Ekonomika
To máme jako jezdit přes Karlův most nebo kudy? Místo toho, aby člověk "rychle" projel tak bude poskakovat někde přes centrum, kde můžou i lidi co nemají půl mega měsíčně.
Podle mého je tohle rozumný požadavek. Aby se dalo v Praze i bydlet a ne jen pracovat, tak k omezení dopravy dojít musí. Doufám, že se to dotáhne do realizace.
V Praze se bydlet i pracovat dá naprosto v pohodě, jen nám magistrát nesmí vymýšlet takové podobné hovadiny, které provoz jen omezují.
Spíš to chce přestat kecat a začít dotahovat oba městské okruhy a až budou, můžeme se bavit o emisních zónách v centru (což Spořilov opravdu není) 😉
Spíš to chce přestat kecat a začít dotahovat oba městské okruhy a až budou, můžeme se bavit o emisních zónách v centru (což Spořilov opravdu není) 😉
blbost. Omezení dopravy takovouto regulací nedojde k jejímu omezení, jen přesunu jinam. A pokud není kam (není obchvat), pak je to úplně mimo.
A to nemluvím o tom, že nejprve stavíme dálnice a obchvaty, abychom odvedli těžkou dopravu z města, a pak tu těžkou dopravu na takovýchto úsecích pěkně zkasírujeme za to, že tudy jezdí, takže je nutíme hledat objízdné trasy mimo zpoplatněné úseky zpět do měst... Levá ruka neví, co dělá ta pravá ... Ale co, jsme v Česku, tady je to běžné 8-s 8-s
A to nemluvím o tom, že nejprve stavíme dálnice a obchvaty, abychom odvedli těžkou dopravu z města, a pak tu těžkou dopravu na takovýchto úsecích pěkně zkasírujeme za to, že tudy jezdí, takže je nutíme hledat objízdné trasy mimo zpoplatněné úseky zpět do měst... Levá ruka neví, co dělá ta pravá ... Ale co, jsme v Česku, tady je to běžné 8-s 8-s
Na jedné straně se budují EURO z´ony bez aut, vypínají motory na křižovatkách, ale na druhé se převáží výrobky nesmyslně po evropě, lodě ze zámoří spalují mazut, a europoslanci si 2x týdně stěhují * mezi Bruselem a ˇStrasburkem jen proto aby se zasedalo ve dvou zemích. Není to trošku disproporce ?
Nebo rovnou povolit vjezd jen elektromobilům...? A rovnou do celé Prahy... 8-s 8-s 8-s
Jenže norma Euro neříká, jak ekologické to které auto je, jen v kterém roce bylo homologováno / uvedeno do provozu...
Dokud jsem zil jen v CZ a nekdo mi zacal vypravet o emisnich zonach, tak jsem byl akorat nasr... stvanej, ze si nekdo na plaketach masti kapsu.
1. Plakety stejne v Nemecku stoji mene
2. Temer zmizeli c centra hulici dieselova auta a stare nakladaky
3. Rano se zaradit do poskakujici kolony v CZ a v DE... rozdil je v tom, ze v DE nemusim zapinat vnitrni cirkulaci a v CZ je kazdemu u prd. co se deje za jeho autem.
4. Prach je v Nemecku mnohem mensi, takze nemte auto po mesici jezdeni i kdyz prsi... je porad ciste.
5. Mimo tema... Pet lahve - zavedl bych zalohy na lahve. V Nemecku je totiz odnesou do kramu, aby dostali nejake centy. V CZ konci casto v kamnech, smog, prach a dychaji to nase deti.
6. Neprijemna dan z kadeho auta. Dieselove euro 4 zaplati vic nez benzinove. Ucinek je takovy, ze lidi nepotrebuji diesel na dojizdeni do prace.
1. Plakety stejne v Nemecku stoji mene
2. Temer zmizeli c centra hulici dieselova auta a stare nakladaky
3. Rano se zaradit do poskakujici kolony v CZ a v DE... rozdil je v tom, ze v DE nemusim zapinat vnitrni cirkulaci a v CZ je kazdemu u prd. co se deje za jeho autem.
4. Prach je v Nemecku mnohem mensi, takze nemte auto po mesici jezdeni i kdyz prsi... je porad ciste.
5. Mimo tema... Pet lahve - zavedl bych zalohy na lahve. V Nemecku je totiz odnesou do kramu, aby dostali nejake centy. V CZ konci casto v kamnech, smog, prach a dychaji to nase deti.
