Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mazda MX-5: Jízdní dojmy ze Španělska

90 komentářů

Avatar - plzenaak
plzenaak
... udělal mi při pátku radost. Mazda s minimalizací odkládacích míst a schránek v interiéru už méně.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Test pěkný :-) :yes:
Joab
Jo, a auto ještě lepší. Fakt se divim, že malej, relativně levnej zadokolkovej roadster už nikdo nedělá - obecně vzato, lidi nevěděj co s prachama a tyhle auta pro radost frčej:)
Fakt se mi moc líbí, musim do budoucna ukecat nějakýho toho dýlera, ať mi to na chvilku půjčí..
Avatar - Bully_
Bully_
Nabidka odpovida poptavce. Lidi, co si koupi auto vicemene jenom pro radost je bohuzel hrozne malo, kdyz muzou mit za stejne penize vozy vetsi, luxusnejsi, rychlejsi a praktictejsi.
Avatar - Individualita
Individualita
Ano, je to smutné :-(
Nonsens
jak už napísal bully, kto má toľko prachov na zábavné auto, väčšinou kúpi nejaké to esúúúúvééé alebo prémiu, aby všetci videli, že na to má a skutočných záujemcov o autíčko pre radosť je menej ako sa zdá.
Test fokt veľmi dobrý, prekvapko. :yes:
Avatar - plzenaak
plzenaak
Proč by člověk, který má peníze na zábavné auto kupoval SUV? Co je na SUV zábavného? Když chceš jen naštvat sousedy, tak je Roadster ideální volba. Vím co píšu 8-s . Problém spíš je, že lidi ty peníze nemají. Taky budu čekat na ojetinu.
Nonsens
ja som reagoval na príspevok, že lidi nevědí co s prachama a tieto roadstery nikto nerobí a pritom je záujem. Záujem o tieto roadstery je, ale skôr medzi ľudmi, čo nane prachy nemajú a tí čo nane prachy majú, sú väčšinou esúvečkari alebo détrojkári.
Evlo
Ja si to nekoupim ne proto, ze bych na to nemel obecne, ale protoze na to nemam v CR, kde proste uroven sluzeb v CR je tragicka a nemam na to abych si kupoval auto doprvni garancky, prezuti gum nebo nez me nekdo tukne.
Avatar - Bully_
Bully_
Tezko, spis ten (hot)hatch. Za stejne penize vic muziky, i za cenu, ze se ta zabava proste ozeli.
Avatar - plzenaak
plzenaak
Hot Hatch má střechu. Je v tom horko ;-\ .
Avatar - white label
white label
Pokud je opravdu horko, tak větší horko je naopak bez střechy. ;-)
Avatar - boost.
boost.
Příjemné počtení, povedlo se.

Ten "propastnýů rozdíl mezi testovanými vozy může dělat fakt, že auta nejspíš byla v rozdílné výbavě, ne? Top verze mají samosvor, jiné gumy a tlumiče Bilstein.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jde sice i o výbavy, ale podstatné je to, že k 1.5 sportovní podvozek s tlumiči Bilstein, samosvor a 17" kola s jinými pneu mít nemůžeš. I ve stejné výbavě (Revolution) je má pouze dvoulitr. Takže ten propastný rozdíl zůstane zachován, ať děláš co děláš.
Avatar - boost.
boost.
Jo, dík, já jsem si to myslel, že k jedna-pětce nejde ta lepší výbava. Ale nechtělo se mi to gůglit.
_MT_
Jde, ale tyhle prvky jsou v rámci té výbavy vyhrazeny jen dvoulitru.
Avatar - white label
white label
Přesně tak.

P.S. Já jsem minule psal, že je škoda, že v nabídce není odstín metalické bílé "ceramic" (taková "slonová kost"), ale MF píše, že ten odstín na dvoulitru byl, takže možná jen chybí v českém konfigurátoru.
Avatar - white label
white label
double
BaracudaJ
Super počtení. Sfoukl jsem to jedním dechem. Takhle si představuju popis dojmů se sportovním autem. Mám pocit, že jsem to auto už řídil, díky vám ;-) .

Také jsem se u konkurence dočetl, že podvozek je velmi poddajný, měkký. Ale pokud je auto vyvážené, pak je to ku prospěchu. Protože je cítít práce zavešení a tak to má být :).

Škoda, že 2.0 nemá špičku, ani zvuk v otáčkách, pak postrádá smysl, takový motor točit. Ale řadíte do 6tis.

Díky za text, jdu omrknout fotky :yes:
Avatar - TeeJay
TeeJay
Zhltnul jsem to jedním dechem, místy jsem měl husí kůži, jako bych tam seděl sám. :yes: Musí to být parádní svezení. Mazda tomu prostě dokáže dát to, co je potřeba. Spíš je zvláštní, že to nestojí nikomu jinému za to. :-|
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...uz davno som neprecital nejaky test tu jednym duskom !
A este k tomu o roadsteri ( pre mna absolutne nezaujimava karoseria ) !
A este k tomu o japoncovi s R4 1,5 a 2,0 s max. 160 PS !....
Proste klobuk dole ! Tymto ti aj odpustam tie chybicky z minulosti co si bol schopny popisat o "nasich" >:-[]

K autu ako takemu - byt to kupe, tak zacina byt pre mna zaujimava. Keby sa niekedy v buducnosti zblaznili a urobili nejaku "mini V6" ( taka 2,5-ka s cca 200 PS ), tak by som este viac po nej poskuloval.
Preco ? Lebo "Toyobaru" je sice zaujimavy stroj, ale v interieri by som sa citil fakt ako v tych 90-tych rokoch :-! Mazda ukazuje, ze ako hadam jediny japonsky nepremiovy vyrobca pochopila, co sa Europanovi paci !
A mne sa to paci !
Za mna teda :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Definitivně poslední mini V6 je asi ten v IS250. Atmo 2,5 litr, 208 PS

Jinak fajn čtení takhle má vypadat test :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
mozno to ale nebude na dlho jedina mala V6... ;-)

Ale inac ano, test bol fakt ze GUT ! :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S tim malym V6 seš jen nenapravitelnej optimista nebo něco víš? ;-)

Možná nějakej zajímavější motor dá do svý verze Alfa..
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Vychadzam z faktov uverejnenych cca pred rokom, ked sa zacalo hovorit o dalsej generacii A8. Vtedy povedali, ze treba nejaku adekvatnu zakladnu benzinovu motorizaciu a ze by to mohol byt bud ten revolucny R4 s var. kompr. pomerom, ale ak nedosiahnu u neho pozadovanu kulturu chodu, tak radsej koli A8-e vyvinu adekvatne silnu malu V6. No a ak si pozorne cital uvahy o odvodeninach novej rodiny motorov V6 a V8 co teraz zacali vyvijat s Porsche, tak si sa docital, ze sa planuje aj uspornejsia 2.5 V6... Takze vsetko to do seba pekne zapada... ;-)
Jednoznacne berem do A8 6 valcov ako minimalne optimum! ( v BMW to so 7-er vidia ale inac... 8-s )
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No nevim tomu uvěřim až to uvidim. Ústup šestiválců je tak drtivej že se mi tomu skoro nechce věřit. Spíš čekám kdy skončí tenhle poslední mohykán od Lexusu.. :-|

Ale jít takhle proti proudu by možná nebyla špatná taktika :yes:

Buď rád že do vyšších tříd zatím nedorazilý tříválce. Výkon už na to maj >:-[]
Avatar - plzenaak
plzenaak
V A8 je jedno co máš pod kapotou. Hlavně že je to Audi ;-) .
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
co myslis, kolko % kupcov A8 rozmylsa ako ty ? ;-)

