se kolonám u Brne vyhne noční jízdou bude zklamán, jedná se o tak důležitý dopravní uzel, že jeho frekventovanost zůstává prakticky kdykoliv poměrně silná. Včera jsem o půlnoci od 203km poposkakoval cca 50 min ;-)
Rozbalit vlákno
10
31. 7. 2015 10:44
Re: Ťok lže
Nic nesluzi lepsie na politicku propagandu ako dialnice a cesty. U nas je rok pred volbami a zrazu sa da robit aj cez vikendy, vsade je ruch, naplanovane otvaranie usekov. Samozrejme medialna propaganda bezi na plne obratky, pretoze gro volicov kto tych zlodejov voli po tej dialnici mozno ani nikdy nepojde.

Na komunalnej urovni je to pravy opak. Kedze volby boli pred rokom, vacsina projektov meska alebo je pozastavena kym sa nove vedenia miest pripoja na zlatu zilu cez svoje nastrcene firmy.
31. 7. 2015 10:52
Re: Ťok lže
Myslíte, že po volbách zase v noci pracovat přestanou ? Nebo mají přestat už teď, aby se neřeklo, že to dělají kvůli volbám ? Volby jsou přece každou chvíli nějaké, takže se vlastně pořád něco dělá a voliči z toho doopravdy něco mají, ne ?
31. 7. 2015 11:25
Re: Ťok lže
Ad důležitý uzel: jsem rád za nový povrch, ale štve mě, že původní záměr rozšířit úsek Ostrovačice - Holubice na tři pruhy, byl hozen do koše. Ta dálnice je přetížená i v noci a bez uzavírek
31. 7. 2015 12:19
Re: Ťok lže
protože to už chtělo dávný čas investovat do R35 a R43. Bez nic se D1 neuleví.
1. 8. 2015 12:54
Re: Ťok lže
presne tak, nez pristupovat k rekonstrukci d1, mela se dodelat minimalne R35. samozrejme ale ne tim zpusobem, kterym se na ni momentalne pracuje (dodelavani tripatrove krizovatky u hradce kralove, ktere jeste minimalne pet let nikom slouzit nebude - a to jsem optimista).
10. 8. 2015 10:56
Re: Ťok lže
Hele co ale vím tak by měl být výhledově dodělán obchvat Hradce a kus R35 z Hradce kousek před Mýto, což by výrazně pomohlo. Není to sice ideální, ale chvála bohu aspoň za těch 30 km dálnice. Až to bude tak přestanu jezdit z Jablonce do Brna přes D1 a budu to brát už vrchem přes Svitavy, pže to už bude konečně pohodlnější a rychlejší (teroreticky) než po D1. Jsem zvědavej jestli se jí dočkáme do 3-4 let jak to bylo původně plánovaný. Ani netuším jestli se na tomhle úseku už začalo konečně pracovat.
Avatar - Covenant
31. 7. 2015 12:10
Re: Ťok lže
webpaja
Je to tak, jel jsem směrem z Brna na Vyškov v sobotu v 22h, kdy by mněl být slabší provoz a je to katastrofa... kolona před tou opravou (204 až 210km) kde se zbíhají dva pruhy plus jeden připojovací se vytvoří už někde na 197-199km, zdržení cca 40-50min + pak se od 204 do 210 pokračuje jedním pruhem, než se to trochu v tom jednom pruhu rozhýbe jede se třeba i jen 40- 60km v hodině...... teď k tomu přibude i druhý směr na Prahu....
31. 7. 2015 13:41
Re: Ťok lže
No, pan ministr Tuk-tuk před nedávnem tvrdil, že vinou překročení rychlosti aut při průjezdu stavbou dochází ke zraněním nebohých dělníků a tudíž je nutné rychlost měřit a viníky přísně potrestat. Kupodivu se žádný takový případ nepodařilo nalézt. Tuk-tuk se poučil a teď prohlašuje, že dělníci mohou být ohroženi. To je dostatečně neutrální.
Člověk může být ohrožen lecčíms, například pádem meteoritu, policejním člunem, nadrženým policajtem na přechodu, infarktem při čekání v horku v uzavírce...
Jakpak bude tato ohrožení pan ministr řešit, ptám se jménem všech poctivě pracujících?
Ale klid, on pan ministr své předchozí neuvážené prohlášení o průjeznosti dálnice ve dvou pruzích jistě včas upraví.
Ještě mě tak napadá, když už tak už, proč Tuk-tuk nezavře tu dálnici celou? Odpadly by problémy s možným ohrožením dělníků, policajti z Passatů by mohli hlídat červenou na přejezdech, samé klady a pozitiva...
1. 8. 2015 13:06
Re: Ťok lže
tok je cistokrevny levicovy populista zapadajici do struktury soucasne vlady. pokud chci urychlit stavbu dalnic, zacnu se zakony v parlamentu na useky prekryvajici nejvice problematicke useky soucasnych silnic prvni tridy (obchvaty mest, klikate useky v kopcovitych castech, atd.). pak na to muzu cerpat dotace eu. na dalnici d3 momentalne vyrazili stavet useky, kde je pulprofil (budejovice-vesely nad luznici), misto toho, aby v prvni rade konecne obkrouzili budejovice, v druhe pak projeli stredni cechy az na prazsky okruh (tam je soucasna i3 nejpretizenejsi), v treti rade dodelali r3 na rakouskou hranici (tam je ta nevyhovujici klikatice) a az nakonec prestaveli v soucasne dobe nejmene problematicky prehledny usek. to je realita d3... u d1 vidim take palcivejsi problem v okoli pprerova nez kolem brna (ne ze by d1 opravu nepotrebovala, o tom zadna, ale). timto zpusobem maji jit stavebni priority ruku v ruce s legislativnimi. dale by bylo spravne zrusit vsechna myta, princip dalnic spociva zejmena v tom, ze ty cesty jsou volne, kapacitni a stahuji na sebe zejmena tranzitni a dalkovou dopravu. takovy pristup by zrejme minuly tyden usetril tri nebozaky a dalsi zmrzacene a zranene z pendolina.
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2015 09:43
Re: Ťok lže
ANO Ťok nezklamal >:-[]

Je to tak zlý že několikakilometrový kolony se dělaj i v půl jedný ráno :no: ;-\
31. 7. 2015 11:56
Proč
Zajímalo by mě proč se musí rozkopat všechny výpadovky z Brna najednou?? To je takový problém něco o rok odložit. Některé cesty by to rok ještě vydržely, protože nebyly v tak strašném stavu a člověk by nezůstal stát hned po opuštění parkoviště a je jedno kudy to vezme. A směrem na Vyškov vede taky D1 tak by mě zajímalo, kde je ten druhý pruh, ale Tok tam nejezdí tak je mu jedno, že se to šprajcne už před Brnem od Prahy...
Rozbalit vlákno
2
31. 7. 2015 13:04
Re: Proč
Jo, znak celé ČR. Rozkopané i obce na možných objízdných trasách.
Na jedné straně jsem rád, že se zainvestovalo do oprav silnic. Na straně druhé očividně nejsou tyto rekonstrukce koordinované.
31. 7. 2015 21:12
Re: Proč
Jsou - rekonstuují úplně všichni:) včera jsem jel po nějakých ***ačkách a v kdejaké vesnici semafory, odfrézované cesty, výluky, objížďky... ale zas to budem mít hezký:)
Co mně trochu zarazilo byl omezený provoz na tříproudovce za Lipníkem - ta přece byla postavená tak před 5 lety?
31. 7. 2015 14:05
Kudy ven?
Asi nikudy. Na výjezd směrem na Vídeň naistalovaný "generátor kolon" - oprava mostu u křížení se silnicí z Ivančic. Pro x desítek tisíc aut ze směru Brno - Vídeň jeden pruh, pro připojení 10ti aut za den od Ivančic vyhrazený druhý pruh.
Brno paralyzováno hned 2x opravou směrem na Vyškov - velký okruh (dálnice) kolonou, vnitřní okruh těmi z dálnice, co si myslí že to ve špičce půjde přes centrum velkoměsta rychleji...
Do toho teď přidají ještě směr Bratislava a už to bude opravdu tak akorát kajakem po Svratce...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dr.biker
31. 7. 2015 20:24
Kudy máme jezdit?
Nemohli by se už konečně také jednou potkat ti pánové, co rozhodují o těchto uzavírkách a omezeních? Rekonstrukci D1 Brno-Vyškov chápu, ale proč se musí zároveň uzavřít stará silnice z Brna na Vyškov? Úsek Rousínov-Tučapy se také opravuje, pravidelně tu bývají omezení provozu nebo dokonce úplný zákaz vjezdu, jako je teď tomu v Komořanech. Aby toho nebylo málo, tak donedávna byla rozkopána další objízdní trasa, kde byl zákaz vjezdu z důvodu rekonstrukce kanalizace v Nemojanech. Takže v podstatě zbývá jediná objízdní trasa, a to vrchem přes Ochoz u Brna a dále na Račice, ale asi to nebude dlouho pravda. Dnes jsem totiž po dané silnici jel na kole a vypadá to, že zde bude také probíhat rekonstrukce silnice, jsou tu vyznačené délkové kilometry. Hrozím se pondělí, kdy po dovolené budu muset jet opět do Brna do práce. Kudy mám jezdit trasu z Vyškova na západ Brna, abych nestál v kolonách, nevíte někdo?
Rozbalit vlákno
4
31. 7. 2015 20:47
Re: Kudy máme jezdit?
V avataru máš motorkáře, říkáš si dr. biker - v čem je problém? Na mašině profrčíš jako nic:) letos už ji nestihnu, ale příští rok do auta nesednu přes léto:) protože to co se děje aktuálně s Brnem /na příjezdu od Blavy rozkopaná Hněvkovského, tzn. další kolony, krom těch, které jsou na exitu na Ostravu/, nedá se odbočit k Olympii a dál na Vídeňskou, protože tam se spravuje most, leda to obkroužit a s mírnou zajížďkou kolem Avionu se vrátit. Brno je v kleštích jak za švédských válek:)
Avatar - dr.biker
31. 7. 2015 21:50
Re: Kudy máme jezdit?
Problém je v tom, že já nejsem motorkář ale cyklista, biker je totiž i cyklista. Jezdit na kole denně do práce necelých 50 km ráno tam a odpoledne to samé domů je fyzicky i časově náročné a hlavně nastává opět problém, kudy bezpečně projet Brno z východu na západ, aniž bych se pletl autům na cestě, což já dělám nerad. Raději zůstanu u dojíždění autem a na kole se projedu po práci v lese.
Avatar - _Karel_
31. 7. 2015 21:50
Re: Kudy máme jezdit?
Jo, jo . Všechno špatně. S láskou vzpomínám na minulý rok, kdy byly zavřeny 2 po sobě jdoucí nájezdy na D1 směr Brno- Vyškov i Rousínov. A tak se v Rousínově, kudy jezdil celý Vyškov do Brna, rozhodli opravit chodníky a dát semafor- uzavírku. Já bych je bil hlava nehlava. ;-\
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2015 09:50
Re: Kudy máme jezdit?
Dej vědět s chutí se přidám ;-)

V Praze na půl roku zavřeli Bělehradskou a současně začali opravovat Francouzskou. Jedinou objizdnou trasu :yes: >:D
31. 7. 2015 21:52
Kvalita
Nevadí mi ani tak velké rekonstrukce, ale to, že při nekvalitě opravy bude vše velice brzy tam, kde dnes před opravou. U nás v městě Eurovia na podzim udělala asi 800 m povrchu, teď dělá další a koleje se tam začaly jevit po asi 2-3 měs, byť kdo trochu vidíme okem techniků, bylo patrné, že povrch je nic moc a kvalita nula. To je hl problém oprav nebo i výstavby- totální nekvalita a mrhání penězi. No a firmy si vesele mastí kapsy a rozpočet krvácí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bubáq
1. 8. 2015 14:38
Re: Kvalita
Přidávám se k Tvému hlasu! Kvalita je to, co by mělo mít přednost před množstvím a rychlostí.
A též mají pravdu ti, co upozorňují na nutnost přednostního vybudování R35. Bez ní totiž bude D1 po rekonstrukci zase brzy v opravách.
Tohle je na bednu, že tyto dvě základní věci není schopen prosadit a pohlídat ani jeden ze zodpovědných (pan Tok je jen hodně vidět, ale kromě něj jsou zodpovědní ještě další státní úředníci...). Pan Tok sice kdysi a kdesi hlásil, že bude dbát na to, aby nebyly automaticky vybírány firmy s nejnižší nabídkovou cenou, ale stejně mám takové nějaké šimrání kolem žaludku, že opravy budou stejně udělány horkou jehlou a s krátkou životností.... Nebo snad ten čas tak neskutečně letí?!