Samozřejmě, že za poklesem produkce není náběh Q7 pokud se nechrlí auta na sklad. Ta se prodává lépe než loňský rok (5716 vs 5995ks), ale nejvíce pokles prodejů Up+Citigo+Mii. 1-6 2014: 103416ks vs 89125ks 2015. Nejvíce -12956ks Up.
Q7 se prodávalo 2009-2014 mezi 10.500 - 12600 ks za celý rok.
Ty prodeje Q7 más nejak nízké, rocní výroba Q7 je podstatne vetsí.
Jinak tentokrát nepouzívá mozek predevsím agentura ČTK, coz není nic nového, a redakce to sem proste jen mechanicky narve i kdyz je známo ze v textech ČTK bývají casto chyby.
Ano bohužel dlouho jen přepisují tiskové zprávy. Ano můžou je přepsat, ale měli by to překontrolovat a mohli by se namáhat a dát tam třeba svojí myšlenku jako třeba komentář, úvahu a pod. Ale to je asi moc.
Z vlastnej skúsenosti práce v redakcii viem, že na overovanie údajov agentúrnych správ často vôbec nie je čas. ;-\ Na druhej strane je rozdiel nahodiť za deň 35 správ alebo len 10. V každom prípade by som si radšej prečítal pár kvalitných správ ako plno blbostí a poloprávd, no počet kliknutí asi nepustí...
Redakte není nucena pouzívat agenturní zprávy. Krome toho agentura ČTK je známá castými chybami.
Jinak pokud by mela redakce redaktora který rozumí tematu a zprávu ČTK si pred zverejnením precte tak ten clovek by si hned vsiml toho co nesedí. V tomto prípade není treba nic zdlouhave overovat.
No a co jako? Přece se nemůže furt navyšovat výroba. Logicky musí nastat útlum nebo kolísání. Však ono je neubyde. Můžou bejt rádi a to nejen VW ale i ostatní výrobci, že lidi furt kupují za víc a víc peněz stále horší a horší auta s blbejma motorama. Nesnáším lean managery. :-! Všechno akorát ojebávaj a šetří kolikrát až tak, že to do očí vyloženě křičí a ještě jim nevadí si za to říct příplatek. :-(
No a nic jako. Tvrdí snad nekdo ze "je ubyde"? Toto je úplne normální informace o výsledcích za první pololetí (i kdyz díky agenture ČTK trochu nepresná). Tak nevím co se vzrusujes. Evidentne nechápes co to znamená zpravodajství.