Nissan odchází z top kategorie vytrvalostních závodů Le Mans
Nissan GT-R LM Nismo měl být při letošním závodě 24 hodin Le Mans zajímavým zpestřením nejvyšší kategorie LMP1, přišel s nezvyklou koncepcí s pohonem předních kol, čtyřmi motory a netypickým designem a specifickým aerodynamickým řešením. Jenže Japonci už před závodem věděli, že budou muset kvůli spolehlivosti závodit bez mechanického hybridního systému Torotrak, což se projevilo na výkonnosti - zatímco Audi dosáhlo nejrychlejšího závodního času 3 minuty a 17.475 s, GT-R LM Nismo 3 minuty a 35.888 s.
Cíl pak viděl jen jediný ze tří GT-R LM Nismo a číslo 22 spatřilo šachovnicový praporek jako úplně poslední a dodatečně bylo diskvalifikováno, protože strávilo v boxech více, než třetinu závodu. To musela být pro Nissan Motorsport, pořádá rána, zvlášť když je firma zvyklá už roky dominovat třídě LMP2 jako dodavatel motorů. Proto padlo rozhodnutí se z kategorie LMP1 stáhnout a vrátit se, až budou všechny problémy gétéerka vyřešeny.
Nismo se snaží část problémů omluvit inovativností koncepce, nicméně přiznává neúspěch a bude pokračovat v testech, dokud se nedostaví výsledky. Vyskytly se ovšem i názory, že Nissan celý koncept GT-R LM Nismo zavrhne a postaví úplně nový prototyp ve stylu konkurenčních strojů.