Novinky
že zlato vyfukováním cigaretového kouře do vody nevznikne
a že předokolka s 1250hp je ultrapitomost.
Už se těším na další "objevy". 😄
a že předokolka s 1250hp je ultrapitomost.
Už se těším na další "objevy". 😄
Nejde o předokolku, FWD to bylo pouze proto, že nestihli 4x4. Otázkou je, jestli je ten koncept životaschopný s tím AWD.
Teoreticky, prakticky je to předohrab, protože zadek je poháněn jenom energií z ERS při akceleraci pokud nějakou energii má, pokud nemá je to čistý předohrab a jako předohrab jej představil i samotný Nissan.
LMP1 program Team Principal Ben Bowlby e😜lains how it works😒br />
The Nissan GT-R LM NISMO is in automotive-speak a front-engined, front-wheel-drive car. The internal combustion engine drives the front wheels, and the energy recovery system harvests energy from the front wheels. We've used the relatively low-powered internal combustion engine to drive the front wheels, and then we add power from the ERS to augment acceleration.
LMP1 program Team Principal Ben Bowlby e😜lains how it works😒br />
The Nissan GT-R LM NISMO is in automotive-speak a front-engined, front-wheel-drive car. The internal combustion engine drives the front wheels, and the energy recovery system harvests energy from the front wheels. We've used the relatively low-powered internal combustion engine to drive the front wheels, and then we add power from the ERS to augment acceleration.
To je pravda, ale fígl je v tom, že tam, kde potřebuješ trakci 4x4, tedy na výjezdu ze zatáček, vždycky na tom zadku ty Nm máš, protože si předtím na brzdách nabiješ. Že máš předohrab na rovinkách ničemu nevadí, naopak je to efektivnější z hlediska třecích ztrát.
Na rozdíl od zdejších borců, co si to se zadohraby a čtyřkolkami "dávají" v běžném provozu dveřma napřed je závodění o efektivitě a čisté stopě. 😉
Na rozdíl od zdejších borců, co si to se zadohraby a čtyřkolkami "dávají" v běžném provozu dveřma napřed je závodění o efektivitě a čisté stopě. 😉
jak jsem psal někdy jindy, měli by se zaměřit na DAKAR (x-trail,qashqai) nebo WRC (note,pulsar)...
Stejný problém může mít ultraúzké šasi McLarenu s kompaktním V6 Hondy v F1. Na pohled to také zaslouží :yes: , ale můžeme se jen domnívat, jestli to za stávajícího stavu techniky je životaschopné.