Asi to nerobia len tak pre nic - za nic... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A jakej je podle tebe optimální motor do A8, 7, S, XJ, LS, Quattroporte? :-)
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Kazdemu moze byt optimum nieco ine. ;-)
Take neutralne optimum mi prijde V8. Ci uz benzin, alebo nafta. A neryp sa v tom ! >:-[]
Tych cca 20 kg navyse na motore by si sam nerozoznal ! >:-[]
Je mi ale jasne, ze pokial sa bavime o uz nejakom luxuse ( a teda ze poriadnom - teda long, so soferom...) tak tam asi V12 - lenze to je optimum len z hladiska motorara, nie kupca. Tie priplatky na 12 valcekov nezvyknu byt male a preto ich aj nevidno na kazdom rohu...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Příplatky za V12 sou fakt šílený ale to je u špičkovejch řešení ve všech oborech. 1 600 000 kč za CD přehrávač [odkaz] je taky celkem dost >:-[]
I tak mít na V12 asi bych do něj šel :yes: :-)
A možná i do toho cédéčka >:D
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Díky. :-) Sportovní auta mě baví bez ohledu na značku a píší se mi dobře, však jsem také dělal pět let AUTOFUN. A v tomto případě je to ještě navíc srdeční záležitost.

Beru vás za slovo. ;-) Však se teď také snažím "vás" mít (trochu víc) rád. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
to si sa ani takto verejne priznavat nemal ! >:D

Zase tu budu reci o nadrziavaniu koncernu ! ( ked doteraz bolo jasne, ze tebe pistalo srdce smerom na vychod... ;-) )

V kazdom pripade vela zdaru v takto dobrej robote ! :yes:
Avatar - plzenaak
plzenaak
Však se teď také snažím "vás" mít (trochu víc) rád.
Drsnej komentář >:-[]
ferren
moc pekne a dobre napsane, jen bych za sebe uvital vic srovnani s konkurenci (vim neni ji moc), jen jako majitel GT86 jsem napred ocekaval trochu vic porovnani a ne jen jednu malou zminku ;-) je to docela podobna cilovka
Avatar - Bully_
Bully_
Cilova skupina je velmi podobna, ale s Toyobaru si podle me de facto vubec nekonkuruji. MX-5 nema tak sportovni ambice, jedna se spis o zabavny roadster pro cruising s otevrenou strechou.
Miata vlastne zadnou primou konkurenci ani nema, pred lety snad Fiat Barchetta. Ostatni male cabrio-roadstery jsou o dost drazsi a ladene bud vic do luxusu, nebo do sportovna.
Avatar - Emel
Emel
Mno, když na trhu končila S2000, tak stála něco pod 900t ceník... takže asi ta. Barchetta byla přece jen předokolka, to už bych spíš viděl jako konkurenci BMW 1 Cabrio...
Avatar - Bully_
Bully_
S2K byla oproti Miate prave ta sportovni pila, ale je fakt, ze cenou nebyla az tak uplne mimo. Skoda, ze nemela nastupce, nejradeji jeste ostrejsiho. To bych byval zustal u Hondy ;-\
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Co by vás zajímalo? Řízení a brzdy u 2.0 tak nastejno, sedadla lepší v 86 (Recara lepší), řazení o něco lepší v ND. Mazda je díky krátkému rozvoru zatáčivější a obratnější a současně stabilnější, což vyplývá do značné míry už z použitých pneumatik. Charakter motoru je de facto stejný, špičku nemá ani jeden, ND mi přišla o malinko rychlejší.
MariAchi
Jojo, je videt, ze jak vas auto nadchne, tak je ten text hned o necem jinem, proste na palec :yes:
Avatar - JDM
JDM
já mám 90tky rád >:D tam vznikali ty nejlepší auta ;-) ale chápu to je rok 2015 a mít interier toyobaru je pro někoho něco co neskousne . ale pro kupce těhle aut je interier to poslední
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ved ok, berem. Ine ale dokazem odpustit napr. starej Calibre a ine aktualnym hrackam. ;-)
Avatar - woody-alien
woody-alien
Musím autorovi vyseknout pochvalu za povedené, až jako živé, jízdní dojmy :yes: , které mají jen jednu chybu. Dále šponují mou zvědavost a rozptylují mě v povinnostech. :-)

Viditelné náklony MX-5 s 1.5 jsme řešili už tady pod tím videem [odkaz] a může být, že přispívají k tomu, že auto více cítíte. Hodnocení 1.5 je vlastně plné chvály, těším se až si ho vyzkouším. Stále však pro mě benefit většího tahouna a věcí souvisejících (tlumiče, samosvor, přitvrzenější projev a jak se zdá i lepší řízení) za ten příplatek stojí.

