Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - plzenaak
Pěkný testík ...
| 28. 8. 2015 11:37
... udělal mi při pátku radost. Mazda s minimalizací odkládacích míst a schránek v interiéru už méně.
Avatar - _Karel_
Mazda
| 28. 8. 2015 11:38
Test pěkný :-) :yes:
Mazda
| 28. 8. 2015 11:52
Jo, a auto ještě lepší. Fakt se divim, že malej, relativně levnej zadokolkovej roadster už nikdo nedělá - obecně vzato, lidi nevěděj co s prachama a tyhle auta pro radost frčej:)
Fakt se mi moc líbí, musim do budoucna ukecat nějakýho toho dýlera, ať mi to na chvilku půjčí..
Avatar - Bully_
Mazda
| 28. 8. 2015 11:56
Nabidka odpovida poptavce. Lidi, co si koupi auto vicemene jenom pro radost je bohuzel hrozne malo, kdyz muzou mit za stejne penize vozy vetsi, luxusnejsi, rychlejsi a praktictejsi.
Avatar - Individualita
Mazda
| 28. 8. 2015 11:59
Ano, je to smutné :-(
Mazda
| 28. 8. 2015 12:39
jak už napísal bully, kto má toľko prachov na zábavné auto, väčšinou kúpi nejaké to esúúúúvééé alebo prémiu, aby všetci videli, že na to má a skutočných záujemcov o autíčko pre radosť je menej ako sa zdá.
Test fokt veľmi dobrý, prekvapko. :yes:
Avatar - plzenaak
Mazda
| 28. 8. 2015 14:26
Proč by člověk, který má peníze na zábavné auto kupoval SUV? Co je na SUV zábavného? Když chceš jen naštvat sousedy, tak je Roadster ideální volba. Vím co píšu 8-s . Problém spíš je, že lidi ty peníze nemají. Taky budu čekat na ojetinu.
Mazda
| 28. 8. 2015 16:27
ja som reagoval na príspevok, že lidi nevědí co s prachama a tieto roadstery nikto nerobí a pritom je záujem. Záujem o tieto roadstery je, ale skôr medzi ľudmi, čo nane prachy nemajú a tí čo nane prachy majú, sú väčšinou esúvečkari alebo détrojkári.
Mazda
| 29. 8. 2015 10:25
Ja si to nekoupim ne proto, ze bych na to nemel obecne, ale protoze na to nemam v CR, kde proste uroven sluzeb v CR je tragicka a nemam na to abych si kupoval auto doprvni garancky, prezuti gum nebo nez me nekdo tukne.
Avatar - Bully_
Mazda
| 28. 8. 2015 14:34
Tezko, spis ten (hot)hatch. Za stejne penize vic muziky, i za cenu, ze se ta zabava proste ozeli.
Avatar - plzenaak
Mazda
| 28. 8. 2015 15:17
Hot Hatch má střechu. Je v tom horko ;-\ .
Avatar - white label
Mazda
| 28. 8. 2015 15:20
Pokud je opravdu horko, tak větší horko je naopak bez střechy. ;-)
Avatar - boost.
Miata
| 28. 8. 2015 12:06
Příjemné počtení, povedlo se.

Ten "propastnýů rozdíl mezi testovanými vozy může dělat fakt, že auta nejspíš byla v rozdílné výbavě, ne? Top verze mají samosvor, jiné gumy a tlumiče Bilstein.
Avatar - woody-alien
Miata
| 28. 8. 2015 12:23
Jde sice i o výbavy, ale podstatné je to, že k 1.5 sportovní podvozek s tlumiči Bilstein, samosvor a 17" kola s jinými pneu mít nemůžeš. I ve stejné výbavě (Revolution) je má pouze dvoulitr. Takže ten propastný rozdíl zůstane zachován, ať děláš co děláš.
Avatar - boost.
Miata
| 28. 8. 2015 12:57
Jo, dík, já jsem si to myslel, že k jedna-pětce nejde ta lepší výbava. Ale nechtělo se mi to gůglit.
Miata
| 28. 8. 2015 23:38
Jde, ale tyhle prvky jsou v rámci té výbavy vyhrazeny jen dvoulitru.
Avatar - white label
Miata
| 28. 8. 2015 13:17
Přesně tak.

P.S. Já jsem minule psal, že je škoda, že v nabídce není odstín metalické bílé "ceramic" (taková "slonová kost"), ale MF píše, že ten odstín na dvoulitru byl, takže možná jen chybí v českém konfigurátoru.
Avatar - white label
Miata
| 28. 8. 2015 13:21
double
Text
| 28. 8. 2015 12:24
Super počtení. Sfoukl jsem to jedním dechem. Takhle si představuju popis dojmů se sportovním autem. Mám pocit, že jsem to auto už řídil, díky vám ;-) .

Také jsem se u konkurence dočetl, že podvozek je velmi poddajný, měkký. Ale pokud je auto vyvážené, pak je to ku prospěchu. Protože je cítít práce zavešení a tak to má být :).

Škoda, že 2.0 nemá špičku, ani zvuk v otáčkách, pak postrádá smysl, takový motor točit. Ale řadíte do 6tis.

Díky za text, jdu omrknout fotky :yes:
Avatar - TeeJay
Bomba
| 28. 8. 2015 12:25
Zhltnul jsem to jedním dechem, místy jsem měl husí kůži, jako bych tam seděl sám. :yes: Musí to být parádní svezení. Mazda tomu prostě dokáže dát to, co je potřeba. Spíš je zvláštní, že to nestojí nikomu jinému za to. :-|
Avatar - AUDIRS6
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 12:31
...uz davno som neprecital nejaky test tu jednym duskom !
A este k tomu o roadsteri ( pre mna absolutne nezaujimava karoseria ) !
A este k tomu o japoncovi s R4 1,5 a 2,0 s max. 160 PS !....
Proste klobuk dole ! Tymto ti aj odpustam tie chybicky z minulosti co si bol schopny popisat o "nasich" >:-[]

K autu ako takemu - byt to kupe, tak zacina byt pre mna zaujimava. Keby sa niekedy v buducnosti zblaznili a urobili nejaku "mini V6" ( taka 2,5-ka s cca 200 PS ), tak by som este viac po nej poskuloval.
Preco ? Lebo "Toyobaru" je sice zaujimavy stroj, ale v interieri by som sa citil fakt ako v tych 90-tych rokoch :-! Mazda ukazuje, ze ako hadam jediny japonsky nepremiovy vyrobca pochopila, co sa Europanovi paci !
A mne sa to paci !
Za mna teda :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 13:05
Definitivně poslední mini V6 je asi ten v IS250. Atmo 2,5 litr, 208 PS

Jinak fajn čtení takhle má vypadat test :yes:
Avatar - AUDIRS6
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 13:14
mozno to ale nebude na dlho jedina mala V6... ;-)

Ale inac ano, test bol fakt ze GUT ! :yes:
Avatar - Hammunasakra
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 13:19
S tim malym V6 seš jen nenapravitelnej optimista nebo něco víš? ;-)

Možná nějakej zajímavější motor dá do svý verze Alfa..
Avatar - AUDIRS6
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 13:26
Vychadzam z faktov uverejnenych cca pred rokom, ked sa zacalo hovorit o dalsej generacii A8. Vtedy povedali, ze treba nejaku adekvatnu zakladnu benzinovu motorizaciu a ze by to mohol byt bud ten revolucny R4 s var. kompr. pomerom, ale ak nedosiahnu u neho pozadovanu kulturu chodu, tak radsej koli A8-e vyvinu adekvatne silnu malu V6. No a ak si pozorne cital uvahy o odvodeninach novej rodiny motorov V6 a V8 co teraz zacali vyvijat s Porsche, tak si sa docital, ze sa planuje aj uspornejsia 2.5 V6... Takze vsetko to do seba pekne zapada... ;-)
Jednoznacne berem do A8 6 valcov ako minimalne optimum! ( v BMW to so 7-er vidia ale inac... 8-s )
Avatar - Hammunasakra
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 13:36
No nevim tomu uvěřim až to uvidim. Ústup šestiválců je tak drtivej že se mi tomu skoro nechce věřit. Spíš čekám kdy skončí tenhle poslední mohykán od Lexusu.. :-|

Ale jít takhle proti proudu by možná nebyla špatná taktika :yes:

Buď rád že do vyšších tříd zatím nedorazilý tříválce. Výkon už na to maj >:-[]
Avatar - plzenaak
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 14:28
V A8 je jedno co máš pod kapotou. Hlavně že je to Audi ;-) .
Avatar - AUDIRS6
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 14:36
co myslis, kolko % kupcov A8 rozmylsa ako ty ? ;-)

Asi to nerobia len tak pre nic - za nic... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 14:47
A jakej je podle tebe optimální motor do A8, 7, S, XJ, LS, Quattroporte? :-)
Avatar - AUDIRS6
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 14:58
Kazdemu moze byt optimum nieco ine. ;-)
Take neutralne optimum mi prijde V8. Ci uz benzin, alebo nafta. A neryp sa v tom ! >:-[]
Tych cca 20 kg navyse na motore by si sam nerozoznal ! >:-[]
Je mi ale jasne, ze pokial sa bavime o uz nejakom luxuse ( a teda ze poriadnom - teda long, so soferom...) tak tam asi V12 - lenze to je optimum len z hladiska motorara, nie kupca. Tie priplatky na 12 valcekov nezvyknu byt male a preto ich aj nevidno na kazdom rohu...
Avatar - Hammunasakra
Teda Mišo...
| 29. 8. 2015 09:06
Příplatky za V12 sou fakt šílený ale to je u špičkovejch řešení ve všech oborech. 1 600 000 kč za CD přehrávač [odkaz] je taky celkem dost >:-[]
I tak mít na V12 asi bych do něj šel :yes: :-)
A možná i do toho cédéčka >:D
Avatar - Michal Fokt
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 13:17
Díky. :-) Sportovní auta mě baví bez ohledu na značku a píší se mi dobře, však jsem také dělal pět let AUTOFUN. A v tomto případě je to ještě navíc srdeční záležitost.

Beru vás za slovo. ;-) Však se teď také snažím "vás" mít (trochu víc) rád. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 13:20
to si sa ani takto verejne priznavat nemal ! >:D

Zase tu budu reci o nadrziavaniu koncernu ! ( ked doteraz bolo jasne, ze tebe pistalo srdce smerom na vychod... ;-) )

V kazdom pripade vela zdaru v takto dobrej robote ! :yes:
Avatar - plzenaak
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 14:30
Však se teď také snažím "vás" mít (trochu víc) rád.
Drsnej komentář >:-[]
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 14:47
moc pekne a dobre napsane, jen bych za sebe uvital vic srovnani s konkurenci (vim neni ji moc), jen jako majitel GT86 jsem napred ocekaval trochu vic porovnani a ne jen jednu malou zminku ;-) je to docela podobna cilovka
Avatar - Bully_
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 15:05
Cilova skupina je velmi podobna, ale s Toyobaru si podle me de facto vubec nekonkuruji. MX-5 nema tak sportovni ambice, jedna se spis o zabavny roadster pro cruising s otevrenou strechou.
Miata vlastne zadnou primou konkurenci ani nema, pred lety snad Fiat Barchetta. Ostatni male cabrio-roadstery jsou o dost drazsi a ladene bud vic do luxusu, nebo do sportovna.
Avatar - Emel
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 15:27
Mno, když na trhu končila S2000, tak stála něco pod 900t ceník... takže asi ta. Barchetta byla přece jen předokolka, to už bych spíš viděl jako konkurenci BMW 1 Cabrio...
Avatar - Bully_
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 16:06
S2K byla oproti Miate prave ta sportovni pila, ale je fakt, ze cenou nebyla az tak uplne mimo. Skoda, ze nemela nastupce, nejradeji jeste ostrejsiho. To bych byval zustal u Hondy ;-\
Avatar - Michal Fokt
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 15:11
Co by vás zajímalo? Řízení a brzdy u 2.0 tak nastejno, sedadla lepší v 86 (Recara lepší), řazení o něco lepší v ND. Mazda je díky krátkému rozvoru zatáčivější a obratnější a současně stabilnější, což vyplývá do značné míry už z použitých pneumatik. Charakter motoru je de facto stejný, špičku nemá ani jeden, ND mi přišla o malinko rychlejší.
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 22:20
Jojo, je videt, ze jak vas auto nadchne, tak je ten text hned o necem jinem, proste na palec :yes:
Avatar - JDM
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 20:54
já mám 90tky rád >:D tam vznikali ty nejlepší auta ;-) ale chápu to je rok 2015 a mít interier toyobaru je pro někoho něco co neskousne . ale pro kupce těhle aut je interier to poslední
Avatar - AUDIRS6
Teda Mišo...
| 28. 8. 2015 20:56
ved ok, berem. Ine ale dokazem odpustit napr. starej Calibre a ine aktualnym hrackam. ;-)
Avatar - woody-alien
Pochvala
| 28. 8. 2015 14:41
Musím autorovi vyseknout pochvalu za povedené, až jako živé, jízdní dojmy :yes: , které mají jen jednu chybu. Dále šponují mou zvědavost a rozptylují mě v povinnostech. :-)

