Já tankuju u vyloženě no-name čerpaček, takže u piva můžu říct leda "já jsem tankoval u náměstí/za Kauflandem/vedle nemocnice" :-)
Ale předpokládám, že MOL nechce být "čerpačka za Kauflandem", ale chce konkurovat Benzině a Shellu a určitě bude chtít prodávat i té menšině řidičů, pro které není cena na první místě.
Ale s touhle výměnou kdy se maďaři stahujou z Itálie kde ENI přebírá jejich rafinerku a italové z Česka, Slovenska a Rumunska to nemá moc společnýho ;-)
Zrovna lidl nabízí kvalitní produkty, jen je jeho problémem, resp. vlastností, sezónnost, tedy bohužel nemá stálý sortiment. Ale to souvisí s jeho filozofií PRODAT, niokoliv držet zbytečně na skladě... Ale produkty má kvalitní a pokud sleduješ občas spotřebitelské testy, tak produkty z Lidlu obvykle vyhrávají...
Golobus no comment, před nějakou dobou jsem tam párkrát byl a vždy jsem měl pocit naprosté komerce.
1. Nie je to celkom pravda - bežne jazdím do Rakúska a nijak zvlášť sa tam tankovať nevyplatí, možno s pár výnimkami. Ale pár lacnejších čerpačiek si nájdeš aj u nás.
2.Absolútna blbosť - kde na tie "múdrosti" chodíš?
3.OMV kupuje palivá od Maďarov?
4.Aký máš problém? Kupuješ štyri nové autá ročne?
5.Nové diaľnice drahé? Akože kupuješ kvôli tomu dve diaľničné známky? Pocucaj si ešte druhý palec.
6.Zníženie pokút za niektoré priestupky si nezaznamenal? Vidíš len čo chceš.
Jasne že nie je všetko ok, ale kde je. Ak sa cítiš ukriovdený a na Slovensku je tak hrozne, prečo nejdeš niekam inam kde je lepšie? Do vlastného hniezda serú len magori.
V tomto případě je potápějící se lodí Agip, resp. její dosavadní vlastník Eni S.p.A, který nedokáže konkurovat ostatním petrolejářům jako je BP, Exxon, Total a další a potácí se v problémech. V současnosti si zachraňuje život rozprodáváním svého majetku, kompletní sítě čerpaček nejen v ČR, ale v celé východní Evropě. Přesto se jeho hospodaření dále propadá, cena akcií na burze padá a Eni bude nucen rozprodávat dál.
Koukám, že jsem z ČR odešel v nejvyšší čas. Jen za poslední rok tam skončil jak můj oblíbený řetězec na potraviny, tak i teď má oblíbená síť čerpacích stanic. Už několik let mám pocit, že všechny slušné firmy opouští ČR jak potápějící se loď. :-!
Adetivum si koupím ve flaštice od Sonaxu, STP apod a ošetří mi to celou nádrž a ještě to vydrží na 1500 km >:D
Na to nemusím tankovat u předražené Benziny.
Taky sem tam kdysi jezdil, pak sem přešel k Medosu, Pak Esso, to následně zrušili tak párkrát Agip, potom Globus, TankOno, Shell a Radius.
U Lukoilu sem tankoval jednou, jednou u Papoilu taky jednou a ještě tuším Euroil a asi 5x nějaký noname když po cestě nic nebylo.
Ale nejvíc sem se toho najezdil v celkové součtu k ONO, pak následuje Shell a Benzina.Bramboru drží Globus. A nepozoroval sem teda žádný změny.
Tedka jezdím na OMV 100, ovšem nikoliv od čerpačky ale z "externí zdrojů" z Rakouska. Za 31 Kč, nekup to >:D
krom toho sem jeden čas jezdil i na E85 v Aleru, to sem bral od ONO a Radiusu.
Polskymu Orlenu? Kdo se boji kartelu, muze byt v klidu. Ten uz tu davno je... Jak jinak vysvetlit plosne rozdily cen mezi kraji kdyz nanakupku maji stejnou?
Slovaci maju iny problem 1) drahe hmoty, benzin suverejne najdrahsi siroko daleko, nafta po zasahu socialistickeho predsedu na priemere
2) neskutocny kartel prejcov benzinu - napriec celym SK je rovnaka cena benzinu ci uz na dialnici alebo v dedine, Shell alebo no name - nepocitam tych, co pancuju vodou alebo etanolom
3) monopol MOLu na kvapaliny a SPP na plyn
4) regis(t)racne poplatky na nove auta
5) malo dialnic, nove drahe
6) persekucna dopravna politika: uz asi tretie zvysenie pokut za tejto vlady, objektivna zodpovednost, automatizovane meranie pokut a posielanie postou, najnovsie je v plane niekolko 100 stacionarnych radarov
Jednoducho motorista je dojna krava socialistov, aby mohli svojich volicov s vnucatami (dochodci+studenti) rozvazat vlakmi zadarmo
Tankoval jsem tam rád a s MOLem si zatím nejsem tak moc jistej.... ;-\
Tankuju totiž NA98 a to buď právě u Agipu nebo Vervu u Benziny... případně FuelSave NA95 u Shellu. FSIčko je totiž háklivý na obsah síry a proto si nemůžu (a vlastně ani nechci) vybírat jen podle ceny, jak někteří, kterejm je jedno, jakou ropu do nádrže natočej ;-)
Takže mě osobně bude Agip chybět, měli i celkem slušnej bonus program, občas tam byla fajn vína a tak.
rýsuje se nám tu velká trojka Benzina, MOL a Shell. Ti pokud se domluví spolu na cenách, tak to bude slušný kartel.
Ještě že jsou tu malí jako TankOno, PRIM, Radius, atd.
Slovnaft patří MOLu, takže je to vlastně jedno, ale myslím si, že benzín bude u nich kvalitní. Ale na druhou stranu chápu tvé obavy u lidí z nové značky, nicméně lidé stejně volí jako hlavní kritérium cenu.
zase na drohou stnanu to muze bejt spojovano s Mall.cz a spousta lidi si to bude plest a povazovat za jednu firmu, vyslovnost je vpodstate minimalne podobna
Já bych vycházel z toho, že je každýmu naprosto jedno, kde tankuje, pokud je to za slušnou cenu. Anebo na dálnici se služebákem, to je ale už just jedno.
Nebo děláte s kamarády seance u piva, typu: "já dnes tankoval u Shellu tyvoe, ty u Molu, platíš další pivko páč jsi hovado..":)
Myslím si, že značka Slovnaft má na českém trhu lepší "zvuk" než MOL, který bude začínat v podstatě od nuly. Navíc tato zkratka je v češtině zároveň slovem, které označuje buď škůdce nebo chemickou jednotku. Nemluvě o "kostrbatém" verbálním skloňování ... "Tankuju u molu", "Jedu k molu", "Právě tankuju na molu".
Ale vysvětlujte to nějakému maďarskému managerovi :-)