Jak říkám - to je jen dezinformace nebo špatné interpretace, MQB se tam vyskytuje, to ano, a obzvláště v PR je to hodně zvýrazněno, nicméně platforma je stejná a karoserie také :-) Ale třeba motory jsou z MQB, takže jde o to o jakého dodavatele se jedná.
Já si právě nic nemyslím, a ani to že to na nějakém internetovém diskuzním fóru bude stokrát zopakováno z toho pravdu neudělá ;-) ale k věci - když jsem psal vlajkovou loď tak jsem myslel caddynu, vlajkovou ve smyslu vůči škodovce (tedy že by mateřský koncern měl starší techniku než adekvátní škodovka), ale uznávám že jsem to nenapsal nejsrozumitelněji... Jinak samo sup i octa na MQB bez debat jezdí, zbytek portfolia prozatím zůstává skutečně u starších řešení.
To si myslíš ty. Automobilky takový informace vydávají pro potřeby dodavatelů. Oficiálně do médií to ale pouští třeba až těsně před vydáním příslušnýho modelu. Čemu říkáš vlajková loď? Superb? Ten je ale taky MQB. Oktávka taky. Jedinej novej model na starý platformě je Fabka a Rapid.
Škodovka žádnou takovou interní informaci oficiálně nevydala, to jsou jen šuškandy šířeny cestou jako tady... Myslíš že svojí vlajkouvou loď na MQB nepostaví a pro stejně zařazenou škodovku budou nákladně vyvíjet nové auto? ;-)
Asi to chce číst lépe a ještě jednou - caddyna nestojí na platformě MQB ;-) co je tobě jedno nebo ne je mi celkem šůmák, důležitý jsou fakta ;-) Koncern nic o tom že nový roomster bude stát na platformě MQB oficiálně nedeklaroval (ani nemohl, protože to tak nebude), a co si lidi šuškaj per huba je jedno... Informace dodavatelům jsou velmi přesně zadány při vývoji a objednávce, to je zcela jiná záležitost - to je že je díl kompatibilní s MQB neznačí nic o tom že bude použit ve voze s MQB platformou, a vzhledem k snaze používat MQB ve větším měřítku je logické že takovýto požadavek bude u většiny dílů.
Ty seš čoveče samá legrace. Vždyť ti to píšu, že nový Caddy VN347 je už taky MQB A/B. Je mi jedno kolik modulů nebo komponent je z MQB a kolik ze starý platformy. Podstatný je jak to deklaruje koncern. Koukám, že tomu ale nějak rozumíš. Samozřejmě, že OEM výrobce při vývoji nových dílů sděluje svým dodavatelům o jaký model se jedná a jakou bude mít platformu. To je zcela běžný.
Škodovka dá svým dodavatelům informaci, že to bude MQB A/B a ty mi tvrdíš, že ne, tak komu mám myslíš spíš věřit? ;-) Přijde mi divný, že by mezi tier1 schválně vypouštěli mylnou informaci.
Žádná generaci Caddyny nestojí na MQB ;-) Dodavatelům nikdo nic takového neříká - pouze si někdo plete stav kdy celé auto je postavené na platformě MQB a kdy je pouze použito některých modulů nebo komponent z MQB. Takto namíchaná je třeba i nová fabie.
Jinak práve já jsem prispel do diskuse o novém Roomsteru informací o tom ze první vozy nové generace byly jiz vyrobeny v továrne Volkswagen Poznań v polské Poznani. To nekoho muze zajímat. Cím jsi prispel ty?
Dobrý den, prosím dejte Ban i mě ;-) Protože Gilgit tady roky provokuje (krásná diskuze zde o Roomsteru, jen co je pravda) a vy z pohodlnosti, aby jste od něj měli klid trestáte ty, kteří s ním nesouhlasí. Proto ano i já bych jej rád zastřelil. Pif prásk mezi oči, na komoru, nebo jak se to říká. Bohužel se zbraní neumím ;-\ Proto prosím o Ban, abych byl takový Palach a vy jste (snad) konečně viděli zdejší zlo.
muzeme mít ruzné názory a treba se i pohádat ale neco takového co na ACZ opakovane psal nick Stefic presahuje jakoukoliv hranici.
Jinak pripomínám ze jeho vcerejsí príspevek je jen drobnost v porovnání s tím co napsal na moji adresu v diskusi pod clánkem o nejaktivnejsích diskutérech na vánoce 2014:
Stefič 25.12.2014 21:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinklí uživatelé
ale copak? Nelíbí se ti moje karabinka namířená do ksichtu každému xindlu, jako jsi ty? Agresivní nejsem, ale je pravda, že v tvém případě bych udělal výjimku rád. Připevnil bych ti terč na záda a s kumpány bychom měli docela dobrou zábavu. Sice jen pár vteřin, ale stálo by to za to.
