Ok, dik za update. Mas pravdu. Inak pekny priklad znasilnenia znacky. Taliansky povod, nemecky majitel a presunuta do Fracuzska. Esteze pod tou znacou nezacali robit nejake prditka typu Smart.
A to myslíš vázne? Tušíš vubec ze originální Bugatti se vždy vyráběli v Molsheimu ve Francii. Což je mimochodem dnešní sídlo firmy? Jaky větší respekt ke značce si představujes? Rebrandovat Ameriky na italskou značku jako to dělal fiat? Nebo co proboha?
Jaké znásilnění značky? Jaký italský původ? Píše se snad, že by mělo Porsche český původ proto, že se Ferda narodil v Sudetech? Bugatti sídlilo vždy v alsaském Molsheimu, jen byl tel Molsheim jeden čas ve Francii, pak v Německu, pak zase ve Francii, zase v Německu a nakonec o5 ve Francii. :-|
Veyron nikdy nebyl supersport. Vždy byl "hypergrandturismo" (a to určitě nejlepší. to je bez debaty) Jeho nástupce nebude supersport a asi určitě ne nejlepší na okruhu. Ale píár je píár. Net snese všechno.
Vidím to jako nejlepší možný postup pro koncern velikosti VW. Vrhnout všechno do jednoho ultranadupaného modelu, který ukáže světu zač je toho loket. Zbývající značky nechť vydělávají, PR zajištěno. Kde má třeba taková Toyota něco podobného? Jako fanoušek Hondy doufám v relativní úspěch NSX a pořád se ještě nevzdávám naděje ohledně F1...