Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang: Facelift přinese v roce 2017 desetistupňový automat

13 komentářů

Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Má to cenu?
Avatar - Tyranius
Tyranius
Nemá ale pomůže to splnit emisní limity jinak je jasne ze kdo chce pravého mustanga tak si vezme 5.0 v šesti kvaltu. Třeba Američani berou z 90% automat.
Avatar - Anonym
Anonym
A evropani berou ty V8 skoro zásadně s manuálem. Sehnat tu automat s V8 je unikum 😒
Avatar - Miroslavoj
Miroslavoj
Jak to?
Já se v tom sice prdlajs vyznám, ale měl jsem za to, že trend je opačný. 😄
ryccardo
U tak silnýho motoru by bylo myslím dostatečných i 5. Jen je to složitější, výrobně dražší a náchylnější na poruchu. Reálný přínos pro řidiče to nemá žádný spíš naopak. Honba za víc kvaltovou převodovkou je stejný nesmysl jako honba za víc megapixelama u foťáku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vyzera to tak ze cielom automobiliek dnes uz nie je vyrabat take auta ktore by vydrzali zakaznikom co najdlhsie ( to by vela nepredali ) ... to mas ako s elektronikou.... dnesne nove televizory ti uz tiez nevydrzia 20 rokov..... ani fotaky ... okrem digitalov mam aj klasicky fotak praktica na film... ten fotak ma 30 rokov a stale funguje.... u dnesnych novych digitalov uz taketo nieco nehrozi .... ono tie dnesne fotaky uz za 5 rokov vymenis aj dvakrat .. a s autami to je podobne uz.. vidim tu istu paralelu

inak samozrejme... 6st automat by urcite stacil to mas pravdu 😉 .... ale podla mna ani 10 nebude konecne cislo.. niekde na nete najdes ... ze ford uz chysta aj 11 stupnovy automat... kvantita vitazi
Avatar - Tyranius
Tyranius
Naprosto souhlasím bude to další "kurvitko" ale tak nastesti porad je na vyber ale bohužel se obavám ze doba kdy bude jen "super automat" se rychle blíží...
ryccardo
A pak se budou kluci ve vládě divit, že je průměrný stáří auta 14 let. Jestli to není tím, že se produkují auta o který se zákazníci zase tak neperou. Jestli to takhle půjde dál, tak si lidi budou zuby nehty držet starý auta a dojíždět je jak dlouho to půjde. Kdyby byl v automotive nějaký jiný pokrok než ten EKO, tak to zákazníky bude motivovat ke koupi novýho vozu jako tomu bylo ještě před 20 lety. Jestli budou předhazovat zákazníkům jen novinky v podobě 10 stupňových převodovek a super ekologický aut, tak ty prodeje moc nepofrčej.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Něco na tom bude. Doma máme těsně "předkrizové" auto, slouží dobře. Kdybychom teď šli pro nástupce, získáme vůz, který lépe vypadá, má pár elektronických číčovin k dobru, ale jinak výrazně osekaný a s ekomotůrkem...
ryccardo
Ale já hlavně nechápu význam? Víc kvaltů vidím spíš jako nevýhodu než jako výhodu, když pominu zbytečnou složitost takový převodovky a tím i větší náchylnost na poruchy, tak jako velkou nevýhodu vidím krátký rozestupy mezi jednotlivými stupni a tudíž prakticky nemožnost používat manuální mód (protože by se řidič uřadil). Pokud nechám převodovku v automatickým módu tak je to ještě horší, protože nevím kdy mi převodovka zařadí a jet zatáčku na mokru ve který mi převodovka třeba dvakrát změní kvalt, tak to bych se hodně bál, že zadní náprava (specielně u toho Mustanga) ztratí adhezi a já budu auto lovit po silnici. Prostě totální srágora. Nechtěl bych takovou špajzku do auta ani kdyby vycházela o 100 tis levnějš než manuál.
Avatar - Anonym
Anonym
Dělaj to kvůli papírový spotřebě no.
Na druhou stranu, nižší bude i reálná ve srovnání se starou 4-5ti stupnovou HDM.
solaris1
stacil by 8 ZF, to je asi najlepsia prevodovka pre auta... a 9 ZF by som dal do autobusu tam by to pasovalo a u tohto auta by som volil manual 6 a v8... perfektne
Avatar - Tyranius
Tyranius
Naprosto souhlasím bude to další "kurvitko" ale tak nastesti porad je na vyber ale bohužel se obavám ze doba kdy bude jen "super automat" se rychle blíží...