Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-AMG začne používat hybridní ústrojí v roce 2020

Hypersporty typu Porsche 918 Spyder či Ferrari LaFerrari nám ukazují, že hybridy nemusejí být dobré pouze pro úsporu paliva, ale rovněž zlepšení výkonů. Na podobný systém nejspíše brzy přejde i Mercedes-AMG.
Zpět na článek
31. 7. 2015 12:10
31. 7. 2015 12:38
31. 7. 2015 13:16
31. 7. 2015 18:32
1. 8. 2015 12:33
1. 8. 2015 16:03
1. 8. 2015 16:09
1. 8. 2015 16:50
Avatar - Magister
31. 7. 2015 12:10
CO2
Takže kvůli trošičky CO2, jejíž množství v rámci automobilové dopravy je nesrovnatelně nižší než u té lodní nebo letecké, zkur-v-íme auta, i když víme, že teď by to žádní petroheadi nekoupili....ale jednou budou muset. Německý ekofašismus v akci, koukám.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
31. 7. 2015 12:38
Re: CO2
nejde to dobrym smerom... co si budeme klamat..... mozno by za zmienku bola otazka..... k comu je dobre vzdy a vsade za kazdu cenu hnat sa v oblasti setrenia alebo technickeho pokroku ci vykonu do maxima? pride mi ze bezny zakaznik chce v prvom rade normalne auto... nie stihacku s 10 displejmi 4 turbami a 400 konikmi kde bude treba kazde dva roky nieco menit upgradovat a reklamovat a jazdit na zvolavacky .... chybaju mi stare dobre jednoduche auta.... ktore sa zaobisli bez mnohych el. systemov a ku.vitok a napriek tomu boli praktickejsie bytelnejsie lepsie ovladatelne s lepsim vyhladom a akousi vacsou charizmou.... ako tie dnesne nafukle umeliny... uz nemam to nadsenie z dnesnych novych aut ako som mal kedysi pred 15 rokmi .... nadsenie vyprchava... co uz ... je mozne len ze len starnem ...
31. 7. 2015 13:16
Re: CO2
Hele Topere a kolik jsi toho ze současných moderních aut řídil a kolik z 60. až 80. let., když tady kážeš o tom, jak dřívější auta byla praktičtější, bytelnější, ovladatelnější atd.. ?
Avatar - Magister
31. 7. 2015 18:32
Re: CO2
V určitém ohledu má pravdu, vývoj je deformován nesmyslnými ekologickými mantinely, takže se čistě ubírá snahou o snížení emisí....místo toho aby primární byla uživatelská stránka aut. Vývoj v Evropě (protože v USA ani Austrálii či Asii 1,0 turbo nekoupí) je příliš jednostranný. Ta auta jsou pak přetechnizovaná... vstřikování močky, 2,3,4 turba, do toho elektrický motor a převodovka s 10 stupni atd.
1. 8. 2015 12:33
Re: CO2
Nemecky? schvalne se koukni jake emysni normy plati treba v USA nebo jake zavadi v soucasnosti Cina, nejaky nemecko a cela UE jsou proti nim doslova bridilove co se emisnich norem tyce a maji je tam mnohem mnohem prisnejsi ;-) co se tyce emisi tak EU a Nemecko jsou az ty posledni kdo dnes urcuje pravidla v emisich osobni dopravy, tu notu prebira Cina a Indie, a USA to ma tak jiz davno, ale jiste budou casem zase zprisnovat

navic v oblasti lodni dopravy jsou ty skoky daleko vetsi a nove vyrabene lode jsou natom podstatne lip nez miliony osobnich aut, zbejva vpodstate letecka doprava, a tam se jede spise na bezpecnost nez na emise, ale az se ozkousi poradne a dlouhodobe hybridni systemy v letadlech, tak je to taky nemine
1. 8. 2015 16:03
Re: CO2
Letecké motory pracují pod prakticky konstantní vysokou zátěží, tam není moc prostoru pro hybrid (není toho moc k rekuperaci). A dopravní letadla mají ohromnou spotřebu energie. Emise (NOx atd.) jsou tam také regulované a CO2 se v EU řeší pomocí nákupu povolenek, jako v jiných odvětvích. Nemluvě o tom, že v letecké dopravě je palivo velkou položkou, tlak cestujících na nízké ceny letenek tak vede k tlaku aerolinek na výrobce motorů, odtud je ten (podle mne) hlavní nápor na zvyšování účinnosti.

K lodím se tentokrát nebudu vyjadřovat. O těhle věcech typicky breptají lidé, kteří o nich nemají ani ponětí.
1. 8. 2015 16:09
Re: CO2
Promiň, ale pokud vím, v EU tvoří doprava celkově zhruba 24 % emisí skleníkových plynů (CO2 a spol.), z čehož zhruba 72 % tvoří silniční doprava (vedle motorek, tříkolek atp. hlavně automobily). Pro porovnání, letecká doprava je na 13 %. To jsou čísla, jestli se nepletu, z roku 2012.

V těhle diskuzích lidé zřejmě rádi zapomínají na existenci nákladních automobilů.
Avatar - white label
1. 8. 2015 16:50
Re: CO2
Chtělo by to ještě čísla o poměru znečišťování nákladními vs osobními automobily.