Frankfurt 2015
Oznacenie PR sprava.
Pretoze ten text nie je ani s prizmurenim oboch oci text, ktory pisal novinar za ucelom informovania.
Pretoze ten text nie je ani s prizmurenim oboch oci text, ktory pisal novinar za ucelom informovania.
V tom případě všechny články visící na hlavní stránce auto.cz vyjma testu Juke Nismo RS jsou PR články automobilek, protože informují o novinkách nebo změnách u automobilek z materiálů PR oddělení automobilek stejně jako tato informace o Superbu GreenLine, jedině test JUKE je původní článek.
"Video: Lexus GS F řádí na okruhu Fuji, ukáže se také RC F a LFA" (Mička) čerpá z materiálů Lexusu a používá jeho komerční video
"Škoda Roomster II by se měla ukázat až příští rok" (Mička) čerpá z materiálů zveřejněných Škodovkou
"Nissan Maxima slouží ve Virginii jako Safety Car" (Fokt) článek sestavený z materiálu PR oddělení Nisanu
"Holden Commodore dostane srdce Corvette ZR1" (Pavlusek) přetiskuje informace GM
"Buick: Většina nových modelů bude ze zámoří" (Pavlusek) čerpá z materiálů PR oddělení GM
"Mercedes-Benz S Cabrio: První fotografie" (Fokt) opisuje info od PR oddělení Mercedesu a otiskuje jeho fotografii
"Britové kupují více osmiválcových Mustangů než Američané" (Chamilla) opisuje zprávu uveřejněnou PR oddělením Fordu
"Modernizovaná Kia Cee´d představila sportovní edici GT Line" (Dusil) opisuje PR zprávu Hyundai
"Citroën potvrdil premiéru a jméno nového konceptu" (Pavlusek) kopíruje zprávu PR oddělení Citroenu k nadcházejícímu motorshow ve Frankfurtu
"Toyota už prodala více než 8 milionů hybridů, které ušetřily miliardy litrů paliva" (Mička) opisuje PR zprávu automobilky Toyota
"Daimler FleetBoard a aplikace pro sledování vozových parků" (Pavlusek) opisuje PR zprávu Daimleru
"Video: Lexus GS F řádí na okruhu Fuji, ukáže se také RC F a LFA" (Mička) čerpá z materiálů Lexusu a používá jeho komerční video
"Škoda Roomster II by se měla ukázat až příští rok" (Mička) čerpá z materiálů zveřejněných Škodovkou
"Nissan Maxima slouží ve Virginii jako Safety Car" (Fokt) článek sestavený z materiálu PR oddělení Nisanu
"Holden Commodore dostane srdce Corvette ZR1" (Pavlusek) přetiskuje informace GM
"Buick: Většina nových modelů bude ze zámoří" (Pavlusek) čerpá z materiálů PR oddělení GM
"Mercedes-Benz S Cabrio: První fotografie" (Fokt) opisuje info od PR oddělení Mercedesu a otiskuje jeho fotografii
"Britové kupují více osmiválcových Mustangů než Američané" (Chamilla) opisuje zprávu uveřejněnou PR oddělením Fordu
"Modernizovaná Kia Cee´d představila sportovní edici GT Line" (Dusil) opisuje PR zprávu Hyundai
"Citroën potvrdil premiéru a jméno nového konceptu" (Pavlusek) kopíruje zprávu PR oddělení Citroenu k nadcházejícímu motorshow ve Frankfurtu
"Toyota už prodala více než 8 milionů hybridů, které ušetřily miliardy litrů paliva" (Mička) opisuje PR zprávu automobilky Toyota
"Daimler FleetBoard a aplikace pro sledování vozových parků" (Pavlusek) opisuje PR zprávu Daimleru
Nemás úplne pravdu😒br />
"Škoda Roomster II by se měla ukázat až příští rok" (Mička) čerpá z textu britského média který obsahuje informace/spekulace které nebyly zverejneny firmou Skoda.
"Buick: Většina nových modelů bude ze zámoří" (Pavlusek) čerpá z textu agentury Reuters který rozhodne neobsahuje jen informace z PR materiálu GM.
