Minulý rok představila ruská automobilka Lada koncept s názvem Vesta sedan, nyní se k vozu přidává i předzvěst kombi, navíc ve zvýšené a oplastované variantě zvané Vesta Cross.
Já chápu ze nejste odborník na platformy Lada. To co nechápu je mechanické prepisování údajú z jiných clánku aniz by tomu ten co opisuje rozumel nebo si to overil.
Jinak pokud nebylo jasné v cem je presne problém mohl jste se me dotázat jiz dopoledne a necekat na to az to bude zmíneno v diskusi,
Slovo redaktor zcela stací, není to nic neprátelského a drzého. Klidne kritizuj i dál, u lidí tvého typu je to normální. Jenom pokud se tesís z toho jak moc me to vadí tak te musím zklamat. Nevadí. Naopak, výborne se bavím. >:D
Jinak navázís se do cloveka který rozumí tématu clánku a slusnou formou upozornuje na chyby coz je v zájmu cténáru a sám v této diskusi más do této chvíle 7 príspevku a ani jeden z nich není k tématu clánku. To není treba dál komentovat.
Je problém napísať pred slovo "redaktor" ešte jednoduché "pan"? To je presne to, čo na tvojich príspevkoch prekáža. Forma. Nepriateľská a drzá. Preto ťa kritizujem aj keby si mal 100x pravdu.
Presne tak, platforma vozu Lada Vesta vznikla dalsím vývojem platformy projektu C, s platformou B Nissan Renault to skutecné nemá nic spolecného. To jen redaktor Chamilla mechanicky opsal neco cemu nerozumí.
Teprve nedávno séfredaktor Kovarík v jiné diskusi napsal: "Kritiku vítám, když se něco udělá špatně, je třeba na to upozornit, opravíme, aby to do budoucna v článku bylo správně." Tak uvidíme kdy a jestli vubec to bude opraveno. Na chybu jsem upozornil v 9:20. Zatím redaktor Chamilla delá mrtvého brouka.
Platforma Lada B nema IMHO s platformou B Nissan Renault nic spolecneho. Aspon "normalni" Vesta je na ruske platforme z projektu C, nebo jak se to jmenovalo.
nadherne auto... bocny profil na jednicku... srsi z toho emocia .... je to zaujimave... krasne elegantne... uz len to pustit do vyroby.... lada je na dobrej ceste..... a verim ze coskoro jej nove paradne auta ( x-ray, vesta ) budu aj u nas.... nase cesty plne koncernu by vdaka nej doslova az ozili :yes:
Vnímání podobných designových "hračiček" je velmi rozdílné člověk od člověka, individualita od individuality. Troufnu si tvrdit, že tyto záseky najdou mnohem více příznivců, než odpůrců, a to na základě dlouhodobého pozorování toho, co se lidem na designu aut líbí či nelíbí. (no, tedy, ehm lidí snad ne, ale čtenářů ACZ , že ;-) )
tak ako si super zasluzil ;-)
Nevidel si situaciu, ktora tomu predchadzala ? Ja - mat tak povolenie z boxov - by som urobil to iste sam !
OK, bolo to mozno ( a asi ano ) nesportove, ale to boli aj situacie predtym. Takze komisari by mali mat rovnaky meter na vsetkych a vo vsetkom, potom by nemuseli niekomu takto rupat nervy... :-!
"Text je tentokrát az na nepresné údaje o platforme a na to ze Vesta kombi má prijít na trh v roce 2017, nikoliv 2016 (oboje zrejme opsané z carscoops.com) docela OK."
Nevím, co je na tomto odstavci, na rozdíl od tvého komentáře k němu, příšerného.
Je to doplněním informace. A to o rok uvedení na trh a o pravděpodobný zdroj nepřesných informací.
To není pravda. V druhém odstavci je opraven start výroby Vesty kombi z roku 2016 a 2017, coz je jasné doplnení informací.
Zároven jsem upozornil na nepresné údaje o platforme. Nemuzu za to ze autor to mechanicky opsal z jiného webu.
Zároven nejsem povinen ty platformy rozebírat do detailu, nebot, jak sám pripoustís, nemám "pridelenú nejakú oficiálnu funkciu s povinnosťou hodnotiť a kontrolovať texty článkov na ACZ". >:D
Autora jsem slusnou formou upozornil na nesmysl jaký napsal a je na nem zda a jak to v zájmu ctenáru opraví. On je za to totiz placen.
Gilgit si nehraje na žádného rozumbradu, na rozdíl od mnohých tady, a pokud má k dispozici přesnější údaje nebo má přístup k podrobnějším informacím nevidím nic špatného na tom tyto údaje doplnit.
Je nějaký signál kolem cenotvorby? Kombi vypadá sympaticky prostorně, mohlo by konkurovat místním značkám; víceméně je rozměrově mezi Fabií Combi a Loganem MCV...
Normálne na podobné hloupé stekání jaké obsahuje tvuj príspevek nemá smysl odpovídat. Ale pro tvoji informaci: Ty neurcujes kdo bude co císt nebo psát.
Pro cloveka, kterého téma clánku zajímá, je informace o tom ze údaje o platforme a plánovaném startu výroby verze kombi jsou nepresné podstatná.
Lidé kterým je jedno co ctou a okopávaci kotníku me nezajímají.
A rovnou se přiznám, že na mě dělá nejlepší dojem! Sedan i "kombík". Nezpochybnitelný sportovní výraz (byť sportovní vlastnosti tento vůz jistě nenabídne, není to jeho priorita), šarm a elegance jsou dominantní vjemy, které poskytuje. Šarm je to slovo, které se mi vkrádá do mysli, když se na ty obrázky dívám... a chraň Bůh, že bych někdy s napětím očekával nějakou novinku z Ruska. Až dosud jsem byl velmi skeptický. Vesta definitivně mění můj pohled na to, co můžeme od AvtoVAZu očekávat. Jistě, kvalita zprvu nebude z nejlepších (bohužel, prověření producenti hlavních komponentů jako plastů, přístrojových desek a jejich vybavení, sedadel, a pod. se do Ruska buď vůbec neodhodlali, nebo dokonce z Ruska odcházejí). Ale vedení automobilky dává jasně najevo, že vědí, co chtějí. A mně jsou jejich záměry sympatické: netradiční "kombík" Vesta Cross Concept vypadá opravdu velmi dobře.
Jistě, mám slabost pro práci Steve Mattina!
(promiňte, ale dovolím si zde připomenout: Mattinova Volva byla nádherná; že má Steve talent, to Vesty jen potvrzují: málokdo by se dokázal s tak malým půdorysem poprat s tak vynikajícím výsledkem i bez lesklých lišt okolo oken.... srov. XC90).
Pokud je v materiálu nějaký mylný údaj a někdo ho slušnou formou opraví, nevidím v tom žádný problém a myslím, že to vítá každý rozumný člověk. K čemu je mi jakákoliv informace, která je chybná?
"Ty máš pridelenú nejakú oficiálnu funkciu s povinnosťou hodnotiť a kontrolovať " kdo sem smí lézt a kdo ne?
Ty máš pridelenú nejakú oficiálnu funkciu s povinnosťou hodnotiť a kontrolovať texty článkov na ACZ? Si vlastníkom patentu na pravdu a jediné správne a presné údaje? Čo je to sakra za poznámku? Keď máš potrebu hľadať v tunajších článok chyby a nepovažuješ ich za dobré, načo sem lezieš?
... ale není to to nejdůležitější. Renault mohutně modernizuje výrobní linky v Togliatti a z gigantických dělá rozumné, zvládnutelné. Nejtěžší ale bude naučit lidi na lince správně pracovat, v této oblasti se setrvačnost projevuje nejvíce. AvtoVAZ učinil nutné kroky k přežití a k udržení dominantního postavení na trhu (investice do technologie, zracionalizování výrobních operací, snížení přezaměstnanosti, modernizace stávajících modelů v jejich interiérech). Teď přichází ofenzivní krok: nové modely.
Cross Concept se mi moc líbí, i když není vysloveně krásný (ono na délce nějakých 4,3 m se těžko dělá krásné umění). Slibuje hodně, a i když nepatřím mezi potenciální zákazníky, přeji Renaultu / AvtoVAZu úspěch. Good luck, Mr. Andresson!
U znacky Lada se konecne blýská na lepsí casy: Vesta, XRAY, potom XRAY Cross (i kdyz nebude takový jak se puvodne plánovalo) a nástupce Lady 4x4. K tomu zvýsená kvalita a vetsí duraz na export vcetne zmen v distribucní síti v EU. Takze palec nahoru pro AvtoVAZ pod vedením Bo Anderssona. :yes:
Text je tentokrát az na nepresné údaje o platforme a na to ze Vesta kombi má prijít na trh v roce 2017, nikoliv 2016 (oboje zrejme opsané z carscoops.com) docela OK.