Ekonomika
hodně lidí tam přišlo o velký prachy,proto taky pokles zájmu o "prémie".
A ano, je to jen začátek konce čínksých komoušů..
A ano, je to jen začátek konce čínksých komoušů..
Očekávám to co je obvyklé ve všech státech kde jsou domácí automobilky. Dominanci místních firem a menší podíl zahraničních značek. S tím jak se Číně daří, roste sebevědomí výzkum a vývoj viz třeba elektronika, mobily atd. Nevidím důvod proč by Číňani nekupovali čínská auta více než zahraniční, je to logický vývoj. Všichni budou klesat, zlom vidím Porsche a dražší značky, těch se to nedotkne. Ze zahraničních budou posilovat japonské a korejské značky, ústup evropských a amerických značek.
Záplavu čínských aut v Evropě vidím jako scifi, už teď tu máme levné deriváty: Dacia, Lada, asi bude i levné VW.
Záplavu čínských aut v Evropě vidím jako scifi, už teď tu máme levné deriváty: Dacia, Lada, asi bude i levné VW.
Pozor! Výzkum a vývoj je v Číně stále v plenkách. Strana a vláda inovativní myšlení nepodporuje. To by bylo pro režim dost nebezpečné. To co tady vidíme z elektroniky jsou vesměs plagiáty. :-!
Poslal som vedeniu vw,odborné rozbory a zhodli sa na tom,že sa budú týmito rozbormi nielen zaoberať,ale aj riadiť!Inak majú týmy odborníkov na reklamu a predaj a naše čiastkové názory ich nezaujímajú!Vo svete nastupuje kvalita pred kvantitou aj v Číne,priatelia! 😉
Číňania na to idú veľmi šikovne. Najskôr začali vyrábať plagiáty západných výrobkov a drzo ich predávali na Západe. Za zarobené peniaze si postupne kupujú západné automobilky. Okopíruje ich know-how a implementujú ho v Číne. Tým sa zvýši kvalita čínskych áut a oslabí sa poptávka po západných autách.
Nebude dlho trvať a predaj západných značiek v Číne začne klesať, ale na druhej strane bude rásť predaj čínskych áut na Západe.
Číňania to už v Európe skúsili raz, dvakrát, trikrát. A vždy sa zatiaľ museli stiahnuť. Ale pri každom návrate sú vždy lepší a lepší. Takže raz im to určite vyjde...
Kvalitu už majú celkom obstojnú, už im chýba len správny marketing.
Nebude dlho trvať a predaj západných značiek v Číne začne klesať, ale na druhej strane bude rásť predaj čínskych áut na Západe.
Číňania to už v Európe skúsili raz, dvakrát, trikrát. A vždy sa zatiaľ museli stiahnuť. Ale pri každom návrate sú vždy lepší a lepší. Takže raz im to určite vyjde...
Kvalitu už majú celkom obstojnú, už im chýba len správny marketing.
Cina ma v soucasnosti jedinej trumf, a to je Cinsky trh, kdekoliv jinde na svete ty padelky prodavat nemuze, a vez ze v Cine se kvalitni profese plati mnohem vic nez v EU, cena za delniky co ty auta poskladaj je vpodstate mala cast vyvoje auta samotneho, takze zas tak omoc ty auta bejt levnejsi nemuzou pokud maji splnovat urcite standardy na ktere jsme v EU zvikli 😄
ja pro Cinu obcas delam zakazky a davaji nam je prave proto, ze moje profese je v Cine lepe placena nez tady u nas, a i tak si myslim ze se nemam s 350,- bez dph na hodku spatne, a tim ze vidim ze jdou i po archytekture, tak je celkem jasne ze kvalitni inzeniri a projektanti budou v Cine placeni zrejme i lip nez v EU, takze krome te samotne vyroby ktera je u nich levna diky "negramotne" pracovni sile to vyjde mozna draz nez tady u nas, ne v tomhle se Ciny asi Evropske automobilky opravdu bat nemusej