Jako obhajobu u soudu bych použit tyhle diskuze a jsem přesvědčen, že by mě žádný soud nemohl odsoudit. Spíš bych dostal pochvalu, finanční odměnu, něco jako za zastřelení škodné v lese:-))))
A nezapomeň mě nahlásit a zapsat do análů. Já tě mám v análu už dávno.-)))
opravím vás - dokážeme banovat na věky a taky k tomu už v některých případech došlo. A pokud vy budete v podobných agresivních militantních názorech ve zdejších diskuzích pokračovat, poznáte to sám na svém nicku a to velmi rychle.
JirkoV8, s tím styděním se más absolutní pravdu, jenom sis to trochu popletl. Stydět by ses mel ty. Moje príspevky vecne a slusne poukazují na neprofesionální práci nekterých redaktoru tohoto serveru. Takze ostudou tohoto serveru jsou práve diskutéri jako ty. Snad jsi nezapomnel na radu nenávistných príspevku tvého autorství.
Gilgite, měl by jsi se stydět. Jdi dlouhodobě ostudou tohoto serveru a pouze po léta tu děláš slušně řečeno nepořádek, nic víc, nic míň. Ty tvé příspěvky pod tímto článkem to zase po tisícáté prvé dokládají.
Jestli myslíš letošní novou Caddynu alias VN347 tak to je MQB a novej Roomster bude taky MQB. Stará co se vyráběla do letoška byla PQ35. Alespoň to tak VW uvádí svým dodavatelům. Takže buďto nám lžou přímo lidi z VW nebo mám pravdu. ;-)
S jakým sentimentem nesouhlasíš? Jseš si jistej že v rámci MQB se můžou používat shodný díly? Konkrétně třeba ta náprava? Podle mě je to nesmysl. Myslíš, že náprava z Pola uveze těžký auto jako je Passat a obráceně kdyby to bylo dimenzované na Passat tak nebude to zbytečně předimenzovaný a tím pádem i drahý na lehký Polo? Chápu to tak, že používají v rámci MQB maximum dílů společných, ale některý díly se prostě lišit musí (třeba kvůli tomu rozchodu kol nebo i kvůli hmotnosti, kterou ta náprava v tom daným autě veze) Současný Caddy je PQ35 teda jak píše Xonik. Novej Roomster bude MQB. To ti nepíšu s otazníkem to je konstatování faktu.
Je docela legracní jak nekterí lidé vyzadují "vysvetlení", "dokázání" a podobne s tím ze jinak moje slova "jaksi bohužel postrádají důvěryhodnosti", aniz by se sami této zásady drzeli.
Vzhledem k tomu ze podle tvých príspevku jsi pravidelný ctenár a zároven si dovolujes nesouhlasit s výrokem "nevyvážené neobjektivní zpravodajství" tak to dokazování bude tezké. Je to asi jako dokazovat nekomu kdo s tím nesouhlasí ze 1+1=2.
Karel_ to napsal docela presne.
Nejde o to ze se obcas objeví nejaká chybka, samozrejme ze nikdo není neomylný, ani já (tvoje slova "pravda krom tebe" jsou dalsí projev "korektní diskuse").
Jo a které informace se zde neobjevily? Tak napríklad jako nejvetsí autoweb Ceské Republiky by ACZ melo kvalitne a vyvázene informovat o výrobních aktivitách vsech trí výrobcu osobních automobilu kterí mají továrny na území Ceské Republiky, tedy firem Skoda Auto a.s., Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o. a Toyota Peugeot Automobiles Czech s.r.o. No a zatímco v prípade Skody se píse o kazdé drobnosti, v prípade HMMC se zde porovnatelné informace o kterých by se, pokud by se jednalo o Skodu, psalo, opakovane neobjevily. Dokonce se stalo, a ne jednou, ze byl zverejnen clánek o výrobních výsledcích slovenské továrny Kia Motors Slovakia s.r.o. za urcité casové období a clánek o výrobních výsledcích HMMC za stejné období zverejnen nebyl. To jsou konkrétní príklady informací které zde zámerne uverejneny nebyly. Otázku "s jakým evidentně konkrétním záměrem" musís polozit redakci ACZ, to není na me.
Vsechny tebou zmínené príklady jsou zcela korektní. O tom co je zbytecné nastestí nerozhodujes ty, kritika konkrétních lidí je samozrejme osobní a je zcela logické ze moje kritické reakce nebudu pochvalné.
Za tou kritikou si stojím a mohu ji podlozit dasími príklady
To "plivání" a "napadání" tam tak nejak není.
Takze tvoje posuzování toho kdo smí psát ostreji a kdo ne a kdo má jaké vlohy je docela zábavné.
Dotaz na p.Kovaříka: vejde se tohle do pravidel zdejších diskuzí? Nenapadá mě ani s velkou fantazii nic horšího.
Vážně se tu najdou 3 tací, kteří to ohodnotí :yes: ???
Pokud svůj dotaz myslíš naprosto vážně, chodíš sem často, a zcela jasné protěžování Škody nevidíš, pak musíš být slepý.
Pokud chceš důkaz, pročti si historii článků pozpátku a dělej si čárky Škoda/jiná značka.
Dva důvody: vlastní zkušenosti, a lepší technika platformy PQ35, do čehož počítám i celkovou sladěnost, kdy prostě roomster nezapře že je poslepovanej z různých komponent a automobilů. Ale osobně si myslím že zrovna jízdní vlastnosti jsou u téhle kategorie vozidel zrovna až na zadních místech v prioritách kupujících.
Hele nic proti, ale Mičkova perla to byla, takzvaný novinář je taky správně, jelikož tohle vypouštění nesmyslů a neověřených informací nemá s novinařinou nic společnýho, a navíc, pan Mička o sobě sám prohlásil, že není novinář, ale spíše fanda do aut. S tím souvisí očividnej anální alpinismus ACZ k firmě Škoda Auto. A že to musí ověřit? To snad napsal sám, ne? Asi bych si uměl představit, že než něco napíšu, pověsím na web a ještě se pod to podepíšu, mám to ověřené...
Takže mi z toho tvého příspěvku spíš plyne, že sis chtěl jen plivnout na Gilgita. To je tady totiž strašně moderní. Tím se totiž strašně krásně odvádí pozornost.
Bojlere, zrovna ten "exot Vošický", kterého ty jistě znáš osobně, když o něm tak píšeš, něco svědčí. Raději si přečtu Gilgitovy poznatky, než tvoje plivání po jiných.
Máš pravdu nestojí, tam je původ v Golfu V aneb PQ35, ale je fakt že jsem ten poslední facelift zatím podrobně nemohl prozkoumat, takže nevím co vše z MQB tam proniklo.cc A na to řešení napříč třídama jsem sám zvědavej, ono zatím vlastně žádné malé auto na MQB nestojí, a nižší střední a střední používá stejnou techniku už 10let, takže skutečně MQB není zas taková revoluce technická, spíše mediální...
Nevím, jestli byla upravovaná už pro Roomster, ale u Rapidu uváděli nějaké modifikace (modernizaci). Nesouhlasím však s tím sentimentem ryccarda. Při představení MQB uvedli, že všechny modely budou mít stejnou přední nápravu. Od Pola po Passat. Samozřejmě to neznamenalo, že bude jednotný rozchod. MQB tedy situaci nijak nezmění, už tenkrát to byla jedna velká stavebnice.
Bude to však MQB? Současný Caddy na MQB snad nestojí, ne?
Jo rozvor to má delší, není to tak že by se do platformy fabie našroubovala jenom náprava, celá ta zadní část je upravená, trochu nadneseně se dá říct že to kopíruje tu karoserii - předek převzatá fabie, zadek unikát. A jestli je ta zadní náprava identická nebo jenom konstrukčně shodná příčka se nechci hádat, ale minimálně na začátku byla stejná (vyráběla se ještě souběžně s octavii I tour) a při unifikaci dílů ve VW bych se tomu trochu divil.
Je to tak - předek do počátku roku 2008 u Fabie a Roomster PQ24, poté PQ25 se zmenšeným rozchodem (PQ25 v Polu a Ibize má rozchod o 3cm větší). Střední modul byl pro Roomster vyvinutý nově a zadek je PQ34. Rapid podvozek Roomsteru převzal s tím, že přední náprava je už širší (a mírně modifikovaná). Paradoxně tedy prodejně málo úspěšný model dal podvozek masově produkovanému Rapidu, čínské Jettě a Santaně.
Vždyť mají větší rozvor než měla OII, natož FII. Rozchody by měly být jiné. Ani zadní náprava snad není původní z OI; vychází z ní, ale stejná by být neměla.
"Nejpříhodnější příležitostí k představení nového MPV je totiž blížící se autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem, který se ale pro Škodu ponese ve znamení Superbu Combi."
Toto mi príde celkom komické. Renault ešte verejnosti ani neukázal nový Talisman a už bude vo Frankfurte aj verzia kombi a ešte k tomu nový Mégane.
Je ale pravda, že pýšiť sa rebrandovanou 12-ročnou dodávkou vedľa Superbu Combi by bolo asi trochu blbé...
PQ34 je předchůdce PQ35, tedy OI, G4 atd. První číslo značí třídu, druhé generaci. Ona to vyloženě PQ34 není, ale vyšli z ní. VW řešil podobný problém u Jetty.
Nevím no, roomster byl divnej. Malý úzký auto postavený na podvozku první fabie a octavie, s velkým ale divně dimenzovaným zavazadlovým prostorem. Jízdní vlastni na úrovní fabie - tedy na třídu malých aut dobrý ale jinak nic moc, interiér vepředu strašně úzkej - no prostě fabie. Ano úpravy na podovozku byly, ale pouze v tom smyslu aby se ta stará náprava z jedničkový octávky moc nerozhoupala v zatáčce.
Caddyna je taková celistvější, interiér už použitelně širokej, podvozek z golfa vepředu + zadní tuhá která byla perfektně utlumená a umožňovala skutečně odvézt nálož, přitom si zachovávala komfort a neodskakovala. Kufr fantastickej, tam se vešla paleta! Navíc daleko lépe rozloženej, nešlo o to jestli chci vézt tašky na víkend nebo něco na stojáka - vždy tam byla místo dost.
Roomster určitě své místo měl, ale caddyna je pokrok vpřed.
Jinými slovy, tvůj úhel pohledu, který se snažíš vydávat za jedinou pravou pravdu. Aneb s výrokem "nevyvážené neobjektivní zpravodajství" si dovoluji nesouhlastit, i u vědomí toho že sem tam nějaká chybka se p.t. redakci občas povede, ale kdo jsme neomylní, pravda krom tebe. Pokus se tedy prosím býti konkrétní a ony objektvně prokazatelné skutečnosti dokázat, nejlépe tím, že nám prostým osvětlíš, které informace o některých jiných firmách se zde neobjevily, ač dle tebe měly, a s jakým evidentně konkrétním záměrem uveřejněny zde nebyly. Jinak, a to jistě i ty pochopíš, tvá slova jaksi bohužel postrádají důvěryhodnosti.
Vicemene vse, v cem se lisi tvuj prispevek od Dixikova, takze napr.:
"Mičkova perla"
"takzvaných novináru ACZ"
"novinári ACZ lezou firme Skoda Auto do zadele jak muzou a pritom nejsou schopni o firme Skoda Auto psát kvalitní texty"
"Ale Mička to holt musí "ještě ověřit""
A to je jenom jeden komentar.
Vsechno tohle je zbytecne, osobni a utocne. I kdyby to treba vsechno byla pravda, tak do slusne diskuze to nepatri. Jasne, lze psat i ostreji, ale na to jsou potreba taky urcite vlohy. Tvoje prispevky vyznivaji spis jako, s prominutim, vykriky frustrovaneho histerika.
Roomster stál na PQ24 (později upravený stejně jako Fabia II na komponenty z PQ25), Rapid stojí taktéž na PQ25. Z PQ34 to mělo akorát tu starou zadní nápravu z první octavie...
Problém v přechodu by byl pouze pocitový - caddyna je na tom po stránce jízdních vlastností lépe než roomster, a objem zavazlového prostoru se nedá porovnat, tam to caddyna drtivě bere pro sebe. Navíc je to celkově vyrovnanější auto, roomster špatný nebyl ale bylo to nemastný neslaný... Pokud si někdo hraje na něco hoch a má problém jezdit s dodávkou, tak s roomsterem by byl stejně pro smích, a pokud to někdo bere po té praktické stránce, caddyna je prostě lepší.
Vzhledem k tomu že tzv. nová caddyna je pouze velký facelift stávající, tak tohle zdůvodnění nemá moc logiku, protože to své zákazníky už má a otálením spíš ztratí ty škodovkáře.
Ano, to by dvojím metrem zavánelo. Az na to ze já nic takového nepísu. To co jsem napsal je "lezete firme Skoda Auto a.s. do zadele jak to jde". Jinými slovy, ACZ nabízí nevyvázené zpravodajství ve kterém extrémním zpusobem protezuje znacku Skoda a zároven evidentne zámerne neprinásí nekteré informace o nekterých jiných firmách které by zverejneny být mely. To není nejaký muj pocit nebo názor ale objektivne prokazatelná skutecnost. Proc to delají (jestli jsou "v žoldu" Skody nebo jestli jde jen o víc kliku) nevím, nepísu ze jsou "v žoldu" Skody a ani me to nezajímá. To co me zajimá je výsledek, tedy nevyvázené neobjektivní zpravodajství.
To vís ze jo. Dixik2 strucne upozornil na to co je spatne a já jsem to rozvedl a poukázal na to proc taková chyba nevznikla náhodou ale je produktem filozofie ACZ a na slabou úroven práce redakce.
Ale klidne ukaz konkrétne kde "plivám" a "napadám". Rád se pobavím.
Kritizoval Dixik. Ty bohuzel plives a napadas. Rozdil mezi vasemi prispevky je zcela zrejmy, byt se oba snazite rict plus minus totez. Ale evidentne jsi nic nepochopil.
Pravda je to co jsem napsal. Podsouvat nekomu ze je placený diskutér je dost za hranou. Ale s tou redakcí ACZ je to dobrý nápad. Asi bych mel séfredaktorovi ACZ poslat fakturu, uvidíme co na to rekne. >:D
To ze se moje kritika nelíbí redaktorum ACZ je logické. Ale to ze se nelíbí lidem kterým jsou ty nekvalitní clánky predkládány je docela pozoruhodné. To je takový ten styl "republiku si rozvracet nedáme" nebo "je to spatné ale nase".
>:D
Co já si myslím není v tomto případě zrovna moc směroplatný. Můžu si třeba myslet že jsi najatý zrovna právě redakcí ACZ, aby to tady v diskusích "žilo". Aneba si mohu vymyslet XYZ dalších konspiračních teorií, třeba že tě platí už zde několikrát jmenovaný pan Vošický. Pravda je tam někde venku ;-) Kritika oprávněná, neoprávněná - to je jen takové slovíčkaření - ty jsi se zde pasoval do role nekompromisního negativistického tepce, a to se asi moc lidem nelíbí, i kdyby jsi nakásně psal tu opravdově pavou pravdu.
Presne teba som mal na mysli ;-)
Tvoju obhajobu Roomstera si pamätam, takze viem o com hovoris a ciastocne ti viem dat za pravdu. Caddyna ale vychadzala z Golfu V, teda vyspelejsia platforma - robustnejsia, vdaka comu urobili celkovo robustnejsie, väcsie, ale aj drahsie auto.
Napriek, alebo prave preto, ta chapem a koli tomu som aj napisal ten moj uvodny prispevok.
Riesenie pre teba by mohlo byt kupit teraz este narychlo nejakeho zanovneho / predvadzacku, alebo podobne... ;-)
Inac si asi nepomozes ;-\
Z hladiska uzitocneho priestoru by ti Octa bola asi krokom vzad a cena vyssia...
Tož predstav si ze v ničím žoldu. Není to samozrejme hobby, je to jen výraz znechucení nad neprofesiónální novinarinou nejvetsího autowebu Ceské Republiky. Nebo ty si snad myslís ze moje kritika je neoprávnená?
problém je, že přechod pro člověk z roomstra I na roomster II je jako přechod z osobáku do dodávky a to teda ani náhodou. Byť caddy v těch dodávkách má velmi dobré vlastnosti, tak na osobák to teda nemá. A to roomster spojoval podvozek a komfort osobáku a velikost malé dodávky. a to teď zmizí.
Takže třeba mě, který potřebuje takovéto auto a má roomstera I, roomsterem II určitě neosloví a budu muset do octavie combi.
přesně tak. Starý roomster, kterého mám byl podle mě ideální. Mohli předělat tu linii, která ty lidi tak štvala a mohlo se jet dál, protože co se týče jízdních vlastností, tak se to s caddym nedá srovnat. Caddy i v civilní verzi je prostě jen dodávka a taky tak jezdí.
Ono vlastnosti roomster vs. fabie jsou opravdu velké a to mohu posoudit z vlastní zkušenosti. Podvozek u roomstera je velmi dobrě naladěný. Oproti fabii má jiný ramena, jiný stabilizátor, jiné tlumiče a zadní nápravu z octavie, takže tam je to hodně znát.Máme doma jak fabii, tak roomstera a rozdíly jsou tam teda velké a táta v prác jezdí caddym, takže to mohu posoudit velmi dobře a pokud roomster bude jako caddy, tak je to plácání se v blátě, protože málokdo přejde z roomstera I na roomstera II, ani já bych to neudělal, spíš se budu muset pak vrátit k octavii a tím přijdu o výhodu toho velkého nákladového prostoru, který potřebuji k práci.
Vzhledem k tomu ze tys tuto vezkrze marnou a zbytečnou debatu se mnou zacal tak bych se prosím s dovolením zeptal co myslís slovy "bůh ví v čím žoldu". Děkuji.
No je to tvůj boj, který Ty tady, bůh ví v čím žoldu a proč, vedeš. Doporučil bych Ti ale v tom případě používati nick El ingenioso hidalgo Don Quixote de la Mancha ;-) A s tímto doporučením bych prosím s dovolením tuto vezkrze marnou a zbytečnou debatu s Tebou ukončil. Děkuji.
Ne. Kdyz ti nekdo v nekolika diskusích opakovane napíse ze by te rád zastrelil tak to povznásení sa ponad stare svary není tak jednoduché. Ale evidente je to v souladu s prísnými zásadami redakce.
ved o tom "strielani" sa mi nieco mari...
bol som zucastneny na tej diskusii...
Lenze prave pre vsetky tie veci co sa odvtedy udiali, som dufal, ze si to dokazes nejako ukocirovat a pokracovat "po novom", proste s povznesenim sa ponad stare svary...
Vidim, ze niektore veci riesenie nemaju. ;-\
Vsak já vím ale nekdy to proste nejde. Stací se podívat na jeho reakci.
Jeste pro tvoji informaci: Tento clovek me svého casu zacal urázet za to ze jsem si dovolil napsat ze jsou na svete velké regiony ve kterých koncern Volkswagen nemá zdaleka tak silné postavení jako v Evrope. To jen pro dokreslení.
Ale nemá cenu si necím takovým otravovat zivot. Tebe ted asi spís zajímá jak to dopadne ve ctvrtek. Drzím palce.
hele ty troubo...na začátku příspěvku bylo "dotaz na redakci" nikoliv dotaz na Gilgita. Já se s tebou bavit nechci. Ty jsi redakce, gilgite?
Správce webu bohužel neumí nebo nechce banovat na věky, ale třevba se to na tobě naučí >:D
Na to aby se zacalo od nuly musí být dva. A s nekterými lidmi se od nuly ani zacít nedá. Kazdopádne ne s clovekem který ve verejné diskusi popisuje jak by te zastrelil a potom se k tomu príspeveku opakovane nadsene hlásí.
Samozrejme ze vím ale v mém predchozím príspevku si muzes precíst proc sem neco takového nebudu psát.
A uz vubec ne nekomu kdo se zmuze jen na urázky typu "a za pár týdnů tady s ohnutým hřbetem plive pod jiným" nebo "místo IPA si napiš "Vošický" a bude to úplně dokonalé".
Stane se... ale nemělo by, vzhledem k tomu, že o výrobě v Polsku se psalo už někdy před půl rokem a mluvilo se i o tom, že důvodem ukončení výroby v Kvasinách ještě před uvedením nového modelu je náběh výroby nových SUV.
Tys to evidentne jeste nepochopil. Neco jako ty me nebude z niceho zkouset.
Jinak normální clovek by pochopil ze detailní informace o oficiálne nepublikovaných plánech nebudu psát do diskuse na ACZ ale pouziji je jiným zpusobem.
Jak si ty predstavujes slušnost a koreknost je me celkem jedno. Ale ta moje veta kterou citujes je bohuzel pravdivá, korektní a proto nemuze být neslusná. Ukaz me v ní jediné slovo které se neshoduje se skutecností.
Já osobne povazuji za nechutný styl novinariny který casto predvádí ACZ, casto práve v souvislosti se znackou Skoda, i to jak to nekterí diskutéri jeste obhajují. Ale když ti to nevadí ......
Tak si tě vyzkoušíme. Hezky tady napiš SOP, plánovaný objem prodeje, kolik bude variant a jakých, kdy bude model oficiálně představený. Uvidíme, jestli kromě obecných proklamací něco víš. Obávám se, že nic.
Já jsem toliko citoval pány Kocába, Pavlíčka a Čoka. Nyní budu citovati tebe: "Je úplne fascinující ze novinári ACZ lezou firme Skoda Auto do zadele jak muzou a pritom nejsou schopni o firme Skoda Auto psát kvalitní texty." Takto já si slušnost a korektost tedy rozhodně nepředstavuji. Dejme tomu že jsi novinář, dejme tomu že máš třeba v něčem encyklopedické znalosti. No a co? Byl jsi nechutný jakožo Gilgit, a jako IPA navazuješ tam, kde jsi nedobrovolně skončil. Ale když tě to baví .......
Vzhledem k tomu ze redaktor Micka tvrdí "že ohledně Roomsteru je zatím jisté, že bude" a "zbytek byly spekulace" tak informace o tom ze první nové Roomstery byly v Poznani vyrobeny je rozhodne relevantní a treba pro redaktora Micku evidentne i prekvapivá.
Zcela logicky, protože s lidmi kterí se v diskusi chovají jako ty se nedá normálne seriózne komunikoval. Vy o to totiz nemáte zájem.
Ale neboj, ta realita je docela OK.
Kazdopádne, abych zareagoval na tvuj prechozí príspevek, jiste ti doslo ze o výrobe nové generace Roomsteru toho rozhodne vím víc nez redaktor Micka.
Ano, napsal jsem ze "si nenechám predepisovat jaký mám mít nick" (je fajn ze pelcive ctes mé príspveky), ale vzhledem k tomu ze ACZ pokracuje stejným stylem jako drív tak jsem se rozhodl v zájmu kvalitní informace muj puvodní plán zmenit. Co se týce mého nicku tak je zcela mozné ze bude modifikován puvodním smerem, jeste jsem se nerozhodl.
No a slova "a za pár týdnů tady s ohnutým hřbetem plive pod jiným" mluví sama za sebe. Jak uz jsem napsal nahore, s necím takovým se nedá seriózne komunikovat.
Takze já "neplivu" ani "nenapadám", ale kritizuji. A proc zrovna ACZ? Protoze je to nejvetsí autoweb Ceské Republiky a podle redakce také nejlepsí autoweb Ceské Republiky takze v tomto prípade platí prísnejsí kritéria.
Jinak samozrejme nepredpokládám ze pochopís co jsem napsal a je mi to docela jedno.
Zcela logicky, protože by se mohla ukázat realita, že?
Ale co čekat od člověka, který "si nenechá predepisovat jaký má mít nick" a za pár týdnů tady s ohnutým hřbetem plive pod jiným.
Úroveň tohoto serveru je nevalná, stejně jako u drtivé většiny ostatních webů a časopisů. Proč ale člověk (se slovníkem velmi blízkému exotovi Vošickému) napadá zrovna auto.cz Proč nejde vidět na autoforu, autorevue, ifasteru a x dalších?
Ja som zvedavý, čože to bude také nové na tom novom Roomsteri. 11 rokov starý Caddy, na ktorom sa dodnes nič moc nemenilo, veľa optimizmu nedáva. A listové péra na zadnej náprave už vôbec nie.
Me zádné argumenty nedosly. A v mých príspevcích které reagují na neprofesionalitu ACZ presne popisuji co a proc je spatne jak v souvislosti s konkrétním clánkem tak zpusobem práce redakce jako takové.
Jinak je videt kdo tady má potrebu pouzívat slova typu "kopat" nebo "ubožák".
No čoveče nevím. Já mám teda informaci, že Roomster je PQ25 a Rapid je taky PQ25. Něco jako PQ34 mi teda nic neříká. PQ35 je Yeti a O2 takže jo ten podporuje nezávislý zavěšení.
Ja to za sebe beru jako v podstate (subjektivne a asi blbe) downgrade za vyssi cenu. Predtim to bylo osobity prakticky auto na podvozku osobaku. Ted to bude.. dodavka. Takze bych vubec nechapal proc priplacet, no. Uvidime..
nie ze by som bol cielovka, ale toto ma fakt zaujima.
Vieme aky "zlepenec" bol stary Roomster, ten novy bude len rebrandovany Caddy.
No a cenove rozdiely Caddy / Roomster v min. generacii boli slusne. Tu bude vyspelejsi technicky zaklad, urcite aj väcsi priestor a moznosti konfigurovatelnosti.
Neviem, ci ten zakaznik, ktory bol zvyknuty na lacny Roomster I bude ochotny kupovat (tipujem) o dost drahsi novy Roomster II. Ano - ten zakaznik, ktory chcel Caddy a zdal sa mu drahy, bude mat teraz asi moznost kupit defakto Skodu-Caddy lacnejsie :-) , len neviem, ci bude prevazovat tato, alebo prva skupina...
Jojo, nebude to je prelepena Fabka, bude to jen prelepeny Caddy, tzn. skoro uplne nova kara. Ikdyz pravda, vlastne v koncernovem pojeti proste uplne nova kara >:D
Roomster postavili na modernizované PQ34, podobně jako Rapid, ne na PQ25. A to z toho prostého důvodu, že PQ35 standardně podporuje jen multilink, pokud vím.
V mých príspevcích je vsechno OK. Vse je napsáno slusne a konkrétne (na rozdíl od tvého príspevku). Ale s tím starým psem más cástecne pravdu. Tolerance ke zpusobu novinariny jaký predvádí ACZ je neco co me nenaucis. Nastestí.
jj je to tak. Bude se dělat v Poznani a SOP je tuším v lednu je to tak Dixiku? Jsem zvědavej jak to bude vypadat. Vzhledem k tomu, že to nebude platforma PQ25 jako Fabka, ale už MQB, tak to nebude jen Fabie s jiným přilepeným zadkem, ale úplně nová kára.
Az budes schopen se vecne vyjádrit k tomu co jsem napsal prípadne konkrétne pojmenovat to co v mém príspevku není v souladu se skutecností tak se ozvi. >:D
Ale tak dyk vis, ze mistni redaktori neradi spekuluji a kazdou informaci si radsi trikrat overi. Proto je to tady tak informacne cenny zdroj. Ty Kvasiny tam byly jen kvuli vyzkouseni pozornosti ctenaru..
Ohledně Roomsteru je jisté, že se bude vyrábet v továrne Volkswagen Poznań Sp. z o.o. v polské Poznani. První vozy tam totiz jiz byly vyrobeny.
To není zádná spekulace.
I kdyz to firma Skoda Auto a.s. jeste oficiálne nekomunikovala tak kazdý kdo se seriózne zabývá ceským automobilovým prumyslem ví kam byla umístena výroba druhé generace Roomsteru. Proto by se dalo cekat ze to ví také "novinári" nejvetsího (a podle vás evidentne nejlepsího) autowebu Ceské Republiky.
Jak jiz jsem napsal, lezete firme Skoda Auto a.s. do zadele jak to jde ale nejste schopni psát kvalitní clánky týkající se rozvoje a strategie této firmy.
Za normálních okolností publikují domácí média (tím samozrejme myslím média kvalitní) nejvíc "neoficiálních" informací o výrobcích automobilu kterí mají sídlo v jejich zemi. Vy tyto informace o firme Skoda Auto a.s. opisujete ze zahranicních médií. Coz o necem svedcí.
Ale evidentne tento stav povazujete za normální, vetsina ctenáru je spokojena, takze je vlastne vsechno v porádku.
Jinak novinár, který nemá snahu delat dobrou práci, a jeste reaguje tak jak casto reagují "novinári" ACZ, není nic príjemného. To ostatne platí i pro jiná povolání.
tak vidím, že jsi zase ve formě. Zdůvodnění najdeš v mém komentáři výš, výpis hovorů ti ale posílat nebudu. Ano, musím si to ověřit, protože ohledně Roomsteru je zatím jisté, že bude. Zbytek byly spekulace, hlavně to uvedení v letošním roce.
To byl ten v té dětské knížce od Ondřeje Sekory! Kamarád od Ferdy a berušky. Bydlel v kině v dřevěném zábradlí a všecko všecičko znal z filmů. Říkali mu brouk pyglíg, nebo tak nějak . Kdoví, zda zdejší tedy nepřebývá v Cine Stáru >:D
kliiid pisalkum je obecne doporucovano neverit ani nadpis, natoz nejaky napul smysleny obsah.
Je okurkova sezona a dokud dychtive ovce na clanky klikaji a prijmy z reklamy naskakuji, neni treba brat obsah jakkoliv vazne, inu takove ja realita a lepsi to spis nebude...
A ze lidi kvuli tomu casem definitivne zblbnou je vec dalsi, ale kdo chce kam....
Clovek má nekdy dojem ze ho díky kompetenci takzvaných novináru ACZ uz nic neprekvapí. Ale to je omyl. Nejnovejsí Mičkova perla se týká výroby nové generace vozu Skoda Roomster a zní „O výrobu se i nadále postará závod v Kvasinách.“
O tom, ze nový Roomster se nebude vyrábet v Kvasinách ale v továrne Volkswagen Poznan v polské Poznani se psalo opakovane, dokonce i na ACZ.
Správne na to upozornuje nick Dixik2.
Je úplne fascinující ze novinári ACZ lezou firme Skoda Auto do zadele jak muzou a pritom nejsou schopni o firme Skoda Auto psát kvalitní texty.
Jinak první nové Roomstery jiz v Poznani byly vyrobeny. Ale Mička to holt musí "ještě ověřit". Docela síla.
>:D >:D >:D