Šel? Trochu zvláštní formulace. Nejprve chtěl brát V8 od Audi, ale Audi jim nechtělo dovolit motory upravovat. Pak chtěl V12 od Motori Moderni, ale Carlo Chiti zemřel a produkci nezvládli rozjet. Třetí pokus byla upravená V8 původem od Fordu. Ta však vůbec nesplňovala jeho potřeby. A protože se mu nechtělo počtvrté úplně měnit motor, zůstal s tou Fordí V8, kterou museli překopat a postupně si ji víc a víc upravovali k obrazu svému.
Kdyby tedy Chiti žil o něco déle, pravděpodobně by první sériový kus měl V12. A to rovnou derivát jednotky navržené pro F1.
Na koncepci svejch aut nehodlá Christian von Koenigsegg nic měnit. Dál to budou V8 a pohon zadní nápravy. Jen do budoucna připouští možnost pomocných elektromotorů v kolech přední nápravy
V původnim textu ještě vysvětluje důvod proč šel do V8 místo V12