6. Neprijemna dan z kadeho auta. Dieselove euro 4 zaplati vic nez benzinove. Ucinek je takovy, ze lidi nepotrebuji diesel na dojizdeni do prace.
bod 5. je hezký dobře zacházet s pet lahvema😒br />
A kup a zaplať
B vylij z nich pití
C odnes je do tříděného odpadu
D Pepova společnost je posbírá a prodá jako surovinu.
Zjednodušeně: ty kup a plať. Pepa dostane prachy.
B vylij z nich pití
C odnes je do tříděného odpadu
D Pepova společnost je posbírá a prodá jako surovinu.
Zjednodušeně: ty kup a plať. Pepa dostane prachy.
Tak petkami dnes snad normálního člověka topit ani nenapadne. Jinak obávám se, že co (možná) funguje v Německu, nebude automaticky fungovat i u nás.
Az budou mít lidi stejný plat jak v Německu tak budou mít možná i stejná auta. Do té doby se můžeš třeba stavět na hlavu a rozdávat mínusy, ale diesel euro 3 za benzín žeroucí mnohem víc měnit nebudu :no😒br />
Že by u nás jezdili staré nákadáky bych taky neřekl. Jediném, kde zůstaly jsou tam kde nejdou nahradit, protože údržba Tatry 148 je mnohem levnější než kupovat každých 5 let novej krám za 10mega
Že by u nás jezdili staré nákadáky bych taky neřekl. Jediném, kde zůstaly jsou tam kde nejdou nahradit, protože údržba Tatry 148 je mnohem levnější než kupovat každých 5 let novej krám za 10mega
Zajímalo by mě, zda to bude EURO 4 pro dieselová auta ( respektive jen ta, co mají filtr pevných částic) a nebo pro všechna? Protože EURO 2 atmosférický benzín s řízeným katalyzátorem je mnohem méně škodlivý než aktuální EUR 6 diesely.
Druhá věc je, že EURO 6 diesel v reálném provozu má stejné emise jako ten s EURO 3. Bohužel testy v reálném jízdním režimu prokazují, že realita je proti paírové až 3x horší, například největší rozdíl měl aktuální M-B C220CDI.
Jak již bylo zmíněno, magistrát se snaží přenést svůj problém na řidiče, problém Spořilova je, že je to uzavřený trojúhelník Magistrály, Jižní spojky a Spořilovské a dokud nebude vybudována část vnějšího kruhu mezi D1 u Říčan a Černým Mostem ( který měl už dávno stát), tak se na situaci nic nezmění,
Druhá věc je, že EURO 6 diesel v reálném provozu má stejné emise jako ten s EURO 3. Bohužel testy v reálném jízdním režimu prokazují, že realita je proti paírové až 3x horší, například největší rozdíl měl aktuální M-B C220CDI.
Jak již bylo zmíněno, magistrát se snaží přenést svůj problém na řidiče, problém Spořilova je, že je to uzavřený trojúhelník Magistrály, Jižní spojky a Spořilovské a dokud nebude vybudována část vnějšího kruhu mezi D1 u Říčan a Černým Mostem ( který měl už dávno stát), tak se na situaci nic nezmění,
Přesně tak :yes😒br />
Já si myslím (a doufám), že je to z jejich strany pouze kontroverzní cesta jak upozornit na to, že se jim nelíbí tranzit co jezdí přes Spořilovskou spojku. Nechce se mi věřit, že by se něco takového mohlo schválit.
Já si myslím (a doufám), že je to z jejich strany pouze kontroverzní cesta jak upozornit na to, že se jim nelíbí tranzit co jezdí přes Spořilovskou spojku. Nechce se mi věřit, že by se něco takového mohlo schválit.
No tranzit přes Spořilovskou spojku se jim líbit nemusí, ale dokud nebude alternativní cesta ( tedy vnější okruh od D1 k Hradecké dálnici/Černému mostu), tak se jinudy jet nedá. Opravdu si nedovedu představit, co by to udělalo s tamní dopravou, kdyby vozidla EURO3 a starší tento krátký úsek z D1 na Jižní spojku objížděli po tamních silnicích Spořilova a Opatova...
Kdo bude kontrolovat, ze auto ktere vyslo z tovarny s Euro 4 jeste stale je Euro 4 a ze ma DPF, EGR a neni nacipovane?
UŽ ŽÁDNÝ RAKOVINOMETNÝ [odkaz] DÍZLPOPELNICE [odkaz] PRO HLAVNÍ "MĚSTO" země České = PRAHA 😉
PS : A ŽÁDÁME O VYBUDOVÁNÍ 100ks DOBÍJECÍCH STANIC [odkaz] PRO ELEKTRICKÁ VOZIDLA TAXI NA LETIŠTI VÁCLAVA HAVLA RUZYNĚ [odkaz] [odkaz] jinak UBERRRRR [odkaz] !!
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes: