Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb GreenLine: Na jednu nádrž ujede přes 1780 km

Láká vás nová Škoda Superb a zároveň chcete jezdit co možná nejúsporněji? Pak přesně pro vás je určena verze tradičně pojmenovaná GreenLine.
Zpět na článek
25. 8. 2015 16:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 8. 2015 17:00
25. 8. 2015 17:17
25. 8. 2015 17:18
25. 8. 2015 17:41
25. 8. 2015 17:44
25. 8. 2015 17:45
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 8. 2015 17:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 8. 2015 17:17
25. 8. 2015 20:55
25. 8. 2015 18:24
25. 8. 2015 18:29
25. 8. 2015 18:53
25. 8. 2015 20:40
25. 8. 2015 20:52
25. 8. 2015 22:42
25. 8. 2015 23:03
25. 8. 2015 23:02
26. 8. 2015 10:46
Avatar - Stefič
25. 8. 2015 16:22
Článek podle letáku
Teda pánové v redakci, nechci Gilgitit, ale článek o tom, kolik auto ujede podle výpočtu z marketingové brožury??? To snad nééé 8-s
Rozbalit vlákno
56
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 16:35
Re: Článek podle letáku
cisto teoreticky moze aj viac. ;-)
Nedavno urobilo Audi A6 ultra 2.0 TDi rekord, ze na 1 nadrz precestovalo 14 statov v Europe. Priemernou rychlostou cca 80 km/h a spotrebou 3,7 l / 100 km. Deklarovanu priemernu ma 4,2.
[odkaz]
Takze ked by sa majitel / sofer daneho Superbu rozhodol cestovat len mimo-mesto a rozumnymi rychlostami, je mozne, ze by tento rekord prekonal ;-)

PS: Tesim sa na dlasie :no: >:-[] ( uz som ti odpovedal ;-) )
Avatar - Stefič
25. 8. 2015 16:41
Re: Článek podle letáku
máš ho tam:-))) No jako, že ujeli, to jo. Ale vypočítat z tabulkových a značně nepřesných hodnot podklad pro článek mi připadá zajímavé >:D

P.S. dej mi taky jedno, už dva dny dostávám samé plusy, jsem nějak nesvůj
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 16:47
Re: Článek podle letáku
ok, ked ti k radosti ine netreba >:D
25. 8. 2015 22:11
Re: Článek podle letáku
dal jsem ti palec dolu, jak si prejes, s tvym prispevkem (obecne) naopak souhlasim, takze proste jen plnim to drobne pranicko ;-)
25. 8. 2015 16:37
Re: Článek podle letáku
posledni dobou je tu podezrele malo clanku se Skodovkou v hlavni roli, takze asi potrebovali neco na titulku a uzasne usporny GreeLine a jeho letak byli idelani >:D
Avatar - praděda7
25. 8. 2015 16:44
Re: Článek podle letáku
...mě se dycky byla líbit ta czeská protektorátní wagen schoda...ona choidí na smrad z olejový chadra... ;-)
25. 8. 2015 16:50
Re: Článek podle letáku
Je to přetis tiskovky co dnes rozesílala škodovka.Těšte se na Frankufrt bude jedno překvapení. :yes:
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 17:01
Re: Článek podle letáku
Fabia RS ?
Ine asi nestoji za rec... :-!
25. 8. 2015 17:05
Re: Článek podle letáku
Něco jiného. :-)
Avatar - Emel
25. 8. 2015 17:08
Re: Článek podle letáku
DCC v Octavii :-) ?
25. 8. 2015 17:13
Re: Článek podle letáku
Raději bych přivítal hlídaní mrtvého úhlu.
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 17:09
Re: Článek podle letáku
hmm, tak nic... :-!
aspon mi vies povedat, ci to bude mat 200+ PS ? >:D
Ked mi na toto odpovies, dam ti uz pokoj ;-)
Ak je odpoved ze nie ( teda ze menej ), tak mas odomna pokoj absolutny >:-[]
25. 8. 2015 17:11
Re: Článek podle letáku
OIII RS 4x4. :-)
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 17:17
Re: Článek podle letáku
NEVERÍM !!!!!!!!!!!! A GRATULUJEM !!!!!!!!!!!!!! :-O :-O :-O :-O
:yes: :yes: :yes: :yes:
Tak toto ano ! toto je to, co Skodovke chybalo, potrebovala to a dostane to !
YES ! JAAAA !

OK, kludnim hormon, ale uz davno som meditoval nad tym, ze preco Skoda - automobilka, ktora robi auta pre masy a masy chcu 4x4 aj v rychlom a obcas aj zabavnom aute, neponukla O III RS s 4x4.
Koncern to nijako neohrozi, ba naopak doplni ! Nic "cestne" v nizsej strednej okolo 200-250 PS so 4x4 nemaju, takze konecne, je to tam !

Este raz diky, uz sa nemozem dockat ! :yes:
Avatar - speedfred
25. 8. 2015 17:47
Re: Článek podle letáku
ja zase premýšlam,načo je masám 4x4.....
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 17:50
Re: Článek podle letáku
hmm, tak na to ti ja neodpoviem. Ja som rad, ze ho uz nejaky ten piatok mam v kazdom aute :-!
Ale opytaj sa inych, mozno ti odpovedia jednoducho - pre lahsi a aj bezpecnejsi zivot ;-)
Avatar - speedfred
25. 8. 2015 18:09
Re: Článek podle letáku
mal som 3ks štvorkoliek,ale nič sa nejako extra na mojom jazdení nemenilo.
V Mazde 323GTR to bola ale poriadna "čtery na čtery"
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 18:11
Re: Článek podle letáku
ani v zime alebo na mokre si ziadnu zmenu nezaznamenal ?
Ak nie, potom je niekde chyba...a v automobilkach, ktore 4x4 pre svoje modely ponukaju a predavaju ich, to asi nebude. ;-)
Avatar - speedfred
25. 8. 2015 18:26
Re: Článek podle letáku
ale tak samozrejme,že cez zimu to ma miernu výhodu (čo sú ale teraz za zimy-a to som z Oravy). Koľko krát ked je občas kalamita tak s dvojkolkou idem rýchlejšie po autobahn ako rôzne "kvatrá" (chyba bude ale asi za volantom).
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 18:45
Re: Článek podle letáku
myslim, ze zrovna tebe netreba vysvetlovat na co je dobre 4x4. ;-)
Povedzme ze vieme obaja, aka je asi skladba "soferov" vyskytujucich sa na cestach...
A ked sa nad tym trosku zamyslis, myslis, ze by bolo bezpecnejsie, keby ti "soferi" mali len FWD alebo nedajboze RWD ? Ja si myslim, ze je to plus pre vsetkych nas. ;-)

XY km som najazdil jak s FWD, RWD tak ale uz najväcsiu porciu s AWD. A uz by som nemenil. To by sa muselo jednat o nejaku malu HH nakupnu tasku do mesta, ale pokial mi este zmysly sluzia a s tymi vyse 9m2 mojho auta ich viem spolahlivo zaparkovat aj do nasich najkrkolomnejsich parkovacich miest, tak zatial o nicom podobnom neuvazujem. ;-) A rozhodne by som koli mojej 4x4 "manii" nesiel do Swifta 4x4 >:D
25. 8. 2015 20:18
Re: Článek podle letáku
Podle mne je to lepší, než kdyby přeceňovali své schopnosti i schopnosti vozu. Pohon všech kol neumí zázraky.
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2015 20:28
Re: Článek podle letáku
Jednoznačně. Je to výhoda v zimě. Přes rok, při běžném ježdění, to moc smysl nedává, lépe řečeno - je k ničemu, spíš přidává hmotnost.
25. 8. 2015 22:19
Re: Článek podle letáku
no, i ten blby haldex ve vw zpusobuje, ze pri rozjezdu neprotacis kola (coz je u silnejsich motorizaci super) a opotrebeni orednich a zadnich pneu je velmi podobne, rovnomerne a vyrazne nizsi nez u aut s jednou hnanou napravou... to jsou ty celorocni vyhody, ktere smysl davaji. samozrejme jsou tam i nevyhody (hmotnost = spotreba, porizovaci naklady, celkova slozitost, atd.)
25. 8. 2015 18:01
Re: Článek podle letáku
To nemozem sa dockat znamena, ze ho kupis okamzite ked to bude mozne?
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 18:09
Re: Článek podle letáku
Ja som trosku narocnejsi ;-)
Ale je v mojom okoli par ludi, ktorych som tymi mojimi "quattrami" nainfikoval a zrovna O III RS keby bola davnejsie 4x4, tak by bola pre nich optimalna ;-)
Po zvezeni sa budem vediet, ci ju mam odporucat, alebo poslat ku "nam" >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2015 20:28
Re: Článek podle letáku
K čemu ti je, krom zimy, při běžném provozu 4x4.... ?
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 20:30
Re: Článek podle letáku
zeby k lepsej trakcii ? ( ja mam tych konikov pod kapotou obycajne trosku viac a na 1 napravu je to povacsinou privela ;-) )
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2015 20:41
Re: Článek podle letáku
No na předek asi ano.... ;-) díky za odpověď :yes:
25. 8. 2015 20:52
Re: Článek podle letáku
..nie je 4x4 ako 4x4..tak ako v zime a dazdi milujem 4x4 v Misaku rovnako nenavidim 4x4 v Range Rover Sport-e,ktory ma uz viackrat vycvicil v zime a to aj v mensich rychlostiach..proste vahu a kvalitu 4x4 neo..bes..
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 21:37
Re: Článek podle letáku
pod to sa ti hocikedy podpisem ;-)
25. 8. 2015 21:43
Re: Článek podle letáku
Ale ale, poslednich par zim jezdim bez problemu s RWD a nemluvime o 200 konich. Soucasne mam AWD, ale jedinou vyhodu vidim v trakci pri rozjezdu a v pomalejsich zatackach. Kvuli dejme tomu 15dnim, kdy je opravdu vic snehu na silnicich si nechat kazit pocit z RWD? Kdepak :-)
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 21:50
Re: Článek podle letáku
tak to si ty ;-)
25. 8. 2015 23:21
Re: Článek podle letáku
Já také. Awd je v našich zemích k ničemu. Jen u některých povzbuzuje jakousi mylnou představu, že je jejich auto bezpečnější a že v zatáčce s breckou pojedou jak po kolejích.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 09:36
Re: Článek podle letáku
4x4 je dobrý sluha, ale zlý pán. Neoddiskutovatelné výhody má, to je jasné snad i dítěti, ale bohužel v rukách mnohých řidičů (samozřejmě nikdo z diskutérů tohle vůbec nedělá žejo :D), působí 4x4 něco jako "štít nezranitelnosti". Už jsem zažil i názory kamarádů, že s 4x4 můžeš jet rychleji v jakémkoliv počasí, na ledu, na sněhu....

Sakra, copak s předokolkou nemužu na sněhu jet taky 160? Já sem si vždycky myslel, že jo a když pak šlápnu na brzdy, 4x4 zabrzdí lépe? To sem ještě nevyzkoumal, jak >:D Nemá jakékoliv dnes vyráběné auto také brzdy na všech 4 kolech, stejně jako 4kolka? >:D

Nemyslím si, že je dobré se spoléhat na to, že 4x4 je patent na rychlejší jízdu, bohužel, můj názor nezastává většina.

Za ORS 4x4 palec nahoru, určitě mít peníze, tak 4x4 do svého vozu
koupím, ale nepotřebuji ho.
26. 8. 2015 10:53
Re: Článek podle letáku
Samozřejmě, že po zasněžené dálnici můžeš jet stejně rychle s 4x4, předokolkou i zadokolkou. V jízdě rovně není problém dosáhnout stejné rychlosti s jakýmkoliv pohonem. Ale na zakroucené okresce ti Ogier rychle vysvětlí, že 4x4 bude vždy rychlejší, nikoliv proto, že by třeba předokolka nedokázala jet na rovném úseku 180, ale prostě proto, že 4x4 je daleko rychlejší v zatáčkách. Takže pokud má někdo rozum v hlavě a nebere 4x4 jako prostředek k nesmrtelnosti, tak má při stejně rychlé jízdě v zatáčce větší bezpečnostní rezervu než stejné auto s FWD nebo RWD, protože jeho limity leží daleko výše a při rozumné jízdě je tam větší bezpečnostní rezerva.
Takže je to jako se vším, pro šílence je 4x4 jistější způsob zabití (protože se vyseká v daleko vyšší rychlosti než šílenec v FWD), pro rozumného člověka je 4x4 prostředek k vyšší bezpečnosti protože má větší rezervy.
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2015 11:11
Re: Článek podle letáku
Dakujem ze si ma zastupil ;-) :yes:
este niesom vo forme :*)
26. 8. 2015 11:15
Re: Článek podle letáku
..aby si bol rychlejsi v zakrute so 4x4 musis vediet jazdit so 4x4.Vacsina ludi ten nahon podcenuje a mysli si,ze je nesmrtelny vdaka nemu ako to tu uz niekto pisal,ale pravda je taka,ze na ich velke prekvapenie pri rychlej jazda im prave ten cumak na stvorkolke pekne vynesie von a cuduju sa ako je to mozne,ze nezatocili ked maju nepremozitelne 4x4 auto..sam som takto skoncil ako spolujazdec v Subaru STI ked mi spoluziak z vysky vysvetloval ako drzi jeho zavodna kara a ze on je minimalne tak dobry jazdec ako Walter Röhrl..vysledok bol totalka v lese..mozem byt rad,ze som tu..
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 11:17
Re: Článek podle letáku
Jo :D:D Přesně tak!!! Já sem takhle zase málem skončil v protijedoucím kamionu s nachipovaným SantaFe 4x4 >:D Ještě že sem seděl vzadu a situaci skoro neviděl >:D
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2015 11:38
Re: Článek podle letáku
Preto ked soferujes, treba sediet vpredu a nezatvarat oci >:-[]
Kedysi davno som kamaratovi na jeho poziadanie predviedol schopnosti mojej tehdajsej A8 4.2 quattro. Borec este vyssi a aj o 50 kg tazsi odo mna takmer bez krku sa stal v momente veriaci >:D Pri jednej situacii zaujal polohu pasaziera lietadla pri ohlasenom nudzovom pristavani >:-[] ( predklon, ruky okolo hlavy >:D ) a za par sekund sa len cudoval, ze vsetko je v poradecku... ;-)
Ano, 4-kolka nieje vsemocna. Treba sa s kazdou vediet spravne zžiť. Jedno takmer unoverzalne pravidlo ale v zatackach plati takmer bez vynimky: pomalsie dnu, rychlejsie von. Ale kazdy by si mal to svoje avetko najskor poriadne otestovat na volnej ploche bez premavky, a trenovat ! lenze to uz sa zase dostavame ku starym temam... a tie tu znova nechcem rozvyrovat... ;-)

PS: Načipovane SantaFe... 8-s - optimalny stroj na kluckovanie pomedzi kamiony >:-[]
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 11:46
Re: Článek podle letáku
Ano.. Každý nemá výcvik wrc jezdce radši se nebudem do tohoto pouštět;) jo to Santa Fe ale jinak jelo dobře ale ve 160ti na okrsce už to není úplné závodak. Mne ale tenkrát překvapilo jak i hyundai muže byt rychlý. Byl to II. Generace po fl. 2.2 nafta a z původních necelých 200 k mel asi 250k.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 11:15
Re: Článek podle letáku
Vždyť to tak píšu, použil jsem záměrně argumenty jednoho mého kamaráda, který si obhajoval rychlou a nebezpečnou jízdu pohonem 4x4 a já mu nemohl vysvětlit, že na té dálnici nezabrzdí lépe...

Proto také píšu v úvodu, že 4x4 je dobrý sluha, ale zlý pán ;)
26. 8. 2015 11:36
Re: Článek podle letáku
To ovšem můžeš napsat o jakékoliv moderní vymoženosti dnešních aut, které posouvají limity k možnosti projet zatáčku rychleji, ale o to větší následky jsou když se ten limit překročí.
Perfektní gumy, které dnes snesou daleko větší boční přetížení než gumy před 20 roky jsou to samé, když jedu rozumně tak mám na těchto gumách větší bezpečnostní rezervu, když jsem magor, tak se oproti starým bouchačkám, které se odlepují od asfaltu v rychlosti větší než 5 km/h zabiji v daleko vyšší rychlosti, kdežto magor na staré gumě to někam navalí v daleko nižší rychlosti.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 11:41
Re: Článek podle letáku
Já si nejsem úplně jistý, že 4x4 na suché silnici funguje jako bezpečnostní faktor. Nejednou jsem četl testy, ve kterých je naopak auto s 4x4 hodnoceno jako více nedotáčivé. Je zřejmý přínos pro trakci auta a můžeš jezdit powerslidem, ale to není o bezpečnosti.