Viditelné náklony MX-5 s 1.5 jsme řešili už tady pod tím videem [odkaz] a může být, že přispívají k tomu, že auto více cítíte. Hodnocení 1.5 je vlastně plné chvály, těším se až si ho vyzkouším. Stále však pro mě benefit většího tahouna a věcí souvisejících (tlumiče, samosvor, přitvrzenější projev a jak se zdá i lepší řízení) za ten příplatek stojí.

Ta chválená Recara bych už docela rád někde viděl aspoň na fotce. ;-) Píšete perfektní. Věřím, ale je ta celokůže (nemyslím jen materiál, resp. chování těla na něm, ale i tvarově) tak zlá nebo při jízdě na bočnice v lopatkách zapomenete ? :-)

Jinak ještě jednou chválím.
Avatar - white label
Pochvala
| 28. 8. 2015 14:59
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - woody-alien
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:08
Díky. ;-) Zřejmě bych to někde vyhrabal, ale takhle pěkně naservírované až pod nos, to beru. Žeby profík v oblasti gastronomie ? >:-[] ;-)
Avatar - white label
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:19
A teď si to kup bez Recar v alcanteře..., je to past "Magdy", všechno, nebo nic... ;-)
Avatar - woody-alien
Pochvala
| 29. 8. 2015 08:38
Dolu jsem dal takový malý srovnání. Je tam i možná lepší fotka těch Recar. Tedy....vypadaj....fíííha....nejen hezky ale hlavně jako že se v nich bude perfektně sedět.
Avatar - white label
Pochvala
| 29. 8. 2015 13:58
Zvlášť bez těch Recar je to auto pro "prcky"... ;-)
Avatar - AUDIRS6
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:10
ked sa ne nedivam ( ako by som uz v nich sedel :-) ), tak ten priplatok cca 50k CZK za lepsi motor, tuhsie vsetko a tieto sedacky s alcantarou a nie celokožou - to je defakto darcek skoro zadarmo !
Avatar - Emel
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:23
Teď to mícháš. Příplatek za to co říkáš je 100k (1.5 Revolution za 730 oproti 2.0 Revolution Top 830). 50k je pouze za Recara a adaptivní světla a pár kravinek (2.0 Rev vs. 2.0 Rev Top).
Avatar - AUDIRS6
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:30
joooo, pardon, uz som ponoreny do cenniku... :-!
Aj tak mi to prijde stale ako dobry kauf ;-) :yes:
Avatar - Emel
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:35
Takhle jo. Je ale otázka, jestli by ti náhodou nestačil i ten základ... pak už je rozdíl 200t.

Jak psal woody, kdybych si to mohl konfigurovat, pak jednoznačně 2.0G... a k tomu klidně nějakou skromnější výbavu, klidně bez senzorů a autoklimy a hlídání jízdních pruhů apod.
Avatar - AUDIRS6
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:40
tak to joooo. Hentie "cingrlatka" v sportiaku... ;-\
Toto je aj podla mna ten typ auta, kde menej ( hmotnosti ) znamena viac ( zabavy a puristickosti ).
A cenova uspora by potesila tiez, o tom žádná... ;-)
Avatar - woody-alien
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:26
To sis to nějak zlevnil. Možná to dokážeš vyjednat ;-) , ale jinak jsou ty Recara (plus adaptivní světla a další hlídače) za dalších 50.000 k tomu lepšímu motoru a "tuhšiemu všetku" (btw. to asi ne, tuhšie všetko ti ani Mazda nezaručí >:-[] )
Avatar - AUDIRS6
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:33
>:D to co treba tuhšie, tuhšie je vtedy ked treba a na tak dlho ako treba... >:-[]
A s tymi cenami... - uz som hodil omluvu vyssie. :*)
Avatar - woody-alien
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:47
Jasný. ;-) Kdyby Revolution u 2.0 obsahovala k tomu všemu ještě tyhle Recara, byla by to bomba. Ale jinak se zcela shoduju s Emelem. U tohoto auta bych si vybral 2.0 se samosvorem a Bilsteiny plus 17" kola a dál už jen skromnější výbavu.
Avatar - AUDIRS6
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:50
nechcem posobit dotierne ( tazka uloha >:-[] ), ale kedze cca +/- sme si tu uz vek otipovali, tak asi sam velmi rychlo zvazis - po odskusani - ci tie grose navyse za tie Recara maju taky vyznam, ako by som im prikladal ja... ;-)
Avatar - white label
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:59
Další "problém" je, že na Miatu jsou i zajímavější 17"ky, "klubové" BBS.
[odkaz]
[odkaz]
O těch Brembách nemluvě...
Avatar - Michal Fokt
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:04
Nenapadlo mě, že Recara ve fotosetu nebudou, jinak bych je dofotil. :-|

Ten dvoulitr má jen jednu vadu - tu absenci charakteru a živelnost, plus možná (možná) moc tuhý podvozek na špatné silnice. Dusil jsem šéfinženýra asi hodinu a nedokázal jsem z něj vymámit, proč to neudělali líp. Až posunou omezovač a pozmění mapu jako u NC, i ktřeba bez nárůstu výkonu, bude jako celek perfektní.

Na ND 1.5 člověk musí mít takovou tu "divnou" náturu. Dnešního moderního majitele sporťáků to neosloví. Otázkou je, co na to kadeřníci. >:D

Ta mazdí sedadla - při jízdě na to určitě zapomenete. ;-)
Avatar - AUDIRS6
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:13
Este raz sa opytam:
1,5 ci 2,0 ?
Lebo ako som pisal vyssie, za tych par susnov navyse mat komplexne lepsie auto, v ktorom sa mi bude aj lepsie sediet a nepotit zadok.... - hadam bezdebatna zalezitost :yes:
A keby na to prislo, tak hadam by ten motor dokazal niekto "oživiť"... ;-)
Avatar - Michal Fokt
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:39
Pokud mám odpovědět řidiči Audi, tak 2.0. ;-) Jsem přesvědčený, že "mid-range" charakter je už dneska pro většinu lidí přijatelný, pokud ne přímo očekávaný, já se na to dívám spíše optikou motoristické atmosférické latimérie.

