Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
plzenaak
5
... udělal mi při pátku radost. Mazda s minimalizací odkládacích míst a schránek v interiéru už méně.
_Karel_
Test pěkný :-) :yes:
Jo, a auto ještě lepší. Fakt se divim, že malej, relativně levnej zadokolkovej roadster už nikdo nedělá - obecně vzato, lidi nevěděj co s prachama a tyhle auta pro radost frčej:)
Fakt se mi moc líbí, musim do budoucna ukecat nějakýho toho dýlera, ať mi to na chvilku půjčí..
Fakt se mi moc líbí, musim do budoucna ukecat nějakýho toho dýlera, ať mi to na chvilku půjčí..
Nabidka odpovida poptavce. Lidi, co si koupi auto vicemene jenom pro radost je bohuzel hrozne malo, kdyz muzou mit za stejne penize vozy vetsi, luxusnejsi, rychlejsi a praktictejsi.
jak už napísal bully, kto má toľko prachov na zábavné auto, väčšinou kúpi nejaké to esúúúúvééé alebo prémiu, aby všetci videli, že na to má a skutočných záujemcov o autíčko pre radosť je menej ako sa zdá.
Test fokt veľmi dobrý, prekvapko. :yes:
Test fokt veľmi dobrý, prekvapko. :yes:
Proč by člověk, který má peníze na zábavné auto kupoval SUV? Co je na SUV zábavného? Když chceš jen naštvat sousedy, tak je Roadster ideální volba. Vím co píšu 8-s . Problém spíš je, že lidi ty peníze nemají. Taky budu čekat na ojetinu.
ja som reagoval na príspevok, že lidi nevědí co s prachama a tieto roadstery nikto nerobí a pritom je záujem. Záujem o tieto roadstery je, ale skôr medzi ľudmi, čo nane prachy nemajú a tí čo nane prachy majú, sú väčšinou esúvečkari alebo détrojkári.
Ja si to nekoupim ne proto, ze bych na to nemel obecne, ale protoze na to nemam v CR, kde proste uroven sluzeb v CR je tragicka a nemam na to abych si kupoval auto doprvni garancky, prezuti gum nebo nez me nekdo tukne.
boost.
Příjemné počtení, povedlo se.
Ten "propastnýů rozdíl mezi testovanými vozy může dělat fakt, že auta nejspíš byla v rozdílné výbavě, ne? Top verze mají samosvor, jiné gumy a tlumiče Bilstein.
Ten "propastnýů rozdíl mezi testovanými vozy může dělat fakt, že auta nejspíš byla v rozdílné výbavě, ne? Top verze mají samosvor, jiné gumy a tlumiče Bilstein.
Jde sice i o výbavy, ale podstatné je to, že k 1.5 sportovní podvozek s tlumiči Bilstein, samosvor a 17" kola s jinými pneu mít nemůžeš. I ve stejné výbavě (Revolution) je má pouze dvoulitr. Takže ten propastný rozdíl zůstane zachován, ať děláš co děláš.
Jo, dík, já jsem si to myslel, že k jedna-pětce nejde ta lepší výbava. Ale nechtělo se mi to gůglit.
Přesně tak.
P.S. Já jsem minule psal, že je škoda, že v nabídce není odstín metalické bílé "ceramic" (taková "slonová kost"), ale MF píše, že ten odstín na dvoulitru byl, takže možná jen chybí v českém konfigurátoru.
P.S. Já jsem minule psal, že je škoda, že v nabídce není odstín metalické bílé "ceramic" (taková "slonová kost"), ale MF píše, že ten odstín na dvoulitru byl, takže možná jen chybí v českém konfigurátoru.
BaracudaJ
Super počtení. Sfoukl jsem to jedním dechem. Takhle si představuju popis dojmů se sportovním autem. Mám pocit, že jsem to auto už řídil, díky vám ;-) .
Také jsem se u konkurence dočetl, že podvozek je velmi poddajný, měkký. Ale pokud je auto vyvážené, pak je to ku prospěchu. Protože je cítít práce zavešení a tak to má být :).
Škoda, že 2.0 nemá špičku, ani zvuk v otáčkách, pak postrádá smysl, takový motor točit. Ale řadíte do 6tis.
Díky za text, jdu omrknout fotky :yes:
Také jsem se u konkurence dočetl, že podvozek je velmi poddajný, měkký. Ale pokud je auto vyvážené, pak je to ku prospěchu. Protože je cítít práce zavešení a tak to má být :).
Škoda, že 2.0 nemá špičku, ani zvuk v otáčkách, pak postrádá smysl, takový motor točit. Ale řadíte do 6tis.
Díky za text, jdu omrknout fotky :yes:
TeeJay
Zhltnul jsem to jedním dechem, místy jsem měl husí kůži, jako bych tam seděl sám. :yes: Musí to být parádní svezení. Mazda tomu prostě dokáže dát to, co je potřeba. Spíš je zvláštní, že to nestojí nikomu jinému za to. :-|
AUDIRS6
...uz davno som neprecital nejaky test tu jednym duskom !
A este k tomu o roadsteri ( pre mna absolutne nezaujimava karoseria ) !
A este k tomu o japoncovi s R4 1,5 a 2,0 s max. 160 PS !....
Proste klobuk dole ! Tymto ti aj odpustam tie chybicky z minulosti co si bol schopny popisat o "nasich" >:-[]
K autu ako takemu - byt to kupe, tak zacina byt pre mna zaujimava. Keby sa niekedy v buducnosti zblaznili a urobili nejaku "mini V6" ( taka 2,5-ka s cca 200 PS ), tak by som este viac po nej poskuloval.
Preco ? Lebo "Toyobaru" je sice zaujimavy stroj, ale v interieri by som sa citil fakt ako v tych 90-tych rokoch :-! Mazda ukazuje, ze ako hadam jediny japonsky nepremiovy vyrobca pochopila, co sa Europanovi paci !
A mne sa to paci !
Za mna teda :yes: :yes: :yes: :yes:
A este k tomu o roadsteri ( pre mna absolutne nezaujimava karoseria ) !
A este k tomu o japoncovi s R4 1,5 a 2,0 s max. 160 PS !....
Proste klobuk dole ! Tymto ti aj odpustam tie chybicky z minulosti co si bol schopny popisat o "nasich" >:-[]
K autu ako takemu - byt to kupe, tak zacina byt pre mna zaujimava. Keby sa niekedy v buducnosti zblaznili a urobili nejaku "mini V6" ( taka 2,5-ka s cca 200 PS ), tak by som este viac po nej poskuloval.
Preco ? Lebo "Toyobaru" je sice zaujimavy stroj, ale v interieri by som sa citil fakt ako v tych 90-tych rokoch :-! Mazda ukazuje, ze ako hadam jediny japonsky nepremiovy vyrobca pochopila, co sa Europanovi paci !
A mne sa to paci !
Za mna teda :yes: :yes: :yes: :yes:
Definitivně poslední mini V6 je asi ten v IS250. Atmo 2,5 litr, 208 PS
Jinak fajn čtení takhle má vypadat test :yes:
Jinak fajn čtení takhle má vypadat test :yes:
mozno to ale nebude na dlho jedina mala V6... ;-)
Ale inac ano, test bol fakt ze GUT ! :yes:
Ale inac ano, test bol fakt ze GUT ! :yes:
S tim malym V6 seš jen nenapravitelnej optimista nebo něco víš? ;-)
Možná nějakej zajímavější motor dá do svý verze Alfa..
Možná nějakej zajímavější motor dá do svý verze Alfa..
Vychadzam z faktov uverejnenych cca pred rokom, ked sa zacalo hovorit o dalsej generacii A8. Vtedy povedali, ze treba nejaku adekvatnu zakladnu benzinovu motorizaciu a ze by to mohol byt bud ten revolucny R4 s var. kompr. pomerom, ale ak nedosiahnu u neho pozadovanu kulturu chodu, tak radsej koli A8-e vyvinu adekvatne silnu malu V6. No a ak si pozorne cital uvahy o odvodeninach novej rodiny motorov V6 a V8 co teraz zacali vyvijat s Porsche, tak si sa docital, ze sa planuje aj uspornejsia 2.5 V6... Takze vsetko to do seba pekne zapada... ;-)
Jednoznacne berem do A8 6 valcov ako minimalne optimum! ( v BMW to so 7-er vidia ale inac... 8-s )
Jednoznacne berem do A8 6 valcov ako minimalne optimum! ( v BMW to so 7-er vidia ale inac... 8-s )
No nevim tomu uvěřim až to uvidim. Ústup šestiválců je tak drtivej že se mi tomu skoro nechce věřit. Spíš čekám kdy skončí tenhle poslední mohykán od Lexusu.. :-|
Ale jít takhle proti proudu by možná nebyla špatná taktika :yes:
Buď rád že do vyšších tříd zatím nedorazilý tříválce. Výkon už na to maj >:-[]
Ale jít takhle proti proudu by možná nebyla špatná taktika :yes:
Buď rád že do vyšších tříd zatím nedorazilý tříválce. Výkon už na to maj >:-[]
V A8 je jedno co máš pod kapotou. Hlavně že je to Audi ;-) .
co myslis, kolko % kupcov A8 rozmylsa ako ty ? ;-)
Asi to nerobia len tak pre nic - za nic... ;-)
Asi to nerobia len tak pre nic - za nic... ;-)
A jakej je podle tebe optimální motor do A8, 7, S, XJ, LS, Quattroporte? :-)
Kazdemu moze byt optimum nieco ine. ;-)
Take neutralne optimum mi prijde V8. Ci uz benzin, alebo nafta. A neryp sa v tom ! >:-[]
Tych cca 20 kg navyse na motore by si sam nerozoznal ! >:-[]
Je mi ale jasne, ze pokial sa bavime o uz nejakom luxuse ( a teda ze poriadnom - teda long, so soferom...) tak tam asi V12 - lenze to je optimum len z hladiska motorara, nie kupca. Tie priplatky na 12 valcekov nezvyknu byt male a preto ich aj nevidno na kazdom rohu...
Take neutralne optimum mi prijde V8. Ci uz benzin, alebo nafta. A neryp sa v tom ! >:-[]
Tych cca 20 kg navyse na motore by si sam nerozoznal ! >:-[]
Je mi ale jasne, ze pokial sa bavime o uz nejakom luxuse ( a teda ze poriadnom - teda long, so soferom...) tak tam asi V12 - lenze to je optimum len z hladiska motorara, nie kupca. Tie priplatky na 12 valcekov nezvyknu byt male a preto ich aj nevidno na kazdom rohu...
Příplatky za V12 sou fakt šílený ale to je u špičkovejch řešení ve všech oborech. 1 600 000 kč za CD přehrávač [odkaz] je taky celkem dost >:-[]
I tak mít na V12 asi bych do něj šel :yes: :-)
A možná i do toho cédéčka >:D
I tak mít na V12 asi bych do něj šel :yes: :-)
A možná i do toho cédéčka >:D
Díky. :-) Sportovní auta mě baví bez ohledu na značku a píší se mi dobře, však jsem také dělal pět let AUTOFUN. A v tomto případě je to ještě navíc srdeční záležitost.
Beru vás za slovo. ;-) Však se teď také snažím "vás" mít (trochu víc) rád. >:-[]
Beru vás za slovo. ;-) Však se teď také snažím "vás" mít (trochu víc) rád. >:-[]
to si sa ani takto verejne priznavat nemal ! >:D
Zase tu budu reci o nadrziavaniu koncernu ! ( ked doteraz bolo jasne, ze tebe pistalo srdce smerom na vychod... ;-) )
V kazdom pripade vela zdaru v takto dobrej robote ! :yes:
Zase tu budu reci o nadrziavaniu koncernu ! ( ked doteraz bolo jasne, ze tebe pistalo srdce smerom na vychod... ;-) )
V kazdom pripade vela zdaru v takto dobrej robote ! :yes:
moc pekne a dobre napsane, jen bych za sebe uvital vic srovnani s konkurenci (vim neni ji moc), jen jako majitel GT86 jsem napred ocekaval trochu vic porovnani a ne jen jednu malou zminku ;-) je to docela podobna cilovka
Cilova skupina je velmi podobna, ale s Toyobaru si podle me de facto vubec nekonkuruji. MX-5 nema tak sportovni ambice, jedna se spis o zabavny roadster pro cruising s otevrenou strechou.
Miata vlastne zadnou primou konkurenci ani nema, pred lety snad Fiat Barchetta. Ostatni male cabrio-roadstery jsou o dost drazsi a ladene bud vic do luxusu, nebo do sportovna.
Miata vlastne zadnou primou konkurenci ani nema, pred lety snad Fiat Barchetta. Ostatni male cabrio-roadstery jsou o dost drazsi a ladene bud vic do luxusu, nebo do sportovna.
Mno, když na trhu končila S2000, tak stála něco pod 900t ceník... takže asi ta. Barchetta byla přece jen předokolka, to už bych spíš viděl jako konkurenci BMW 1 Cabrio...
S2K byla oproti Miate prave ta sportovni pila, ale je fakt, ze cenou nebyla az tak uplne mimo. Skoda, ze nemela nastupce, nejradeji jeste ostrejsiho. To bych byval zustal u Hondy ;-\
Co by vás zajímalo? Řízení a brzdy u 2.0 tak nastejno, sedadla lepší v 86 (Recara lepší), řazení o něco lepší v ND. Mazda je díky krátkému rozvoru zatáčivější a obratnější a současně stabilnější, což vyplývá do značné míry už z použitých pneumatik. Charakter motoru je de facto stejný, špičku nemá ani jeden, ND mi přišla o malinko rychlejší.
Jojo, je videt, ze jak vas auto nadchne, tak je ten text hned o necem jinem, proste na palec :yes:
woody-alien
Musím autorovi vyseknout pochvalu za povedené, až jako živé, jízdní dojmy :yes: , které mají jen jednu chybu. Dále šponují mou zvědavost a rozptylují mě v povinnostech. :-)
Viditelné náklony MX-5 s 1.5 jsme řešili už tady pod tím videem [odkaz] a může být, že přispívají k tomu, že auto více cítíte. Hodnocení 1.5 je vlastně plné chvály, těším se až si ho vyzkouším. Stále však pro mě benefit většího tahouna a věcí souvisejících (tlumiče, samosvor, přitvrzenější projev a jak se zdá i lepší řízení) za ten příplatek stojí.
Ta chválená Recara bych už docela rád někde viděl aspoň na fotce. ;-) Píšete perfektní. Věřím, ale je ta celokůže (nemyslím jen materiál, resp. chování těla na něm, ale i tvarově) tak zlá nebo při jízdě na bočnice v lopatkách zapomenete ? :-)
Jinak ještě jednou chválím.
Viditelné náklony MX-5 s 1.5 jsme řešili už tady pod tím videem [odkaz] a může být, že přispívají k tomu, že auto více cítíte. Hodnocení 1.5 je vlastně plné chvály, těším se až si ho vyzkouším. Stále však pro mě benefit většího tahouna a věcí souvisejících (tlumiče, samosvor, přitvrzenější projev a jak se zdá i lepší řízení) za ten příplatek stojí.
Ta chválená Recara bych už docela rád někde viděl aspoň na fotce. ;-) Píšete perfektní. Věřím, ale je ta celokůže (nemyslím jen materiál, resp. chování těla na něm, ale i tvarově) tak zlá nebo při jízdě na bočnice v lopatkách zapomenete ? :-)
Jinak ještě jednou chválím.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Díky. ;-) Zřejmě bych to někde vyhrabal, ale takhle pěkně naservírované až pod nos, to beru. Žeby profík v oblasti gastronomie ? >:-[] ;-)
A teď si to kup bez Recar v alcanteře..., je to past "Magdy", všechno, nebo nic... ;-)
ked sa ne nedivam ( ako by som uz v nich sedel :-) ), tak ten priplatok cca 50k CZK za lepsi motor, tuhsie vsetko a tieto sedacky s alcantarou a nie celokožou - to je defakto darcek skoro zadarmo !
Teď to mícháš. Příplatek za to co říkáš je 100k (1.5 Revolution za 730 oproti 2.0 Revolution Top 830). 50k je pouze za Recara a adaptivní světla a pár kravinek (2.0 Rev vs. 2.0 Rev Top).
joooo, pardon, uz som ponoreny do cenniku... :-!
Aj tak mi to prijde stale ako dobry kauf ;-) :yes:
Aj tak mi to prijde stale ako dobry kauf ;-) :yes:
Takhle jo. Je ale otázka, jestli by ti náhodou nestačil i ten základ... pak už je rozdíl 200t.
Jak psal woody, kdybych si to mohl konfigurovat, pak jednoznačně 2.0G... a k tomu klidně nějakou skromnější výbavu, klidně bez senzorů a autoklimy a hlídání jízdních pruhů apod.
Jak psal woody, kdybych si to mohl konfigurovat, pak jednoznačně 2.0G... a k tomu klidně nějakou skromnější výbavu, klidně bez senzorů a autoklimy a hlídání jízdních pruhů apod.
tak to joooo. Hentie "cingrlatka" v sportiaku... ;-\
Toto je aj podla mna ten typ auta, kde menej ( hmotnosti ) znamena viac ( zabavy a puristickosti ).
A cenova uspora by potesila tiez, o tom žádná... ;-)
Toto je aj podla mna ten typ auta, kde menej ( hmotnosti ) znamena viac ( zabavy a puristickosti ).
A cenova uspora by potesila tiez, o tom žádná... ;-)
To sis to nějak zlevnil. Možná to dokážeš vyjednat ;-) , ale jinak jsou ty Recara (plus adaptivní světla a další hlídače) za dalších 50.000 k tomu lepšímu motoru a "tuhšiemu všetku" (btw. to asi ne, tuhšie všetko ti ani Mazda nezaručí >:-[] )
>:D to co treba tuhšie, tuhšie je vtedy ked treba a na tak dlho ako treba... >:-[]
A s tymi cenami... - uz som hodil omluvu vyssie. :*)
A s tymi cenami... - uz som hodil omluvu vyssie. :*)
Jasný. ;-) Kdyby Revolution u 2.0 obsahovala k tomu všemu ještě tyhle Recara, byla by to bomba. Ale jinak se zcela shoduju s Emelem. U tohoto auta bych si vybral 2.0 se samosvorem a Bilsteiny plus 17" kola a dál už jen skromnější výbavu.
nechcem posobit dotierne ( tazka uloha >:-[] ), ale kedze cca +/- sme si tu uz vek otipovali, tak asi sam velmi rychlo zvazis - po odskusani - ci tie grose navyse za tie Recara maju taky vyznam, ako by som im prikladal ja... ;-)
Další "problém" je, že na Miatu jsou i zajímavější 17"ky, "klubové" BBS.
[odkaz]
[odkaz]
O těch Brembách nemluvě...
[odkaz]
[odkaz]
O těch Brembách nemluvě...
Nenapadlo mě, že Recara ve fotosetu nebudou, jinak bych je dofotil. :-|
Ten dvoulitr má jen jednu vadu - tu absenci charakteru a živelnost, plus možná (možná) moc tuhý podvozek na špatné silnice. Dusil jsem šéfinženýra asi hodinu a nedokázal jsem z něj vymámit, proč to neudělali líp. Až posunou omezovač a pozmění mapu jako u NC, i ktřeba bez nárůstu výkonu, bude jako celek perfektní.
Na ND 1.5 člověk musí mít takovou tu "divnou" náturu. Dnešního moderního majitele sporťáků to neosloví. Otázkou je, co na to kadeřníci. >:D
Ta mazdí sedadla - při jízdě na to určitě zapomenete. ;-)
Ten dvoulitr má jen jednu vadu - tu absenci charakteru a živelnost, plus možná (možná) moc tuhý podvozek na špatné silnice. Dusil jsem šéfinženýra asi hodinu a nedokázal jsem z něj vymámit, proč to neudělali líp. Až posunou omezovač a pozmění mapu jako u NC, i ktřeba bez nárůstu výkonu, bude jako celek perfektní.
Na ND 1.5 člověk musí mít takovou tu "divnou" náturu. Dnešního moderního majitele sporťáků to neosloví. Otázkou je, co na to kadeřníci. >:D
Ta mazdí sedadla - při jízdě na to určitě zapomenete. ;-)
Este raz sa opytam:
1,5 ci 2,0 ?
Lebo ako som pisal vyssie, za tych par susnov navyse mat komplexne lepsie auto, v ktorom sa mi bude aj lepsie sediet a nepotit zadok.... - hadam bezdebatna zalezitost :yes:
A keby na to prislo, tak hadam by ten motor dokazal niekto "oživiť"... ;-)
1,5 ci 2,0 ?
Lebo ako som pisal vyssie, za tych par susnov navyse mat komplexne lepsie auto, v ktorom sa mi bude aj lepsie sediet a nepotit zadok.... - hadam bezdebatna zalezitost :yes:
A keby na to prislo, tak hadam by ten motor dokazal niekto "oživiť"... ;-)
Pokud mám odpovědět řidiči Audi, tak 2.0. ;-) Jsem přesvědčený, že "mid-range" charakter je už dneska pro většinu lidí přijatelný, pokud ne přímo očekávaný, já se na to dívám spíše optikou motoristické atmosférické latimérie.
BBR se už delší dobu chvástá, že z 2.0 Sky-G dostane atmosférických 200, což nepůjde jinak, než zvýšením maximálních otáček. ;-) To by mohlo být ono.
BBR se už delší dobu chvástá, že z 2.0 Sky-G dostane atmosférických 200, což nepůjde jinak, než zvýšením maximálních otáček. ;-) To by mohlo být ono.
tak to joooo ;-) :yes:
Lenze aktualne niesom řidič Audi, a stale sa snazim sedlat atmosferu ( V8 4,8 ;-) ), takze ano - nejaky ten "vrchol" poteší >:-[]
Lenze aktualne niesom řidič Audi, a stale sa snazim sedlat atmosferu ( V8 4,8 ;-) ), takze ano - nejaky ten "vrchol" poteší >:-[]
BBR už to má v zásadě hotový a připravený. 200k pro ně nebude problém i bez zvýšení otáček, stejně, jako to dokázali u NC. Na to jim stačila vačka, svody a remap motoru. Na zvýšení otáček došlo až u úpravy na 225k (pořád atmosferických).
K tomu srovnání s NC - motor v ND je ale úplně nový, ne?
Je, ale projevem si s předface specifikací mohou podat ruce. Rozdíl je pouze v dynamice.
Zapomenout na bocnice sedadel, kdyz me tlaci doprostred lopatek? Povedenemu autu dokazu odpustit strasne moc,ale urcite ne to, ze budou sedacky o nekolik konfekcnich velikosti mimo. To uz je slusny fail, pokud v textu clanku neslo o prehnany termin.
Každý máme jiná záda, totéž mi vadilo třeba i u GT-R nebo F430. A takové ty základy v Catech taky nic moc, nevím, jak Elise. Jiní to nemusí pocítit vůbec. Recaro ovšem asi padne každému.
Urcite. V Caterhamu mne taky sedacky nesedely, tam se tezko vubec nekdo vejde dovnitr, aby mu nevadilo neco zasadniho. V Elise/Exige jsou sedacky hodne univerzalni a pres temer nulove polstrovani vyborne tvarovane, takze svym zpusobem aspon pro me i pohodlne. BTW spousta lidi je pouziva jako aftermarket prave pro Miaty.
Recara se snad do vsech aut davaji v hodne sirokych verzich a vyhovi vsem neextremnim clovecim velikostem :-) , to bude urcite dobra volba.
Recara se snad do vsech aut davaji v hodne sirokych verzich a vyhovi vsem neextremnim clovecim velikostem :-) , to bude urcite dobra volba.
Recara do Miaty stoji za každou korunu, ty klasický sedáky jsou dobrý jen na klidnou jízdu, jinak nic moc a celokozeny byCh nechtěl ani zadarmo
Takže je vlastně charakter slabšího a silnějšího motoru totožný jako u NC, co je trochu škoda. ..
V zásadě, ale 1.5 je mnohem charakternější, než 1.8 a subjektivně navíc dynamičtější.
I 1.8 u NC mi připadal ,oproti 2.0, motor charakternejsi a ne o málo. Chci kupovat 2.0 ND s recarama BBS kolama a alcantarou v interiéru, ale nevím, zda se mi to povede,pac bremba a BBS jsou jen pro USA,alcantara není v ČR konfigurátoru, ale např.v nemeckym .Mam vůbec očekávat velký rozdíly, pokud mám NC v plné palbě včetně recar? U NC mam ale už najeto přes 105 000 km a to ji mam 3 roky a něco, se 150 000 ji už ne prodám a chci se zbavit t cerne barvy. . Řidil jsem už leccos, ale nikdy me auto tak nezaujalo, jako Miata....snad jen Cayman S.U NC mi občas chybi výkon při výjezdu na horský passy a když mám krámy v kufru ani nemluvim
Určitě se to povede, i když možná ne na jednom místě. ;-)
Co se srovnání v NC týče, rozhodně. Mazda nelhala, že ND navazuje spíš na NA, než na NC. NC je víc "gétéčko", není tak agilní. a rozdíl v dynamice je výrazný. na druhou stranu myslím, že NC se 150k není zase úplně něco, co je potřeba nutně vyměnit. Nicméně touhu mít zase něco novějšího a lepšího chápu. :-)
Co se srovnání v NC týče, rozhodně. Mazda nelhala, že ND navazuje spíš na NA, než na NC. NC je víc "gétéčko", není tak agilní. a rozdíl v dynamice je výrazný. na druhou stranu myslím, že NC se 150k není zase úplně něco, co je potřeba nutně vyměnit. Nicméně touhu mít zase něco novějšího a lepšího chápu. :-)
Mojito, to vyřeší výfuk, tipuju, že když dáš místo toho restriktivního sériového nějaký otevřenější, tak motor předvede podobné nadšené oživení, jako tomu je u NC 2.0
Jako například kterej?
Racing Beat, Goodwin racing, Flyin Miata :-) je jich spousta... Nebo si nechat udělat na míru u A.M.A v Bratislavě.
Vidím to spíš minimálně na sání, výfuk a ECU, aby motor předvedl "nadšené oživení"... :-! Pak je ale třeba vzít v úvahu tovární záruku a pojištění... :-!
maca02
Jak vysokej člověk se do toho vejde? Zkoušel jsem předešlou verzi, mám 183 cm a oči jsem měl už snad nad hranou čelního skla. Nepoužitelné.
Sedí se níž a čelní sklo je vyšší, na šířku je to nepatrně lepší a délku nejsem schopen se 183 cm posoudit. Vešel jsem se bez problémů.
Norge
.. Prijemne čítanie, dikes za sprostredkovanie dojmov a pocitov :yes: ;-)
Mám plno otázok, ale to chce určite skúsiť na živo :-!
Mám plno otázok, ale to chce určite skúsiť na živo :-!
lamal
fajn test i photo, charakter 1.5 potesujuci...
s tou 2.0 nie som si isty, predsa len surovy motor sa nemusi chciet tocit v najvyssich otackach aj ked to 1.5ke ide 2.0 moze byt ina a po napr 10-20t sa moze nadsenejsie tocit..aj ked priepastne zmeny asi nie, no moze to byt citelne lepsie
s tou 2.0 nie som si isty, predsa len surovy motor sa nemusi chciet tocit v najvyssich otackach aj ked to 1.5ke ide 2.0 moze byt ina a po napr 10-20t sa moze nadsenejsie tocit..aj ked priepastne zmeny asi nie, no moze to byt citelne lepsie
To je dáno už papírovým průběhem točivého momentu. 96kW při 7000 rpm je 131 Nm, tedy stále nějakých 87% maxima. U dvoulitru je 118 kW při 7000 rpm, což je 161 Nm, tedy 80% maxima. Jak jsem se nedávno bavili o těch Primerách, už podle papíru má ten dvoulitr být ve vyšších otáčkách být více "mrtvý" ve srovnání s 1.5 a test to potvrdil.
woody-alien
Tak jsem se trochu pohrabal a dal dohromady aspoň takový malý srovnání základní látky, kůže a Recar. Ty Recara vypadaj perfektně. Tam, kde na opěráku u látky i kůže ještě pokračujou bočnice, Recara už vytvářejí prostor pro potřebná "velká ramena", která bude majitel Miaty dělat na okolí. >:D
[odkaz]
[odkaz]
Situaci ti to však moc neulehčilo. :-) Jinak ta látka nebude "základní". V čalounění v nejnižší české výbavě myslím nemá červené prošívání. Tohle je tedy jen v Challenge.
No to tedy neulehčilo. :-)
Jinak špatně jsem se vyjádřil. Tím základní jsem myslel že v základu jsou sedačky látkové. Ještě abych hledal barvy prošívání. ;-)
Jinak špatně jsem se vyjádřil. Tím základní jsem myslel že v základu jsou sedačky látkové. Ještě abych hledal barvy prošívání. ;-)
Možná tahle taktika funguje a Mazda úspěšně nahání lidi do nejvyšších výbav. :-) Alespoň je tady Alcantara. Jen by mě zajímalo, kolik ta Revolution Top váží.
Nema to turbo a neni to kombik, to se neproda :-)
Chvalim chvalim redaktora, pise jak Chris Harris. Thumbs up.
Chvalim chvalim redaktora, pise jak Chris Harris. Thumbs up.