Pokud bych vzal konkrétně rychlost průjezdu zatáčkou a srovnal třeba Octavii s 4x4 a bez, tak si nejsem převahou čtyřkolky tak jistý. Rychlejší bude asi na výjezdu...
26. 8. 2015 11:58
Re: Článek podle letáku
Na suché, rovné silnici s oblouky velkého poloměru, tedy v podstatě na okruhu máš pravdu (prostě 4x4 se slabým motorem sebou jenom vláčí hmotnost navíc a ta se v rychlosti projeví). Jenže Octavii si asi nikdo nekupuje na jízdu po okruhu, ale po rozbitých českých tankodromech za každého počasí.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 11:48
Re: Článek podle letáku
A to je presne o tom o cem pisu od začátku. .. když jsem rozumný. .. a tam to začíná a konci ;)
25. 8. 2015 21:58
Re: Článek podle letáku
..tak RWD s poriadnym vykonom je FUN zalezitost :yes: (mal som Nissan 200sx S13),ale po skusenostiach s "aktivnou" 4x4 by som sa uz nikdy nevratil k RWD..smyku su kontrolovanejsie,rychlejsie,vyjazd z nich je ostrejsi,neodchadzaju tak gumy (za mlada som len na tie robil >:-[] ) a obzvlast na snehu ked sme chodili blbnut na Pezinsku Babu to bolo citit,ze RWD sa tam ledva rozbiehali...ale v 95% pripadoch v roku bohate staci RWD na fun zabavu ;-)
Avatar - Ada je zase tady
25. 8. 2015 23:11
Re: Článek podle letáku
Ten, kdo tahá za autem těžký přívěs dobře ví, proč si kupuje auto 4x4. :-!
Ti, kterým ale ještě teče mlíko po bradě, ví kulový :no:
26. 8. 2015 07:08
Re: Článek podle letáku
Kup si byt a nemusíš se pořád stěhovat s přívěsem ;-)
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 09:29
Re: Článek podle letáku
:yes: >:-[]
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2015 20:25
Re: Článek podle letáku
K čemu gratuluješ?
25. 8. 2015 22:14
Re: Článek podle letáku
pockej, ty audinar, by sis to koupil??
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 22:28
Re: Článek podle letáku
nie, ved nizsie som to vysvetlil ;-)
Ale ked prijde na psa mraz... :*)
25. 8. 2015 22:36
Re: Článek podle letáku
no jo, vysvetlil, jenze ja to cetl odshora a reagoval jsem rovnou na tu tvou radost a to vysvetleni jsem si precetl az pozdeji (jsem netusil, i kdyz jsem to tusit mohl :-)), ze se te na to zeptal uz nekdo dalsi prede mnou)...
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 22:39
Re: Článek podle letáku
joooo, ved joooo ;-)
chapem tie pohnutky >:D
26. 8. 2015 08:25
Re: Článek podle letáku
Takže další šáde za mega? No super >:-[]
25. 8. 2015 18:34
Re: Článek podle letáku
Rapid Scout ?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 8. 2015 16:37
Nieco tomu chyba
Oznacenie PR sprava.

Pretoze ten text nie je ani s prizmurenim oboch oci text, ktory pisal novinar za ucelom informovania.
Rozbalit vlákno
2
25. 8. 2015 19:03
Re: Nieco tomu chyba
V tom případě všechny články visící na hlavní stránce auto.cz vyjma testu Juke Nismo RS jsou PR články automobilek, protože informují o novinkách nebo změnách u automobilek z materiálů PR oddělení automobilek stejně jako tato informace o Superbu GreenLine, jedině test JUKE je původní článek.

"Video: Lexus GS F řádí na okruhu Fuji, ukáže se také RC F a LFA" (Mička) čerpá z materiálů Lexusu a používá jeho komerční video
"Škoda Roomster II by se měla ukázat až příští rok" (Mička) čerpá z materiálů zveřejněných Škodovkou
"Nissan Maxima slouží ve Virginii jako Safety Car" (Fokt) článek sestavený z materiálu PR oddělení Nisanu
"Holden Commodore dostane srdce Corvette ZR1" (Pavlusek) přetiskuje informace GM
"Buick: Většina nových modelů bude ze zámoří" (Pavlusek) čerpá z materiálů PR oddělení GM
"Mercedes-Benz S Cabrio: První fotografie" (Fokt) opisuje info od PR oddělení Mercedesu a otiskuje jeho fotografii
"Britové kupují více osmiválcových Mustangů než Američané" (Chamilla) opisuje zprávu uveřejněnou PR oddělením Fordu
"Modernizovaná Kia Cee´d představila sportovní edici GT Line" (Dusil) opisuje PR zprávu Hyundai
"Citroën potvrdil premiéru a jméno nového konceptu" (Pavlusek) kopíruje zprávu PR oddělení Citroenu k nadcházejícímu motorshow ve Frankfurtu
"Toyota už prodala více než 8 milionů hybridů, které ušetřily miliardy litrů paliva" (Mička) opisuje PR zprávu automobilky Toyota
"Daimler FleetBoard a aplikace pro sledování vozových parků" (Pavlusek) opisuje PR zprávu Daimleru
Re: Nieco tomu chyba
Nemás úplne pravdu:

"Škoda Roomster II by se měla ukázat až příští rok" (Mička) čerpá z textu britského média který obsahuje informace/spekulace které nebyly zverejneny firmou Skoda.

"Buick: Většina nových modelů bude ze zámoří" (Pavlusek) čerpá z textu agentury Reuters který rozhodne neobsahuje jen informace z PR materiálu GM.
25. 8. 2015 17:00
Tomáš Dusil
Zrovna o Tomáši Dusilovi jsem si vždycky myslel, že je to člověk, který autům a jejich technice poměrně dost rozumí a dá se s ním na toto téma dlouze mluvit. Nikdy bych do něj neřekl, že dokáže klesnout na tuto úroveň autoblesku a napsat článek o ničem jako PR na Škodu a podepsat se pod něj.

Buď to dostal befelem nebo to absolutně nechápu... 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 17:02
Re: Tomáš Dusil
Bohuzial, takto to ale prezentuju automobilky po celom svete... 8-s
[odkaz]
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
25. 8. 2015 17:03
článek
Zdravím diskutující. K článku. Pokoušel jsem se ze Škody dostat nějaké info navíc. Slíbili, že něco pošlou, ale zatím se nic neděje. Jakmile to budu mít, článek doplním. Nicméně podle slov Škody si podrobnější údaje (kompletní technické údaje včetně převodových poměrů) schovávají do Frankfurtu. Ani cenu zatím nevím, jinak bych ji přirozeně uvedl.
Rozbalit vlákno
6
25. 8. 2015 17:17
Re: článek
To neřešte. ;-) Tiskové mapy a podrobnější technická data jsou až když je autosalon.Většinou na noci Volkswagenu a první tiskový den. ;-)
25. 8. 2015 17:18
Re: článek
Nic nevime, ale dostali jsme za ukol napsat clanek s bulvarnim nadpisem, tak jsme ho napsali, zejo. Pane Dusile, vase uprimnost jest odzbrojujici.
Super >:D
25. 8. 2015 17:41
Re: článek
Nevim co ti vadí. Skodovka informovala o nove verzi svyho auta. Kde by o tom asi tak meli psát? V Mateřídoušce?

Nebo chces aby tady čekali az jim řeknou něco dalšího a ty pak mohl blafat o tom, ze o tom uz informovali jinde?

Myslím ze info tom ze skoda děla 1,6 tdi v úspornější variantě s Ad blue je docela důležitá.
25. 8. 2015 17:44
Re: článek
V Jugs&Ammo, idealne. Ale mas recht, ze az zas tak dobry jako ten clanek odehda o spusteni "konfiguratoru" Superbu to, zel, neni.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 8. 2015 17:45
Re: článek
Ocividne nechapes, kam smeruje nasa kritika.

Ale asi mas od redakcie male ocakavania. A redakcia ti ich s usmevom plni.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 8. 2015 17:43
Re: článek
Jeremy Paxman, novinar par excellance znamy hlavne z BBC Newsnight, kde griloval politikov a inych hlava nehlava, mal jednu zdravu zasadu.

"Why is this lying bastard lying to me?"

Takze ak mi automobilka XY nieco posle, hlavne bombasticke tvrdenia, a nemam moznost to overit, pristupujem k tomu opatrne.

Ak k tomu nemam dalsie info, resp. nemam sam co dodat, hodim to medzi rychle spravy presne v zneni, ktore poslala automobilka. Ako agenturnu spravu.

A nedavam pod to svoje meno a urcite nedavam agenturnu spravu o dalsej verzii nejakeho modelu na prve miesto, pretoze tam skratka svojim obsahom a dosahom nepatri.
Avatar - Aoyagi
25. 8. 2015 17:17
...
Pokud nechcete články o každé blbosti, kterou Škodovka žblebtne, tak na ně neklikejte a nekomentujte je.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
25. 8. 2015 20:55
Re: ...
Rád vidím, že tebe to zajímá :-)
Avatar - 3_diamanty
25. 8. 2015 18:02
znizenie svetlej vysky
superb je uz aj tak podvozkom nizke auto... s mocnymi prevismi... nevidim to v praxi pre zakaznika ako velku vyhru znizit svetlu vysku o dalsich 15mm pre par deci... ono ked potom na hrboloch oskre niekto s nim niekde olejovu vanu alebo vyfukove potrubie ... co usetril... asi nic .... ono trosku mi unika zmysel tychto "za kazdu cenu" setriacich verzii ... ktore su podvozkovo hodne nizke so specialnymi pneu.... sprevodovane tak ze to naftu vyraba a nie zerie.... tych kompromisov tam v takomto aute je ozaj moc .. nevidim pre realneho spotrebitela teda to ako ziadnu vyhru aby pre par deci... kupoval takto "spackane " inak povodne fajn auto... odporucam mrknut na videotest rapidu grinlajn... tam to jeden tester pekne vysvetlil... preco je taketo naftu-vyrabajuce auto pre akehokolvek realneho zakaznika holy nezmysel... klasicky superb v dizli bude daleko lepsia volba ako akykolvek eko zadarmo jazdiaci "za cislami nahanajuci sa" grinlajn naftak
Rozbalit vlákno
11
25. 8. 2015 21:45
Re: znizenie svetlej vysky
Souhlasim, ale Skoda zase az tak nepotrebuje GL prodavat ve velkych poctech, hlavne ho mit v nabidce ;-).
To co jsi ovsem napsal, je naprosto logicky! :yes:
Avatar - Ham.
25. 8. 2015 22:13
Re: znizenie svetlej vysky
To, že ty něčemu nerozumíš ještě neznamená, že to nemá smysl. Tyto verze se dělají pro některé důležité trhy, kde magická hranic 99 g/km je zcela zásadní. Tady se podívej na recenzi Superba v UK
[odkaz]
Co vidíš v negativech? No sub-100g/km model. Proč to vidíš v negativech? Zajeď si do UK a tam ti to reální zákazníci vysvětlí během 5 minut a prodejci Škodovky ti zase vysvětlí, že to tam bude nejprodávanější motorizace.
25. 8. 2015 22:31
Re: znizenie svetlej vysky
v rychlosti jsem prosel ten tvuj clanek, precetl odstavecek ohledne emisi a nepochopil jsem z toho, proc by v britanii mela byt magicka hranice 99g. muzes to nejak vysvetlit?
Avatar - Ham.
25. 8. 2015 23:03
Re: znizenie svetlej vysky
V tom odkazu je jenom konstatování, že chybějící verze pod 100 g/km je lapsus (protože Britové vědí proč, proto topera posílám do UK). Vysvětlení spočívá v tamních daních:
1. z každého auta v UK platíš každoročně Circulatin tax, pro auta pod 100 g/km je daň = nule a pak roste na 500 liber, ovšem první rok (při registraci) roste až na 1000 nebo 1100 liber (nevím přesně)
2. U firemních flotil (a auta střední třídy se z 95% prodávají v UK do flotil), při použití auta i pro soukromé účely (což je u střední třídy prakticky 100% z těch 95%) se platí the individual’s car tax liability, která zase vychází z produkce CO2, podrobnosti mi sice kolegové v hospodě vysvětlovali, ale pamatuji si jen, že je to zase závislé na CO2 a že kupovat benzín do flotil je finanční sebevražda a zásadní je zase hranice 100 g/km. Tady je něco k výpočtu
[odkaz]

