Bugatti zůstane i nadále u jediného modelu
Není žádným tajemstvím, že se majitelům Bugatti na jejich hypersport Veyron a jeho deriváty i přes jeho astronomickou cenu skládali zákazníci Škody, Audi a dalších značek koncernu Volkswagen a tak určitě potěší informace, že tomu tak bude i nadále. Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer totiž řekl americkému magazínu Car and Driver, že francouzský výrobce zůstane i nadále u strategie jediného modelu, kterým bude další hypersportovní vůz s pravděpodobným označením Chiron.
Bugatti tedy nebude vyrábět další vůz, jehož nižší vývojové a výrobní náklady a masovější výroba by pomohly financovat produkci topmodelu, jeho ztráta bude i nadále hrazena ze společné koncernové kasy. Byl tedy zavržen vývoj prestižního čtyřmístného modelu Galibier a nepočítá se ani s luxusním crossoverem, což je u VW dost netradiční přístup...
Dürheimer také prozradil, že nástupce Veyronu bude lepší v naprosto všech ohledech a nejen to - osobně prý prototypy vyzkoušel a tvrdí, že (Chiron) bude nejlepší supersport na planetě. Což se od Bugatti očekává... Zvláštní důraz je prý kladen na ovladatelnost a řiditelnost na okruhu a na účinnější brzdy. Z vlastní zkušenosti musím říct, že to není vůbec špatný nápad...