Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Nissan NP300 Navara: Do Evropy s 2.3 dCi a novou zadní nápravou

Jan Mička Jan Mička 24. 8. 2015
25
35
Zobrazit náhledy (25)
Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara Nissan Navara
Nová generace Nissanu NP300 Navara evropské specifikace se ukáže na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Pod kapotou má čtyřválcový motor 2.3 dCi.

Nissan nám novou generaci modelu NP300 Navara představil už loni, nyní však vyrukoval s evropskou specifikací, která si odbude světovou premiéru na blížícím se autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Po vzhledové stránce není pochyb o tom, že se jedná o jeden a tentýž vůz, pod kapotou se ale odehrály výrazné změny.

Zatímco loni v červnu jsme u Navary hovořili o agregátech s objemem 2,5 litru (dva vznětové – 120 a 140 kW, jeden benzinový), nyní se bavíme pouze o čtyřválcovém turbodieselu 2.3 dCi. Nabízen bude ve dvou výkonových verzích (118 a 140 kW), přičemž ta silnější je přeplňovaná dvěma turbodmychadly.

Nový Nissan Navara oficiálně, v Česku se objeví přístí rok

Značka si od pohonných jednotek slibuje zlepšení efektivity až o 24 procent a dává zákazníkům možnost volby mezi pohonem zadních nebo všech kol. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, za příplatek lze získat sedmistupňový automat. Dodáme, že motory s podobnými parametry najdeme i pod kapotou Renaultu Master. Kompletní technická data Navary však značka uvolní až po premiéře na frankfurtské výstavě.

Podle Nissanu je cílem nové Navary nabídnout jízdní vlastnosti crossoveru, avšak bez omezení při pohybu v terénu. Verze Double Cab je proto vybavena novou zadní nápravou s pětiprvkovým uložením, která oproti staršímu systému s listovými pery šetří dvacet kilogramů hmotnosti. Verze King Cab využívá listová pera, ve srovnání s předchůdcem se ale ušetřilo sedm kilogramů a jízda by měla méně hlučná.

Image neúnavného dříče potvrzuje NP300 Navara schopností utáhnout přívěs o hmotnosti až 3,5 tuny a zlepšením přepravní kapacity. Ložná plocha verze Double Cab se prodloužila o 67 milimetrů na celkových 1578 milimetrů, korba verze King Cab (zadní dveře nejsou plnohodnotné) disponuje délkou 1788 milimetrů.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - pelikoš
O něčem
| 29. 8. 2015
tady máš ještě doplňující info [odkaz] ať tě provází síla >:-[] >:D :-!
Avatar - pelikoš
zadní náprava
| 26. 8. 2015
a nejen tou nápravou... ;-) :yes:
zadní náprava
| 25. 8. 2015
To je asi nejpravděpodobnější. Working řada a lifestyle. Navic ten Viceprvek asi souvisí i s tim, že tohle bude Mercedes pickup. Takže to tim pripravujou pro high society sediny...
zadní náprava
| 25. 8. 2015
Z hlediska "pracovního použití" je určitě lepší volba listová pružina + tuhá náprava. Pokud někdo ale hodlá používat Navaru jako osobní off-road, když už v nabídce není Patrol ani rámový Pathfinder, tak použití vinutých pružin (zvláště při delší cestě) pasažéři určitě ocení... (zatím je nejkomfortnějším pick-upem VW Amarok ve verzi se sníženou nosností, ale Navara by ho mohla/měla s novou zadní nápravou překonat).
Avatar - pelikoš
zadní náprava
| 25. 8. 2015
myslím si, že to rozdělí, nebo bude ta s víceprvkem třeba za příplatek. jako třeba qq. ten má standartně příčku a 4x4 nebo 1.6 dig-t má víceprvek.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku