Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Slušnej výkon
| 5. 8. 2015 16:37
Na úrovni Alpiny, klobouk dolů :yes:

Tohle je do A8 narozdil od V8 TDI ten správnej motor ;-)
Slušnej výkon
| 5. 8. 2015 18:46
Presne naopak, tohle je do A8 narozdil od V8 tdi (V6 tdi) ten nespravnej motor.
Avatar - Hammunasakra
Slušnej výkon
| 5. 8. 2015 19:19
Sorry v tomhle věřim Vaculikovu a jeho podrobnýmu popisu proc ne v letošním jarnim Dieselu. A to se mu přitom samotnej V8 TDI fakt hodně líbil
Slušnej výkon
| 5. 8. 2015 19:50
Audi S8 plus bude dostupné se základním rozvorem.
Na německém trhu bude stát 145.200 eur, což v přepočtu představuje asi 3.900.000 CZK
Výchozí model S8 na českém trhu stojí 3.024.900 CZK
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Z ČASÁKŮ ZAS ROZUM DO HRSTI SOUDRUZI, NA NEJLEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] PROSTĚ NEMÁ ;-)
Avatar - Kobler
Slušnej výkon
| 5. 8. 2015 21:37
Sice chápu ,že ta Tesla může být nejlepší z nejlepších, ale když si chci vozit pr--l v super autě (což podle Tebe Tesla určitě je) s benzínovým motorem (to už Tesla určitě není) tak bohužel u Tesly nekoupím a musím k "horším". Tak pro mně je vlastně ještě dobře ,že Tesla nezadupala konkurenci do země.
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 07:52
Pro jednou s tebou souhlasim, Tesla model S P90D je mi mnohem sympatictejsi prakticky ve vsem, nez tato S8 a k tomu jako bonus za nizsi cenu.
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 10:02
nj
a od Franty [odkaz] navíc ještě s 2.000€ slevou [odkaz] ;-)
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 10:56
...tak nezabudni dnes pozerat na Prime AUTOSALON kedze bude venovany skoro cely elektrickam ;-)
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 12:52
Ja se rad podivam.
Vzdy jsem rikal, ze az bude elektromobil za konkurenceschopnou cenu a s konkurenceschopnym dojezdem, jdu si stoupnout do fronty, no mozna, ze uz je cas :-)
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 11:24
Skoda len ze predaje Tesla nepreukazuju to co tu pisete.. Asi nie vela ludi si mysli to iste co Vy ze super sport moze byt aj full electric lebo inak AMG, S, a M verzie top automobiliek by nemali take predaje... A este som nevidel ani porovnanie toho vaseho zazraku od Tesly a AMG, S alebo M verzie. Jedine co vsade davaju ako porovnanie je drag race... Asi preco....
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 12:54
Kdo tu pise o zazraku?
Ja snad? Trochu si ty reakce srovnejte v hlave, nez mi zacnete vkldat do us (klavesnice) neco, co jsem nenapsal.

Samozrejme je mi jasne, ze ne kazdy bude smyslet jako ja, na tom neni nic divneho.
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 13:18
Prepac reagoval som skor na kolegu pred tebou ktory tam pise o tom ze Tesla "nezadupala" este konkurenciu do zeme. Co na to povedat...? Ak niekto pozera iba na jeden argument a to vykon a 1/4 drag race....
A zaroven mu nevadi ze ralny dojazd P85D je niekde medzi 150/160mil a nabijacia doba je taka aka je. A kvalita vnutorneho spracovania je taka aka je.... a prevacka v zime je taka aka je...
Tak stracam prehlad o tom o akej konkurencii ten pan hovoril...
Avatar - Kobler
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 15:36
Já jen podotkl ,že je dobře ,že Tesla konkurenci nezadupala do země protože si ještě pořád můžu koupit benzínové auto (a to já rád:-)). A vůbec celý můj příspěvek byl myšlen s nadhledem, a cílen na "Kharl.ANTIDIESEL " s tím že i kdyby Tesla opravdu byla "nejlepší auto" na světě (jakože není) tak lidi co budou chtít jezdit v benzínovým autě budou stejně muset koupit jinde(i kdyby to znamenalo "horšího výrobce") ...
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 08:14
Presne tak.
A ty cerny palce si uzij ;-) >:D
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 08:29
Ad cerne palce [odkaz] >:D
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 09:44
Včera jsem se ze zvědavosti podíval na registrace v ČR za 2014 a koukal jsem. Audi i MB mají v téhle třídě hodně registrací zážehových motorů (odhadem 40 %), ale BMW ani jednu jedinou za celý rok, všechno vznětové. :-O
Avatar - boost.
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 11:35
Zajímavé. A nevíš náhodou čísla jednotlivých motorizací (jestli se to tedy vůbec někde uvádí). Víš, že třeba hodně lidí jde do S8 nebo AMG, a S 500 nebo klasická V8 TFSI jsou na tom prodejně hůř než range topping benziny. Možná že by na tom benzínové sedmičky byly líp, kdyby BMW mělo M verzi. :-)
Avatar - AUDIRS6
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 12:00
Bavoraku mozno posramotili povest prave problemy s prehrievajucim sa pravym turbom vnutri V ( v tej ich 4.4 ) a s tym sposobene dalsie problemy...Ak sa to ludia doszvedeli, tak su pri vybere opatrnejsi. Aj mna by ale zaujimalo, kolko a akych benzinov sa v tejto triede predava. Osobne si myslim, ze 6 valce tvoria absolutnu minoritu ( benziny ), ze ked uz - tak uz, takymto heslom ze sa riadia klienti a z toho prameni aj obluba tych V8 u Audi a MB. :-)
Pokial ale viem, tak BMW uz na svojej 4.4-ke zapracovalo...ze by im tak dlho trvalo kym sa "ocisti" meno ? :*)
Avatar - boost.
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 11:39
Zajímavé. A nevíš náhodou čísla jednotlivých motorizací (jestli se to tedy vůbec někde uvádí). Víš, že třeba hodně lidí jde do S8 nebo AMG, a S 500 nebo klasická V8 TFSI jsou na tom prodejně hůř než range topping benziny. :-)
Slušnej výkon
| 6. 8. 2015 11:56
To bohužel ve veřejných statistikách není, jen palivo/ pohon. Věřil bych tomu, že u Audi bude mít S8 velký podíl, protože nebyla zase tak drahá (má bohatou výbavu). Pokazit to může tak podvozek. U MB bych počítal s tím, že 500 bude mít většinu a většina z nich bude 4Matic. 500 není o tolik pomalejší (v "nižších" rychlostech) a 4Matic můžeš mít z AMG jen k 63 lang.
Avatar - AnGeor
S65?
| 5. 8. 2015 17:19
Tak S8 asi je postavena proti S63 a S8 plus proti S65? Jenomze tam jim chybi 4ri valce :-!
Avatar - Hammunasakra
S65?
| 5. 8. 2015 17:39
Nejen 4 válce, 65 AMG má 463 kW 1000 Nm
S65?
| 5. 8. 2015 21:51
Ono se to sice nezdá, ale v nižších rychlostech (= v rámci rychlostních limitů v ČR) se bude S8 s S65 zdatně prát, byť jí chybí nějakých 80 kW, 350 Nm a čtyři válce. Ani nemusí být mokro.
S65?
| 6. 8. 2015 11:31
A nielen to ale aj skoro 100k euro viac... ;)
S65?
| 5. 8. 2015 18:01
Ne, "proti" S63, která má v poslední inkarnaci 430 kW. Zatímco standardní S8 má 382. V uvozovkách, protože je to "jen" S, ne RS. PS: Navíc se S65 dělá jen prodloužená, kdežto S8 jen krátká. A je o dva miliony dražší.
S65?
| 5. 8. 2015 18:50
4ri? Jakoze ctyriri?
Avatar - AUDIRS6
Pekne
| 5. 8. 2015 19:18
Takze miesto RS8 to zatial vyriesili takto :-)

Keby RS8 mala mat podobne agresivny vzhlad ako RS6, tak s tymto vykonom by to uz bolo tiez dostatocne. Zeby si robili este rezervu pre buducu generaciu a tam s nou ratali ? Uvidime...

Kto chce agresivnejsi vzhlad, pan Mayer ho caka s otvorenou narucou. ...a prihodi este nejakeho konika pod kapotu :-) :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Pekne
| 5. 8. 2015 19:23
RS nebo M mi v týhle třídě už přijdou trochu nepatřičný. Ale jinak se pro jednou plně shodujeme :yes: :-)
Pekne
| 5. 8. 2015 21:23
Nebyl by problém strčit tam W12 TFSI. Ale... v minulosti indikovali, že nemají zájem dělat RS8, a přeci jen by tím lezli Bentley do zelí, což pro změnu Mercedesu vůbec nevadí, naopak. A příliš agresivní vzhled se do téhle třídy podle mne nehodí.
Avatar - AUDIRS6
Pekne
| 5. 8. 2015 22:39
Viem, ze pri uvedeni novej W12 TFSI ( opise jej moznosti ) sa buchali do hrude, ze sa bude dat pouzit aj do sportovych modelov...ale o to mi neide. Nech je to proste len klasicky TOP, proste W12 a hotovo.
Sporotvy topmodel si kludne moze vystacit s dobre poladenou V8 TFSI, a vieme, ako vysoko sa ladit da... ;-)
RS8 - praveze jej agresivnost a velkost - teda oproti Bentley skor "malost" by pre Bentley problem nepredstavovala, teda aspon zatial, lebo zase tie suskandy... ( mensi model, a z neho moooozno aj 4D... 8-s ), takze aj v tomto by som bol v klidku.
Ale mozno len Roland uplatil Ruperta, nech je to proste "len" S8 plus a nech aj jemu frci kseft >:D
Pekne
| 5. 8. 2015 23:40
Nemyslím nutně ten nový, Bentley má přeplňovanou W12 už dlouho. A8 může být menší, ale zmenšil by se tím odstup od Flying Spur. Už to, že sdílí V8T, není ideální. Ještě sdílet W12T. Nemluvě o tom, že se najednou posouváme někam na úroveň čtvrt milionu euro.

Nelze obejít fakt, že má pohotovostní hmotnost přes dvě tuny. Naopak je podle mne chybou nějak výrazně obětovat pohodlí pro o něco lepší dynamiku, protože to auto pak ztrácí smysl. A jak jsem napsal v jiné diskuzi, u RS je také otázkou dostupná výrobní kapacita.
Avatar - Barrichello
4 mega
| 5. 8. 2015 19:47
Tak za tu cenu bude 707 HP Charger a k němu ještě 707 HP Challenger, oboje Hellcat. Anebo 640 HP 2016 Cadillac CTS-V a k němu třeba Camaro s V8 >:D >:D

A to ten Cadillac tý Audině na okruhu směle napráší.

[odkaz]…
4 mega
| 5. 8. 2015 20:05
Jasne, hlavne v servise ;-)
Avatar - Hammunasakra
4 mega
| 5. 8. 2015 20:31
Jo tam nejspíš taky [odkaz] >:D >:-[]
Avatar - Barrichello
4 mega
| 6. 8. 2015 08:48
Tak v servise určitě, tam proti Audi ušetříš majlant.
BTW kolik tohle audi bere oleje mezi servisním intervalem? No když 2litrovej nafták vezme litr, tohle by mohlo tak 3 ne? >:D >:D
4 mega
| 6. 8. 2015 04:14
Jenom vul by si koupil tydle americky nepodarky, kdyz muze mit za stejnou cenu osm Yamah R1. Nebo par poradnejch zahradnich trakturku, pronajmout si stadak Sparty (stejne, co tam budou hrat, Ligu mistru snad?!;)), nechat si udelat ten velkej mic jak meli v TG a ukazat tem drevakum, jak se na hristi jezdi.
My jsme vtipny, vid. Prej Cadillac a Chevrolet, kdyz chce clovek premii:D
Avatar - Aoyagi
4 mega
| 6. 8. 2015 07:40
Cadillac byla kdysi prémiovější (zajímavé, spellcheck mi to chce opravovat na "problémovější" >:D ) značka, pak se té značky bohužel chytil někdo právě z Audi a udělal z ní (zatím) takové americké BMW, i když možná kvůli tomu ta značka přežila. Ale každopádně je to i teď značka prémiovější, než nějaké Audi. Má víc vlastní technologie, ne koncernu. Escalade je snad druhé nejpohodlnější auto planety a až se konečně uráčí dorazit CT6 a hlavně pak CT8 (nebo jak to nazvou), tak to bude jasné.

Samozřejmě Dodge a Camaro jsou mimo kategorii :-)
4 mega
| 6. 8. 2015 07:48
Jiste, lidi si S8 kupuji jen proto, aby s ni litali po okruzich, mas recht!

(aneb kazdy cirkus potrebuje saska)
Avatar - Barrichello
4 mega
| 6. 8. 2015 08:51
Nepochopil no, každej spolek musí mít šaška co má bohatý rodiče a ty mu koupili moc dlouhej kabel, tedy vedení.

Na okruh s tím asi nepojede nikdo, ale ta řeč ookruhu tam byla proto, že zatímco Cadillac je dnes tím, čím dřív bylo BMW, Audi je kára pro kravatáky a pupkatý dědky.

A na rychlé ježdění po dálnici, která je rovná, tak to zvládne i ten Charger.
Samozřejmě to enní prémie, ale Cadillac už jo, aspon v USA >:D

A to Camaro a Chally jsou bonus navíc, jestli ti to nedocvaklo, ne srovnání s S8 >:D >:D
Avatar - Hajzlík
Mercedes AMG S63
| 5. 8. 2015 20:28
se soupeře nedočkal, protože už základní S8 celkem bez problémů dokáže v dynamice AMG S63 konkurovat.
[odkaz]
Avatar - MGRR
Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
| 5. 8. 2015 22:22
Vyborne vyhozene penize... uz stare S8 meli velke problemy se zivotnosti motoru, S8 s motory V10 Lamborghini po peti letech byli neprodejne mrtvoly v technicke polosmrti... k cemu to je?
Avatar - AUDIRS6
Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
| 5. 8. 2015 22:33
mas dobreho dodavatela matrosu >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
| 5. 8. 2015 22:47
To možná má ale všichni víme že je to pravda. A stejně tak u BMW aby ses nedurdil ;-)
Avatar - white label
Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
| 5. 8. 2015 23:11
V nadpisu příspěvku píšeš o A8, v textu o S8..., měl by ses nejdřív rozhodnout, o čem konkrétně chceš vlastně psát...
Avatar - Hammunasakra
Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
| 5. 8. 2015 23:23
Určitě ne o dnešnim fotbale 8-s
Avatar - white label
Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
| 5. 8. 2015 23:12
Kazda druha A8 je po 5-10 letech polovrak bez hodnoty
| 6. 8. 2015 07:42
Zejmena je to k tomu, ze existuji lide, kteri si ta auta kupuji nova, pojezdi s nimi 3-5 let a pak si zase koupi nove. Tem je tak trochu fuk, ze nejaky uplakanek z vychodu beci jak zelva, ze desetilety vrak je desetilety vrak, a ne vonafka po prvnim majiteli, ktery ji jen lestil doma v garazi.
Avatar - Lukixe
RS
| 5. 8. 2015 23:15
Len decentne a potichučky :-) Inak je ale veľmi pekná :yes: Úplne láka zviesť sa a pocítiť rozdiel oproti RS7.
Nečekal bych,
| 6. 8. 2015 07:31
...ze to napisu o nejakem Audi, ale to auto je hnusne. Zejmena ho hyzdi ty rovne vyseknute boky, nevypada to dobre ani vpredu, ani vzadu: [odkaz]

Je mozne, ze nazivo to pusobi lepe, ale kdyz k tomu pripoctu naprosto nejodporneji umisteny displej, trcici trapne z prostredka jinak nadherne palubni desky, tak dnes davam Audi za vzhled palec dolu :no:
Nečekal bych,
| 6. 8. 2015 09:58
Mně tedy od uvedení nesedí předek, ne boky (ano, ponton působí vysoce a auto vypadá jako tank). A uvnitř mi zase vadí ty černé lesklé plochy, které se tu ztrácí ve více černých lesklých plochách. Plus u barevných interiérů řešení některých plastů/ ovladačů. Display je fajn, podobně ho měla i předchozí generace (jen byl menší, takže mechanismus byl jinačí, ale umístění stejné). Napadá mě však: Toho sis nevšiml dříve? :-)
Nečekal bych,
| 6. 8. 2015 12:58
Toho displeje?
Toho jsem si vsiml drive, vsak to tu pisu k interieru Audi (a nejen Audi) pravidelne.
Ty boky jsem tak nejak zaregostroval poradne az ted, cert vi, jestli je to temi fotkami, nebo jestli je to u S verze nejak zvyrazneno...
Nečekal bych,
| 6. 8. 2015 15:35
Myslel jsem celkově. A8 i S8 D4 jsou na trhu hodně dlouho.
Avatar - Aoyagi
Bleh.
| 6. 8. 2015 07:31
Tento "sport-luxury" styl si trochu protiřečí. Sami to krásně ukazujete, když v titulku píšete o "luxusním sedanu" a pak samotný článek je až na úplně poslední odstavec o luxusu není ani slovo. Jen výkon.

A bodejť by ne, jediné luxusní Audi je A8L. :P
Bleh.
| 6. 8. 2015 07:44
Staci chapat, o cem se pise, pak i pochopis, proc se o tom pise nejakym konkretnim stylem. Pokud tedy pisu o luxusnim sedanu, ktery dostal prave nejvykonnejsi verzi, tak ho uvedu jako luxusnii sedan, a dale se venuji tomu, co je v te predstavovane verzi podstatne - tedy vykonu.
Avatar - Barrichello
Bleh.
| 6. 8. 2015 08:53
který je za ty prachy prach bídnej >:D
Avatar - Aoyagi
Bleh.
| 6. 8. 2015 09:47
Já tedy nevím, ale pokud někdo uvede článek s tím, že jde o "luxusní sedan", v článku zmíní "adaptivní vzduchové odpružení speciálně nastavené pro tento model" a neřekne, jestli to je podle "S" nastavené tvrdě na sport, nebo tak něco mezi (ne, adaptivní tlumiče se nemohou adaptovat donekonečna, ani vzduchové, ani magnetické, ani hydraulické)... Tyhle sportovní verze totiž zpravidla upozaďují pohodlí pro výkon.

To samé s tím hnacím. Je sice úžasné, že auto zrychluje jak motorka, ale to je jen jeden z "luxusů" a rozhodně ne ten první co se mi vybaví, když někdo mluví o luxusních autech. To si představím motor s tichým a plynulým během, převodovku co řadí tak, že to skoro není poznat, atd.

Pokud je nejpodstatnější výkon, patrně by se to mělo uvádět jako "výkonný sedan", nemyslíte? :P A vůbec, poslední dobou tu bývají zvláštní titulky.
Bleh.
| 6. 8. 2015 10:06
Teď ještě nemohou vědět, jaký podvozek bude. Pochybuji však, že bude měkčí a pohodlnější než ve standardní S8.
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 11:28
Nemam nic proti S8 ale ked uz auto ktore nema konkurenciu ani v podobe S65 AMG. Tak to musi byt neoficialna RS8 od MTM. To auto je bomba a navyse cenovo stale pod S65. Len prosim fanusikovia Tesla Motors zdrzte sa komentara ze ta Vasa elektricka je lacnejsia a pritom dynamika podobna. Kto porovnava Tesla auta s modelmi top kategorie asi nema vsetkych 5 pohromade....
Avatar - AUDIRS6
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 12:04
Na S8 Talladege / Talladege S, mi vadi len 1 ( ok 2 ) vec - zadne kridlo ;-\ ( a cena >:D )
Inac je to RS8 by MTM jak vysita ! :yes:
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 12:18
Cena??? za 802Ps auto ziadat okolo 200k mi nepride az tak strasne ked si clovek pozrie konkurenciu... ak vobec nejaku konkurenciu toto auto ma(ak nepocitam sialene upravy od Brabus)Ale ak to porovnavam s jedinym asi moznym a rozumnym konkurentom co je S 65AMG tak tam nemame vobec o com A to kridlo co ja viem... Videl som uz aj horsie veci >:D Celkovo to az tak nerusi ale je pravda ze vysuvatelne by bolo efektnejsie.
Avatar - AUDIRS6
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 12:54
Presne - vysuvny spojler :yes:

Ad cena: Ano, za vsetky tie upravy je to vsetko supergut, len by to chcelo aby sa MTM dostal do stavu Alpiny - teda ze by mohol byt akoze "vyrobca", potom by ta cena bola absolutne v poriadku. Vela ludi totiz odradzuje ten psychologicky efekt, ze je to "len" upravca. Pritom ked si pozries akymi oceneniami je ovenceny, tak by si to proste zasluzil - ten status. ;-)
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 13:04
Presne tomu rozumiem co chete povedat. Ale toto je uz vec prestize skor ako zdraveho rozumu lebo pokial viem MTM upravca je kvalitny. Ja osobne by som to praveze takto nechal kedze pre zakaznika je to cenovo prijatelnejsie aspon si myslim. Napr tento model by som riesil nie nakupom priamo z MTM ale kupou predvadzacej S8 z nemecka kde sa da zakupit ani nie rocna za priblizne 100k a potom by som to dal na upravu MTM a clovek hned usetri nemale peniaze....
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 16:14
Mně se líbil ten jejich Multivan se vzduchovým podvozkem a pětiválcem z RS3. Nebo Amarok s V8 TDI. :-)
Avatar - AUDIRS6
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 16:17
joooo, napriklad... :-)
Proste Mayer robi svoje remeslo fakt dobre :yes:
Avatar - Hammunasakra
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 18:17
Nevíš co říkají hvězdy [odkaz] ? :-)
Avatar - AUDIRS6
S8 plus vs MTM S8 Talladega
| 6. 8. 2015 21:46
ved to sa dalo cakat - aj minula gen. R8 a RS4 / RS5 mali rovnake motory... :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku