Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-AMG C 63 Coupe je tady, zatím neoficiálně (+video)

Mercedes-AMG C 63 Coupe se má v těchto dnech oficiálně představit. První obrázky z prezentace odhalují jeho podobu.
Zpět na článek
18. 8. 2015 09:00
18. 8. 2015 09:15
18. 8. 2015 10:02
18. 8. 2015 10:46
18. 8. 2015 09:24
18. 8. 2015 09:27
18. 8. 2015 09:45
18. 8. 2015 13:49
18. 8. 2015 10:22
18. 8. 2015 11:35
18. 8. 2015 12:18
19. 8. 2015 07:51
18. 8. 2015 20:21
Avatar - lexi
18. 8. 2015 09:00
Krasavec
Nádherné auto, jistě bude i skvělý zážitek jej řídit
Rozbalit vlákno
3
18. 8. 2015 09:15
Re: Krasavec
Zezadu impoznatní, zepředu Mercedes (aktuální generace OK), z boku to snad nebude taková hrůza jako X6. A řízení? bude to minimálně dvoutunové monstrum, fyziku nepřekoná. Žádný zázrak se konat prostě nemůže. obyčejný sedan se prostě bude řídit lépe.
Avatar - deolator
18. 8. 2015 10:02
Re: Krasavec
Tvůj příspěvek, vyjadřující silné znechucení, by možná byl v pořádku, pokud si však přestaneš plést GLE-Coupe s C-Coupe a X6 s M4... ;-)
18. 8. 2015 10:46
Re: Krasavec
C 55amg a 63 amg vážilo vždycky reálně pod 1800kg, pochybuju, že by tohle mělo mít víc..
18. 8. 2015 09:24
vyfuky
Ze uz aj AMG preslo zo 6.3 na 4.4l budis, ale tie fejkove vyfuky vzadu z ktorych trcia rurky ako na trabante no tak to je hruza!!! To nikomu nevadi preboha? Auto ta niekolko desiatok ticic eciek s takymto hnusom. Je to uzasne auto ale takyto neduh :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - simon_sez
18. 8. 2015 09:45
Re: vyfuky
hej, tiez mi to udrelo do oci;
viem ze vela aut ma teraz taketo falosne koncovky a napadla mi taka off topic otazka:
ako tam davaju na EK sondu na meranie vyfukovych plynov?
Avatar - AUDIRS6
18. 8. 2015 13:49
Re: vyfuky
splietol si so znacku - 4,4 l ma BMW, toto ma 4,0.
Avatar - MGRR
18. 8. 2015 09:35
Image je strašná věc, pro měšťáky na zlepšování potence
Uvnitř bude víc místa v Dacii Sandero za 200t.

Nepřežije 1/2 roku bez servisu, hodnotu nebude mít nikdy, jako veterán nepůjde provozovat, protože vzduchový podvozek a část elektroniky bude mrtvá.

Udělat diagnostiku za patnáct, natož za třicet let, bude něco jako dnes mít v ruce data na disketě...
Rozbalit vlákno
3
18. 8. 2015 10:26
Re: Image je strašná věc, pro měšťáky na zlepšování potence
Nerozumím řeči tvého kmene...
Avatar - boost.
18. 8. 2015 11:28
Re: Image je strašná věc, pro měšťáky na zlepšování potence
Nehul.
18. 8. 2015 12:16
Re: Image je strašná věc, pro měšťáky na zlepšování potence
Chudáku bez fantazie.
Avatar - 3_diamanty
18. 8. 2015 10:22
2 okrule
koncovky vyfuku primeraneho priemeru by vyzerali ovela dostojnejsie a krajsie.. ale ok....
chapem ze to ma dnes uz "kde kto"...... este 5-6 rokov a aj tento 4 liter bude uz len exponat v muzeu..... dalsia generacia uz mozno padne na nejake 2 litre s troma styrmi turbami ..... a stejne bude aj 10 rocny lotus elise s tretinovym vykonom na kazdej okrske o zatacku dve rychlejsi ;-) ako tento mamutik... o zabavnosti za volantom a radosti z jazdy ani nehovoriac- kazdopadne nepochybujem o uspechu tohto MB

PS: nazov C63 vyznieva trosku zvlastne ked pod kapotou uz je len 4 liter..... C40 by mu pasovalo lepsie
Rozbalit vlákno
3
Avatar - boost.
18. 8. 2015 11:35
Re: 2 okrule
Já bych to přejmenoval na 43. Céčko už kdysi variantu 43 AMG mělo (s 4.3l V8). Jenže to koliduje s dvoulitrovými 45 AMG. >:D
18. 8. 2015 12:18
Re: 2 okrule
Já jezdil s RS4, M3 i C63 a v Mercedesu byla překvapivě zábava největší. Nic proti Lotusu, na mě ale už trochu moc hc na denní ježdění.
Avatar - CHerokee
19. 8. 2015 07:51
Re: 2 okrule
Byla, byla....ono to tak i v zahraničních srovnáních dopadalo.
Avatar - CHerokee
18. 8. 2015 14:00
Tak trochu rozpačité
Pro mě je to trochu zklamání, alespoň na fotkách. Moc se mi líbila předchozí generace, zvláště pak edice 507 s poctivým atmosférickým motorem o objemu 6,2 litru. Byla hranatější a vypadala chlapsky a rozhodně byla zajímavější než její konkurence.

Tento nástupce však na mě působi změkčile. Design, který funguje u velkého GT v podobě S coupé, je tu nějak násilně roubovaný, drsně však už nevypadá ani omylem. Nepomůže mu ani legrační pidivýfuk s namontovanou falešnou koncovkou, což snesu ještě u 4válcových AMG, ale ne tady, zvlášťě když to minulé generace neměly. A v neposlední řadě tento na AMG malý ekomotor - s dvěma turby, který v ničem nepředčí svého předchůdce, snad možná kromě emisí CO2. V ničem, co dělá radost - zvuk (nyní už jen koncovkový, kapota je odstíněná kvůli pískání turb), charakter, výkon a nakonec i technická složitost biturbo motoru mě nepřesvědčí, že vydrží tolik co jeho předchůdce. To nám ostatně nepřímo potvrzuje i závodní divize AMG, když do závodních AMG GT3 dávají stále atmosférický motor z SLS.
Rozbalit vlákno
6
18. 8. 2015 17:08
Re: Tak trochu rozpačité
neostáva mi nič iné len sa s tvojim názorom stotožniť...čo sa týka dizajnu súhlas..predošlá verzia bola omnoho chlapskejšia a agresívnejšia než táto... ;-\

ono narovinu si povedzme že na predošlú verziu sa táto nová po stránke nejakých emócií a zážitkov chytať nebude ale bohužial žijeme v dobe pokroku..

osobne fandím BMW ale počas tohto roku som sa zviezol v Brne s novou M3 a minulú stredu som mal v bratislave možnosť skúsiť C-čko v 510 koňovej verzii a tam musím uznať že BMW by som si z nich dvoch už teraz nevybral...nové C má všetko čo nová M3 ale ten zvuk MB je proste niečo...niečo úžasné niečo čo mi zježilo chlpy na rukách proste je to pecka auto a z danej triedy je to pre mňa osobne top..

čiže možno ani pri coupe netreba byť až tak skeptický..síce už to nebude také intenzívne a emotívne vozenie ale osobne si myslím že v rámci triedy si MB zachová istú svoju osobnosť a čaro..a možno budeme aj prekvapení ako sa to inžinierom z AMG podarilo... :-)
Avatar - CHerokee
18. 8. 2015 21:16
Re: Tak trochu rozpačité
Snad máš pravdu. Těžko rozdýchávám, že po skončení SLK 55 (letos v létě) už nenabízí žádný nefoukaný motor. Alespoň v těchto vozech na radost mohl zůstat.
18. 8. 2015 22:19
Re: Tak trochu rozpačité
je pravda že koniec atmosféry je škoda ale stále si stojím za tým že čo sa týka fúkaných motorov majú tie od MB asi najlepší zvuk a charakter,,,popravde si myslím že po stránke emócií zvládol MB prechod na preplňovanie o niečo lepšie než chlapci z mníchova...

ono čo sa týka ostrých modelov vždy som sa prikláňal k BMW no popravde časom zisťujem, že jediné BMW ktorému by som dal prednosť je M5 pred E63 inak zvyšok u mňa berie MB pretože MB si podla mňa asi najviac zachoval nejaký charakter aj osobnosť..
Avatar - CHerokee
19. 8. 2015 07:48
Re: Tak trochu rozpačité
To asi ano, BMW kašle na svou tradici a bývalé fanoušky. Sportovní vozy hrají u nich 2. kolej - však ani žádný sporťák nenabízí, Z4 nikdy zvlášť sportovní nebylo a už toho má hodně za sebou.

Bohužel v Mnichově se vyrábí elektrospotřebiče, 3válce a úchylné triturba.
Avatar - twistedTSD
19. 8. 2015 06:51
Re: Tak trochu rozpačité
:yes: Předchozí C 63 AMG bylo kulervoucí od pohledu. Teď tu máme další klon eSka (coupe)...
Avatar - CHerokee
19. 8. 2015 07:50
Re: Tak trochu rozpačité
To bylo. Vzhledem i zvukem...neskutečný motor. :'-(
18. 8. 2015 20:21
Podarilo
No je to podarene a dost vizualne zaujimave zamozrejme aj dost pekne, Audi a Bmw sa možu schovat so svojim nudnym designom
Rozbalit vlákno
0