Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC90: 76 % kupců volí nejvyšší výbavu

Nová generace modelu XC90 je pro automobilku Volvo revoluční. Zákazníkům se líbí natolik, že jej ve většině případů kupují v plné výbavě.
Zpět na článek
21. 8. 2015 12:29
21. 8. 2015 12:41
21. 8. 2015 14:02
21. 8. 2015 18:24
Avatar - Hittman
21. 8. 2015 12:29
Zákazníci
už asi nejsou, co bývali, pro mne je nejvyšší výbava 6 a více válců do této třídy ;-)
Rozbalit vlákno
15
21. 8. 2015 12:41
Re: Zákazníci
S tím souhlasím. :-)
Avatar - rimow11
21. 8. 2015 13:23
Re: Zákazníci
novidíš pre teba sú tu iné značky, niekto sa uspokojí aj zo štvrovalcom ;-)
21. 8. 2015 13:54
Re: Zákazníci
Dnes jsem za ním kus jel a musím říct, že z pohledu šikmo zezadu to auto nepůsobí pěkně, z ostatních úhlů ale funguje a jako celek je to rozhodně povedené.

Už v minulé generaci byla absence jednoho válce a deficit cca 50 koní v naftě docela znát, teď se nůžky ještě rozevřeli.

Z tohoto pohledu mi čím dál tím víc dává smysl Touareg, který v základu pod 1.050.000,- nabídne vše důležité, lepší pohon 4xč4 ( verzi s hnanou jednou nápravou ani nenabízí a jinak má plnohodnotné quattro, žádný haldex), pod-laděný 6 válec 3.0TDI, který reálně nebude jezdit za víc než ten 4válec ve Volvu, ale dá se očekávat mnohem vyšší životnost a hlavně kultivovanost a také má v základu 8st automat ZF.
Avatar - iudex
21. 8. 2015 14:02
Re: Zákazníci
Ad spotreba: podľa testu v Auto Bilde mal Touareg 3,0TDI priemer 7,9l a XC90 7,8l. Takže ako píšeš, reálne rovnaká spotreba, ako pri 2,0 R4. Avšak celkovo sa umiestnila XC90 pred Touaregom (a porovnávačku vyhrala X5).
21. 8. 2015 18:00
Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
Jezdím s ním (Touareg)za 9,5 l/100km - 90% dálnice a Německo, kde jezdím rychleji. Trochu mi vadí hlučnost. Myslím, že Volvo bude lépe odhlučněné. Dostat se na 7,9l jde jen při cestě po silnici 1. třídy - rekord mám 7,4l.
21. 8. 2015 20:53
Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
Naopak, v porovnávacím testu (X5 vs.Touareg vs. SantaFe vs. XC90) byl Touareg nejtišší ze všech. Proti XC90 byl tišší ve všech rychlostech o 1 až 2 dB.
22. 8. 2015 10:59
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
Tak to jsem asi trochu citlivej ;-) SUV asi nikdy nebude moc tiché. Vyměnil jsem kvůli hluku pneu z původních Michelin Scorpion Verde, které skoro kvíleli na Conti 4x4 a je to o dost lepší.
21. 8. 2015 14:06
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
No jo, ale taky je pět let starej, takže se kapku něčim podbídnout musí. Myslim že tohle Volvo má natolik specifickou klientelu, že jí sociální verze podladěnýho šestiválce moc klientů neveme.
Avatar - Hittman
21. 8. 2015 14:13
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
jj, specifická klientela a tomu odpovídají i prodeje ;-)
21. 8. 2015 14:42
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
Podbídnout? Dříve byl ještě o něco levnější. :-) Jenže Nomad má citelně omezenou nabídku příplatků.
21. 8. 2015 14:48
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
To sice možná jo, ale taky byl výrazně dražší:)
21. 8. 2015 22:53
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
Prosím? Nomad (*) býval pod milion, snad od uvedení na trh. A teď je myslím přes 1,1 (alespoň z části to bude zřejmě kvůli slabé koruně).

* To je ten s tím slabším šestiválcem; v jiné verzi ho nekoupíš, pokud vím.
22. 8. 2015 05:37
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
A ten Nomad se prodaval hned od uvedeni Touarega na trh? O to mi jde. Jestli jo, tak sorry a drzim tlamu:)
22. 8. 2015 08:25
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
Nevím, podle mne ano. Ne ve smyslu od prvního dne, hned na začátku typicky nemáš celou nabídku a základní motory spíš chodí později. Ale prodával se už nějaký ten rok před faceliftem, to vím.

PS: Tak podle německé wiki nabídli slabší šestiválec o sedm měsíců později. Osmiválec se silnějším šestiválcem byly v první vlně v únoru, slabší byl v září 2010.
Avatar - AUDIRS6
21. 8. 2015 18:05
Re: pneu Re: spotřeba Re: Re: Re: Zákazníci
tak tak, nalozit auto vybavou a zabudnut na motor... 8-s
Ved to uz coskoro fakt aj ten H/K bude robit lepsie ! Teda podla toho, co planuju davat do nastupcu S80 :-!
Avatar - Lonestarstate
21. 8. 2015 17:36
Směrnice plýtvačů
Čtyřválec v takovýhle těžký obludě po pár letech provozu odejde a auto může hned do šrotu. Když už si chce někdo hrát na centrálního plánovače a kecat druhejm lidem do života, tak by měl aspoň zohledňovat "lifecycle cost" a ne jenom spotřebu paliva na normalizovaném okruhu. Hned po šetření obnovitelnýma zdrojema (voda, dřevo), je to největší ptákovina, co kdy vylezla ze zelených mozků. Není divu, že největšíma propagátorama jsou znuděné milionářské celebrity, které kážou vodu, pijí víno a šikanují pracující střední třídu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
21. 8. 2015 23:14
Re: Směrnice plýtvačů
Plácáš. Jsi jen další plácal, co v tom ani neseděl, natož jel.
21. 8. 2015 18:24
XC90
Po vcerajsej testovacke,uprimne,ak by tam bol 3,0V6 a v komfortnom rezime maksi podvozok...tak zazijem asi extazu...ale bol tam "len" 225k dvojliter Diesel...ale ak bych uvazoval raz,co z tohto kupit,tak pri tom namakanom interiery,vyborom priestore,paradnom riadeni,vyborne brzdy,vyhlad...na to akym terenom to slo,vcelku slusne 4x4...proste obyvacka na kolesach,niet o com...po 2500km z dovolenky na ix20 mam chrbat dolamany...tuto by som si to este uzival...

Dvojliter nie je vyslovene zly, pri normalnej jazde setrny,ale ak je plyn na podlahe, celkovy pocit dynamickosti sa straca velkostou auta,alebo neviem, tych 7,8s na 100km/h som ani necitil...resp.nevidel rozdiel,ked som siel 120 alebo 50...rovnaky pocit...

Ale krasne auto,prakticke a luxusne...rozhodne radsej ako nemecku konkurenciu...aspon neposobi ako auto pre zlodejickov.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2015 19:52
Naleštěná bída
Skalní volvisté prominou, ale jinak se nová XC90 nazvat nedá... Kamarád si jí koupil, v ediční výbavě která překonává cenou i to co tu píšou, takže jsem měl možnost nasát to nejlepší, ale... Krom designu a jistého pseudoekologismu to nemá žádnou přidanou hodnotu, naopak v porovnání s konkurencí ztrácí, a kdo se svezl novou Audi Q7, nekoupil by XC90 ani za půlku.
Zde opravdu zákazníka Volva nechápu, za těžce premiové peníze si kupuje nepremiové auto, takže překonává jisté pozérství a někdy až plýtvání penězi zákazníku premiových značek, ale ono to k volvu tak nějak asi patři...
Je to škoda, ač sám jsem k volvům spíše kritický, minulá generace XC90 patřila mezi jeden z mála modelů který za určité konstelace dokázal oslovit i mě.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2015 20:52
Re: Naleštěná bída
mne pride ze volvo tu premiovost miesto motora dohana skor tabletmi .... suhlasim s tym ze motoricky to auto posobi hodne nepremiovo.... pritom k dizajnu exterieru nemam vyhrady..... moc sa mi paci... ale ten tablet... a motory... to je mega fail na zakaznika..... ked je moznost ist inde kde to vedia lepsie tak preco neist tam....... nevahal by som a zvolil Q7 alebo nieco od range roveru... nie je o com... tu je volvo zrazu bezmocne... a akosi vedla niektorych inych SUV prestava davat zmysel... bohuzial ;-\

dizajn je krasny.. ale tak nejak mi to pride len ako take pekne pozlatko... pod ktorym ale vidim kopec nie zrovna najstastnejsich rieseni .... kazdopadne o jeho uspechu asi pochybovat nemusime
21. 8. 2015 23:44
Re: Naleštěná bída
Tak ono jediný čím se kdy volvo blížilo premii byla cena, jinak nic ;-)
Ale o úspěchu skutečně netřeba pochybovat - klientela volva na úroveň použité techniky a jiné objektivní parametry nehledí (jinak by si nekoupila volvo za ty peníze co stojí...), naopak parády to nadělá dost a škodovkáře to ohromí, takže v podstatě lze managementu volva pogratulovat.
Avatar - Ji/Ri
21. 8. 2015 23:52
Re: Naleštěná bída
Ty jsi odborník na slovo vzatý. Jde vidět, že se vyznáš. :yes: jen to neříkej veřejně, budeš u posluchačů budit lehký úsměv a politují tě. >:-[]
Avatar - white label
22. 8. 2015 01:47
Re: Naleštěná bída
Jenže ten čtyřhrnek je jako vrcholná motorizace u XC90 v principu neobhajitelný (i když se o to stále marně snažíš), a to, že to někomu může klidně stačit na tom nic nemůže změnit, stejně jako ta případná nejvyšší výbava.

P.S. Pro srovnání, např. Touareg, Cayenne, Q7 ( nebo i A6 Allroad)... si aktuálně nedovolí nabídnout R4 ani jako základní motorizaci..., a že si to ty, tak o vrcholných motorizacích konkurence XC90 raději ani nemluvě. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 09:22
Re: Naleštěná bída
No a co jako? To jako bych Tvou kavárnu označil za pokus o kavárnu, když neděláš z Julius Meinl...
Tady jde jasně vidět, že ten, co kupuje Volvo v něm nachází to, co mu D3 nenabídne. A to i za cenu motoru, který, i když výborně jede /ale machocarboy-ům to nestačí/ tak hold motormetrosexošům nestačí. Ano, budu zarytě tvrdit: když chlap nesmrdí, není chlupatý jako opice, negrgá a nese.e tak to není chlap. Důležité je, že má bicáky a tricáky a široký záda hele a dřepne malucha. Chlapi, jste nějaký pátek před autoopicema >:D >:-[]
22. 8. 2015 10:30
Re: Naleštěná bída
Přesně tak, pokud si na kavárnu pověsíš ceduli "exklusive cafe orient paris", šálek kávy bude stát 150,- Kč a budeš tam přitom mít mletej standart zalitej vodou, budeš každýmu normálnímu pro smích. ;-)

Jinak si pleteš pojmu s dojmy - machocarboyové jsou nyní zákazníci volva, to oni dávají najevo svůj domnělý sociální status tím že si koupí nepremiovku za cenu premie, aneb nám ukazují že mají tolik peněz že si můžou koupit auto jenom proto že je drahý.

A o tom to je - Volvo si hraje na něco čím není, Hyundai Santa-fe nebo Kia Sorento taky nemají v nabídce osmiválec a nejlepší zpracování, ale nikdo jim to nevyčítá protože nestojí tolik jako ti co tu nabídku mají.
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 12:28
Re: Naleštěná bída
... tím prvním odstavcem sis začokoládil trenýrky hned ze startu, ty ECOP - argument pablba. Zrovna ty bys ten rozdíl nepoznal i kdyby ses smál na celé kolo se zrny v zubech. Zbytek je pod mojí rozlišovací úroveň.
Jinak samozřejmě můžeš prskat na zrovna rolované okno hbitým švihadlem pokaždé, když projede ten naleštěný lůzr ve volvu kolem tebe. Věř mi, budou mít s tebou soucit a možná ti přispěje žeton na myčku. >:-[]
22. 8. 2015 12:57
Re: Naleštěná bída
Máš tam chybu - je to především nad tvou rozlišovací úroveň ;-) Ale neboj, z toho třeba vyrosteš a budeš mít i skutečný auto, ne jen to natahovací :yes:
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 14:57
Re: Naleštěná bída
Právě jsi to trefil... hnědá je tvá oblíbená zejména na spoďárech ;-)
23. 8. 2015 13:00
Re: Naleštěná bída
Pověz nám ještě něco, je docela vtipný sledovat tvé výlevy, když už nic nevíš o autech, tak se to snažíš nahradit zábavou, pokračuj ať se zasmějem :)))
Avatar - white label
22. 8. 2015 14:51
Re: Naleštěná bída
S tím přirovnáním k Meinlovi jsi absolutně mimo. I Meinl (jako ostatní) nabízí různé úrovně kvality kávy za patřičné ceny k nim. A pokud by ti ke štěstí stačilo jen logo JM na sáčku od kávy, pak by bylo něco špatně spíš u tebe.
Ale hlavně přece vůbec nejde o značku, mě vůbec nevadí, že je to motor od Volva (nebo že je ve Volvu) , problém vidím logicky v tom, že se k vozu formátu XC90 nabízí výhradně R4, což je v této třídě obecně! zásadní handicap, tím spíš u dieselu. I kdyby ty R4 diesely bralo Volvo třeba od D3, tak se na tom nic nemění. Stejně tak, pokud by v této třídě nabízela D3 pouze R4, byl by to v principiu naprosto stejný "průser".
Samozřejmě nejde primárně o výkon, ten lze dnes vydolovat i s R4, takže tvé macho/metro narážky jsou v tomto ohledu zcela liché. XC90 nutně nepotřebuje ani logo z D3, ani horu kW, potřebuje "pouze" (alespoň alternativně) více válců, samozřejmě především u dieselu. Můžeš tady klidně XC90 (v tomto ohledu) do nekonečna (marně) obhajovat, ale to je tak všechno co s tím můžeš dělat.
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 15:02
Re: Naleštěná bída
Ano, ani mi nejde o značku, nejde mi o xválců. Jsem řidič, uživatel - točí, brzdí, jede, umí - samozřejmě v rámci zaměření vozu. Stejně jako slintal xonik nečekám od auta rozměrů karavanu a určení na pohodovou bezpečnou jízdu výkon F1. Z mého pohledu hra na válce je prostě pitomost. Jde o naladění, kultivovanost, ekonomiku. Volvo je zrovna značka, která si na nic nehraje jak to někteří slintáci hore napsali.
Volvo si jde svou cestou a dělají to sakra dobře. Samozřejmě, je pár věci, které bych v rámci třídy vytknul. Jsou věci, které umím vidět hodně kriticky.
xc90 neobhajuji. Nevyrábím ho, nic z toho nemám, jen mi, u každé značky vadí, že ji někdo odsoudí na základě naprosto nerelevantní věci.... Ano, R8 je k ničemu, protože nemá kufr..... jako např. ff
Avatar - white label
22. 8. 2015 15:19
Re: Naleštěná bída
Neřešíme snad značku Volvo jako takovou, ale její produkt, konkrétně jejich "vlajkové" SUV.
S argumenty které uvádíš, by v principu dnes měl stačit výkonný R4 i v Rollsu, protože tam taky nikdo nečeká od auta daných rozměrů a hmotnosti jízdu ala F1.
Mimochodem protiřečíš si právě v tom, že na jednu stranu píšeš, že jde primárně o "kultivovanost", ale přitom ti výhradně R4 (diesel) k XC90 vůbec nevadí. Jenže právě největší rozdíl mezi aktuální špičkou dieselových R4 a dieselových více válců je v jejich kultivovanosti.
Avatar - Ji/Ri
23. 8. 2015 09:51
Re: Naleštěná bída
Ano. Souhlas. Nicméně Volvo to hodilo na trh a ono to funguje a zákazníci kupují. Pokud by ten motor chrochtal tak neřeknu. Ale zrovna jeden kousek projíždím a i přes svou zkušenost s šestihrnkem musím říct - vpořádku. Motor je výborně vyladěný, příjemný, výkonný a o nedostatku nevím. K němu je výborně naladěný automat. Ono není R4 jako R4. Zkus to. Nikde nepíšu, že to je to samé, lepší, horší. Jen říkám, že tohle auto s tím motorem je výborně vyladěné a příjemné na jízdu. Volvo jde svou cestou a ono se jim to daří. U tebe vím, že to, co je pod kapotou je to nejdůležitější. Já se na to dívám mírně jinak. Samozřejmě, v případě nákupu rozhodne, a to říkám vždy, sednu a vidím.
PS: Už ses svezl?
23. 8. 2015 13:05
Re: Naleštěná bída
Tak zrovna ty jsi viděl tohle auto leda na obrázku, ale tak třeba ho někdy skutečně potkáš na živo, ale v zásadě máš pravdu - nic moc motoru sekunduje nic moc podvozek a nic moc jízdní vlastnosti, takže celek je skutečně vlastně sladěný.
Motor jako takový by problém nebyl (Santafe a Sorento se taky prodávají a jezdí), problém je pouze premiová cena za nepremiové auto ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 8. 2015 20:16
Re: Naleštěná bída
Znova hnědá..... co je u tebe nepředstavitelné, je pro jiného standart. Další kontakt s osobou tvého typu je pro mě ztráta času. Jdeš na hate, kdákale. ;-) v běžném životě se taky nebavím s kdejakým troubou, nebudu to dělat ani tady. Měj se hezky a přeji dobrý trenkdrift. Sbohem.
23. 8. 2015 20:43
Re: Naleštěná bída
To se nedivím že se nebaviš s kdejakým troubou, oni si většinou dva blbci moc co říct nemají :-)
23. 8. 2015 13:14
Re: Naleštěná bída
Kdybys něco o autech věděl, vědel bys že počet válců je velmi důležitý a významně se projevuje v charakteru auta, proto má bmw svoje řadové šestiválce a naopak proto má toyota v offroadu LC pouze čtyřválec i když třílitr - každé určení vyžaduje jinou koncepci a jiné naladění. Kultivovanost jde vždy ruku v ruce s počtem válců, a právě proto že si Volvo dlouhodobě hraje na něco víc než mainstream a dokonce by rádo pokukovalo po premii, tak je tohle jasná minela z tohoto úhlu pohledu!
22. 8. 2015 10:25
Re: Naleštěná bída
Tak to není jen o motoru, i když ten pravda bije do oči nejvíc, ale celkově, jízdní vlastnosti, technika pohonu vše kol, použité materiály, ale třeba i rozměry (XC90 je snad o 20cm kratší než Q7)....
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 12:24
Re: Naleštěná bída
Jsi slintal, nic víc, ale taky nic míň. Jen slintal. Ale čest tobě, děláš to dobře. :yes:
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 12:30
Re: Naleštěná bída
Tak řekni:
1. porovnej jízdní vlastnosti
2. techniku pohonu všech kol
3. použité materiály
4. samozřejmě - o délku jde vždy, hlavně ve sprše >:D
... čekám na tvé zkušenosti a srovnání.
22. 8. 2015 12:43
Re: Naleštěná bída
1.Jako volvo - nemastné neslané, pro klidnou nenáročnou jízdu vpřed to stačí, snaha o cokoliv jiného končí na limitech motoru, koncepce uložení motoru a podvozku vč. pohohu 4x4
2.Haldex - co dodat, nejlevnější řešení pseudo 4x4, dobrý v octavii na vyjetí zasněženýho kopce, ne v SUV za 2,5 milonu
3.Uměle a lacině působící (pokud budu porovnávat s premií na kterou si to hraje, pokud budem porovnávat s mainstreamem tak jsou velmi dobré)
4)Délka je daná, tam to není zkušenostech ale holých faktech..
Avatar - white label
22. 8. 2015 01:51
Re: Naleštěná bída
Vypadá velmi lákavě (dokonce i za ty prachy), ale nesmíš se jí moc zvídavě dívat pod kapotu, vlastně tak trochu "prémiová SUV transka". >:-[]
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 09:18
Re: Naleštěná bída
No vidíš, zákazník Volvo tu prémii hledá v něčem jiném než ve voyeurství pod kapotu.
22. 8. 2015 10:48
Re: Naleštěná bída
Hledat jí může v čem chce, ale u Volva jí nikdy nenajde. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 12:23
Re: Naleštěná bída
Tak když to říkáš ty, tak to bude pravda opřená o zkušenost jak tak vidím >:-[] 8-s
22. 8. 2015 12:36
Re: Naleštěná bída
Pochopitelně. S volvama se špatně nejezdilo, ale nikdy to nedosahovalo premie. ;-)
Avatar - white label
22. 8. 2015 15:49
Re: Naleštěná bída
Tak v tom bude problém, když jsi vybírám auto (tím spíš prémii) já, je pro mě to co je pod kapotou důležitější, než případné logo na ní, ovšem kdo chce Volvo/XC90 tzv. za každou cenu, ten "detaily", jako je počet válců, zřejmě neřeší...