BBR se už delší dobu chvástá, že z 2.0 Sky-G dostane atmosférických 200, což nepůjde jinak, než zvýšením maximálních otáček. ;-) To by mohlo být ono.
Avatar - AUDIRS6
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:42
tak to joooo ;-) :yes:
Lenze aktualne niesom řidič Audi, a stale sa snazim sedlat atmosferu ( V8 4,8 ;-) ), takze ano - nejaky ten "vrchol" poteší >:-[]
Pochvala
| 28. 8. 2015 17:56
BBR už to má v zásadě hotový a připravený. 200k pro ně nebude problém i bez zvýšení otáček, stejně, jako to dokázali u NC. Na to jim stačila vačka, svody a remap motoru. Na zvýšení otáček došlo až u úpravy na 225k (pořád atmosferických).
Avatar - Emel
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:14
K tomu srovnání s NC - motor v ND je ale úplně nový, ne?
Avatar - Michal Fokt
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:35
Je, ale projevem si s předface specifikací mohou podat ruce. Rozdíl je pouze v dynamice.
Avatar - Bully_
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:18
Zapomenout na bocnice sedadel, kdyz me tlaci doprostred lopatek? Povedenemu autu dokazu odpustit strasne moc,ale urcite ne to, ze budou sedacky o nekolik konfekcnich velikosti mimo. To uz je slusny fail, pokud v textu clanku neslo o prehnany termin.
Avatar - Michal Fokt
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:34
Každý máme jiná záda, totéž mi vadilo třeba i u GT-R nebo F430. A takové ty základy v Catech taky nic moc, nevím, jak Elise. Jiní to nemusí pocítit vůbec. Recaro ovšem asi padne každému.
Avatar - Bully_
Pochvala
| 28. 8. 2015 16:12
Urcite. V Caterhamu mne taky sedacky nesedely, tam se tezko vubec nekdo vejde dovnitr, aby mu nevadilo neco zasadniho. V Elise/Exige jsou sedacky hodne univerzalni a pres temer nulove polstrovani vyborne tvarovane, takze svym zpusobem aspon pro me i pohodlne. BTW spousta lidi je pouziva jako aftermarket prave pro Miaty.
Recara se snad do vsech aut davaji v hodne sirokych verzich a vyhovi vsem neextremnim clovecim velikostem :-) , to bude urcite dobra volba.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Pochvala
| 28. 8. 2015 16:37
Recara do Miaty stoji za každou korunu, ty klasický sedáky jsou dobrý jen na klidnou jízdu, jinak nic moc a celokozeny byCh nechtěl ani zadarmo
Avatar - woody-alien
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:23
To není problém. Zeptám se. [odkaz] >:-[]
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:40
Takže je vlastně charakter slabšího a silnějšího motoru totožný jako u NC, co je trochu škoda. ..
Avatar - Michal Fokt
Pochvala
| 28. 8. 2015 15:47
V zásadě, ale 1.5 je mnohem charakternější, než 1.8 a subjektivně navíc dynamičtější.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Pochvala
| 28. 8. 2015 16:12
I 1.8 u NC mi připadal ,oproti 2.0, motor charakternejsi a ne o málo. Chci kupovat 2.0 ND s recarama BBS kolama a alcantarou v interiéru, ale nevím, zda se mi to povede,pac bremba a BBS jsou jen pro USA,alcantara není v ČR konfigurátoru, ale např.v nemeckym .Mam vůbec očekávat velký rozdíly, pokud mám NC v plné palbě včetně recar? U NC mam ale už najeto přes 105 000 km a to ji mam 3 roky a něco, se 150 000 ji už ne prodám a chci se zbavit t cerne barvy. . Řidil jsem už leccos, ale nikdy me auto tak nezaujalo, jako Miata....snad jen Cayman S.U NC mi občas chybi výkon při výjezdu na horský passy a když mám krámy v kufru ani nemluvim
Avatar - Michal Fokt
Pochvala
| 28. 8. 2015 21:51
Určitě se to povede, i když možná ne na jednom místě. ;-)

