Novinky
Tak jsem se byl minulý týden na Navaru podivat v autosalonu. Dlouho mě žádné auto tak nezklamalo. Design je každého osobní názor. Každopádně interier je z mého pohledu katastrofa. A nejen designem. Ty tvrdé, nechutne plasty. Zpracování pomalu jak u indické ( cti ciganske ) Mahindry. Řadící páka jak ze starého Terrana - naprosto nepřesná, gumová, kevlajici... Jediné co se mi na tom interieru celkem zamlouvalo byly pohodlne sedačky a nízký posaz. To Nissan umi. Nejvyšší výbava s displejem a koženými sedačkami a automatem trochu ten dojem napravuje, ale naprosto minimálně. Exteriér není škaredý, ale celkove se to auto zdálo jako málo bytelny. Plechy na poklep se prohybaly, celé to opravdu nepusobilo vůbec bytelne. Té zadní napravy jsem si všiml. A nevěřím ji. Pokud to prezentují jako pracanta, listová pera jsou určitě vhodnější. Auto jsem si chtěl původně i vyzkoušet, ale po té malé exkurzi mě naprosto přešla chuť. Za ty peníze rozhodne nejhorší z novejsich pickupu. Ranger, Hilux, Amarok i BT50 vedle toho vypadají minimálně o třídu výš.
jen pro upřesnění, to co jsi viděl naživo je končící generace a tento článek je o nastupující generaci, které ještě není na showroomech...jinak ta nastupující generace je oproti zmíněné konkurenci o dvě třídy výš 😉
😊)))) nesud jiné podle sebe... Ale pro tebe zvlášť dojasnim. O čem mluvím je přesně tento novy typ Navary. O stare bych se tady nenamahal mluvit. Dokonce jsem seděl i v této barvě na obrázku. Ta byla ve full. Kuze, navigace, automat. Každopádně je to tragédie. To už i Dmax působí lépe...
Ty jsi stejně dobry demagog. 😄 Ty jsi tuto novou Navaru viděl max tady na netu, to stejne plati o jakemkoliv jinem pickupu, ale klidně bez skrupulí prohlašujes, že je dokonce o 2 třídy výš než například Amarok nebo Hilux!!!! 😊))) ty budeš určité odborník... 😄 ale jinak jako vtip dobrý...
dobrá tedy a nebudu tě soudit. oblaž nás tedy, kde si ji spatřil, tedy tu novou generaci a netvrď že v thajsku nebo kolumbii, páč evropská verze se bude jisto jistě nepatrně lišit
Hehe, pan je drsnak.
Viz Pelikos, podel se s nama, v jakym salonu maj novou evropskou Navaru mesic pred predstavenim ve Frankfurtu.
Viz Pelikos, podel se s nama, v jakym salonu maj novou evropskou Navaru mesic pred predstavenim ve Frankfurtu.
Vypadá to, že nový model by mohl mít v komfortní verzi nějakou evoluci zadního zavěšení jaké používal doteď Pathfinder - tedy hodně masivní víceprvek + vinuté pružiny místo klasických listových. S Pathfinderem jsem párkrát měl tu čest a jeho podvozek byl velmi komfortní - zpomalovací retardéry zvládal naprosto elegantně, žádné poskočení typické pro prázdný pick-up. Já bych tohle řešení v nové Navaře rozhodně přivítal...
citace z auto-motor-und-sport.de😒/a>
Für den europäischen Markt hält Nissan außerdem eine handfeste Überraschung bereit: die komfortableren, Passagier-orientierten Double-Cab-Modelle bekommen statt der blattgefederten Starrachse eine Mehrlenker-Achse mit Schraubenfedern, was den Federungskomfort drastisch verbessern dürfte. :yes:
citace z auto-motor-und-sport.de😒/a>
Für den europäischen Markt hält Nissan außerdem eine handfeste Überraschung bereit: die komfortableren, Passagier-orientierten Double-Cab-Modelle bekommen statt der blattgefederten Starrachse eine Mehrlenker-Achse mit Schraubenfedern, was den Federungskomfort drastisch verbessern dürfte. :yes:
To je pozitivní zprava pro lifestyle pickup uzivatele. Jsem zvedav kolik to "unese" a jestli listovky nechají pro "vorkutiče". Případně jaký bude rozdil v užitečných zatěženích.
myslím si, že to rozdělí, nebo bude ta s víceprvkem třeba za příplatek. jako třeba qq. ten má standartně příčku a 4x4 nebo 1.6 dig-t má víceprvek.
Z hlediska "pracovního použití" je určitě lepší volba listová pružina + tuhá náprava. Pokud někdo ale hodlá používat Navaru jako osobní off-road, když už v nabídce není Patrol ani rámový Pathfinder, tak použití vinutých pružin (zvláště při delší cestě) pasažéři určitě ocení... (zatím je nejkomfortnějším pick-upem VW Amarok ve verzi se sníženou nosností, ale Navara by ho mohla/měla s novou zadní nápravou překonat).
Nechci flame, zvláště, pokud se shodneme, že rozumná hranice je kolem deseti až dvanacti tisic a při drsnem zachazeni ještě méně, ale z textu nevyplývá vymena pod dvacet. Právě to "longlife" zverstvo, kdy je skoro standard tech dvacet, nekde až tricet tisic, je fajn byznys pro automobilové koncerny...