Novinky
sa nam to kazi .... a pritom este pred 15 rokmi to boli tak krasne automobilove casy .... nikto sa vtedy pre pol litra paliva nesiel po... ... este ze bicykel nikdy nesklame 😉 raz mozno este bude opat v mode.... kedze je dost mozne ze auta uz ludi nebudu nadchynat tak ako kedysi.... bike ma zrejme svetlejsiu buducnost
Moje řeč, kolo je super 😉
a raz bude este v mode... nielen horske ale aj tie mestske ... pacia sa mi aj tie nove moderne s dizajnom a la retro s blatnikami a kosikom do mesta.... 😉 .... napriek tomu stale preferuje horsky bike... s sirsimi pneu odpruzenou vzduchovou vidlicou a hydro kotucovkami.... v mojom okoli vzhladom na teren .... by som akykolvek cestak znicil ... ale uvazujem aj o mestskom ze sa ciste len spustim do mesta na nom proste ziadny teren .... len ako taky klido-pido exhibicny mestsky bike. 😉
Ty městský hybridy vůbec nejedou, to je pseudokolo. Navíc moc zdravé posezení to taky není, rovná páteř chytá všechny otřesy a víc trpí ploténky.
A vůbec nejhorší jsou elektrikáři. Čím dál více narážím na problémy s piloty elektrokol, kteří své stroje vůbec nezvládají. Ještě donedávna měli šlapací herku, kterou i průměrný běžec předběhl, teď dostali do rukou rychlý stroj a neumí si s ním poradit, hlavně řídit a brzdit.
A vůbec nejhorší jsou elektrikáři. Čím dál více narážím na problémy s piloty elektrokol, kteří své stroje vůbec nezvládají. Ještě donedávna měli šlapací herku, kterou i průměrný běžec předběhl, teď dostali do rukou rychlý stroj a neumí si s ním poradit, hlavně řídit a brzdit.
ano to som si vsimol... sedis tam moc rovno... kdez to na horaku si dopredu nahnuty a mas tam pruzenie ( u celoodpruzenych horakoch pekne pruzi aj zadna cast ) .. ale videl som mestske biky ktore maju zvlast len sedadlo odpruzene a vpredu nejaka kratka odpruzena vidlica.... viem je to take nijake.. ale lepsie ako nic.....
ono najlepsi kompromis je klasicky horsky bike s odpruzenou vidlou.... celoodpruzene su uz zase tazke a drahe ... a neodpruzene ti zase po tych nasich cestach/necestach aj zuby vybiju .. bez ohladu na to ako silno nafukas plaste a ake mas pneu... mam bike americkej znacky s karbonovym ramom a odruzenou prednou vzduchovou vidlou a som spokojny ... ide doslova ze sam... je neskutocne lahucky a perfektna geometria ramu a posed robia svoje... ale raz by som chcel vyskusat aj tie "retro" mestske biky ... tak nejako sa mi zacinaju pacit.... ani neviem preco .. su pekne a jednoduche....
ono najlepsi kompromis je klasicky horsky bike s odpruzenou vidlou.... celoodpruzene su uz zase tazke a drahe ... a neodpruzene ti zase po tych nasich cestach/necestach aj zuby vybiju .. bez ohladu na to ako silno nafukas plaste a ake mas pneu... mam bike americkej znacky s karbonovym ramom a odruzenou prednou vzduchovou vidlou a som spokojny ... ide doslova ze sam... je neskutocne lahucky a perfektna geometria ramu a posed robia svoje... ale raz by som chcel vyskusat aj tie "retro" mestske biky ... tak nejako sa mi zacinaju pacit.... ani neviem preco .. su pekne a jednoduche....
To pružení sedla je snad ještě horší, protože se ti mění vzdálenost sed-pedál, takže vůbec šlapeš pitomě... Celopéra už dneska nejsou o tolik dražší a těžší, než stejná kategorie pevných. A bike s pevnou přední vidlicí, pokud je to třeba karbonka, je docela fajn, pro dobrého jezdce. Nakonec, silničky taky mají jen pevnou a jezdí se na nich pořád.
Mozna v Berline, nebo Amsteru, ale u nas, kde jsou vsude nejaky kopecky, je jako dopravni prostredek nevhodne. I kdyz se rozmahaji vselijaka reseni, ktera cloveku do kopce pomuzou... Auto kazdopadne plnohodnotne nikdy nenahradi, byt sve vyuziti ma.
Kopečky jsou právě skvělé. 😄
Takze vsude prijizdet propocenej a ufunenej je taky super?
Já tedy kolikrát sjedu kopec, jen abych ho mohl vyjet. A někdy to dělám opakovaně. Ale že bych přijel propocený a ufuněný? Kopce se dají jet i na pohodu, když na to přijde. A skvělé jsou proto, že představují vyšší zátěž při nižší rychlosti. S rostoucí rychlostí totiž roste hluk a setkání s hmyzem jsou méně příjemná. Záleží samozřejmě také na počasí. Jak píše blue.sun, když do toho šlápneš, tak se zapotíš i na rovince. Jen to bude ve vyšší rychlosti než v kopci.
No ve velkém městě by se mi asi jezdit ani nechtělo ... Ono kolo je spíše pro radost, tedy projet se a ne někam dojet .
To záleží na vkusu každého... já beru kolo jako sportovní i dopravní prostředek.
Jsou města, kde se dá kolo využít dobře (Budějovice, Prostějov, střední Čechy vůbec hodně...), jsou horší místa, kde to moc nejde (Liberec, horská města). I v té Praze se to dá zvládat. A zase na druhou stranu, kopce jsou super na zadek a stehna. >😁
Jsou města, kde se dá kolo využít dobře (Budějovice, Prostějov, střední Čechy vůbec hodně...), jsou horší místa, kde to moc nejde (Liberec, horská města). I v té Praze se to dá zvládat. A zase na druhou stranu, kopce jsou super na zadek a stehna. >😁
no to urcite.......... inak tie dodge su pekne auta, jedine co by som im vytkol je interier, do takeho auta sa nehodi takyto volant a celkovo ten interier nevyzera dobre, exterier super ale interier je hrozny.....
...zatím bych řekl - mnoho povyku pro nic. Pokud bude o velké V8 zájem a lidi je budou kupovat, věřím, že z nabídky nezmizí.
Světem hýbou prachy, ne ekologie :-!
Světem hýbou prachy, ne ekologie :-!
A hlavně až daj to do pikapů RAM twin-turbo R4 a V6, to bude srandy.
Do Ramky 3500, za to vlek a 3 tunový náklad, po 80 000 km turba na odpis a po 250 000 na odpis motor >😁 >😁
HEMi 500 000 km +
Njn, tak nám bude holt věkový průměr stárnout. Lidi budou jezdit pořád své ojetiny s poctivým motorem.
Kam ten svět jde, kam? 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Proč neudělají osmiválec co bude mít stejné papíry jako dvoulitr s turbem.
Většinou nad takovými články pláčou ti, co by si stejně nic takového nikdy nepořídili. 😉
Co takhle vyrazit do ulic, zablokovat náměstí a ulice a ve statisícových až milionových počtech?
To jediné má naději na úspěch, ne volby.
Kdyby se zajímali o to co je legální všichni, co dělali povstání, revoluce apod, tak se nikdy nic neudálo >😁
Pokud jedná vláda zcela v rozporu se zájmy většiny občanů v celkem zásadních otázkách a protesty ignornuje nebo tyto lidi označuje jako extremisty, xenofoby a šílence, pak je legitimním způsobem dokonce i puč. A klidně tu napíšu i ozbrojený.
Nejde si nechat do nekonečna vše líbit.
Hlavně jsem myslel CNG ve smyslu tom, že má menší produkci CO2 a líp projde tabulkami, takže není daný vůz tak sankcionován za nadlimitní emise.