Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi mění své prodejní plány, kvůli nízkému odbytu v Číně

Automobilka se čtyřmi kruhy v logu chtěla letos v Číně prodat 600.000 aut. Nyní tuší, že se to nepovede.
Zpět na článek
31. 7. 2015 15:28
31. 7. 2015 21:49
31. 7. 2015 15:02
začátky konce
za nějaký čas se to otočí a čínani budou prodávat auta ve velkým tady a evropa bude jen paběrkovat, nebo to zabalí úplně
Rozbalit vlákno
9
31. 7. 2015 15:09
Re: začátky konce
to si nemyslim, Cina stale nema a jeste dlouho nebude mit potrebnou kvalitu aby ve vetsi mire v EU ci jinde ve svete uspela, to ze okopituji nejake auto jeste neznamena ze ho okopiruji dobre
31. 7. 2015 15:32
Re: začátky konce
..to iste ludia tvrdili aj o Korejcoch a dnes je realita uplne ina..tak isto to bude aj s Cinanmi..inac mam pre teba link ako sa dostat k vlastnej elektricke od Tesly ;-) [odkaz]
Avatar - fOE
31. 7. 2015 18:15
Re: začátky konce
V cem je realita jina. Korejci uz auta vyrabet umi, ale ostatne automobilky z USA nebo Evropy to nevymazalo a nevymaze je ani Cina. Max pribudne konkurence na ktere jako zakaznik nemuzes tratit.
Avatar - S8
1. 8. 2015 15:14
Re: začátky konce
Korejci to zvládli dotáhnout se na evropskou kvalitu a dokonce predstihli leckterou evropskou automobilku v cenách, takže podle mého názoru jsou ta auta už opravdu dobrá, ale stojí prostě stejně jako ostatní, někdy i více a zkouší se vydávat za prémii. Děkuji, nechci, já radši podpořím domácí (české a evropské automobilky) a lidi, kteří v nich pracují, protože ti samí lidé utrácejí své peníze a uzavírají tak kruh ekonomiky v EU a nevyvážíme tak kapitál do číny a asie, která by si nás pak za ně koupila.
Avatar - fOE
1. 8. 2015 21:59
Re: začátky konce
To co pises je vsechno strasne hezke, az idealisticke, ale v globalni ekonomice je uuuplne jedno jestli koupis skodovku smontovanou v CR nebo Hyundai smontovany v CR. Kapital z obojiho konci v zahranici a platy delniku se rovnomerne rozprostrou na cinske, korejske, japonske atd. spotrebni zbozi stejne tak jak na mistni.
Avatar - S8
1. 8. 2015 22:14
Re: začátky konce
Souhlasím, i když ne úplně. Není mi úplně jedno, jestli kapitál nateče do Německa (EU) nebo do Koreje (Asie). Pokud už Hyundai, tak aspoň model vyrobený u nás, ale jako podnikatele mě nepřesvědčili. Měli jste také, ale záruka 5 let bez omezení neplatí pro firmy, navíc i když to bylo v běžné záruce, tak nic neuznali, slovy NIC, takže tohle nemám zapotřebí. No a i když vím, že svět nespasím, tak se snažím přispět svojí troškou do mlýna a podporovat české, případně Evropské výrobce (ať už je poměr dílů z asie jakýkoliv). Dost mě totiž štve omezenost lidí, kteří si myslí, že když ušetří pár korun a koupí něco asijského, tak že vlastně obešli systém a jsou hrozně v pohodě......ale neuvědomují si, že jen do chvíle, kdy i oni přijdou o práci. Bohužel si to musí uvědomit dost lidí, aby Evropa začala zase ekonomicky růst, prostě si musí stáhnout výrobu zpátky, obchod není vytváření hodnot, to je jen nabalování nákladů. Pokud si to včas neuvědomíme, umřeme skupinově hlady. Stačí si uvědomit, jak málo pracujících lidí musí uživit ten zbytek (pracující = výroba a služby, zbytek = děti, důchodci, státní správa, školství, zdravotnictví, nezaměstnaní, ...... prostě veškerá neproduktivní režie).
31. 7. 2015 18:35
Re: začátky konce
jo o tech slevach a modelu X zdarma vim

Cina ma v soucasnosti jedinej trumf, a to je Cinsky trh, kdekoliv jinde na svete ty padelky prodavat nemuze, a vez ze v Cine se kvalitni profese plati mnohem vic nez v EU, cena za delniky co ty auta poskladaj je vpodstate mala cast vyvoje auta samotneho, takze zas tak omoc ty auta bejt levnejsi nemuzou pokud maji splnovat urcite standardy na ktere jsme v EU zvikli :-)

ja pro Cinu obcas delam zakazky a davaji nam je prave proto, ze moje profese je v Cine lepe placena nez tady u nas, a i tak si myslim ze se nemam s 350,- bez dph na hodku spatne, a tim ze vidim ze jdou i po archytekture, tak je celkem jasne ze kvalitni inzeniri a projektanti budou v Cine placeni zrejme i lip nez v EU, takze krome te samotne vyroby ktera je u nich levna diky "negramotne" pracovni sile to vyjde mozna draz nez tady u nas, ne v tomhle se Ciny asi Evropske automobilky opravdu bat nemusej
1. 8. 2015 20:42
Re: začátky konce
O tech slevach vim a pracuji na tom, si mel napsat :-)
Avatar - praděda7
1. 8. 2015 20:26
Re: začátky konce
Pozor! V Koreji (Jižní) neřídí hospodářství komunisté, ale trh. Čína se ubírá jinou cestou a ta díky centrální úloze strany má své limitace. Korejci také nevyrábí plagiáty. :-!
31. 7. 2015 15:35
Čínu čekají velké problémy,
hodně lidí tam přišlo o velký prachy,proto taky pokles zájmu o "prémie".
A ano, je to jen začátek konce čínksých komoušů..
Rozbalit vlákno
0
31. 7. 2015 19:06
Slabé roky nejen pro Audi
Očekávám to co je obvyklé ve všech státech kde jsou domácí automobilky. Dominanci místních firem a menší podíl zahraničních značek. S tím jak se Číně daří, roste sebevědomí výzkum a vývoj viz třeba elektronika, mobily atd. Nevidím důvod proč by Číňani nekupovali čínská auta více než zahraniční, je to logický vývoj. Všichni budou klesat, zlom vidím Porsche a dražší značky, těch se to nedotkne. Ze zahraničních budou posilovat japonské a korejské značky, ústup evropských a amerických značek.
Záplavu čínských aut v Evropě vidím jako scifi, už teď tu máme levné deriváty: Dacia, Lada, asi bude i levné VW.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
1. 8. 2015 20:34
Re: Slabé roky nejen pro Audi
Pozor! Výzkum a vývoj je v Číně stále v plenkách. Strana a vláda inovativní myšlení nepodporuje. To by bylo pro režim dost nebezpečné. To co tady vidíme z elektroniky jsou vesměs plagiáty. :-!
1. 8. 2015 21:14
Re: Slabé roky nejen pro Audi
myšleno výzkum v rámci Číny. Číňané si prostě koupí čínský Samsung, ti to neřeší ;-) Jak píši níže, drahé značky nebudou mít problém, levná a střední třída bude nahrazena čínskými výrobky. Na druhou stranu, proč ne :-)
Avatar - Barrichello
31. 7. 2015 20:55
čínská dojná kráva se zasekla
blbý zprávy pro VW no >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dock37
31. 7. 2015 21:49
vedenie vw
Poslal som vedeniu vw,odborné rozbory a zhodli sa na tom,že sa budú týmito rozbormi nielen zaoberať,ale aj riadiť!Inak majú týmy odborníkov na reklamu a predaj a naše čiastkové názory ich nezaujímajú!Vo svete nastupuje kvalita pred kvantitou aj v Číne,priatelia! ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
1. 8. 2015 12:47
Autá začnú prúdiť čoskoro opačným smerom...
Číňania na to idú veľmi šikovne. Najskôr začali vyrábať plagiáty západných výrobkov a drzo ich predávali na Západe. Za zarobené peniaze si postupne kupujú západné automobilky. Okopíruje ich know-how a implementujú ho v Číne. Tým sa zvýši kvalita čínskych áut a oslabí sa poptávka po západných autách.
Nebude dlho trvať a predaj západných značiek v Číne začne klesať, ale na druhej strane bude rásť predaj čínskych áut na Západe.
Číňania to už v Európe skúsili raz, dvakrát, trikrát. A vždy sa zatiaľ museli stiahnuť. Ale pri každom návrate sú vždy lepší a lepší. Takže raz im to určite vyjde...
Kvalitu už majú celkom obstojnú, už im chýba len správny marketing.
Rozbalit vlákno
1
1. 8. 2015 15:52
Re: Autá začnú prúdiť čoskoro opačným smerom...
Utopie, čínská auta v evropě bude jen okrajová záležitost. Není nic čím by zaujali. Design, techniku, kvalitu, inovace, patriotismus, tradice, pracovní místa a dnes i cena hrají pro Evropu.