"Škoda Roomster II by se měla ukázat až příští rok" (Mička) čerpá z textu britského média který obsahuje informace/spekulace které nebyly zverejneny firmou Skoda.
"Buick: Většina nových modelů bude ze zámoří" (Pavlusek) čerpá z textu agentury Reuters který rozhodne neobsahuje jen informace z PR materiálu GM.
Zrovna o Tomáši Dusilovi jsem si vždycky myslel, že je to člověk, který autům a jejich technice poměrně dost rozumí a dá se s ním na toto téma dlouze mluvit. Nikdy bych do něj neřekl, že dokáže klesnout na tuto úroveň autoblesku a napsat článek o ničem jako PR na Škodu a podepsat se pod něj.
Buď to dostal befelem nebo to absolutně nechápu... 8-s
Buď to dostal befelem nebo to absolutně nechápu... 8-s
Zdravím diskutující. K článku. Pokoušel jsem se ze Škody dostat nějaké info navíc. Slíbili, že něco pošlou, ale zatím se nic neděje. Jakmile to budu mít, článek doplním. Nicméně podle slov Škody si podrobnější údaje (kompletní technické údaje včetně převodových poměrů) schovávají do Frankfurtu. Ani cenu zatím nevím, jinak bych ji přirozeně uvedl.
To neřešte. 😉 Tiskové mapy a podrobnější technická data jsou až když je autosalon.Většinou na noci Volkswagenu a první tiskový den. 😉
Nic nevime, ale dostali jsme za ukol napsat clanek s bulvarnim nadpisem, tak jsme ho napsali, zejo. Pane Dusile, vase uprimnost jest odzbrojujici.
Super >😁
Super >😁
Nevim co ti vadí. Skodovka informovala o nove verzi svyho auta. Kde by o tom asi tak meli psát? V Mateřídoušce?
Nebo chces aby tady čekali az jim řeknou něco dalšího a ty pak mohl blafat o tom, ze o tom uz informovali jinde?
Myslím ze info tom ze skoda děla 1,6 tdi v úspornější variantě s Ad blue je docela důležitá.
Nebo chces aby tady čekali az jim řeknou něco dalšího a ty pak mohl blafat o tom, ze o tom uz informovali jinde?
Myslím ze info tom ze skoda děla 1,6 tdi v úspornější variantě s Ad blue je docela důležitá.
Jeremy Paxman, novinar par excellance znamy hlavne z BBC Newsnight, kde griloval politikov a inych hlava nehlava, mal jednu zdravu zasadu.
"Why is this lying bastard lying to me?"
Takze ak mi automobilka XY nieco posle, hlavne bombasticke tvrdenia, a nemam moznost to overit, pristupujem k tomu opatrne.
Ak k tomu nemam dalsie info, resp. nemam sam co dodat, hodim to medzi rychle spravy presne v zneni, ktore poslala automobilka. Ako agenturnu spravu.
A nedavam pod to svoje meno a urcite nedavam agenturnu spravu o dalsej verzii nejakeho modelu na prve miesto, pretoze tam skratka svojim obsahom a dosahom nepatri.
"Why is this lying bastard lying to me?"
Takze ak mi automobilka XY nieco posle, hlavne bombasticke tvrdenia, a nemam moznost to overit, pristupujem k tomu opatrne.
Ak k tomu nemam dalsie info, resp. nemam sam co dodat, hodim to medzi rychle spravy presne v zneni, ktore poslala automobilka. Ako agenturnu spravu.
A nedavam pod to svoje meno a urcite nedavam agenturnu spravu o dalsej verzii nejakeho modelu na prve miesto, pretoze tam skratka svojim obsahom a dosahom nepatri.
Pokud nechcete články o každé blbosti, kterou Škodovka žblebtne, tak na ně neklikejte a nekomentujte je.
superb je uz aj tak podvozkom nizke auto... s mocnymi prevismi... nevidim to v praxi pre zakaznika ako velku vyhru znizit svetlu vysku o dalsich 15mm pre par deci... ono ked potom na hrboloch oskre niekto s nim niekde olejovu vanu alebo vyfukove potrubie ... co usetril... asi nic .... ono trosku mi unika zmysel tychto "za kazdu cenu" setriacich verzii ... ktore su podvozkovo hodne nizke so specialnymi pneu.... sprevodovane tak ze to naftu vyraba a nie zerie.... tych kompromisov tam v takomto aute je ozaj moc .. nevidim pre realneho spotrebitela teda to ako ziadnu vyhru aby pre par deci... kupoval takto "spackane " inak povodne fajn auto... odporucam mrknut na videotest rapidu grinlajn... tam to jeden tester pekne vysvetlil... preco je taketo naftu-vyrabajuce auto pre akehokolvek realneho zakaznika holy nezmysel... klasicky superb v dizli bude daleko lepsia volba ako akykolvek eko zadarmo jazdiaci "za cislami nahanajuci sa" grinlajn naftak
Souhlasim, ale Skoda zase az tak nepotrebuje GL prodavat ve velkych poctech, hlavne ho mit v nabidce 😉.
To co jsi ovsem napsal, je naprosto logicky! :yes:
To co jsi ovsem napsal, je naprosto logicky! :yes:
To, že ty něčemu nerozumíš ještě neznamená, že to nemá smysl. Tyto verze se dělají pro některé důležité trhy, kde magická hranic 99 g/km je zcela zásadní. Tady se podívej na recenzi Superba v UK
[odkaz]
Co vidíš v negativech? No sub-100g/km model. Proč to vidíš v negativech? Zajeď si do UK a tam ti to reální zákazníci vysvětlí během 5 minut a prodejci Škodovky ti zase vysvětlí, že to tam bude nejprodávanější motorizace.
[odkaz]
Co vidíš v negativech? No sub-100g/km model. Proč to vidíš v negativech? Zajeď si do UK a tam ti to reální zákazníci vysvětlí během 5 minut a prodejci Škodovky ti zase vysvětlí, že to tam bude nejprodávanější motorizace.
v rychlosti jsem prosel ten tvuj clanek, precetl odstavecek ohledne emisi a nepochopil jsem z toho, proc by v britanii mela byt magicka hranice 99g. muzes to nejak vysvetlit?
V tom odkazu je jenom konstatování, že chybějící verze pod 100 g/km je lapsus (protože Britové vědí proč, proto topera posílám do UK). Vysvětlení spočívá v tamních daních😒br />
1. z každého auta v UK platíš každoročně Circulatin tax, pro auta pod 100 g/km je daň = nule a pak roste na 500 liber, ovšem první rok (při registraci) roste až na 1000 nebo 1100 liber (nevím přesně)
2. U firemních flotil (a auta střední třídy se z 95% prodávají v UK do flotil), při použití auta i pro soukromé účely (což je u střední třídy prakticky 100% z těch 95😖 se platí the individual’s car tax liability, která zase vychází z produkce CO2, podrobnosti mi sice kolegové v hospodě vysvětlovali, ale pamatuji si jen, že je to zase závislé na CO2 a že kupovat benzín do flotil je finanční sebevražda a zásadní je zase hranice 100 g/km. Tady je něco k výpočtu
[odkaz]
V každém případě se bavíme o ročních částkách tisíc liber a více.
2. U firemních flotil (a auta střední třídy se z 95% prodávají v UK do flotil), při použití auta i pro soukromé účely (což je u střední třídy prakticky 100% z těch 95😖 se platí the individual’s car tax liability, která zase vychází z produkce CO2, podrobnosti mi sice kolegové v hospodě vysvětlovali, ale pamatuji si jen, že je to zase závislé na CO2 a že kupovat benzín do flotil je finanční sebevražda a zásadní je zase hranice 100 g/km. Tady je něco k výpočtu
[odkaz]
V každém případě se bavíme o ročních částkách tisíc liber a více.
Nezpochybňuji co píšeš, ale pokud chci šetřit (firma v UK), nepřijde mi moc logické kupovat tento motor do drahého velkého auta.Proč jej nekoupit do Octávie?
Logické to není v našich podmínkách, proto jsem také psal, že to má význam na některých trzích a jsou to trhy pro Škodovku daleko důležitější než ten náš.
Jestliže je v UK 1.6 TDI nejlevnější model, tak je to pro firmu ekonomicky nejvýhodnější a jestliže zaměstnanec nechce (kvůli svým daním) také nic jiného než motor s emisemi pod 100 g tak, kde je problém?
Když britská firma řekne hele kluci makali jste jako šroubci, máme dobré výsledky dáme vám v příští várce místo 1.6 TDI (316d, 1.6 TDCi, dosaď si co libo) Supa 2.0 TSI (Mondeo 2.0 EC, 328i, dosaď si co libo) my to utáhneme a zaměstnanci se začnou bouřit a půjdou napráskat dozorčí radě, že management zbytečně rozhazuje peníze (pochopitelně zaměstnancům je šumák, že zaměstnavatel rozhazuje, ale vadí jim, že oni budou platit státu jak mourovatí) tak se kruh uzavřel a je vymalováno.
A proč jej nekoupit do Octavie? Tam se samozřejmě kupuje také, ale když je někdo čert třetí kategorie, tak dostane Octávii (nebo jiné auto nižší střední), když je čert druhé kategorie, tak dostane Supa (nebo nějaké jiné auto střední třídy), v UK jako ve většině Evropy funguje auto jako známka společenského postavení, jenom se v UK nekouká moc pod kapotu (protože money talks), to je celé.
Jestliže je v UK 1.6 TDI nejlevnější model, tak je to pro firmu ekonomicky nejvýhodnější a jestliže zaměstnanec nechce (kvůli svým daním) také nic jiného než motor s emisemi pod 100 g tak, kde je problém?
Když britská firma řekne hele kluci makali jste jako šroubci, máme dobré výsledky dáme vám v příští várce místo 1.6 TDI (316d, 1.6 TDCi, dosaď si co libo) Supa 2.0 TSI (Mondeo 2.0 EC, 328i, dosaď si co libo) my to utáhneme a zaměstnanci se začnou bouřit a půjdou napráskat dozorčí radě, že management zbytečně rozhazuje peníze (pochopitelně zaměstnancům je šumák, že zaměstnavatel rozhazuje, ale vadí jim, že oni budou platit státu jak mourovatí) tak se kruh uzavřel a je vymalováno.
A proč jej nekoupit do Octavie? Tam se samozřejmě kupuje také, ale když je někdo čert třetí kategorie, tak dostane Octávii (nebo jiné auto nižší střední), když je čert druhé kategorie, tak dostane Supa (nebo nějaké jiné auto střední třídy), v UK jako ve většině Evropy funguje auto jako známka společenského postavení, jenom se v UK nekouká moc pod kapotu (protože money talks), to je celé.
Takže z toho pak vychází taková typicky novinářská auta v ČR, ne? Slabší motor pro testování a plná výbava.
Někdo z místních uživatelů měl taky takový přístup, základní motor a plnou výbavu... ale kdo?
Někdo z místních uživatelů měl taky takový přístup, základní motor a plnou výbavu... ale kdo?
Třeba proto, že je Superb pohodlnější, majestátnější a za mě i hezčí, s multilinkem, třeba s DCC apod.?
Ano, to jsou důvody pro koupi dražšího auta. Mě na rozdíl od tebe stačí motorově daleko míň a přesto bych tuhle kombinaci nechtěl. Pokud máš na ten luxus koupit pohodlnější, majestátnější auto s multilinkem a dcc, pak bys měl mít i na alespoň obstojnou motorizaci, což vidím v 1,4TSI a 2,0TDI.
"Láká vás nová Škoda Superb a zároveň chcete jezdit co možná nejúsporněji? Pak přesně pro vás je určena verze tradičně pojmenovaná GreenLine."
Do očí bijící, jak moc se perex článku ACZ podobá těm z brožur. Článek totálně o ničem...
... Jo, sorry, zase jste museli plnit kvóty. :no:
Do očí bijící, jak moc se perex článku ACZ podobá těm z brožur. Článek totálně o ničem...
... Jo, sorry, zase jste museli plnit kvóty. :no:
zverejnit clanocek kolko ujede na jednu nadrz povedzme GMC yukon... alebo toyota hilux 😉 ... pripadne mazda CX5 .... verte mi tie auta predavaju vo svete tiez pomerne dost... mozno viac ako superbecko...
ono tych clankov o superbe je tu uz hadam 20 za posledny mesiac.... neskutocne nieco 😉
ono tych clankov o superbe je tu uz hadam 20 za posledny mesiac.... neskutocne nieco 😉
:-! [odkaz] :-!
TDI GreenLine😒br /> - Omezená dynamika,
- Velké mezery mezi převody,
- Vyšší pořizovací cena auta,
- Velké auto s malým dieselovým motorem
- Pomalé zahřívá motor i topit v zimě,
- Na dálnici je situace podobná a navíc, pokud se budete snažit jet aspoň 130 km/h, spotřeba nepříjemně poroste,
- Za povolenou nejvyšší rychlostí se už motor 1.6 TDI moc namáhá a výsledná spotřeba přeleze i 7 litrů na 100 km,
- Jestli jste zvyklí předjíždět a neplazit se po dálnici, ve výsledku bude spotřeba Superbu Combi Greenline vyšší než u dvoulitrového dieselu,
- Nesmí ale přijít nějaký větší kopec,
- Moderní dieselové motory mají velmi citlivý,
- DPF i AdBlue to není ekologické, takže nejmodernější dieselové motory jsou stále méně ekologické než benzínové protějšky a jen velmi drahá a velmi složitá technika v podobě filtrů pevných částic a zejména nově vstřikování močoviny do výfuku snižuje jejich negativní dopad na naše zdraví na únosnou míru.
TDI GreenLine😒br /> - Omezená dynamika,
- Velké mezery mezi převody,
- Vyšší pořizovací cena auta,
- Velké auto s malým dieselovým motorem
- Pomalé zahřívá motor i topit v zimě,
- Na dálnici je situace podobná a navíc, pokud se budete snažit jet aspoň 130 km/h, spotřeba nepříjemně poroste,
- Za povolenou nejvyšší rychlostí se už motor 1.6 TDI moc namáhá a výsledná spotřeba přeleze i 7 litrů na 100 km,
- Jestli jste zvyklí předjíždět a neplazit se po dálnici, ve výsledku bude spotřeba Superbu Combi Greenline vyšší než u dvoulitrového dieselu,
- Nesmí ale přijít nějaký větší kopec,
- Moderní dieselové motory mají velmi citlivý,
- DPF i AdBlue to není ekologické, takže nejmodernější dieselové motory jsou stále méně ekologické než benzínové protějšky a jen velmi drahá a velmi složitá technika v podobě filtrů pevných částic a zejména nově vstřikování močoviny do výfuku snižuje jejich negativní dopad na naše zdraví na únosnou míru.
Ještě bych dodal následující😒br />
Jako manažerské auto pro vyšší management je tato kombinace absolutně nezajímavá. Tam půjde na dračku 2,TDi, popř ani základ s 1,4TSi není vůbec špatná volba. Mě by tato kombinace tj. šestikvalt + posílený základní diesel dával smysl pro fleety u octávie. Ale U supa ani náhodou.
....toho píseň pískej. Je někomu něco nejasné? 8-s
Takže když se někdo rozhodne šetřit,koupí si drahou škodu superb green line s dlouhýma převodama a polomotorem a aby ušetřil ještě více,tak si to veme na výhodný leasing....
Tááák a má auto,které mu na budíku občas ukáže překrásný údaj 3,7 l ropy...no a co,že tam bude do druhé nádrže lít chcanky aby to jelo...
A to se vyplatí... 😃)))))))))))))))
Tááák a má auto,které mu na budíku občas ukáže překrásný údaj 3,7 l ropy...no a co,že tam bude do druhé nádrže lít chcanky aby to jelo...
A to se vyplatí... 😃)))))))))))))))
"no a co,že tam bude do druhé nádrže lít chcanky aby to jelo..." - když to díky chcánkům líp pojede a bude míň žrát, a ono pojede a bude, tak proč je tam dvakrát do roka za pár korun nelít? Já chtít naftu, určitě bych mnohem radši s chcánkama.
suhlas 😉 :yes😒br />
len to by som ju najskor musel chciet... 😉
len to by som ju najskor musel chciet... 😉
Takže podle Tebe je lepší 1,6 s chcankama,která možná s prázdným autem,bez klimy někdy pojede za 3,7,než 2,0 bez chcanek,který normálně jezdí za 5..?
Ekoteroristé nechtějí započítat do uhlíkové stopy výrobu a distribuci chcanek,výrobu a distribuci nádrží a dalších komponentů,kterýma ověší auta a následnou likvidaci těchto ***in.
Ekoteroristé nechtějí započítat do uhlíkové stopy výrobu a distribuci chcanek,výrobu a distribuci nádrží a dalších komponentů,kterýma ověší auta a následnou likvidaci těchto ***in.
bacha na chcanky, to vubec neni pr@el, ten system je velmi choulostivy rad se vysir@ a kdyz uz se vys@re, tak to auto obvykle nejede, i kdyz by nakrasne mohlo... delal jsem ve firme, kde se to dela 😄. je to samy plast, aby to nestalo majlant, cokoliv elektrickeho uvnitr (pumpa, merak, atd.) by muselo byt idealne pozlacene, aby to spolehlive odolalo korozivnim ucinkum tech curanek, jenze to by to bylo neprodejne! takze je to jako vzdy udelane nejakymi nahrazkami a neni to robustni. chudaci bazaristi, co si to koupi jako ojetinu... jinac ode dneska to mam i v druhem aute, takze sam uvidim, jak to bude do budoucna spolehlive... nastesti jedno z tech dvou aut je fasovane, tak me to nijak netrapi.
Tak právě plast by snad odolnej korozi měl být, ne? A na druhou stranu- je-li to ošizený, z levnýho matroše, nemuselo by to (spekuluji) toho bazáristu stát tolik, až to bude repasovat/měnit.
plast nekoroduje aale sakne, tim se meni jeho rozmery (bobtna) a i fyzikalni vlastnosti (pruznost, pevnost, atd.) vede to k ruznym netesnostem, atd. (tady presne mechanismy pusobeni adblue na pouzite plasty neznam, ale😊 navic je cely system kontruovan v podstate jako nerozebiratelny, vetsina tech levnych kovu je nejakym zpusobem v tech levnych plastech obstriknuta, atd. Co se tyce nahradnich dilu, tak jiste vis, jaka je na nich marze a ze se meni vyhradne cele komplety. tady tomu neni jinak.
Jen kdyby to skutečně byla pravda.
Realita se bude lišit daleko více od snů, než v případě normálních aut, protože aby tohle podmotorované a hloupě zpřevodované zvěrstvo jelo, bude nutné motor honit a spotřeba poletí nahoru. Aby pak v reálu nevyšla 2.0 TDI lépe...
Realita se bude lišit daleko více od snů, než v případě normálních aut, protože aby tohle podmotorované a hloupě zpřevodované zvěrstvo jelo, bude nutné motor honit a spotřeba poletí nahoru. Aby pak v reálu nevyšla 2.0 TDI lépe...
Byl jsem přesvědčen, že varianty Green line končí, protože v době ekoterorismu jsou již nadbytečné. Musel jsem to číst v nějakém rozhovoru nebo článku...nebo se to týkalo jen konkrétního modelu?
A tak tu máme ekologické automobily se spalovacím motorem, auta na baterky, které ujedou 600km, čím dál tím levnýější benzín, totalitní demokratické státy, stále se zvyšující životní úroveň, decibel jako jednotku hluku a ROHS technologie. A k tomu bandu oslů, kteří všechny ty nesmysly baští... The brave new world! :no:
Dovolím si úvahu: Superb je zařazen mezi tzv. manažerské vozy, a ti rozhodně nebudou chtít jezdit s tímto typem motoru. Pro dlouhé úsporné jízdy jejich podřízených si firmy nakoupí Oktávky, eventuálně Rapidy. Zbývají solidně situované rodiny, které na úsporu paliva do Chorvatska můžou slyšet, ale jako čistě soukromé auta se jich moc neprodá. Výsledek - Green je pouhý marketingový tah pro billboardy a reklamy v TV...
Vyse to hezky vysvetluje Ham. Mit aspon jeden motor pod 100g/km je pro tu automobilku dobra vec.
Už dávno som posielal do Auto.cz podnet, ako to je s tými pokutami za CO2 pre automobilky.
Zatiaľ žiadny príspevok.
V podstate som sa kdesi dočítal, že sa to priemeruje za výrobné portfólio.
Takže je jasné, prečo vyrábajú takéto flusátka. Potom môžu ich výkonné a ťažké áutá produkovať CO2 a sú za vodou. A už nehovorím o ich dvorných tunigových firmách. 😉
Zatiaľ žiadny príspevok.
V podstate som sa kdesi dočítal, že sa to priemeruje za výrobné portfólio.
Takže je jasné, prečo vyrábajú takéto flusátka. Potom môžu ich výkonné a ťažké áutá produkovať CO2 a sú za vodou. A už nehovorím o ich dvorných tunigových firmách. 😉
EU má stránky, kde to laicky vysvětlují. Co vím, chodí jim údaje o registracích z členských států. Z toho spočítají průměrnou normovanou spotřebu a také určí emisní cíl (není pevně daný pro všechny, ale počítá se pro dané auto - tedy opět průměr dle toho, co se registrovalo). Pokud cíl přesáhneš, vyměří ti pokutu, kterou zaplatíš za každé registrované auto. Na první tři g/km CO2 je sleva, každý další je myslím za 95 €. Když tedy v EU prodáš milion aut, je to 95 milionů € za každý gram nad ty tři, kde je snížená sazba (je to snad něco jako 5, 15, 25). Jeden litr benzínu by měl odpovídat zhruba 23 g/km CO2, pro představu. U nafty je to přes 26, pokud se nepletu.
Pán Dusil, a čo takto dojazdová rezerva a zvytok paliva v nádrži?!
Vydeliť 66/3,7 je v tomto prípade naozaj blbosť. 😢
Vydeliť 66/3,7 je v tomto prípade naozaj blbosť. 😢
Zdravím. Jak jsem slíbil, až budu mít vyjádření Škody k novému Superbu GreenLine, podělím se o ně s vámi. Bohužel není o co se dělit. nejnovější informace je ta, že jak termín zahájení prodeje, tak i ceny vozu zatím nejsou k dispozici. To stejné se týká podrobnějších technických údajů. Tak snad ve Frankfurtu...
Není to tak dávno co tiskem proběhla zpráva, že Škodovka ruší verze Grennline pro nezájem zákazníků a pro to, že nové motory EU6 jsou tak jako tak úspornější než ty starší. Takže tato zpráva o novém Superbu Greenline mě velice překvapila...
Nedavno urobilo Audi A6 ultra 2.0 TDi rekord, ze na 1 nadrz precestovalo 14 statov v Europe. Priemernou rychlostou cca 80 km/h a spotrebou 3,7 l / 100 km. Deklarovanu priemernu ma 4,2.
[odkaz]
Takze ked by sa majitel / sofer daneho Superbu rozhodol cestovat len mimo-mesto a rozumnymi rychlostami, je mozne, ze by tento rekord prekonal 😉
PS: Tesim sa na dlasie :no: >😒] ( uz som ti odpovedal 😉 )
P.S. dej mi taky jedno, už dva dny dostávám samé plusy, jsem nějak nesvůj
Ine asi nestoji za rec... :-!
aspon mi vies povedat, ci to bude mat 200+ PS ? >😁
Ked mi na toto odpovies, dam ti uz pokoj 😉
Ak je odpoved ze nie ( teda ze menej ), tak mas odomna pokoj absolutny >😒]
:yes: :yes: :yes: :yes:
Tak toto ano ! toto je to, co Skodovke chybalo, potrebovala to a dostane to !
YES ! JAAAA !
OK, kludnim hormon, ale uz davno som meditoval nad tym, ze preco Skoda - automobilka, ktora robi auta pre masy a masy chcu 4x4 aj v rychlom a obcas aj zabavnom aute, neponukla O III RS s 4x4.
Koncern to nijako neohrozi, ba naopak doplni ! Nic "cestne" v nizsej strednej okolo 200-250 PS so 4x4 nemaju, takze konecne, je to tam !
Este raz diky, uz sa nemozem dockat ! :yes:
Ale opytaj sa inych, mozno ti odpovedia jednoducho - pre lahsi a aj bezpecnejsi zivot 😉
V Mazde 323GTR to bola ale poriadna "čtery na čtery"
Ak nie, potom je niekde chyba...a v automobilkach, ktore 4x4 pre svoje modely ponukaju a predavaju ich, to asi nebude. 😉
Povedzme ze vieme obaja, aka je asi skladba "soferov" vyskytujucich sa na cestach...
A ked sa nad tym trosku zamyslis, myslis, ze by bolo bezpecnejsie, keby ti "soferi" mali len FWD alebo nedajboze RWD ? Ja si myslim, ze je to plus pre vsetkych nas. 😉
XY km som najazdil jak s FWD, RWD tak ale uz najväcsiu porciu s AWD. A uz by som nemenil. To by sa muselo jednat o nejaku malu HH nakupnu tasku do mesta, ale pokial mi este zmysly sluzia a s tymi vyse 9m2 mojho auta ich viem spolahlivo zaparkovat aj do nasich najkrkolomnejsich parkovacich miest, tak zatial o nicom podobnom neuvazujem. 😉 A rozhodne by som koli mojej 4x4 "manii" nesiel do Swifta 4x4 >😁
Ale je v mojom okoli par ludi, ktorych som tymi mojimi "quattrami" nainfikoval a zrovna O III RS keby bola davnejsie 4x4, tak by bola pre nich optimalna 😉
Po zvezeni sa budem vediet, ci ju mam odporucat, alebo poslat ku "nam" >😁
Sakra, copak s předokolkou nemužu na sněhu jet taky 160? Já sem si vždycky myslel, že jo a když pak šlápnu na brzdy, 4x4 zabrzdí lépe? To sem ještě nevyzkoumal, jak >😁 Nemá jakékoliv dnes vyráběné auto také brzdy na všech 4 kolech, stejně jako 4kolka? >😁
Nemyslím si, že je dobré se spoléhat na to, že 4x4 je patent na rychlejší jízdu, bohužel, můj názor nezastává většina.
Za ORS 4x4 palec nahoru, určitě mít peníze, tak 4x4 do svého vozu
koupím, ale nepotřebuji ho.
Takže je to jako se vším, pro šílence je 4x4 jistější způsob zabití (protože se vyseká v daleko vyšší rychlosti než šílenec v FWD), pro rozumného člověka je 4x4 prostředek k vyšší bezpečnosti protože má větší rezervy.
este niesom vo forme :😉
Kedysi davno som kamaratovi na jeho poziadanie predviedol schopnosti mojej tehdajsej A8 4.2 quattro. Borec este vyssi a aj o 50 kg tazsi odo mna takmer bez krku sa stal v momente veriaci >😁 Pri jednej situacii zaujal polohu pasaziera lietadla pri ohlasenom nudzovom pristavani >😒] ( predklon, ruky okolo hlavy >😁 ) a za par sekund sa len cudoval, ze vsetko je v poradecku... 😉
Ano, 4-kolka nieje vsemocna. Treba sa s kazdou vediet spravne zžiť. Jedno takmer unoverzalne pravidlo ale v zatackach plati takmer bez vynimky: pomalsie dnu, rychlejsie von. Ale kazdy by si mal to svoje avetko najskor poriadne otestovat na volnej ploche bez premavky, a trenovat ! lenze to uz sa zase dostavame ku starym temam... a tie tu znova nechcem rozvyrovat... 😉
PS: Načipovane SantaFe... 8-s - optimalny stroj na kluckovanie pomedzi kamiony >😒]
Proto také píšu v úvodu, že 4x4 je dobrý sluha, ale zlý pán 😉
Perfektní gumy, které dnes snesou daleko větší boční přetížení než gumy před 20 roky jsou to samé, když jedu rozumně tak mám na těchto gumách větší bezpečnostní rezervu, když jsem magor, tak se oproti starým bouchačkám, které se odlepují od asfaltu v rychlosti větší než 5 km/h zabiji v daleko vyšší rychlosti, kdežto magor na staré gumě to někam navalí v daleko nižší rychlosti.
Pokud bych vzal konkrétně rychlost průjezdu zatáčkou a srovnal třeba Octavii s 4x4 a bez, tak si nejsem převahou čtyřkolky tak jistý. Rychlejší bude asi na výjezdu...
Ti, kterým ale ještě teče mlíko po bradě, ví kulový :no:
Ale ked prijde na psa mraz... :😉
chapem tie pohnutky >😁