Avatar - Ji/Ri
23. 8. 2015 09:55
Re: Naleštěná bída
To je blbost, kdo chce Vxc90 za každou cenu. Málokdo kupuje jen motor. To si tu můžeme trhat občanky na acz, ale realita je jinde. Ten kdo koupí xc90 tak ho zajímá spoustu jiných věcí a i motor je jedna z nich. A ano, i mi je u zádele počet válců, naprosto.
Jízda, jízdní projev, kultivovanost, naladění s automatem, ekonomika provozu. Pokud by rozdíl byl tak propastný, tak se ohlídnu jinam. R4 z auta nedělá outsidera, jak se tady pořád propírá. Možná pro pár diskuzních kolegů, ale za okny se děje jinak.
Avatar - white label
23. 8. 2015 15:10
Re: Naleštěná bída
Napsal jsem tzv. za každou cenu. Samozřejmě, že auto není jen o motoru, ale v oblasti kde XC90 operuje/konkuruje, působí R4, jako vrcholná motorizace, logicky nepatřičně. Pokud chci produkt prodávat za prémiové ceny, měl bych k němu nabízet (alespoň alternativně) i prémiové konfigurace motorizací, v rámci dané třídy.
XC90 může být nejlepší větší SUV s R4 na světě, ale podobná/cenově konkurenční SUV s více válci jsou motorově jiná liga... a s tím nic nenadělá ani Kaprfíld. ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 09:40
Re: Naleštěná bída
... myslím, že Volvo je auto přesně pro Tebe.... vážně. Když se podívám na stav použití Tvého family car, tak je to auto, co je jak stvořené pro whitea ;-)
Nevím, tahle zarytá hra na prémii je o ničem. Nechci slepě obhajovat Volvo a ani to nedělám, jen mi přijde, že u auta pro rodinné jízdy je zrychlení /v nafta variantě/ pod 8 sec. naprosto skvělé. Tady nepotřebuje 90% zákazníků zrychlení HH. Prostě je to jen honění vody v místním rybníčku. Znovu použiju: když i8 nemá 6+ válce, tak to taky není supersport? ...nebo pokud žena není blond a nemá 4+nárazníky, tak to není krásná žena? Nebo ..... otázka: Už jsi s tím špatným transautem jel nebo to máš nahltané z časáků? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
21. 8. 2015 23:13
Re: Naleštěná bída
V čem vidíš tu tvou bájnou přidanou hodnotu? ... jsi jen plácal.
22. 8. 2015 08:37
audi,vw,mercedes,bmw
Jak to tady čtu, musim se smát...Volvo XC90, je od základu úplně jiný auto, než bylo!!Co se změnilo na Q7 kromě masky??Skoro nic, to auto vypadá pořád stejně, to samý Touareg, X5 i ML!!!Já osobně jsem se v XC90 II.generace svezl a můžu doporučit!!!Samozřejmě 5 válec měl něco do sebe, to nepopírám, ale jezdit cca.do 7-8 litrů s tímhle 4 válcem, nebo 9-12l s 6-ti válcem je trochu rozdíl nemyslíte??Kdo chce koně, může sáhnout po T8 Hybridu, je jich tam 400k. Nechci aby to tady někdo bral jako nadržování značce Volvo, ale co se takhle odlišit od okolí???Každej rusky hovořící občan, nebo příslušník vietnamské národnosti jezdí v Q7, X5, nebo ML, nikdo jim to nebere, auta jsou to pěkný, tak proč nebejt jinej a nemít za svoje peníze něco jinýho a nebejt tuctovej? XC90, nebo XC60??Proto to Volvo vyrábí myslim ne??Je to symbol bezpečnosti, každej kdo řekne Volvo, vybaví si hned bezpečnej auťák. A 4válce bude mít za chvíli každej, dávejte bacha, ptž přísnost emisí se shoršuje!!!! A hlavně, to není auto pro machrování s loktem z vokna, ale pro komfortní cestování a reprezentaci, jako jsou Lexus a další.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 09:55
Re: audi,vw,mercedes,bmw
...tady jde o to, mít 6válec a pak to podtáčet, abych se pak mohl pochlubit, že ten šestivál voe bere 7 na sto. Ano, Volvo to dělá jinak a podle prodejů a zájmu, to dělá dobře. Ten, kdo si chce v kategorii SUV pořádně zajezdit na okruhu na ss tak jde jinam.
Avatar - AUDIRS6
22. 8. 2015 12:49
Re: audi,vw,mercedes,bmw
vobec nevies o com hovoris.
Crash testy su 1 vec ( a v nich uspievaju cca rovnako vsetky ) a realna bezpecnost je pri vsetkych tiez v poriadku. Ak chces Volvo a si spokojny s jeho interierom a staci ti 4 valec, chod do toho. Pre nas ostatnych je tu vzdy moznost mat ADEKVATNU motorizaciu ;-)
T8 a 400 k ? >:D OK, na ako dlho ? >:D
Spotreba ? Okolo 8 litrov dnes zeru +/- bezne tie 3 litre v nafte a ver, ze je to o niecom inom. Proste o tom, o com to v premii ma byt - o Souverene Fahrleistungen. VŽDY !
Emisie ? OK, pozri si aktualne emiesie Q7 s 3 litrami a ich Plug-In Hybrid ... ;-)
22. 8. 2015 12:54
Re: audi,vw,mercedes,bmw
Nejdřív si něco zjisti než sem něco napíšeš... ;-) Tebou zmíněná Audi Q7 stojí na nové platformě MLB a nemá s předchůdcem nic společného, všechno nové, tak jako u XC90. Pětiválec byl sice zajimavý a především kultovní, ale taky sloužil defacto coby základní motor, doplněný šesti a osmiválci, a poskytoval pouze průměrnou dynamiku, což ale vzhledem k určení a klientele vesměs stačilo.
Iluze že čtyřválec bude jezdit v takto těžkém autě za méně než šestiválec je opravdu jenom iluze, nemluvím o životnosti a nákladech na servis. Stejně tak bezpečnost - to je mýtus starý 25 let, tenkrát skutečně volvo vyčnívalo, dnes (resp. posledních 15 let) je po konstrukční stránce zcela srovnatelné s konkurencí a pár hvězdiček navíc nažene za armádu elektronických systémů a ochranu chodců - to bezpečnost nedělá.
Problém je právě v těch pěnezích, proč si za své peníze kupovat obyč volvo když můžu mít kvalitní premii? Ta je právě reprezentativní, volvem ohromíš skutečně jenom škodovkáře.
Avatar - white label
22. 8. 2015 15:56
Re: audi,vw,mercedes,bmw
V tom případě se, pro změnu, "musím" smát tobě. Pokud si vážně myslíš, že jediné co se změnilo na nové Q7 je maska, tak choď raději na weby o vyšívání apod.

P.S. Ale možná těch cca 300 kg ušetřili pouhou změnou masky, protože jinak se nezměnilo "skoro nic", viď...
Nebo snad auta hodnotíš/porovnáváš primárně na základě "obrázků"?
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 09:44
99% místních plácalů
by, pokud by nevěděli, co je pod kapotou, ani nepoznali rozdíl a hlavně by z auta vylezli s úsměvem jak banán, jak to pěkně tahá vocpodu voe >:-[] musím se smát.... a největší autobijci mají nadriftováno max v trenkách, ti údernější v trenkách kamarádů >:-[] >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
9
22. 8. 2015 11:27
Re: 99% místních plácalů
Za to že ty nepoznáš nic a tudíž sem neumíš a ani nemůžeš přispět žádným smysluplným příspěvkem k témtatu, nikdo jiný fakt nemůže. ;-) A není to až taková ostuda, takových automobilových negramotů jako ty je většina lidí, akorát většinou nemají potřebu příspívat do diskuzí o autech :-)))
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 12:34
Re: 99% místních plácalů
.... hach... potrefená husička >:-[] ses odkopal.
22. 8. 2015 12:45
Re: 99% místních plácalů
Už jsme si všimli že když nevíš nic o autech, snažíš se nabrat příspěvky alespoň takto :-) Čiň tak dále, my se rádi zasmějem :-)
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2015 15:03
Re: 99% místních plácalů
...už se schováváš za dav.... husičko... :-)
23. 8. 2015 13:15
Re: 99% místních plácalů
Co naděláš když nás tolik baví tvá hloupost :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 8. 2015 20:13
Re: 99% místních plácalů
Mohli by vystoupit anonymní klikači z davu? Děkuji. Teda jestli máte, hošíci, odvahu.
25. 8. 2015 08:25
Re: 99% místních plácalů
A hlavně si myslim že tahle diskuze se přesunula trochu jinam než k Volvu.
Bavíme se o pocitech z novýho Volva a ne o tom že Vy mate doma ňákou Q7, nebo X5, když jsou to tak výborný a skvělý auta, tak proč svůj alpinismus v koncernové vozy nepropagujete pod článkama takových značek??!!! nikdo Vám Volvo necpe a každej má svojí oblíbenou značku, 3/4 z Vás v tom nikdy nejela a hned je to pro škodovkáře. Naopak, co já si pamatuju, tak každej kdo měl OCT.I nebo II a chce něco jinýho tak koupí Audi A4, A6,..., nebo VW.A to je pro škodovkáře!!! A myslim že když teda kupujou škodovkáři Volvo, tak je výrobce jedině rád :-) A že nemá 6válec??No a? Ani mít nebude, protože nechce jít směrem jako koncernový značky! Tak nechápu proč řeší majitelé Audi a BMW ,.... Volvo, když by si ho nekoupili, tohle je diskuze pro ty co o tom uvažujou a co se jim případně líbí a nelíbí a co by změnili.Pro ty co na něj čekali.To je porovnání jo??že Vy máte doma něco co má každej druhej a nic lepšího neexistuje?!Tak jo, držte se kluci, hlavně že spolehlivost je maximální a ceny náhradních dílů a servisu Vám nevaděj....pokud teda nejezdíte k Tondovi do garáže co Vám to načipuje za flašku tullamorky, protože už Vám nezbývaj love na originál servis, jelikož jste si za všechny prachy koupili ten pekelnej stroj co se za ním hlavně ohlídne každá zlatokopka v sukni bez kalhotek. Koncernový auta mi nevaděj a psal sem tady že se mi taky líbí, pár sem jich i měl (VW Touareg, Audi A6, Octavia II, ...) ale nemodlím se tady jak Vy za ně pomalu k autobohu tyvl nebo co :-O :-O
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 12:38
Re: 99% místních plácalů
Dakujeme, ze si nam ozrejmil a usmernil nas, pre koho tato diskusia je:
"...tohle je diskuze pro ty co o tom uvažujou..."
Ja som si doteraz myslel, ze diskusia je tu pre vsetkych fanusikov aut ;-)
Nesud ma podla nicku, aktualne ani Audi nesedlam, ale ver, ze pre mna, tak ako pre väcsinu kupcov SUV v tejto cenovej / radoby-luxusnej hladine je dolezite aj to, co je pod kapotou a aky dojem auto ako CELOK zanechava. Povies - na normalnu kludnu jazdu...blaa, blaa...Ano - v dvoch, lahka noha ...ok. Lenze toto je auto, kde sa ma do tohoto "severskeho luxusu" usadit plna rodinka, s plnym kufrom a davaaaaaj na dovolenku. No a nedajboze, ak pocas jazdy bude treba nieco obiehat na ceste inej ako viacpruhovej. Vtedy ked tomu skocis trochu viac na krk, budes nielen citit, ale aj pocut, ze pod kapotou to nieje ono... :-! A o tomto hovorim - o adekvatnej motorizacii - takej, ktora ti pri prvom vyssiom zatazeni motora nepokazi usmev na tvari. Chapes ?
Jasne, ty sadnes do predvadzacky s predajcom ( budete teda dvaja ) , pobehate par km po meste a mozno aj mimo...Budes pocut len motor v miernej zatazi a to ti asi vadit nebude. Vyskusaj si ale aj "tazsi" rezim a potom porozmyslaj, ci ti to za tu "inakost" stoji... ;-)
18. 9. 2015 20:13
Re: 99% místních plácalů
Pod toto sa rad podpisem! Dobre povedane. Ja si teraz vyberam nove auto. Kolega zobral novy superb L&K. Je to pekne auto, neurazi. Ale ja ho jednoducho nechcem ale to neznamena, ze teraz budem riesit ze je to take ci onake auto. On ho chcel, tak si ho zobral. Ja chcem od auta nejaku emociu, tak zi zoberiem Insigniu alebo Mazdu 6. Vsetko su to rovnako vybavene auta, rozhoduje emocia... pekny vecer