Novinky
V6 3.5 SOHC i-VTEC , 207 kW a v manuálu to může pěkné poježdění. Škoda že tu nejsou údaje jak se jim vypínáním válců podařilo snížit spotřebu, protože předchůdce v Legendu relativně dost papal /adekvátně době vzniku/.
Je to GT, takže spíše automat. Nicméně koukám, že existujíi pěkné Hondy, jen je u nás člověk na cestě nepotká.... ;-\
Automat jedině pokud fakt bude držet rychlosti i těsně v červeném poli. Na volnější ježdění ok, ale pokud z té hondy budeš chtít něco dostat, tak manuál.
tie japonske automaty... uvidime ako zhodnotia nove CVT v maxime, uz by to nemal byt taky vysavac a malo by to ist stylom subaru v poslednych modeloch aj ked tie V6ky s tym vedia zacvicit tak vlastne to nie je taky vysavac v tychto objemoch
tak nejak sa pytam sam seba kde zmizol peugeot 406/407 coupe? kde zmizlo volvo C70? kam sa nenapadne vytratila laguna coupe ci alfa Brera? ( technicky derivat od 159tky ) ...... zda sa ze v eu nam nemiznu len MPV... ale aj tieto vacsie kupatka ( dnes ich v eu ponuka hadam uz len premia )
paci sa mi ze ta honda ponuka poctivy sestvalec a vidim tam aj mechanicku rucnu brzdu.... a aj vzhladom to vidim na uzasne auto :yes:
paci sa mi ze ta honda ponuka poctivy sestvalec a vidim tam aj mechanicku rucnu brzdu.... a aj vzhladom to vidim na uzasne auto :yes:
406 ? Krásné, bohužel si přišel o 15 let později >😁
407 ? Také se mi líbí, ale elegance 406 už nedosáhlo a Peugeot vsadil na RCZ
Laguna Coupe? Nádherné auto, doufám, že se dočká nástupce, francouzi umí.
Brera? Tak, jelikož Alfa chystá teprve nový sedan, nástupce 159, tak nezbývá než doufat, ale u Alfy si sporťáka pořád koupíš 😄 Sice trochu v jiném duchu, ale je krásný >😁
407 ? Také se mi líbí, ale elegance 406 už nedosáhlo a Peugeot vsadil na RCZ
Laguna Coupe? Nádherné auto, doufám, že se dočká nástupce, francouzi umí.
Brera? Tak, jelikož Alfa chystá teprve nový sedan, nástupce 159, tak nezbývá než doufat, ale u Alfy si sporťáka pořád koupíš 😄 Sice trochu v jiném duchu, ale je krásný >😁
laguna coupe je uzasna..... nazivo dokonala...... az sa divim preco to auto vidim tak maximalne dvakrat za rok..... a A5ku od audi pritom stretnem kazdy den aj dvakrat .... opat jedna zo zahad ktoru asi nikdy nevyriesim
Ale hrá, A5 - prémie, super technika, super motory. Kdo má na to, aby si koupil coupé, tak si radši koupí prémiovku. Obyčejnější člověk většinou nemá na to, koupit si k obyčejnému autu ještě coupé a když už, tak ne v ceně střední třídy.
Navíc ani jako ojetých jich moc nevidíš, ale jejich ceny jsou zajímavé. Bohužel jsou nejvíce s automatem a 3,5 V6 dci, což taky neni ideální kombinace pro šetřílky >😁
Navíc ani jako ojetých jich moc nevidíš, ale jejich ceny jsou zajímavé. Bohužel jsou nejvíce s automatem a 3,5 V6 dci, což taky neni ideální kombinace pro šetřílky >😁
ok ale zober si ze svojho casu sa 406 coupe predavala slusne.... alebo aj take 306 cabrio ( tiez od pininfariny ) a neboli to pritom lacne vozy.... ono lahko sa premiovkam dnes predava ked "mozna konkurencia" od inych znaciek sa sama distancovala .... keby tato honda accord coupe bola v eu a mam moznost vyberu ci tato honda alebo bmw 4 ci audi A5 .... tak by som siahol po honde... jednoducho ma pre mna ovela vacsie caro a kult osobnosti a jedinecnosti a charizmy ako akokolvek D3 kupatko ... ale je pravda ze ja nie som zrovna ten kto by bol ukazkovy zakaznik D3 automobiliek .... som v tomto v mensine voci europsky zmyslajucim zakaznikom ....