V každém případě se bavíme o ročních částkách tisíc liber a více.
25. 8. 2015 23:07
Re: znizenie svetlej vysky
dik... hustodebilni. ti britove si odchodem z eu moc nepomohou...
Avatar - _Karel_
25. 8. 2015 23:39
Re: znizenie svetlej vysky
Nezpochybňuji co píšeš, ale pokud chci šetřit (firma v UK), nepřijde mi moc logické kupovat tento motor do drahého velkého auta.Proč jej nekoupit do Octávie?
Avatar - Ham.
25. 8. 2015 23:59
Re: znizenie svetlej vysky
Logické to není v našich podmínkách, proto jsem také psal, že to má význam na některých trzích a jsou to trhy pro Škodovku daleko důležitější než ten náš.
Jestliže je v UK 1.6 TDI nejlevnější model, tak je to pro firmu ekonomicky nejvýhodnější a jestliže zaměstnanec nechce (kvůli svým daním) také nic jiného než motor s emisemi pod 100 g tak, kde je problém?
Když britská firma řekne hele kluci makali jste jako šroubci, máme dobré výsledky dáme vám v příští várce místo 1.6 TDI (316d, 1.6 TDCi, dosaď si co libo) Supa 2.0 TSI (Mondeo 2.0 EC, 328i, dosaď si co libo) my to utáhneme a zaměstnanci se začnou bouřit a půjdou napráskat dozorčí radě, že management zbytečně rozhazuje peníze (pochopitelně zaměstnancům je šumák, že zaměstnavatel rozhazuje, ale vadí jim, že oni budou platit státu jak mourovatí) tak se kruh uzavřel a je vymalováno.
A proč jej nekoupit do Octavie? Tam se samozřejmě kupuje také, ale když je někdo čert třetí kategorie, tak dostane Octávii (nebo jiné auto nižší střední), když je čert druhé kategorie, tak dostane Supa (nebo nějaké jiné auto střední třídy), v UK jako ve většině Evropy funguje auto jako známka společenského postavení, jenom se v UK nekouká moc pod kapotu (protože money talks), to je celé.
Avatar - Blue Sun
26. 8. 2015 07:09
Re: znizenie svetlej vysky
Takže z toho pak vychází taková typicky novinářská auta v ČR, ne? Slabší motor pro testování a plná výbava.
Někdo z místních uživatelů měl taky takový přístup, základní motor a plnou výbavu... ale kdo?
Avatar - Emel
26. 8. 2015 08:51
Re: znizenie svetlej vysky
Můj soused má takhle specifikovanou Octavii (1.6TDI DSG full). No a pak tu byl náš Grand...
Avatar - Emel
26. 8. 2015 08:52
Re: znizenie svetlej vysky
Třeba proto, že je Superb pohodlnější, majestátnější a za mě i hezčí, s multilinkem, třeba s DCC apod.?
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 13:01
Re: znizenie svetlej vysky
Ano, to jsou důvody pro koupi dražšího auta. Mě na rozdíl od tebe stačí motorově daleko míň a přesto bych tuhle kombinaci nechtěl. Pokud máš na ten luxus koupit pohodlnější, majestátnější auto s multilinkem a dcc, pak bys měl mít i na alespoň obstojnou motorizaci, což vidím v 1,4TSI a 2,0TDI.
Avatar - boost.
25. 8. 2015 18:24
Reklama
"Láká vás nová Škoda Superb a zároveň chcete jezdit co možná nejúsporněji? Pak přesně pro vás je určena verze tradičně pojmenovaná GreenLine."

Do očí bijící, jak moc se perex článku ACZ podobá těm z brožur. Článek totálně o ničem...

... Jo, sorry, zase jste museli plnit kvóty. :no:
Rozbalit vlákno
1
Re: Reklama
To byl presne muj pocit. To je zacátek reklamního textu (jeste k tomu ne moc povedeného), ne novinárského clánku.
Avatar - LEGOPARK
25. 8. 2015 18:29
Fabia Scout
Neviete, ci nema byt Fabia Scout?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
25. 8. 2015 18:53
a co tak
zverejnit clanocek kolko ujede na jednu nadrz povedzme GMC yukon... alebo toyota hilux ;-) ... pripadne mazda CX5 .... verte mi tie auta predavaju vo svete tiez pomerne dost... mozno viac ako superbecko...

ono tych clankov o superbe je tu uz hadam 20 za posledny mesiac.... neskutocne nieco ;-)
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2015 19:38
I nejúspornější benzín na jedinou nádrž spotřeby 3,3 l/100 k
:-! [odkaz] :-!

TDI GreenLine:-
- Omezená dynamika,
- Velké mezery mezi převody,
- Vyšší pořizovací cena auta,
- Velké auto s malým dieselovým motorem
- Pomalé zahřívá motor i topit v zimě,
- Na dálnici je situace podobná a navíc, pokud se budete snažit jet aspoň 130 km/h, spotřeba nepříjemně poroste,
- Za povolenou nejvyšší rychlostí se už motor 1.6 TDI moc namáhá a výsledná spotřeba přeleze i 7 litrů na 100 km,
- Jestli jste zvyklí předjíždět a neplazit se po dálnici, ve výsledku bude spotřeba Superbu Combi Greenline vyšší než u dvoulitrového dieselu,
- Nesmí ale přijít nějaký větší kopec,
- Moderní dieselové motory mají velmi citlivý,
- DPF i AdBlue to není ekologické, takže nejmodernější dieselové motory jsou stále méně ekologické než benzínové protějšky a jen velmi drahá a velmi složitá technika v podobě filtrů pevných částic a zejména nově vstřikování močoviny do výfuku snižuje jejich negativní dopad na naše zdraví na únosnou míru.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Verny_2013
25. 8. 2015 23:24
Re: I nejúspornější benzín na jedinou nádrž spotřeby 3,3 l/1
Ještě bych dodal následující:
Jako manažerské auto pro vyšší management je tato kombinace absolutně nezajímavá. Tam půjde na dračku 2,TDi, popř ani základ s 1,4TSi není vůbec špatná volba. Mě by tato kombinace tj. šestikvalt + posílený základní diesel dával smysl pro fleety u octávie. Ale U supa ani náhodou.
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2015 20:30
Koho chleba jíš....
....toho píseň pískej. Je někomu něco nejasné? 8-s
Rozbalit vlákno
3
25. 8. 2015 20:37
Re: Koho chleba jíš....
Prostě "nazávislý" web o autech >:-[]
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2015 20:40
Re: Koho chleba jíš....
>:-[] :yes: ...
25. 8. 2015 22:33
Re: Koho chleba jíš....
myslis nezavisly v ramci jedne automobilky, ne ;-)
25. 8. 2015 20:40
Hlupaci.
Dajte si tam 200 l nadrz a chvalte sa. :no:
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2015 20:52
Greenesmysl
Takže když se někdo rozhodne šetřit,koupí si drahou škodu superb green line s dlouhýma převodama a polomotorem a aby ušetřil ještě více,tak si to veme na výhodný leasing....
Tááák a má auto,které mu na budíku občas ukáže překrásný údaj 3,7 l ropy...no a co,že tam bude do druhé nádrže lít chcanky aby to jelo...
A to se vyplatí... :-)))))))))))))))))
Rozbalit vlákno
15
Avatar - _Karel_
25. 8. 2015 21:19
Re: Greenesmysl
"no a co,že tam bude do druhé nádrže lít chcanky aby to jelo..." - když to díky chcánkům líp pojede a bude míň žrát, a ono pojede a bude, tak proč je tam dvakrát do roka za pár korun nelít? Já chtít naftu, určitě bych mnohem radši s chcánkama.
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 21:39
Re: Greenesmysl
suhlas ;-) :yes:

len to by som ju najskor musel chciet... ;-)
Avatar - _Karel_
25. 8. 2015 21:49
Re: Greenesmysl
Taky se budu snažit bez ní vydržet ;-)
Avatar - _Karel_
25. 8. 2015 21:58
Re: Greenesmysl
I když....nějaká 3,0TDI v A6....to bych se i překonal :-)
25. 8. 2015 22:00
Re: Greenesmysl
Takže podle Tebe je lepší 1,6 s chcankama,která možná s prázdným autem,bez klimy někdy pojede za 3,7,než 2,0 bez chcanek,který normálně jezdí za 5..?
Ekoteroristé nechtějí započítat do uhlíkové stopy výrobu a distribuci chcanek,výrobu a distribuci nádrží a dalších komponentů,kterýma ověší auta a následnou likvidaci těchto ***in.
Avatar - _Karel_
25. 8. 2015 22:07
Re: Greenesmysl
Ne, ideálně dvoulitr s chcánkama. Pokud vím a různě čtu, tak 2,0TDI 110kw bez SCR za 5 asi nejezdí.
O uhlíkové stopě se nebavím, jen o smyslu SCR pro spotřebitele.
25. 8. 2015 22:42
Re: Greenesmysl
bacha na chcanky, to vubec neni pr@el, ten system je velmi choulostivy rad se vysir@ a kdyz uz se vys@re, tak to auto obvykle nejede, i kdyz by nakrasne mohlo... delal jsem ve firme, kde se to dela :-). je to samy plast, aby to nestalo majlant, cokoliv elektrickeho uvnitr (pumpa, merak, atd.) by muselo byt idealne pozlacene, aby to spolehlive odolalo korozivnim ucinkum tech curanek, jenze to by to bylo neprodejne! takze je to jako vzdy udelane nejakymi nahrazkami a neni to robustni. chudaci bazaristi, co si to koupi jako ojetinu... jinac ode dneska to mam i v druhem aute, takze sam uvidim, jak to bude do budoucna spolehlive... nastesti jedno z tech dvou aut je fasovane, tak me to nijak netrapi.
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 22:49
Re: Greenesmysl
alecooooo ;-)
Tak potom referuj ako Pašík poslucha ;-)
25. 8. 2015 23:03
Re: Greenesmysl
prvnich 200 km OK >:D
Avatar - _Karel_
25. 8. 2015 22:53
Re: Greenesmysl
Tak právě plast by snad odolnej korozi měl být, ne? A na druhou stranu- je-li to ošizený, z levnýho matroše, nemuselo by to (spekuluji) toho bazáristu stát tolik, až to bude repasovat/měnit.
25. 8. 2015 23:02
Re: Greenesmysl
plast nekoroduje aale sakne, tim se meni jeho rozmery (bobtna) a i fyzikalni vlastnosti (pruznost, pevnost, atd.) vede to k ruznym netesnostem, atd. (tady presne mechanismy pusobeni adblue na pouzite plasty neznam, ale:) navic je cely system kontruovan v podstate jako nerozebiratelny, vetsina tech levnych kovu je nejakym zpusobem v tech levnych plastech obstriknuta, atd. Co se tyce nahradnich dilu, tak jiste vis, jaka je na nich marze a ze se meni vyhradne cele komplety. tady tomu neni jinak.
Avatar - Blue Sun
26. 8. 2015 07:13
Re: Greenesmysl
Ano ano, za lidových dvacet tisíc... >:D
A repase dneska? Je zázrak, že jdou ještě repasovat nápravy starších francouzkých aut, jak je všechno nerozebíratelné.
Kde jsou časy, kdy jsem u Chryslera nechal jen převinout startér...
Avatar - Blue Sun
26. 8. 2015 07:11
Re: Greenesmysl
Jen kdyby to skutečně byla pravda.
Realita se bude lišit daleko více od snů, než v případě normálních aut, protože aby tohle podmotorované a hloupě zpřevodované zvěrstvo jelo, bude nutné motor honit a spotřeba poletí nahoru. Aby pak v reálu nevyšla 2.0 TDI lépe...
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 07:28
Re: Greenesmysl
Asi jsi mě špatně pochopil, nezastávám se 1,6TDI do supa, ale močoviny do dýzla.
Avatar - twistedTSD
25. 8. 2015 21:09
Zelená lajn
Byl jsem přesvědčen, že varianty Green line končí, protože v době ekoterorismu jsou již nadbytečné. Musel jsem to číst v nějakém rozhovoru nebo článku...nebo se to týkalo jen konkrétního modelu?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - AUDIRS6
25. 8. 2015 21:38
Re: Zelená lajn
niesi sam, aj ja som to cital.
tak to asi presunu o generaciu dalej ... >:D
26. 8. 2015 10:46
Re: Zelená lajn
Myslel jsem, že to byl konkrétní model. Ale pozornost jsem tomu moc nevěnoval.
Avatar - Ada je zase tady
25. 8. 2015 23:07
Svět chce být klamán
A tak tu máme ekologické automobily se spalovacím motorem, auta na baterky, které ujedou 600km, čím dál tím levnýější benzín, totalitní demokratické státy, stále se zvyšující životní úroveň, decibel jako jednotku hluku a ROHS technologie. A k tomu bandu oslů, kteří všechny ty nesmysly baští... The brave new world! :no:
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2015 23:08
Pro koho auto je???
Dovolím si úvahu: Superb je zařazen mezi tzv. manažerské vozy, a ti rozhodně nebudou chtít jezdit s tímto typem motoru. Pro dlouhé úsporné jízdy jejich podřízených si firmy nakoupí Oktávky, eventuálně Rapidy. Zbývají solidně situované rodiny, které na úsporu paliva do Chorvatska můžou slyšet, ale jako čistě soukromé auta se jich moc neprodá. Výsledek - Green je pouhý marketingový tah pro billboardy a reklamy v TV...
Rozbalit vlákno
3
26. 8. 2015 07:46
Re: Pro koho auto je???
Vyse to hezky vysvetluje Ham. Mit aspon jeden motor pod 100g/km je pro tu automobilku dobra vec.
26. 8. 2015 09:30
Re: Pro koho auto je???
Už dávno som posielal do Auto.cz podnet, ako to je s tými pokutami za CO2 pre automobilky.
Zatiaľ žiadny príspevok.
V podstate som sa kdesi dočítal, že sa to priemeruje za výrobné portfólio.
Takže je jasné, prečo vyrábajú takéto flusátka. Potom môžu ich výkonné a ťažké áutá produkovať CO2 a sú za vodou. A už nehovorím o ich dvorných tunigových firmách. ;-)
26. 8. 2015 10:51
Re: Pro koho auto je???
EU má stránky, kde to laicky vysvětlují. Co vím, chodí jim údaje o registracích z členských států. Z toho spočítají průměrnou normovanou spotřebu a také určí emisní cíl (není pevně daný pro všechny, ale počítá se pro dané auto - tedy opět průměr dle toho, co se registrovalo). Pokud cíl přesáhneš, vyměří ti pokutu, kterou zaplatíš za každé registrované auto. Na první tři g/km CO2 je sleva, každý další je myslím za 95 €. Když tedy v EU prodáš milion aut, je to 95 milionů € za každý gram nad ty tři, kde je snížená sazba (je to snad něco jako 5, 15, 25). Jeden litr benzínu by měl odpovídat zhruba 23 g/km CO2, pro představu. U nafty je to přes 26, pokud se nepletu.
26. 8. 2015 09:11
Škoda a matematika pre začiatočníkov ...
Pán Dusil, a čo takto dojazdová rezerva a zvytok paliva v nádrži?!
Vydeliť 66/3,7 je v tomto prípade naozaj blbosť. :'-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Miroslavoj
26. 8. 2015 09:22
Re: Škoda a matematika pre začiatočníkov ...
Jako, máš pravdu, ale myslel to dobře ;-)
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
26. 8. 2015 14:17
vyjádření Škody auto
Zdravím. Jak jsem slíbil, až budu mít vyjádření Škody k novému Superbu GreenLine, podělím se o ně s vámi. Bohužel není o co se dělit. nejnovější informace je ta, že jak termín zahájení prodeje, tak i ceny vozu zatím nejsou k dispozici. To stejné se týká podrobnějších technických údajů. Tak snad ve Frankfurtu...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2015 14:20
Re: vyjádření Škody auto
Tomuto hovorim spätna väzba redaktor / citatel !
Vsetka cest, nech ste vzorom aj pre ostatnych ! :yes:
31. 8. 2015 17:34
Nebyly už Greenliny zhrušeny?
Není to tak dávno co tiskem proběhla zpráva, že Škodovka ruší verze Grennline pro nezájem zákazníků a pro to, že nové motory EU6 jsou tak jako tak úspornější než ty starší. Takže tato zpráva o novém Superbu Greenline mě velice překvapila...
Rozbalit vlákno
0