Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - PepaJ
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 08:06
...a Renaultem Kadjar...dekuji
Avatar - 3_diamanty
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 08:12
CX3 je konkurent tak maximalne pre captur.... ;-) .. kadjar je uz kusok inde.... ASX to iste..

mokka ma k CX3 asi najblizsie ( vzhladom na maly razvor aj maly kufor ) ... ale tiez mi pride uz o hodne kasnou vyssia a priestornejsia ako mala CX3-ka ktora vychadza z mazdy 2.....
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 08:19
Přijde ti...ale Mokka velká rozhodně není. Ani uvnitř. Je to stejnej prcek jako CX-3.

CX-3 je plnohodnotný konkurent, má totiž AWD!!!
Avatar - 3_diamanty
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 08:23
to ano.. alebo aj vitara by mohla byt konkurent pre CX3...

ta svetla vyska mokky v teste... nieje tam chyba? ved takuto svetlu vysku ma bezny osobak ( golf octavia ceed) ...

sedel som v ASX a je to uz rodinny voz... razvorom na urovni octavie.... vsade dostatok miesta... slusny kufor.. slusna svetla vyska... z tejto dvojice som jednoznacne za ASX a aj sa mi viac paci
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 23. 8. 2015 12:16
cx3 je fakt mala a uzka. Aky vyznam by mal ten test? Zaver je vopred jasny - zistili by, ze cx3 lepsie vyzera a lepsie jazdi a ma lepsi motor. Dalej by zistili, ze ASX ci ta vitara su o triedu vacsie co sa vnútorného priestoru a kufra tyka a ze su omnoho viac SUVckovejsie - vyssia svetla vyska, vyssi posed, krabicovejsie/prehladnejsie...

4x4 v mazde nie je velmi do terenu, v kombinacii s nizkou svetlou vyskou...

cx3 je lifestylovy crossover, ktory sa predava ako teple rozky, asx je auto pre rodinu, mokka nieco medzi nimi...
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 08:15
Můžeš prosit jak chceš, tohle je test SM, ne ACZ. Kadjar je o třídu jinde. Ale aspoň na rozdíl od Capturu nabízí 4WD. Další konkurent je 500X a Renegade.
Avatar - Emel
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 08:33
:yes:
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 09:32
SM a ACZ jsou jedna firma, takže nevidím důvod proč by to nemohlo jít.
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 09:50
Presne tak.
Poprosim redaktora..o srovnani techtou dvou s Mazdou CX-3..
| 22. 8. 2015 13:45
Protože jde jen o uveřejnění SM článku, pochybuju, že "elitní jednotka" čte názory tady na ACZ ;-)
Avatar - Auto CZ
Popelnice
| 22. 8. 2015 09:10
Autá z Eisenachu stáli vždy za prd. Už len pohľad na tú neforemnú karosériu a tie spätné zrkadlá, fuj hnus. Gýčové auto. 8-s
Popelnice
| 22. 8. 2015 09:53
Tvoje príspevky patrí k tem nejhloupejsím na ACZ. Také obsahem tohoto príspevku opet potvrzujes svoji nízkou inteligenci. Krome toho se Opel Mokka nevyrábí v Eisenachu.
Popelnice
| 23. 8. 2015 12:47
Zkus nejakou dobu vysvetlovat slepici, na co ptakum rostou kridla, je to marny boj :-)
Avatar - Bubáq
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 10:26
Po přečtení titulku testu jsem si pomyslel, že jde o test aut různých velikostních tříd. Natolik působí ASX větším dojmem, než Mokka. Srovnání technických dat obou vozů mi připravilo překvapení: Mokka je o 7 mm ŠIRŠÍ, než ASX!
Není to rozdíl dramatický, ale rozdíl vnitřních šířek už dramatický je.... Ano, Mokka opravdu není stavěna pro 5 cestujících, snad jen na krátkou cestu po městě. Ale to je snad její hlavní určení, ne?! Tedy nikoliv přepravovat 5 osob, ale jezdit po městě a blízkém okolí. A čtyři osoby na její palubě jistě zvládnou i delší cestu za moravským vínem....
Přemýšlím nad rozdílem mezi vnější a vnitřní šířkou: ASX výrazně vede. Je to tak moc dobře? Pro cestování určitě ano. Mohly by chybějící interiérové centimetry Mokky znamenat lepší ochranu v případě bočního nárazu díky širší struktuře boků karosérie a dveří? Teoretická otázka, hodně záleží na rychlosti kolize. Ale nemohu se ubránit dojmu, že dvě dětské sedačky bych raději umístil do Mokky, než do ASX.
A to I když roztajtrdlíkovaná mladá maminka v reklamě pohupsává do výkřiků ".... a bude mooojééééé" ;-) (ASX).
Avatar - 3_diamanty
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 10:48
ved prave to ma prekvapilo.... ze napriek tomu ze je mokka karoseriou sirsia ... vnutri je ASX o triedu sirsim autom ako mokka..... vzadu je v ASX skutocne na sirku miesta ako v rodinnej limuzine... to auto neskutocne klame telom... navonok tiez posobi ako taka seda myska... pritom ale nestrati sa ani v lahsom terene.. ani pri preprave batoziny ci rodiny .. je hodne priestranne a sikovne... a cim je na trhu dlhsie tym sa mi hadam aj viacej paci ;-) .... a na "stare kolena" je z neho nielen u nas nakoniec slusny bestseller... asi je to aj kvoli prijemnym cenam ... co ma tesi kedze je to paradne auto :yes: ASX :yes:
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 11:20
No, ale ty zadní sedačky u Asx jsou opravdu špatný, tohle je poměrne zásadní věc, na to, že se prakticky jedna o rodinný auto..
Avatar - 3_diamanty
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 11:42
ano suhlasim..... tie mohli byt zrejme lepsie.... staticky pocitovo som s nimi nemal problem.... samozrejme po dlhych km sedenia na nich to moze byt inak ... ASX uz ma svoj vek bez ohladu na facelift ...uz o rok mozu byt sily v tejto triede opat inak rozlozene.... tak uvidime.... ale z tejto dvojice by som volil ASX... samozrejme ma svoje chyby.. nema makcene plasty ani komfort niektorych inych konkurentov... mozno nema najkrajsi dizajn ani najmodernejsiu techniku.... ale napriek tomu by som si ho vedel predstavit v garazi..... moc sa mi paci
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 11:09
V bočním nárazu na kůl dopadla Mokka podstatně lépe než ASX
[odkaz]
[odkaz]
Takže na tvých úvahách něco bude.
Avatar - Bubáq
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 11:29
Díky za odkazy. Při stejné pohotovostní hmotnosti bude mít Mokka lepší tuhost karosérie díky mohutnějším profilům prahů a A-B-C sloupků. Ale holt méně místa na šířku.
Tím nechci říci, že je ASX špatné auto. Mokku volím kvůli sedačkám, lepším materiálům v interiéru, lepšímu odhlučnění (ty rány od podvozku jsou fakt při jízdě na českých silnicích velký mínus pro ASX), vyššímu výkonu a Nm šestnáctistovky, hezčímu designu zvenku i zevnitř. Lepší výsledky nárazových testů jsou pak potvrzením, že je Mokka novější konstrukce, než ASX.
A Mokku rozhodně volím proti Yetimu kvůli adaptivním bi-xenonům! Ty v testu ani ve srovnávací tabulce zmíněny nejsou, ale představují ten nejpraktičtější a nejbezpečnější prvek výbavy, za který je v případě těchto tří vozů možné utratit peníze!
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 11:38
Ano, Mokka mi souborem vlastností přijde jako vhodnější auto do městského a příměstského provozu, pohodlnější, lépe odhlučněné, bezpečnější. Na nějaké radovánky v terénu nebo dálkové jízdy v 5 lidech tato auta stejně nejsou určená, takže výhody ASX (vyšší světlá výška, větší prostor v kabině) se moc neuplatní.
Yeti má adaptivní bixenony také (27k), to má dnes snad každé auto, ASX možná také.
Avatar - 3_diamanty
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 11:51
no s tou svetlou vyskou to je relativne.... obcas pride vhod viac ako 14cm... ;-) .... a niekomu nielen obcas.... zalezi na cestach kde clovek jazdi.. ale z vlastnej skusenosti viem ze vyssia svetla vyska nie je len o terene.... kdejake mrtve zviera na ceste s vyssim podvozkom doslova "preskocis" kym s klasickym podvozkom sa moze stat ze ti sposobi neplechu ak ho nechtiac zachytis ( a nielen zviera... moze to by aj konar stromu, tehla, kamen a podobne ) ... zrovna vcera som siel na stredne slovensko... 2 krat cestou na okrske som stretol v strede cesty mrtvu lisku/macku .... s SUV by som sa jej nemusel ani vyhybat.... s lancerom to ale preskocit neslo..... ten ma klasicky podvozok.... ono ked to zbadas cez den je to este ok... ale v noci je to horsie viditelne... uz sa mi parkrat aj na pajere stalo ze som dakoval bohu ze mam v rukach SUV.... a nie nejaky sportiacik... ale je to samozrejme relativne... vyssi podvozok zase znamena aj vyssiu spotrebu a podobne.... to je pravda.... ma to aj nevyhody
Avatar - Bubáq
Šířka porovnávaných aut
| 22. 8. 2015 12:32
Ano, správně formulované důvody. Přesto já dávám přednost lepší aerodynamice. Má v denním provozu SUV větší význam, než výjimečné situace vyjmenované nahoře. SUV s vyšší průchodností budu volit jako chalupář, ale pak stejně potřebuji větší kufr a schopnost táhnout přívěs. Čili v praxi mi přijde Mokka velmi dobře "urobená", malá světlá výška jí nevadí.
otazka
| 22. 8. 2015 10:53
Název testu ASX vs Mokka. Proč je v článku uvedena Škoda Yeti? Samozřejmě je vítěz škoda yeti. To je anální akrobacie redaktorů.
Avatar - Bubáq
otazka
| 22. 8. 2015 11:20
Srovnání s etalonem třídy?! To je přece v pořádku... Bohužel se už neuvádí, že etalon je uskákaný jako koza a výrazně hlučnější než oba testované vozy. ;-)
Avatar - eXp10it
otazka
| 22. 8. 2015 21:51
Etalon třídy Yeti? Tak možná první pokus škody o účast v téhle třídě, ale to je tak všechno. Některým lidem už opravdu j*be
Zase ta dálnice
| 22. 8. 2015 13:28
Můžete už přestat v každém testu řešit aerodynamiku a spotřebu na dálnici tomu neodpovídajících aut? Většina populace se podívá na dálnici percentuálně tak asi v 20% ze 100%. Řešte kombinovanou spotřebu jak to bylo kdysi v procentuálním zastoupení město, okres, dálnice. Myslím, že nejsme národ obchodních zástupců co tráví celý den na dálnici. Děkuji za Váš čas.
Avatar - twistedTSD
Zase ta dálnice
| 22. 8. 2015 15:14
Proč by to tam neměli zmínit? Nic tím nezkazí a pro někoho to relevantní třeba je. Mimochodem, já zrovna najedu většinu km po dálnici, Passatem f kombíku nejezdím a snad bych vzhledem k dnešním přecpaným městům ani nechtěl. ;-)
Zase ta dálnice
| 22. 8. 2015 17:49
V Passatu mi to přijde relevantní, ale ne třeba v ASX, kde kombinovaná je o 0,2l horší, než Mokka, ale na dálnici žere víc, tak mu srazíme body za spotřebu.
Nejsem zastáncem ani jednoho auta, je mi jedno kdo vyhrál.
Avatar - eXp10it
Zase ta dálnice
| 22. 8. 2015 21:56
Naopak je to jedna z nejzajímavějších disciplín u toho typu aut. Právě proto že k tomu ty auta nejsou primárně určené jde rozpoznat jak moc se výrobce jeho návrhu věnoval a zda některé věci neodbyl v duchu "však to nikdo takhle používat nebude".

Nejsem zastáncem ani jednoho auta, je mi jedno kdo vyhrál a z kategorie těhle aut se mi chce blít, ale důvodu proč uvádět spotřebu na dálnici plně rozumím.
Avatar - Cuba1966
ASX a strmá zadní opěradla
| 22. 8. 2015 14:53
Tak toho jsem si v autosalonu taky všimnul a je to věc modelů po faceliftu. Původní ASX mělo seřiditelný sklon opěradla vzadu ve dvou polohách. Nevím proč u faceliftu nechali polohu jen jednu a to tu strmou. Škoda, u mně důvod proč bych ASX nekoupil...(jezdím často ve 4).
Avatar - Ada je zase tady
ASX a strmá zadní opěradla
| 22. 8. 2015 15:05
Těch nedostatků ASX je víc. Především francouzský motor! :no:
Avatar - Cuba1966
ASX a strmá zadní opěradla
| 25. 8. 2015 09:08
No já bych si to koupil s japonskou 1,6 v benzínu a klidně předokolku. Protože bych za to dal maximálně 330 za předváděčku.
Ale já mám osobně dost specifické požadavky, protože bydlím v ulici, kde nám město už asi od poslední války slibuje asfalt, ale zatím to vypadá tak, že jsem už dvakrát orval spodek běžnýho auta, takže každej centimetr světé výšky navíc se u nás v ulici počítá :-) A každej centimetr výšky bočnice pneu taky!
Nejlepší by asi byl volítanej Patrol :-!

P.S. Vím, za ty prachy jsou i jiný auta, ale tohle je článek o ASX :-)
Sport Utility Vehicle?
| 22. 8. 2015 21:48
Smím Utratit Vatu? Tak by se to spíš mělo dnes jmenovat. Bože můj motoristický - tak ono je dnes už sportovně užitkové už drandítko s 1,6 dieselem a oplastovanou kastlí? Já vím, vím - svět je už takový..... Kde jsou ty doby, kdy kategorie SUV byla o benzínu - šestiválcích či dopovaných turbem, kdy sportovní bylo skutečně v genech, či alespoň to užitkové, co Vás za sportem dovezlo svižněji. Tohle jsou městské crossovery, které vyšly vstříc trendu doby... Stopy sportu tam vidím akorát v dostizích snižování nákladů a zvyšování zisku akcionářů automobilek......... Jinak tedy sláva, že se Myš zbavila toho svého dieselu.......Halelujah.......... Lepší než Opel no........(bacha - sám jezdím Opelem, ale z těchto dvou je Myš mnohem výš.....)
Avatar - eXp10it
Sport Utility Vehicle?
| 22. 8. 2015 22:00
Tak je rok 2015 no, přepiš si to na Suburban Utility Vehicle a můžeš spát klidně dál. Příští probuzení bude nejspíše s příchodem elektromotorů...
Sport Utility Vehicle?
| 22. 8. 2015 22:01
tak tos asi zaspal - už tu jsou......... A co, že je rok 2015? mám v turbovým foresteru z roku 2003 spotřebu 10 litrů. Když jede 1,2 tsi stejnou kosu, dá to za 8,9 a to není čtyřkolka - to je pokrok? Tak to pak ano....
Avatar - miromen
Sport Utility Vehicle?
| 22. 8. 2015 23:31
To je srovnani jak noha.
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 00:00
Zato noha je argument hodný piedestalu v diskuzní Wahlhalle, že? Forester je jedno z prvnich SUV. Zastupce nejnovější generace motorů skody je 1,2tsi...co se cpe už i do crossek.. Nějaké další nohy?
Avatar - miromen
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 00:09
Porovnani 2 aut s rozdilnymi motorizacemi při jedne jizdě je akorat tak michani jablek s hruškami. :-!
V reale to vidim na to že ten Forester bude v kombinaci evidentně užranějši.
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 09:04
je to porovnání rozdílných aut z rozdílné doby, kdy to staré auto - a to se s tebou vsadím úplně klidně, protože to není z jedné jízdy a o koupi jako denního dojížděče jsem u Spacebaglu uvažoval - vydrží mnohem víc, za nákladů minimálně stejných.... Už ona sama fantastická záruka 60000km na nové Tsi, kdy si můžu dokoupit další "ad on" je skvělá. Takže srovnám-li - nákladově teo vyšší SUV v turbu a tohle "nové auto" . Vychází to poměrně jasně. Jestli se nepletu, tak ten super nový motor cpou i do cross modelů - kdy se to díky vyšší hmotnosti a stavbě ještě emisněspotřebně posune výš. A kdyby to mělo 4x4 - můžeme se bavit o hruškách a jablkách, jakož i o Calvadosu...
Avatar - PepaJ
Sport Utility Vehicle?
| 22. 8. 2015 23:55
to osazawan..je i neni..jak u ktere automobilky! Bohuzel vetsina automobilek neumi a dnes ani mnohda pripadech nechce vyrabet pokrokovejsi veci,

za A: protoze jsou svazani "neinteligetnimi" predpisy EU, jenz je nuti vyrabet ty nove malobjemove smejdy..se start stopem a dalsimi "k.rvitky" tak emise podaly nesmyslne dolu..pritom na svete treba zaoceanske lode vyprodukuji tisici nasobne vice skodlivin nez vsechny auta sveta..tusim, ze jsem nekde cetl, ze na to staci tech desitek nejvetsich!!

za B: protoze jim to vyhovuje..smejd drive odejde..a ty budes muset koupit nove nikoliv po 15letech jako drive, ale po 5ti ptoze se ti zacne sypat...
Avatar - eXp10it
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 09:19
No jasne nejprve jsi prekvapeny ze v roce 2015 jsou na trhu male SUV s diesely a ted zase naopak tak nadcasovy ze kolem tebe jezdi elektricka SUV. A kde jsou? Nikde. Zadne s rozumnym dojezdem se nevyrabi. Je treba pockat rok na Model X od Tesly...
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 16:14
Nebudu tak ironický, jako ty. Jen se zeptám, zda umíš pochopit psaný text. Můžeš mi odvodit z toho prvního příspěvku, kde píšu, že jsem "z toho překvapený"? Prosím pěkně citaci. Díky. Je to povzdech, kam to ta doba spěje. Můj osobní, nikoliv generelní. Ale budiž - ty mi to jistě vysvětlíš, kde tam to překvapení je. A k druhé části - píšeš o elektromotorech - nepíšeš o plně elektrických SUV. Elektromotory už v nich jsou.... a takových aut je hodně - zkus hledat.... Tomu, co používáš se říká manipulace - pokud bys psal o plně elektrických - tudíž jen na pohon elektromotory výlučně - no problem. Ale pokud nejsou v mnoha "SUV" modelech či "jakoterénních modelech" instalovány elektromotory - tak se hluboce kaju.........No jasně....
Avatar - eXp10it
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 19:53
V životě bych si nepomyslel, že já, technik, trojkař z češtiny budu někdy vysvětlovat něco lidem o psaném textu, ale cituji: "Bože můj motoristický" je opravdu citoslovce údivu / překvapení. To neobchčiješ i kdyby si diskusi ztrhl směrem že tím že má tvoje auto startér tak je vlastně taky elektromobil.
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 21:03
Aha. Takže pán už používá pejorativa, aby se z toho dostal. Nechci tu mentorovat, ale je to expresivní oslovení, které je vykladano dle kontextu. Bože ..zde se jedna o substantivum.. podstatné jmeno. Jedna se o maskulinum, kterym padem osovujeme voláme? Můj... Zde se jedná o pronomen. Konkrétně přivlastňovací. Pardon.. Zájmeno. Tudíž tu trojku, jako nekdo se státnicí v tomhle oboru chápu. Takže jsme si to, zbytečné, premerili a bez urážek.. Muzeme se tedy vratit k tematu? Nepsal jsi o elektromotorech a kde je ten udiv? Jo a když jsme u toho kontextu... Např. V jednom dile se zvolá... Bože můj, proč jsi mne opustil.... A udiv to fakt nebyl. Co tam máš dál?
Avatar - eXp10it
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 22:05
Tak pokud je to opravdu povzdechnutí jako z toho příkladu "Bože můj, proč jsi mne opustil". Tak jsem reagoval správně. Oplastované, dieselové SUVčka co je po městech řídí povětšinou starší paní na nákupy jsou mezi námi již více jak 15 let. Čili si to přepiš na Suburban Utility Vehicle a můžeš spát klidně dál. Příští probuzení bude nejspíše s příchodem elektromotorů...

No a pokud to nebyl ani údiv, ani povzdechnutí, ale pouhá sumarizace současné situace na trhu SUV adresovaná pánu bohu osobně, tak doufám že to vyslyšel a otočí trh zpět, do klasických neoplastovaných, benzínových dob... to je asi někdy kolem roku 1995 ne?
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 22:26
Obavam se, ze neotočí. Bude to spíš, ve ztělesnění urednictva EU, tocit smerem právě k tem elektromotorum, leč bez řidiče. Jen s autopilotem. V roce 95 snad kategorie SUV jeste neexistovala v plném rozpuku. To se objevovala zvedla kombi. Navic nikdo, o mnoho později, jaksi pozapomnel tem nakupujicim panickam sdelit, ze maloobjemovy diesel ve spojeni s dpf, nikoliv ox katem, neni to prave ořechové pro shopping parkour. To už spíš ten benzin a pokud možno atmosfera. Protože vysvetluj panicce, jak se chovat k turbu...
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 21:04
Sport Utility Vehicle?
| 24. 8. 2015 04:13
Když jedeš kosu, máš 10l/100? :-) Aha >:-[] :yes:
Avatar - Ji/Ri
Sport Utility Vehicle?
| 24. 8. 2015 07:04
Když jedu kosu znamená:
1. v zimě s oknama dole nebo
2. klima na plný joule?
>:D
Sport Utility Vehicle?
| 24. 8. 2015 08:59
tomu se říká kosa super - oboje najednou. Kosa říkám tomu, když jedu nad rychlostní limity a výrazněji to nešetřím přemýšlením o eko rallye. Mám to zvedlé o tři čísla(jako centimetry) Takže jistě nečekáš, že na terénnějších gumách pojedu 120 do 90ky zatáčky - že ne?
Sport Utility Vehicle?
| 24. 8. 2015 08:57
takže když jedu kombinaci - s kosou - mám spotřebu do 10,5litrů - když tomu naložíš - jedeš max kolem 15litrů - dálka - mírně nad dálničním limitem 11,6(1400km) v zatížení 4 lidmi a boxem na střeše. Když se jelo do Mostu - na stejné tratí - profil si zjisti na mapách - Cheb - Most - já dle tankování 10,2 - Rapid Spaceback 8,9. V podstatě jsme se s kamarádem od sebe nevzdálili na víc jak, 300m. On sám - já dva lidi. Nazpátek on v mým - já v jeho - on spotřeba 11,4 já v jeho spotřeba 8,4 - ujel mi o cca dvě minuty. Nějaké další dotazy? Jo - a rychlost, kde to šlo mírně nad limit - nechceš, abych psal kolik jsme jeli mezi Chomutovem a Mostem, že ne?(tedy tam kde to nehoupe a ne v místech, kde košťata zametají s body...
Jo a PS - na benzín - kolega z klubu to používá jako daily car - dal tam LPG - že by on zrovna jezdil pomalu - to ani náhodou - jezdí za 14-16lpg průměr...přepočítej si to.... Nebo mu napiš -rád Ti sdělí podrobnosti - na rozdíl ode mne, už tomu měnil diferák:-), což o jeho způsobu zatěžování vozidla mírně napovídá...(u AT verze XTéčka, jestli ti to něco řekne..)
Avatar - miromen
Sport Utility Vehicle?
| 22. 8. 2015 23:32
ASX je svym interierem třidni outsider. Ale to je drtiva většina Japoncu.
Avatar - PepaJ
Sport Utility Vehicle?
| 22. 8. 2015 23:57
no souhlasim, ale mazda se ted velmi vylepsila..vlastne ve vsech modelech ..krom CX 9..ktera ceka na zcela novou generaci..:)
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 06:56
Moc se mi líbí tahle věta : ". ASX je typickým zástupcem japonské školy – nenadchne, neurazí a na chuť mu přicházíte postupně."
Avatar - 3_diamanty
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 09:39
po skusenostiach so sportbakom ( vyse 4 roky a 90 tisic bez jedinej chybicky ) by som sa zabehnuteho a osvedceneho ASX urcite nebal.... tiez som zil v predstave ze jedine skoda alebo vw pripadne nieco europske .... dnes uz to vidim inak ... dnes by som ASX volil radsej ako cokolvek ine v tejto triede ... a je to presne tak ako pises teda ako sa pise v clanku ... tymto autam neprides na chut ( okrem dizajnu ) vo vsetkom hned ...ani interier nemaju povacsinou tak chutnucky a vhodny na olizovanie ako maju auta z europskej kuchyne ... tu jedinecnost japonskych aut a ich akusi nevtieravu funkcnost, originalitu, serioznost... ocenis az po rokoch ... aj ked uzivas si ju hned od zaciatku uz cestou zo showroomu samozrejme ;-)
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 11:59
Tak tak ... to je to, co je velmi příjemné. Můj Lancer 09 mě za poslední skoro 3 roky, co ho mám, překvapil pouze jednou, a to když mi praskla žárovka. Jinak vše ostatní bylo plánované. Docela jsem se pobavil, když jsem před 3 týdny měnil svíčky. Tak nějak podvědomě jsem odšrouboval kryt na hlavě, ale to co jsem tam uviděl (fajfky, které vůbec nevypadaly jako fajfky) mě přinutilo ještě chvíli hledat, kde by ty svíčky mohly být .... Mám v recenzi komplet vypsané, co jsem dělat a co stála údržba .
Avatar - eXp10it
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 19:58
Pravda, to je dost originální, funčkní a seriózní když mi má japonská RAV4 zakoupená a vyrobená v roce 2007 za bratru 900tis začala v roce 2011 reznout v interiéru (kolejnice sedaček) a servis říkal že to tak dělají všechny RAV4. S tím se nesetkáte v žádném evropském autu.

Věřím že majitelé vozu tuhle originalitu dokážou ocenit a obzvláště teď po letech kdy už se snad ty sedačky musí i uvolňovat
Avatar - Zetti
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 08:10
Manželka ma letosni ASX v zakladni vybave za 360 tis na nakupy. V tomhle kontextu je to super auticko s benz. atmo motorem, ale za 550tis, to bych asi nedal. To je fakt ulitly. Na druhou stranu do koncernu bych taky nesel, vybiral bych zase mezi japoncema. Duvodu mam spoustu
Avatar - 3_diamanty
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 10:03
nesmrtelna kombinacia ... ten motor je nesmrteny .... podla mna stale jedna z naj atmo na trhu.... mam skusenosti s 1,6 mivec... ked mu slapnes na krk tak aj na 2ke das 100ku ( teda aspon na lanceri, neviem ako je sprevodovane ASX ) ... kazdopadne ten motor bude drzak.... ;-) a vytacanie ho je doslova zabava, pritom bezna jazda za 6 litrov.... je realita.... nech ti ASX v benzine sluzi k spokojnosti, do mesta idealna kombinacia, super auticko :yes:
Avatar - Zetti
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 10:32
Díky, mě se ten benzíňák taky líbí. Je to tichý a šetřivý. Jen tomu občas musím vymést saze aby to nezlenivělo. Bolestí ASX a asi všech japonců a korejců je protikorozní ochrana, tak to dostalo komplet spodek a dutiny, tak snad to pár let vydrží. Roční nájezd máme hodně malý.
Avatar - 3_diamanty
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 10:42
v lanceri je zrejme uz trosku horsie odhlucneny ako v ASX ale ... ;-) mam ho rad.... ten motor je na taketo auto ( lancer/ASX ) postacujuci ideal ..... vytacanie s nim je zabavne... ten zvuk aky zacne motor vydavat pri prekroceni 4000 .. a potom az do tych 6000 je doslova symfonia.... s koroziu zatial nemame problem.... mozno je to aj tym ze posledne zimy boli slabsie... a auto pravidelne osetrujeme ( skrabance od kamienkov po zime ) ... ale ano je mozne ze po par rokoch sa uz moze vyskytnut nieco.... treba to sledovat... ale to u kazdeho auta ... co viem tak od japoncov skor mazdy trpeli v minulosti ( neviem ci aj dnes ) na nejaku tu nazvyme to "predcasnu koroziu" ...
Sport Utility Vehicle?
| 23. 8. 2015 10:49
Protikorozní ochrana je bolestí jenom některých Japonců, Toyota, Honda, Hyundai nebo Kia patří mezi top značky v protikorozní ochraně.
[odkaz]
Super test, jen vic takovych!
| 23. 8. 2015 12:43
Ono to auto neni uplne spatne a vlastne je docela dobre. A to druhe vlastne skoro stejne, i kdyz neni uplne dobre, ale neni ani spatne. Na ceste to jede, kola jsou docela jako kulata, a do terenu jsme se taky odvazili a taky to tam jelo. Takze vyhralo tamto auto, ale to druhe klidne mohlo vyhrat taky...

Boze muj, i za tohle se daji brat prachy?! Dejte si na obalku slogan "Delame do aut" 8-s :no:
Avatar - Ji/Ri
Super test, jen vic takovych!
| 24. 8. 2015 07:05
Dneska se nedivím už ničemu....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku