Audi S8 plus bude dostupné se základním rozvorem.
Na německém trhu bude stát 145.200 eur, což v přepočtu představuje asi 3.900.000 CZK
Výchozí model S8 na českém trhu stojí 3.024.900 CZK
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Z ČASÁKŮ ZAS ROZUM DO HRSTI SOUDRUZI, NA NEJLEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] PROSTĚ NEMÁ ;-)
Sice chápu ,že ta Tesla může být nejlepší z nejlepších, ale když si chci vozit pr--l v super autě (což podle Tebe Tesla určitě je) s benzínovým motorem (to už Tesla určitě není) tak bohužel u Tesly nekoupím a musím k "horším". Tak pro mně je vlastně ještě dobře ,že Tesla nezadupala konkurenci do země.
Ja se rad podivam.
Vzdy jsem rikal, ze az bude elektromobil za konkurenceschopnou cenu a s konkurenceschopnym dojezdem, jdu si stoupnout do fronty, no mozna, ze uz je cas :-)
Skoda len ze predaje Tesla nepreukazuju to co tu pisete.. Asi nie vela ludi si mysli to iste co Vy ze super sport moze byt aj full electric lebo inak AMG, S, a M verzie top automobiliek by nemali take predaje... A este som nevidel ani porovnanie toho vaseho zazraku od Tesly a AMG, S alebo M verzie. Jedine co vsade davaju ako porovnanie je drag race... Asi preco....
Prepac reagoval som skor na kolegu pred tebou ktory tam pise o tom ze Tesla "nezadupala" este konkurenciu do zeme. Co na to povedat...? Ak niekto pozera iba na jeden argument a to vykon a 1/4 drag race....
A zaroven mu nevadi ze ralny dojazd P85D je niekde medzi 150/160mil a nabijacia doba je taka aka je. A kvalita vnutorneho spracovania je taka aka je.... a prevacka v zime je taka aka je...
Tak stracam prehlad o tom o akej konkurencii ten pan hovoril...
Já jen podotkl ,že je dobře ,že Tesla konkurenci nezadupala do země protože si ještě pořád můžu koupit benzínové auto (a to já rád:-)). A vůbec celý můj příspěvek byl myšlen s nadhledem, a cílen na "Kharl.ANTIDIESEL " s tím že i kdyby Tesla opravdu byla "nejlepší auto" na světě (jakože není) tak lidi co budou chtít jezdit v benzínovým autě budou stejně muset koupit jinde(i kdyby to znamenalo "horšího výrobce") ...
Včera jsem se ze zvědavosti podíval na registrace v ČR za 2014 a koukal jsem. Audi i MB mají v téhle třídě hodně registrací zážehových motorů (odhadem 40 %), ale BMW ani jednu jedinou za celý rok, všechno vznětové. :-O
Zajímavé. A nevíš náhodou čísla jednotlivých motorizací (jestli se to tedy vůbec někde uvádí). Víš, že třeba hodně lidí jde do S8 nebo AMG, a S 500 nebo klasická V8 TFSI jsou na tom prodejně hůř než range topping benziny. Možná že by na tom benzínové sedmičky byly líp, kdyby BMW mělo M verzi. :-)
Bavoraku mozno posramotili povest prave problemy s prehrievajucim sa pravym turbom vnutri V ( v tej ich 4.4 ) a s tym sposobene dalsie problemy...Ak sa to ludia doszvedeli, tak su pri vybere opatrnejsi. Aj mna by ale zaujimalo, kolko a akych benzinov sa v tejto triede predava. Osobne si myslim, ze 6 valce tvoria absolutnu minoritu ( benziny ), ze ked uz - tak uz, takymto heslom ze sa riadia klienti a z toho prameni aj obluba tych V8 u Audi a MB. :-)
Pokial ale viem, tak BMW uz na svojej 4.4-ke zapracovalo...ze by im tak dlho trvalo kym sa "ocisti" meno ? :*)
Zajímavé. A nevíš náhodou čísla jednotlivých motorizací (jestli se to tedy vůbec někde uvádí). Víš, že třeba hodně lidí jde do S8 nebo AMG, a S 500 nebo klasická V8 TFSI jsou na tom prodejně hůř než range topping benziny. :-)
To bohužel ve veřejných statistikách není, jen palivo/ pohon. Věřil bych tomu, že u Audi bude mít S8 velký podíl, protože nebyla zase tak drahá (má bohatou výbavu). Pokazit to může tak podvozek. U MB bych počítal s tím, že 500 bude mít většinu a většina z nich bude 4Matic. 500 není o tolik pomalejší (v "nižších" rychlostech) a 4Matic můžeš mít z AMG jen k 63 lang.
Ono se to sice nezdá, ale v nižších rychlostech (= v rámci rychlostních limitů v ČR) se bude S8 s S65 zdatně prát, byť jí chybí nějakých 80 kW, 350 Nm a čtyři válce. Ani nemusí být mokro.
Ne, "proti" S63, která má v poslední inkarnaci 430 kW. Zatímco standardní S8 má 382. V uvozovkách, protože je to "jen" S, ne RS. PS: Navíc se S65 dělá jen prodloužená, kdežto S8 jen krátká. A je o dva miliony dražší.
Keby RS8 mala mat podobne agresivny vzhlad ako RS6, tak s tymto vykonom by to uz bolo tiez dostatocne. Zeby si robili este rezervu pre buducu generaciu a tam s nou ratali ? Uvidime...
Kto chce agresivnejsi vzhlad, pan Mayer ho caka s otvorenou narucou. ...a prihodi este nejakeho konika pod kapotu :-):yes::yes::yes::yes:
Nebyl by problém strčit tam W12 TFSI. Ale... v minulosti indikovali, že nemají zájem dělat RS8, a přeci jen by tím lezli Bentley do zelí, což pro změnu Mercedesu vůbec nevadí, naopak. A příliš agresivní vzhled se do téhle třídy podle mne nehodí.
Viem, ze pri uvedeni novej W12 TFSI ( opise jej moznosti ) sa buchali do hrude, ze sa bude dat pouzit aj do sportovych modelov...ale o to mi neide. Nech je to proste len klasicky TOP, proste W12 a hotovo.
Sporotvy topmodel si kludne moze vystacit s dobre poladenou V8 TFSI, a vieme, ako vysoko sa ladit da... ;-)
RS8 - praveze jej agresivnost a velkost - teda oproti Bentley skor "malost" by pre Bentley problem nepredstavovala, teda aspon zatial, lebo zase tie suskandy... ( mensi model, a z neho moooozno aj 4D... 8-s ), takze aj v tomto by som bol v klidku.
Ale mozno len Roland uplatil Ruperta, nech je to proste "len" S8 plus a nech aj jemu frci kseft >:D
Nemyslím nutně ten nový, Bentley má přeplňovanou W12 už dlouho. A8 může být menší, ale zmenšil by se tím odstup od Flying Spur. Už to, že sdílí V8T, není ideální. Ještě sdílet W12T. Nemluvě o tom, že se najednou posouváme někam na úroveň čtvrt milionu euro.
Nelze obejít fakt, že má pohotovostní hmotnost přes dvě tuny. Naopak je podle mne chybou nějak výrazně obětovat pohodlí pro o něco lepší dynamiku, protože to auto pak ztrácí smysl. A jak jsem napsal v jiné diskuzi, u RS je také otázkou dostupná výrobní kapacita.
Tak za tu cenu bude 707 HP Charger a k němu ještě 707 HP Challenger, oboje Hellcat. Anebo 640 HP 2016 Cadillac CTS-V a k němu třeba Camaro s V8 >:D >:D
A to ten Cadillac tý Audině na okruhu směle napráší.
Tak v servise určitě, tam proti Audi ušetříš majlant.
BTW kolik tohle audi bere oleje mezi servisním intervalem? No když 2litrovej nafták vezme litr, tohle by mohlo tak 3 ne? >:D >:D
Jenom vul by si koupil tydle americky nepodarky, kdyz muze mit za stejnou cenu osm Yamah R1. Nebo par poradnejch zahradnich trakturku, pronajmout si stadak Sparty (stejne, co tam budou hrat, Ligu mistru snad?!;)), nechat si udelat ten velkej mic jak meli v TG a ukazat tem drevakum, jak se na hristi jezdi.
My jsme vtipny, vid. Prej Cadillac a Chevrolet, kdyz chce clovek premii:D
Cadillac byla kdysi prémiovější (zajímavé, spellcheck mi to chce opravovat na "problémovější" >:D ) značka, pak se té značky bohužel chytil někdo právě z Audi a udělal z ní (zatím) takové americké BMW, i když možná kvůli tomu ta značka přežila. Ale každopádně je to i teď značka prémiovější, než nějaké Audi. Má víc vlastní technologie, ne koncernu. Escalade je snad druhé nejpohodlnější auto planety a až se konečně uráčí dorazit CT6 a hlavně pak CT8 (nebo jak to nazvou), tak to bude jasné.
Nepochopil no, každej spolek musí mít šaška co má bohatý rodiče a ty mu koupili moc dlouhej kabel, tedy vedení.
Na okruh s tím asi nepojede nikdo, ale ta řeč ookruhu tam byla proto, že zatímco Cadillac je dnes tím, čím dřív bylo BMW, Audi je kára pro kravatáky a pupkatý dědky.
A na rychlé ježdění po dálnici, která je rovná, tak to zvládne i ten Charger.
Samozřejmě to enní prémie, ale Cadillac už jo, aspon v USA >:D
A to Camaro a Chally jsou bonus navíc, jestli ti to nedocvaklo, ne srovnání s S8 >:D >:D
Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
Vyborne vyhozene penize... uz stare S8 meli velke problemy se zivotnosti motoru, S8 s motory V10 Lamborghini po peti letech byli neprodejne mrtvoly v technicke polosmrti... k cemu to je?
Re: Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
Zejmena je to k tomu, ze existuji lide, kteri si ta auta kupuji nova, pojezdi s nimi 3-5 let a pak si zase koupi nove. Tem je tak trochu fuk, ze nejaky uplakanek z vychodu beci jak zelva, ze desetilety vrak je desetilety vrak, a ne vonafka po prvnim majiteli, ktery ji jen lestil doma v garazi.
...ze to napisu o nejakem Audi, ale to auto je hnusne. Zejmena ho hyzdi ty rovne vyseknute boky, nevypada to dobre ani vpredu, ani vzadu: [odkaz]
Je mozne, ze nazivo to pusobi lepe, ale kdyz k tomu pripoctu naprosto nejodporneji umisteny displej, trcici trapne z prostredka jinak nadherne palubni desky, tak dnes davam Audi za vzhled palec dolu :no:
Mně tedy od uvedení nesedí předek, ne boky (ano, ponton působí vysoce a auto vypadá jako tank). A uvnitř mi zase vadí ty černé lesklé plochy, které se tu ztrácí ve více černých lesklých plochách. Plus u barevných interiérů řešení některých plastů/ ovladačů. Display je fajn, podobně ho měla i předchozí generace (jen byl menší, takže mechanismus byl jinačí, ale umístění stejné). Napadá mě však: Toho sis nevšiml dříve? :-)
Toho displeje?
Toho jsem si vsiml drive, vsak to tu pisu k interieru Audi (a nejen Audi) pravidelne.
Ty boky jsem tak nejak zaregostroval poradne az ted, cert vi, jestli je to temi fotkami, nebo jestli je to u S verze nejak zvyrazneno...
Tento "sport-luxury" styl si trochu protiřečí. Sami to krásně ukazujete, když v titulku píšete o "luxusním sedanu" a pak samotný článek je až na úplně poslední odstavec o luxusu není ani slovo. Jen výkon.
Staci chapat, o cem se pise, pak i pochopis, proc se o tom pise nejakym konkretnim stylem. Pokud tedy pisu o luxusnim sedanu, ktery dostal prave nejvykonnejsi verzi, tak ho uvedu jako luxusnii sedan, a dale se venuji tomu, co je v te predstavovane verzi podstatne - tedy vykonu.
Já tedy nevím, ale pokud někdo uvede článek s tím, že jde o "luxusní sedan", v článku zmíní "adaptivní vzduchové odpružení speciálně nastavené pro tento model" a neřekne, jestli to je podle "S" nastavené tvrdě na sport, nebo tak něco mezi (ne, adaptivní tlumiče se nemohou adaptovat donekonečna, ani vzduchové, ani magnetické, ani hydraulické)... Tyhle sportovní verze totiž zpravidla upozaďují pohodlí pro výkon.
To samé s tím hnacím. Je sice úžasné, že auto zrychluje jak motorka, ale to je jen jeden z "luxusů" a rozhodně ne ten první co se mi vybaví, když někdo mluví o luxusních autech. To si představím motor s tichým a plynulým během, převodovku co řadí tak, že to skoro není poznat, atd.
Pokud je nejpodstatnější výkon, patrně by se to mělo uvádět jako "výkonný sedan", nemyslíte? :P A vůbec, poslední dobou tu bývají zvláštní titulky.
Nemam nic proti S8 ale ked uz auto ktore nema konkurenciu ani v podobe S65 AMG. Tak to musi byt neoficialna RS8 od MTM. To auto je bomba a navyse cenovo stale pod S65. Len prosim fanusikovia Tesla Motors zdrzte sa komentara ze ta Vasa elektricka je lacnejsia a pritom dynamika podobna. Kto porovnava Tesla auta s modelmi top kategorie asi nema vsetkych 5 pohromade....
Cena??? za 802Ps auto ziadat okolo 200k mi nepride az tak strasne ked si clovek pozrie konkurenciu... ak vobec nejaku konkurenciu toto auto ma(ak nepocitam sialene upravy od Brabus)Ale ak to porovnavam s jedinym asi moznym a rozumnym konkurentom co je S 65AMG tak tam nemame vobec o com A to kridlo co ja viem... Videl som uz aj horsie veci >:D Celkovo to az tak nerusi ale je pravda ze vysuvatelne by bolo efektnejsie.
Ad cena: Ano, za vsetky tie upravy je to vsetko supergut, len by to chcelo aby sa MTM dostal do stavu Alpiny - teda ze by mohol byt akoze "vyrobca", potom by ta cena bola absolutne v poriadku. Vela ludi totiz odradzuje ten psychologicky efekt, ze je to "len" upravca. Pritom ked si pozries akymi oceneniami je ovenceny, tak by si to proste zasluzil - ten status. ;-)
Presne tomu rozumiem co chete povedat. Ale toto je uz vec prestize skor ako zdraveho rozumu lebo pokial viem MTM upravca je kvalitny. Ja osobne by som to praveze takto nechal kedze pre zakaznika je to cenovo prijatelnejsie aspon si myslim. Napr tento model by som riesil nie nakupom priamo z MTM ale kupou predvadzacej S8 z nemecka kde sa da zakupit ani nie rocna za priblizne 100k a potom by som to dal na upravu MTM a clovek hned usetri nemale peniaze....