Zezadu impoznatní, zepředu Mercedes (aktuální generace OK), z boku to snad nebude taková hrůza jako X6. A řízení? bude to minimálně dvoutunové monstrum, fyziku nepřekoná. Žádný zázrak se konat prostě nemůže. obyčejný sedan se prostě bude řídit lépe.
Ze uz aj AMG preslo zo 6.3 na 4.4l budis, ale tie fejkove vyfuky vzadu z ktorych trcia rurky ako na trabante no tak to je hruza!!! To nikomu nevadi preboha? Auto ta niekolko desiatok ticic eciek s takymto hnusom. Je to uzasne auto ale takyto neduh :-(
hej, tiez mi to udrelo do oci;
viem ze vela aut ma teraz taketo falosne koncovky a napadla mi taka off topic otazka:
ako tam davaju na EK sondu na meranie vyfukovych plynov?
koncovky vyfuku primeraneho priemeru by vyzerali ovela dostojnejsie a krajsie.. ale ok....
chapem ze to ma dnes uz "kde kto"...... este 5-6 rokov a aj tento 4 liter bude uz len exponat v muzeu..... dalsia generacia uz mozno padne na nejake 2 litre s troma styrmi turbami ..... a stejne bude aj 10 rocny lotus elise s tretinovym vykonom na kazdej okrske o zatacku dve rychlejsi ;-) ako tento mamutik... o zabavnosti za volantom a radosti z jazdy ani nehovoriac- kazdopadne nepochybujem o uspechu tohto MB
PS: nazov C63 vyznieva trosku zvlastne ked pod kapotou uz je len 4 liter..... C40 by mu pasovalo lepsie
Pro mě je to trochu zklamání, alespoň na fotkách. Moc se mi líbila předchozí generace, zvláště pak edice 507 s poctivým atmosférickým motorem o objemu 6,2 litru. Byla hranatější a vypadala chlapsky a rozhodně byla zajímavější než její konkurence.
Tento nástupce však na mě působi změkčile. Design, který funguje u velkého GT v podobě S coupé, je tu nějak násilně roubovaný, drsně však už nevypadá ani omylem. Nepomůže mu ani legrační pidivýfuk s namontovanou falešnou koncovkou, což snesu ještě u 4válcových AMG, ale ne tady, zvlášťě když to minulé generace neměly. A v neposlední řadě tento na AMG malý ekomotor - s dvěma turby, který v ničem nepředčí svého předchůdce, snad možná kromě emisí CO2. V ničem, co dělá radost - zvuk (nyní už jen koncovkový, kapota je odstíněná kvůli pískání turb), charakter, výkon a nakonec i technická složitost biturbo motoru mě nepřesvědčí, že vydrží tolik co jeho předchůdce. To nám ostatně nepřímo potvrzuje i závodní divize AMG, když do závodních AMG GT3 dávají stále atmosférický motor z SLS.
neostáva mi nič iné len sa s tvojim názorom stotožniť...čo sa týka dizajnu súhlas..predošlá verzia bola omnoho chlapskejšia a agresívnejšia než táto... ;-\
ono narovinu si povedzme že na predošlú verziu sa táto nová po stránke nejakých emócií a zážitkov chytať nebude ale bohužial žijeme v dobe pokroku..
osobne fandím BMW ale počas tohto roku som sa zviezol v Brne s novou M3 a minulú stredu som mal v bratislave možnosť skúsiť C-čko v 510 koňovej verzii a tam musím uznať že BMW by som si z nich dvoch už teraz nevybral...nové C má všetko čo nová M3 ale ten zvuk MB je proste niečo...niečo úžasné niečo čo mi zježilo chlpy na rukách proste je to pecka auto a z danej triedy je to pre mňa osobne top..
čiže možno ani pri coupe netreba byť až tak skeptický..síce už to nebude také intenzívne a emotívne vozenie ale osobne si myslím že v rámci triedy si MB zachová istú svoju osobnosť a čaro..a možno budeme aj prekvapení ako sa to inžinierom z AMG podarilo... :-)
Snad máš pravdu. Těžko rozdýchávám, že po skončení SLK 55 (letos v létě) už nenabízí žádný nefoukaný motor. Alespoň v těchto vozech na radost mohl zůstat.
je pravda že koniec atmosféry je škoda ale stále si stojím za tým že čo sa týka fúkaných motorov majú tie od MB asi najlepší zvuk a charakter,,,popravde si myslím že po stránke emócií zvládol MB prechod na preplňovanie o niečo lepšie než chlapci z mníchova...
ono čo sa týka ostrých modelov vždy som sa prikláňal k BMW no popravde časom zisťujem, že jediné BMW ktorému by som dal prednosť je M5 pred E63 inak zvyšok u mňa berie MB pretože MB si podla mňa asi najviac zachoval nejaký charakter aj osobnosť..
To asi ano, BMW kašle na svou tradici a bývalé fanoušky. Sportovní vozy hrají u nich 2. kolej - však ani žádný sporťák nenabízí, Z4 nikdy zvlášť sportovní nebylo a už toho má hodně za sebou.
Bohužel v Mnichově se vyrábí elektrospotřebiče, 3válce a úchylné triturba.