Protože ty bez urážky nechápeš ten rozdíl prémie X mainstram, jelikož si to nikdy nezkusil. Jde o to, že když ty peníze máš, proč by sis kupoval Hondu, která možná není uplně ošklivá a není nekvalitní, ale když můžeš mít Coupé, které má nejmodernější techniku uvnitř, skvělé materiály a navíc ho dostaneš i s mnohem výkonnějšími motory. Tady bych dal Hondě přednost asi jen v případě, že za ojeté D3 coupé (třeba i v naftě) ve slabé výbavě mám novou Hondu s šestiválcem. Pokud však peníze mám, mám také mnoho možností výběru.
A proč se prodávala 406 coupé? Byla krásná a navíc dnes jsou ceny aut níže, než dříve, jsou tedy dostupnější, takže kdo na to má, jde do BMW, Audi apod...
A proč se prodávala 406 coupé? Byla krásná a navíc dnes jsou ceny aut níže, než dříve, jsou tedy dostupnější, takže kdo na to má, jde do BMW, Audi apod...
nechcem rypat, ale pre neho je premia aj Hyundai ktoreho dokonca kopiruje aj infiniti, lexus a ine uz ozaj premiove odnoze... tak ho pochop
ved novy genesis je uz premiove auto --- nejeden tester to povedal.. na mna sa nepozeraj 😉
No, v Genesisu jsem seděl, je určitě povedený i v interiéru, ale na úrovni tak VW či Fordu..... pokud zkusíš D3, hlavně tedy v nějaké výbavě (nemluvím o holých 1er či 3er), tak pochopíš 😄
vybava dnes robi vela to je pravda... dokaze dvihnut cenu vozu aj o dalsich 30 percent.... ovsem genesis uz nie je ziadne orezavatko svojej triedy ani holatko ( ako kedysi ) .... je to uz seriozny automobil na urovni najlepsich v triede .... velmi majestatny .... samozrejme aj premiovky sa medzi sebou lisia..... detailami.... ale v principe je to uz parada.... nemas zle auto dnes uz .. z genesisu som doslova uneseny.... uzasne auto
Genesis je už konečně seriozni automobil... tim bych ale asi skončil. Na nejlepší ve třídě mu dost schází, vždyť je to voda 7er, Sclasse, A8 .... Zase doplácíš na to, že si to viděl jen na obrázku.
S tím ostatním bych souhlasil, pokud by se vzala Genesis, zmenšila na velikost i40, nechala se technika a cena by byla do toho milionu ve vrcholné specifikaci, pak ještě nějaký ten pořádný diesel pod kapotu. Možná pak by se Hyundai mohl měřit s Passatem 😄
S tím ostatním bych souhlasil, pokud by se vzala Genesis, zmenšila na velikost i40, nechala se technika a cena by byla do toho milionu ve vrcholné specifikaci, pak ještě nějaký ten pořádný diesel pod kapotu. Možná pak by se Hyundai mohl měřit s Passatem 😄
genesis je konkurent 5ky a Ecka..... 😉 urcite nie S klady
ono je tu este model Equus ( vacsi ako genesis ) ... ale ten v europe nemame
ono je tu este model Equus ( vacsi ako genesis ) ... ale ten v europe nemame
Genesis je vyšší střední, to jen na okraj. Voda Sclasse je Equus. 😉
je to tak :yes: len u nas v eu ma asi kazdy pocit ze genesis ide po krku S klade.... stale ale neviem preco .... a potom vznikaju taketo divne nazory a sklamania ohladom genesisu ... ved konkurent genesisu je predsa rada 5, Ecko, A6tka..... lexus GS ... a par dalsich vozov tejto triedy ....
Jo... já nějak pořád zapomínám na ty propagační nápisy a reklamy v rádiích >😁 Jen sem nemyslel, že tomu někdo věří >😁
kámo to je nieco... fakt, toto treba poslat do Korei...
´´genesis uz nie je ziadne orezavatko svojej triedy ani holatko ( ako kedysi ) .... je to uz seriozny automobil na urovni najlepsich v triede .... velmi majestatny .... samozrejme aj premiovky sa medzi sebou lisia..... detailami.... ale v principe je to uz parada.... nemas zle auto dnes uz .. z genesisu som doslova uneseny.... uzasne auto ´´
´´genesis uz nie je ziadne orezavatko svojej triedy ani holatko ( ako kedysi ) .... je to uz seriozny automobil na urovni najlepsich v triede .... velmi majestatny .... samozrejme aj premiovky sa medzi sebou lisia..... detailami.... ale v principe je to uz parada.... nemas zle auto dnes uz .. z genesisu som doslova uneseny.... uzasne auto ´´
nemusi sa ti pacit... ale kvality to auto ma 😉
kamo 😉
kamo 😉
urcite ich ma, nikde som nepisal, ze to nie je zatial to naj co hyundai vyrobil v tej triede, aj motoricky sa mi to paci... vsetko OK na to ze to je hyundai, no k premii sa to rovnocenne nemoze postavit... uz len kvoli menu, logu a historii, povedomiu...kvalitami tiez nie, na tej urovni to nie je, no je to urcite krok spravnym smerom
v EU aj v CZ sa predava este toto coupe... [odkaz] asi nie kazdemu sadne, mne sa pozdava a s 3,7 V6 + manual... parada
pekne kupe od infinity :yes😒br />
hned mi to pripomenulo niekdajsie kupe-kabrio SC430 od lexusu [odkaz] akurat ze tu na tejto fotke je auto bez strechy ... inak vyzera rovnako ladne a elegantne zaoblene ako infinity
hned mi to pripomenulo niekdajsie kupe-kabrio SC430 od lexusu [odkaz] akurat ze tu na tejto fotke je auto bez strechy ... inak vyzera rovnako ladne a elegantne zaoblene ako infinity
No, tak tohle coupé od Lexusu, to se dle mne vážně nepovedlo... Vypadá jak nepovedený Nissan 350Z >😁
chce to lepsiu foto.. svojho casu sa mi velmi pacilo [odkaz] ..... 😉 ... a ani dnes by som sa mu nebranil ..... dokonca aj interier vyzera este aj dnes pomerne slusne [odkaz] ... :yes: ..
naopak 350Z bol z ineho sudka.... ten mal na muske skor boxter.. mozno aj carreru
naopak 350Z bol z ineho sudka.... ten mal na muske skor boxter.. mozno aj carreru
No, teda ta další fotka je ještě horší..... ještě si k tomu vždy představím, jak se v něm proháněl Okamura a dávám ruce pryč.
350Z je parádní stroj, ale na Carreru? >😁 To fakt nemá.... měl sem tu čest, určitě skvělé auto na víkendy, atmo V6, náhon na zadek... závoďák pro "chudé" 😄
350Z je parádní stroj, ale na Carreru? >😁 To fakt nemá.... měl sem tu čest, určitě skvělé auto na víkendy, atmo V6, náhon na zadek... závoďák pro "chudé" 😄
ja netvrdim ze ma.... len to.... ze tam niekde sa 350Z svojho casu obzeral.... rozhodne nie po lexuse 😉
No, upřímě, i když by mi to u 350ztka kompenzovaly jiné kvality, tak třeba ten interiér je... jak to říct... no až na volant a řadicí páku to je prostě takové japonsky plastové. Sedačky super, jel sem i kusem, co měl audio od Bose, takže solidní zvuk, jenže navigace taková již zastaralá na svou dobu (jezdil jsem r.v. 2008 a 2009), grafika přístrojů také jak z 90.let, tady si myslim, že 370Z udělalo větší skok, ale když třeba tu 350tku srovnán s novým QQ (Pulsar mne tolik neoslovil a jiným novým Nissanem sem nejel, myslím palubku a materiály), tak je vidět, kde Nissanu scházelo.
No ja Ti neviem, je to stále len predohrab, takže ani pomerne výkonný motor z toho športovca nespraví, naviac veľkoobjemový šesťvalec s pomerne nízkym litrovým výkonom indikuje skôr pohodový charakter a k takémuto grandturizmu sa ani manuál nejak moc nepýta.
Legend vážil přes 1800 kg a měl jen pětistupňový automat. Tak holt jezdil za 13-14. 😄
Jasně, navíc kl. hydroměnič /nemyslím tu poslední generaci/, ale vždycky to byl kus pořádného auta, dodnes vzpomínám když jsem do prvního sedl.
Konečně Honda trochu ustupuje z podivností a Accord už trochu vypadá, snažím se z každého úhlu najít auto, u kterého si řeknu, sakra, to je paráda, to se mi líbí, ale i když není vyloženě ošklivé, pořád mi na něm něco vadí, možná jistá nevyváženost. Škoda, že se k nám už nemá vozit, bude i kombik? Asi ne, když už pro Evropu není určen což? Tam by se proporce mohly pěkně vyrovnat.
Hondafans se snad neurazí, ale mne tohle připomíná proporcemi Hyundaie Coupé, popřípadě Genesis Coupé. Do elegance velkých GT z Evropy (D3) to má ještě hodně daleko. Přitom to Honda Accord v minlých generací uměla solidně
Hondafans se snad neurazí, ale mne tohle připomíná proporcemi Hyundaie Coupé, popřípadě Genesis Coupé. Do elegance velkých GT z Evropy (D3) to má ještě hodně daleko. Přitom to Honda Accord v minlých generací uměla solidně
Ono je to možná trošku paradoxní, ale z dvojice Accord Coupe/Accord vypadá lépe ten sedan. Právě díky lepším proporcím, vyváženosti a ostřejší přídi (myslím světlomety). Hranatý kombík ve volvostylu by tomu rozhodně slušel. 😉
Tohle je ono?
[odkaz]
Ano, to vypadá dobře, trochu návrat ke konci 90. let... kéž by to udělal i Civic..
[odkaz]
Ano, to vypadá dobře, trochu návrat ke konci 90. let... kéž by to udělal i Civic..
Pro ukázku se asi hodí spíš [odkaz] 😉 Ale jinak ano, je to ono. 😄
Přesně, 90. léta. Viděls třeba čínskou Hondu Spirior? To jsou echt 90tky.
Placatého Civicu z 90. už se nedočkáme, ale "baby Accord" by mohl taky vypadat schopně. [odkaz] :-!
Přesně, 90. léta. Viděls třeba čínskou Hondu Spirior? To jsou echt 90tky.
Placatého Civicu z 90. už se nedočkáme, ale "baby Accord" by mohl taky vypadat schopně. [odkaz] :-!
Ještě k těm proporcím - to je přece logicky dáno koncepcí. Když máš přední kolo hned za čumákem, vypadá to prostě lépe, než dlouhá kastle (a že tahle dlouhá je) na relativně krátkém rozvoru. Na FWD kupé je to myslím hodně povedená záležitost, žádný liftback-style, klasické kupé s typickou siluetou a spoustou hran.
C a 4 jsou jinde, u A5 bych ale byl na vážkách. Netvrdím, že je ošklivější, ale chybí jí dynamický náboj a výraznost Accordu.
C a 4 jsou jinde, u A5 bych ale byl na vážkách. Netvrdím, že je ošklivější, ale chybí jí dynamický náboj a výraznost Accordu.
A5 v základu není nic moc, ale nějaký ten optický paket, nebo rovnou S5 a máš velmi pěkné kupé: [odkaz]
a kolko to stoji tam to co vidis ? tam je uz cena asi fakt inde ako u accorda... ale pekne je o tom ziadna a tie disky su bombove
No, tak to je jasné, že za to připlatíš, ale o tom jsme diskutovali výše. Pokud máš už peníze na coupé, ještě k tomu nové coupé této třídy, tak už tě asi pravděpodobně netrápí, jestli zaplatíš o pár stovek tisíc více. Jasně, že je to individuální 😄 Nýbrž reagoval jsem na to, že A5 chybí dynamický náboj 😄
nedesignu by Honda. 😲
toto je o poznanie lepsie... [odkaz] a [odkaz]
Kdo neví, že je to "jen" Renault, se nejprve otočí a kdo ani netuší, co je to Renault, těm se prostě líbí.... mnohokrát vyzkoušeno u vícero dam 😉
Jinak můj soused je p. Pokorný z Brna z reanultu, domů často jezdí vyšperkovanou lagunou coupé. Mě na tom autě vadí dost velká příbuznost se sedanem, vč. světé výšky, mimo sametového V6 mi připadá že moc víc nenabídne, design rozporuplný, i když ne špatný.
Mít kupé je (zbytečný) luxus a "zbytečné" auto si většinou koupí ten, kdo si to může dovolit. A kdo si to může dovolit, hledá určitou prestiž, kterou mu nabídne prémie. A Evropa dost drasticky chudne, ideálně kdyby tak jedno auto mohlo posloužit jako všechno dohormady a když už to fakt nejde, pořídí se SUV nebo kombi.
Inak s druhým odstavcom súhlas.
Navíc tedy úplně nerozumím tomu, proč linkuješ předoboční fotky v diskuzi o tvarech kupé a "kupé", kde jde o siluetu. A promiň, prémie neprémie, tohle [odkaz] se prostě s klasickým kupé rovnat nemůže a to ani s tím japonským póvlovým [odkaz] . 😐
Samozrejme rozdiel tam stále je (musí byť, kvôli ďalšiemu páru dverí), ale už je dosť malý na to, aby dizajn (profil) odrádzal od kúpy štvordverového auta. Skrátka a dobre tým, že automobilky skĺbením sedanu a kupé vytvorili asi optimálny kompromis atraktívneho dizajnu kupé a praktickosti sedanu dosť zobrali vietor z plachiet klasickým kupéčkam, ktoré tým stratili svoj hlavný argument proti sedanom.
...přiblížili, ...skoro, ....až na, ....kompromis.
O tom jsem psal. Nejhorší, co se může stát je, když se snažíme udělat něco, co vyhoví většině.