Ta chválená Recara bych už docela rád někde viděl aspoň na fotce. ;-) Píšete perfektní. Věřím, ale je ta celokůže (nemyslím jen materiál, resp. chování těla na něm, ale i tvarově) tak zlá nebo při jízdě na bočnice v lopatkách zapomenete ? :-)

Jinak ještě jednou chválím.
Avatar - white label
white label
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Díky. ;-) Zřejmě bych to někde vyhrabal, ale takhle pěkně naservírované až pod nos, to beru. Žeby profík v oblasti gastronomie ? >:-[] ;-)
Avatar - white label
white label
A teď si to kup bez Recar v alcanteře..., je to past "Magdy", všechno, nebo nic... ;-)
Avatar - woody-alien
woody-alien
Dolu jsem dal takový malý srovnání. Je tam i možná lepší fotka těch Recar. Tedy....vypadaj....fíííha....nejen hezky ale hlavně jako že se v nich bude perfektně sedět.
Avatar - white label
white label
Zvlášť bez těch Recar je to auto pro "prcky"... ;-)
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ked sa ne nedivam ( ako by som uz v nich sedel :-) ), tak ten priplatok cca 50k CZK za lepsi motor, tuhsie vsetko a tieto sedacky s alcantarou a nie celokožou - to je defakto darcek skoro zadarmo !
Avatar - Emel
Emel
Teď to mícháš. Příplatek za to co říkáš je 100k (1.5 Revolution za 730 oproti 2.0 Revolution Top 830). 50k je pouze za Recara a adaptivní světla a pár kravinek (2.0 Rev vs. 2.0 Rev Top).
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
joooo, pardon, uz som ponoreny do cenniku... :-!
Aj tak mi to prijde stale ako dobry kauf ;-) :yes:
Avatar - Emel
Emel
Takhle jo. Je ale otázka, jestli by ti náhodou nestačil i ten základ... pak už je rozdíl 200t.

Jak psal woody, kdybych si to mohl konfigurovat, pak jednoznačně 2.0G... a k tomu klidně nějakou skromnější výbavu, klidně bez senzorů a autoklimy a hlídání jízdních pruhů apod.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
tak to joooo. Hentie "cingrlatka" v sportiaku... ;-\
Toto je aj podla mna ten typ auta, kde menej ( hmotnosti ) znamena viac ( zabavy a puristickosti ).
A cenova uspora by potesila tiez, o tom žádná... ;-)
Avatar - woody-alien
woody-alien
To sis to nějak zlevnil. Možná to dokážeš vyjednat ;-) , ale jinak jsou ty Recara (plus adaptivní světla a další hlídače) za dalších 50.000 k tomu lepšímu motoru a "tuhšiemu všetku" (btw. to asi ne, tuhšie všetko ti ani Mazda nezaručí >:-[] )
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>:D to co treba tuhšie, tuhšie je vtedy ked treba a na tak dlho ako treba... >:-[]
A s tymi cenami... - uz som hodil omluvu vyssie. :*)
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jasný. ;-) Kdyby Revolution u 2.0 obsahovala k tomu všemu ještě tyhle Recara, byla by to bomba. Ale jinak se zcela shoduju s Emelem. U tohoto auta bych si vybral 2.0 se samosvorem a Bilsteiny plus 17" kola a dál už jen skromnější výbavu.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
nechcem posobit dotierne ( tazka uloha >:-[] ), ale kedze cca +/- sme si tu uz vek otipovali, tak asi sam velmi rychlo zvazis - po odskusani - ci tie grose navyse za tie Recara maju taky vyznam, ako by som im prikladal ja... ;-)
Avatar - white label
white label
Další "problém" je, že na Miatu jsou i zajímavější 17"ky, "klubové" BBS.
[odkaz]
[odkaz]
O těch Brembách nemluvě...
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Nenapadlo mě, že Recara ve fotosetu nebudou, jinak bych je dofotil. :-|

Ten dvoulitr má jen jednu vadu - tu absenci charakteru a živelnost, plus možná (možná) moc tuhý podvozek na špatné silnice. Dusil jsem šéfinženýra asi hodinu a nedokázal jsem z něj vymámit, proč to neudělali líp. Až posunou omezovač a pozmění mapu jako u NC, i ktřeba bez nárůstu výkonu, bude jako celek perfektní.

Na ND 1.5 člověk musí mít takovou tu "divnou" náturu. Dnešního moderního majitele sporťáků to neosloví. Otázkou je, co na to kadeřníci. >:D

Ta mazdí sedadla - při jízdě na to určitě zapomenete. ;-)
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Este raz sa opytam:
1,5 ci 2,0 ?
Lebo ako som pisal vyssie, za tych par susnov navyse mat komplexne lepsie auto, v ktorom sa mi bude aj lepsie sediet a nepotit zadok.... - hadam bezdebatna zalezitost :yes:
A keby na to prislo, tak hadam by ten motor dokazal niekto "oživiť"... ;-)
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Pokud mám odpovědět řidiči Audi, tak 2.0. ;-) Jsem přesvědčený, že "mid-range" charakter je už dneska pro většinu lidí přijatelný, pokud ne přímo očekávaný, já se na to dívám spíše optikou motoristické atmosférické latimérie.

BBR se už delší dobu chvástá, že z 2.0 Sky-G dostane atmosférických 200, což nepůjde jinak, než zvýšením maximálních otáček. ;-) To by mohlo být ono.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
tak to joooo ;-) :yes:
Lenze aktualne niesom řidič Audi, a stale sa snazim sedlat atmosferu ( V8 4,8 ;-) ), takze ano - nejaky ten "vrchol" poteší >:-[]
Radek STI
BBR už to má v zásadě hotový a připravený. 200k pro ně nebude problém i bez zvýšení otáček, stejně, jako to dokázali u NC. Na to jim stačila vačka, svody a remap motoru. Na zvýšení otáček došlo až u úpravy na 225k (pořád atmosferických).
Avatar - Emel
Emel
K tomu srovnání s NC - motor v ND je ale úplně nový, ne?
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Je, ale projevem si s předface specifikací mohou podat ruce. Rozdíl je pouze v dynamice.
Avatar - Bully_
Bully_
Zapomenout na bocnice sedadel, kdyz me tlaci doprostred lopatek? Povedenemu autu dokazu odpustit strasne moc,ale urcite ne to, ze budou sedacky o nekolik konfekcnich velikosti mimo. To uz je slusny fail, pokud v textu clanku neslo o prehnany termin.
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Každý máme jiná záda, totéž mi vadilo třeba i u GT-R nebo F430. A takové ty základy v Catech taky nic moc, nevím, jak Elise. Jiní to nemusí pocítit vůbec. Recaro ovšem asi padne každému.
Avatar - Bully_
Bully_
Urcite. V Caterhamu mne taky sedacky nesedely, tam se tezko vubec nekdo vejde dovnitr, aby mu nevadilo neco zasadniho. V Elise/Exige jsou sedacky hodne univerzalni a pres temer nulove polstrovani vyborne tvarovane, takze svym zpusobem aspon pro me i pohodlne. BTW spousta lidi je pouziva jako aftermarket prave pro Miaty.
Recara se snad do vsech aut davaji v hodne sirokych verzich a vyhovi vsem neextremnim clovecim velikostem :-) , to bude urcite dobra volba.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Recara do Miaty stoji za každou korunu, ty klasický sedáky jsou dobrý jen na klidnou jízdu, jinak nic moc a celokozeny byCh nechtěl ani zadarmo
Avatar - woody-alien
woody-alien
To není problém. Zeptám se. [odkaz] >:-[]
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Takže je vlastně charakter slabšího a silnějšího motoru totožný jako u NC, co je trochu škoda. ..
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
V zásadě, ale 1.5 je mnohem charakternější, než 1.8 a subjektivně navíc dynamičtější.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
I 1.8 u NC mi připadal ,oproti 2.0, motor charakternejsi a ne o málo. Chci kupovat 2.0 ND s recarama BBS kolama a alcantarou v interiéru, ale nevím, zda se mi to povede,pac bremba a BBS jsou jen pro USA,alcantara není v ČR konfigurátoru, ale např.v nemeckym .Mam vůbec očekávat velký rozdíly, pokud mám NC v plné palbě včetně recar? U NC mam ale už najeto přes 105 000 km a to ji mam 3 roky a něco, se 150 000 ji už ne prodám a chci se zbavit t cerne barvy. . Řidil jsem už leccos, ale nikdy me auto tak nezaujalo, jako Miata....snad jen Cayman S.U NC mi občas chybi výkon při výjezdu na horský passy a když mám krámy v kufru ani nemluvim
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Určitě se to povede, i když možná ne na jednom místě. ;-)

Co se srovnání v NC týče, rozhodně. Mazda nelhala, že ND navazuje spíš na NA, než na NC. NC je víc "gétéčko", není tak agilní. a rozdíl v dynamice je výrazný. na druhou stranu myslím, že NC se 150k není zase úplně něco, co je potřeba nutně vyměnit. Nicméně touhu mít zase něco novějšího a lepšího chápu. :-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Díky za odpověď :-)
_MT_
Recara s Alcantarou (/kůží) jsou v ČR součástí výbavy Revolution Top (viz ceník).
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Mojito, to vyřeší výfuk, tipuju, že když dáš místo toho restriktivního sériového nějaký otevřenější, tak motor předvede podobné nadšené oživení, jako tomu je u NC 2.0
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Jako například kterej?
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Racing Beat, Goodwin racing, Flyin Miata :-) je jich spousta... Nebo si nechat udělat na míru u A.M.A v Bratislavě.
Avatar - praděda7
praděda7
Vidím to spíš minimálně na sání, výfuk a ECU, aby motor předvedl "nadšené oživení"... :-! Pak je ale třeba vzít v úvahu tovární záruku a pojištění... :-!
maca02
Jak vysokej člověk se do toho vejde? Zkoušel jsem předešlou verzi, mám 183 cm a oči jsem měl už snad nad hranou čelního skla. Nepoužitelné.
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Sedí se níž a čelní sklo je vyšší, na šířku je to nepatrně lepší a délku nejsem schopen se 183 cm posoudit. Vešel jsem se bez problémů.
Avatar - Norge
Norge
.. Prijemne čítanie, dikes za sprostredkovanie dojmov a pocitov :yes: ;-)

Mám plno otázok, ale to chce určite skúsiť na živo :-!
Avatar - lamal
lamal
fajn test i photo, charakter 1.5 potesujuci...

s tou 2.0 nie som si isty, predsa len surovy motor sa nemusi chciet tocit v najvyssich otackach aj ked to 1.5ke ide 2.0 moze byt ina a po napr 10-20t sa moze nadsenejsie tocit..aj ked priepastne zmeny asi nie, no moze to byt citelne lepsie
Mino21
To je dáno už papírovým průběhem točivého momentu. 96kW při 7000 rpm je 131 Nm, tedy stále nějakých 87% maxima. U dvoulitru je 118 kW při 7000 rpm, což je 161 Nm, tedy 80% maxima. Jak jsem se nedávno bavili o těch Primerách, už podle papíru má ten dvoulitr být ve vyšších otáčkách být více "mrtvý" ve srovnání s 1.5 a test to potvrdil.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak jsem se trochu pohrabal a dal dohromady aspoň takový malý srovnání základní látky, kůže a Recar. Ty Recara vypadaj perfektně. Tam, kde na opěráku u látky i kůže ještě pokračujou bočnice, Recara už vytvářejí prostor pro potřebná "velká ramena", která bude majitel Miaty dělat na okolí. >:D
[odkaz]
_MT_
Situaci ti to však moc neulehčilo. :-) Jinak ta látka nebude "základní". V čalounění v nejnižší české výbavě myslím nemá červené prošívání. Tohle je tedy jen v Challenge.
Avatar - woody-alien
woody-alien
No to tedy neulehčilo. :-)
Jinak špatně jsem se vyjádřil. Tím základní jsem myslel že v základu jsou sedačky látkové. Ještě abych hledal barvy prošívání. ;-)
_MT_
Možná tahle taktika funguje a Mazda úspěšně nahání lidi do nejvyšších výbav. :-) Alespoň je tady Alcantara. Jen by mě zajímalo, kolik ta Revolution Top váží.
Nema to turbo a neni to kombik, to se neproda :-)

Chvalim chvalim redaktora, pise jak Chris Harris. Thumbs up.