Co se srovnání v NC týče, rozhodně. Mazda nelhala, že ND navazuje spíš na NA, než na NC. NC je víc "gétéčko", není tak agilní. a rozdíl v dynamice je výrazný. na druhou stranu myslím, že NC se 150k není zase úplně něco, co je potřeba nutně vyměnit. Nicméně touhu mít zase něco novějšího a lepšího chápu. :-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Pochvala
| 28. 8. 2015 22:04
Díky za odpověď :-)
Pochvala
| 28. 8. 2015 23:55
Recara s Alcantarou (/kůží) jsou v ČR součástí výbavy Revolution Top (viz ceník).
Avatar - Enthusiastic.driver
Pochvala
| 28. 8. 2015 17:38
Mojito, to vyřeší výfuk, tipuju, že když dáš místo toho restriktivního sériového nějaký otevřenější, tak motor předvede podobné nadšené oživení, jako tomu je u NC 2.0
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Pochvala
| 28. 8. 2015 18:29
Jako například kterej?
Avatar - Enthusiastic.driver
Pochvala
| 28. 8. 2015 22:49
Racing Beat, Goodwin racing, Flyin Miata :-) je jich spousta... Nebo si nechat udělat na míru u A.M.A v Bratislavě.
Pochvala
| 28. 8. 2015 21:52
Vidím to spíš minimálně na sání, výfuk a ECU, aby motor předvedl "nadšené oživení"... :-! Pak je ale třeba vzít v úvahu tovární záruku a pojištění... :-!
jen pro prťavý?
| 28. 8. 2015 17:36
Jak vysokej člověk se do toho vejde? Zkoušel jsem předešlou verzi, mám 183 cm a oči jsem měl už snad nad hranou čelního skla. Nepoužitelné.
Avatar - Michal Fokt
jen pro prťavý?
| 28. 8. 2015 21:44
Sedí se níž a čelní sklo je vyšší, na šířku je to nepatrně lepší a délku nejsem schopen se 183 cm posoudit. Vešel jsem se bez problémů.
Avatar - Norge
Tak
| 28. 8. 2015 18:29
.. Prijemne čítanie, dikes za sprostredkovanie dojmov a pocitov :yes: ;-)

Mám plno otázok, ale to chce určite skúsiť na živo :-!
Avatar - lamal
mx
| 28. 8. 2015 22:25
fajn test i photo, charakter 1.5 potesujuci...

s tou 2.0 nie som si isty, predsa len surovy motor sa nemusi chciet tocit v najvyssich otackach aj ked to 1.5ke ide 2.0 moze byt ina a po napr 10-20t sa moze nadsenejsie tocit..aj ked priepastne zmeny asi nie, no moze to byt citelne lepsie
mx
| 29. 8. 2015 11:36
To je dáno už papírovým průběhem točivého momentu. 96kW při 7000 rpm je 131 Nm, tedy stále nějakých 87% maxima. U dvoulitru je 118 kW při 7000 rpm, což je 161 Nm, tedy 80% maxima. Jak jsem se nedávno bavili o těch Primerách, už podle papíru má ten dvoulitr být ve vyšších otáčkách být více "mrtvý" ve srovnání s 1.5 a test to potvrdil.
Avatar - woody-alien
Sedačky
| 29. 8. 2015 08:33
Tak jsem se trochu pohrabal a dal dohromady aspoň takový malý srovnání základní látky, kůže a Recar. Ty Recara vypadaj perfektně. Tam, kde na opěráku u látky i kůže ještě pokračujou bočnice, Recara už vytvářejí prostor pro potřebná "velká ramena", která bude majitel Miaty dělat na okolí. >:D
[odkaz]
Sedačky
| 29. 8. 2015 09:34
Situaci ti to však moc neulehčilo. :-) Jinak ta látka nebude "základní". V čalounění v nejnižší české výbavě myslím nemá červené prošívání. Tohle je tedy jen v Challenge.
Avatar - woody-alien
Sedačky
| 29. 8. 2015 09:44
No to tedy neulehčilo. :-)
Jinak špatně jsem se vyjádřil. Tím základní jsem myslel že v základu jsou sedačky látkové. Ještě abych hledal barvy prošívání. ;-)
Sedačky
| 29. 8. 2015 10:02
Možná tahle taktika funguje a Mazda úspěšně nahání lidi do nejvyšších výbav. :-) Alespoň je tady Alcantara. Jen by mě zajímalo, kolik ta Revolution Top váží.
MX-5
neregistrovaný "SR20"
| 29. 8. 2015 10:42
Nema to turbo a neni to kombik, to se neproda :-)

Chvalim chvalim redaktora, pise jak Chris Harris. Thumbs up.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku