Zdravím Honzo. Mohl byste víc „rozebrat“ to cukání AT? Jedná se o takové „náhlé cuknutí na kruhovém objezdu“ nebo jen trvá déle, než si převodovka rozmyslí, co řidič myslel přišlápnutím plynu?
je to právě to náhlé. Nečekáte to, protože jinak není práce převodovky vůbec cítit. Stávalo se mi to v nízkých rychlostech, jako kdyby chtěla převodovka přeřadit výš, ale vy jste ji překvapil ubráním plynu. Nelze mluvit o trvalém výskytu, posouvání v kolonách bylo bez problémů.
nene, převodovka "záměrně" nekope ani v manuálním režimu. Je to dáno snahou převodovky co nejčastěji zavírat měnič momentu a co nejvíce se vyhnout prokluzu. Pak ji stačí překvapit ubráním plynu a nedokáže zareagovat dostatečně rychle.
Tak u troj, čtyř starych hydervto patri k veci. U dsg je to asi vrozené, ale tady u tech nejnovějších osmi, deviti, desetistupnu, bych už cekal, ze to odladi. Pojem "automat" ti schová i "tramvaje"..cvt...
Převodovku asi překvapí ubrání plynu, pokud má uvolněnou přemosťovací spojku měniče. Nestihne tedy dost rychle odemknout měnič a motor škubne autem. Jako když popojíždíte s manuálem na jedničku a náhle prudce uvolníte plyn.
Starší převodovky (v 90. letech) měly na 1. stupeň volnoběžku, v režimu D obvykle nešlo brzdit motorem, ale odstranil se tento nepříjemný neduh, protože po ubrání plynu otáčky prostě spadly na volnoběh a vozidlo jeho setrvačností.
Jinak děkuji za krátký exkurz do techniky té devítistupňové skříně :-)
Není snad tohle souzěž, kdo to z výrobců bude mít nejvyšší a nejmohutnější? Když se optáte někoho, kdo si koupí SUV, když je to třída svými vlastnostmi proti přírodě, tak odpoví: "Cítím se v tom bezpěčně.". Když mu namítněte, že nárazovky vycházejí zpravidla hůř, než u nízkých aut, odpoví:"Sedím výš a mám lepší přehled a ostatní jsou pode mnou." Když namítnene, co bude dělat až tak budou sedět všichni, jestli si koupí náklaďák? Pokrčí rameny.
Souhlasím. Je to ošklivé, zbytečné, marnivé. Koncepce hybridního auta, které se tváří, že umí to, co SUV, kupé i sporťák....ale neumí. O majiteli dost vypovídá, když už nic, tak neví, co vlastně chce.
Niekto jednoducho nepotrebuje vysvetľovať, prečo. Mám taký prípad v rodine, má aktuálne asi 2 roky staré ML a ide kupovať GLE coupé. Prečo? Pretože sa mu páči. Punktum. Motor bude rovnaký (350d), technika v podstate tiež, výbava podobná, praktickosť menšia, skrátka neexistuje racionálny dôvod okrem toho, že ho chce a páči sa mu (hej, a možno trochu ukázanie kolegom, že na to má, ale to nepriznáva). A to pre klientelu tohto auta niekedy stačí. Takže my plebs jazdiaci na Octaviách a spol. môžeme filozofovať, ako je to auto nanič, ale my si ho aj tak nekúpime. ;-)
tak pod toto sa podpisujem. Proste na to niekto má a teší sa z toho. Majiteľ golfa ako maxima čo si môže dovoliť toto nikdy nepochopí. Ale keby na to mal, jazdil by GLE coupe/X6.
Pokrci rameny - nevie, mohol by ??? Vacsinou je vsak problem, ze sa aj tak v tom aute spravaju - jazdia jak volove (cest vynimkam). V inom aute by tak nejazdil. Napr. odstavny pruh na obchadzanie zapchy, parkovanie na dvoch miestach, blokovanie v zuzenych miestach opravovanych dialnic a pod.
a znechucení případných oponentů tohoto vozu bude pramenit z faktu, že jim nikdy v garáži stát nebude. Můžeme se přít o to, zda má málo sportovní projev, zpetnou vazbu etc., ale o tom tyhle vozy nejsou. Silně pochybuji, že s timhle budete soupeřit někde kolem Berounky a silnici plné zatáček.... To spíš jen na dalnici prohučí kolem Vás.
Tento vůz je prostě insignií moci. K tomu stvorenou a s patřičnými atributy...
To by ale musela mít většina společnosti odpor ke všem prémiovkám ne? A to jsem si nějak nevšiml.
Přiznám se, že se mi nelíbí (stejně jako x6) a nemám na něj. Ale i kdybych na něj měl, tak by jsem si jej nekoupil, ale radši ve stejné ceně něco rozumného. Pramení tedy můj odpor z jeho ceny nebo z jeho vzhledu (okázalosti, nesmyslnosti, atp.) ?
A jejda. Udelal jsem chybu, že jsem nenapsal "většiny ". Editovat to zpětně nebudu, neb by to bylo necestne a nesportovní ;-) . Jistě, že se najde část populace, která, kdyby měla tu možnost, sahne po něčem jiném. Zarputile však budu trvat na tom, že většina (50,00001 a více ;-) ), mít před sebou radu vozů, sáhne po variantach "coupe" těchto premiovek. U vetsiny zákazníků, se kterými se setkávám to tak je. Vetsinou BMW, nasledovano Mercedesy, Audi poté pár Bentley, a čest světlé vyjimce starý mercedes s motorizaci V8, z poloviny devadesátých (dle pana "do tech modernich sXek sedat nebudu").
Lidi, který na to maj nekupují něco rozumného. To už obvykle mají doma na cestování třeba s rodinou a nebo je to rozumné už moc nebavilo. Skoro každý tak mluví dokud na to nemá, to je realita. Já jsem tak taky uvažoval :-)
Ok, ale i když budu mít v garáží to rozumné auto a furt budu mít dost peněz, tak si radši koupít kabriolet/sporťáka nebo třeba loď než abych lezl to tohoto auta co nic neumí pořádně.
Já nějak nechápu co ty lidi vlastně chtěj. Když se totiž nebudu omezovat penězi a budu chtít auto tak můžu mít nějaké požadavky: chci třeba rychlé auto, tak vezmu sporťák. Chci pohldné auto na dlouhé cesty, tak vezmu třeba MB S, chci velké auto, tak vezmu RR, pokud fakt velké tak třeba MB V. Chci bejt výjmečnej, tak si koupím nějakou malosériovku, Ale co chce kupující tohodle MB nebo X6 ?? od každého trochu a nic pořádně ?
Za V ho pokojne zapojíš - keby mal offf spomenúť všetky účely, na ktoré môžeš kupovať auto, čítal by si pol dňa. Keď bude chcieť ťahať čln,možno príde vhod auto ako Amarok, alebo väčšie SUV alebo nejaký offroad, nie? Takáto hrča, či už od Mercedesu alebo BMW, je proste bezúčelným produktom módy. Zvláda možno z každého rožku trošku, predsa len to je kus auta, ale primárnym dôvodom existencie takýchto oblúd je demonštrácia ega a peňaženky majiteľa. A nie že nie, presne tak sú tieto vozy väčšinou vnímané.
Za V ho zapojíš, jenže V nestíhá jízdně... není tak pohodlné a v nabídce jsou pouze čtyřválcové motory, například. Amarok je pracant, ne luxusní auto... a tak dále.
Už jsem psal, že za mě spíš GL než GLE... ale luxusní SUV obecně své kouzlo mají.
No áno - ale s lodičkou v závese predsa nechceš od auta pohodlie luxusnej limuzíny 160 na diaľnici... Poznám človeka, čo používa Nissan Navara na každodennej báze, supluje mu aj rodinné auto, predsa nebude mať na každú príležitosť pred domom jeden voz. A jak píše nižšie Barichello, za X6 som tiež nikdy nevidel väčší vlek, neviem či vôbec.
Možno luxusné SUV má svoje kúzlo, ale v prípade dvoch spomínaných modelov ostáva skryté...
To je právě ono - chci mít jedno auto. Jedno, které zvládne zimní dovolenou v Alpách i letní výlet s lodí k moři i víkendové vyjížďky se psem do kopců i pracovní brázdění Autobahnů. A to není ani S-Klasse, ani V, ani Amarok.
Kdybych si měl vybírat já, tak je to A6 allroad a ani normální A6 (5er, MB-E) by nebyl problém... ale respektuju i alternativní volbu typu Cayenne. X6 a GLE už trošku míň.
Univerzál je zároveň kompromis. A ten je každý ochotný robiť v niečom inom - na úkor jednej schopnosti auta máš lepšiu inú. U GLE a X6 som tú lepšiu nejak nenašiel.
Kompromis limitovaný částkou 1.8M nemusí zase tolik bolet.
Tohle je v zásadě SUV jako každé jiné. Jen je tu navíc kompromis ve vnitřním prostoru... logicky, koupí si to ti, kterým to nevadí a to auto se jim víc líbí.
Tým sme sa dostali k tomu, čo píšem prakticky od začiatku - tieto autá nemajú praktické prednosti. Sú produktom módy, dôvodom kúpy je proste chcieť niečo veľké, silné a impozantné.
Chcem univerzalnost SUV, najma aby bolo pohodlne, plavne, tiche na dialnice, ktore vsak zvladne aj 20 km v lahkom terene, chcem vysoky posed, kto vyskusal vie o com hovorim, nejaky asistenti tiez nie su na zahodenie a zarovne chcem aby to nebola "kysna" na kolesach ako ML. ci GL,Landcruiser...
Kabriolet nebo sporťák je stejně tak rozumný jako tohle. Sporťáka dnes užiju leda na okruhu, protože se minimálně v mém okolí měří všude a cesty jsou v dost mizerném stavu, kabriolet během roku moc neužiju a vítr ve vlasech je pro někoho stejným argumentem jako pro mě onen vysoký posaz a přehled.
V garáži mi nebude stát mnoho prémiových a drahých vozů a přesto se mi líbí a dovedu je pochválit. Ne však tuhle nabubřelou zrůdnost.
A rovně umí jet rychle každý...
Moc... nebo nemoc?
On pojem PRÉMIOVÝ je netechnický a ani jinak blíže nespecifikovaný.
Můj odpor pramení spíše z toho, že dnes už neurčují vývoj odborníci - technici, ale byl zcela předán laické veřejnosti. Novodobí manažeři pak zdůvodňují zadání takových nesmyslů, jako jsou SUV tím, že to přeci lidi chtějí. Dřív určovali vývoj technici a laická veřejnost chytala, co je víc či míň nadčasové. Po létech se nadčasovost takových konstrukcí (i tvarů) potvrdila a my jsme i dnes jimi uneseni.
Co to je např. za zvrácenost, když i vyšší postavy si musejí stoupnout na špičku, aby vůbec vylezly na sedadla, nebo zvednout kufr nad 1 metr, aby ho daly do zavazadelníku. Panuje tu pocit nadřazenosti z vyššího posazu - dříve to bylo naopak: kdo seděl nejníže, ten byl nejlépe situován - chudí měli krabice, ale pořád nižší než dnešní SUV.
Inu, odpradávna si panstvo stavělo sídla na kopci, aby mělo přehled o poddaných (a klid a bezpečí a kdovícoještě...) Dnes se sídla přesunula na kola, ale pocity se nemění.
I dávné kočáry byly výš, než pěší člověk či jezdec na oslu, královské často i výš, než jezdec na koni.
Bohatí Američané jezdili v 60ých a 70ých letech v "korábech" silnic = nízká široká a dlouhá auta. V Evropě pak s největší evropskou třídou = 5 m délky: např. nízká a široká BMW 7 a Mercedes S. Stará vysoká a hranatá (předválečná a těsně poválečná) auta působila směšně a neohrabaně. Pak byly koráby silnic v USA kvůli ropné krizi zakázány, jako větší auta tam zbyly pickupy, z nichž se poměrně rychle postupně vyvinula SUV, která přešla do Evropy - ze začátku měla také tuhou zadní nápravu (typu banjo)- a to dost dlouho! Čili SUV jsou dnes v podstatě ona dávná směšná, vysoká a hranatá auta. Na co si lidi zvyknou, přestane jim být směšné. Ale koukněte se na to technicky i esteticky - SUV jsou přeci SMĚŠNÁ -a vývojově strašně zaostalá!
Díky komunistům jsme o tyto "koráby" ani nezavadili. Těch ovšem škoda nebyla. Škoda byla všech těch ostatních parádních aut, ke kterým jsme si až do 89 ani nečuchli. :'-(
V tomhle jsi podle mě vedle, od začátku do konce. Mohl bych ti psát o prémiovkách v dobách dávno minulých, mohli bychom debatit o oblíbenosti prvních Rangeroverů nebo bys mohl napsat něco víc o tom, jak ti nejlépe situovaní seděli až na zemi... ale asi nemá smysl řešit jednotlivosti, pokud samotný princip "dát lidem co chtějí" považuješ za chybu.
No ja to možná chápu blbě, ale v podstatě oba mluvíte o stejném jadru. Vox populi,vox Dei, aneb dát lidem to, co chtějí, je princip vládnoucí trhu. Jistě je to "chtění " ovlivňováno reklamou, spolecenskymi podminkami etc.., ale chce-li "šlechta" cosi vic, dostane to.. Jako vyraz sveho postavení. Prostě jakasi "car policy" nefunguje jen ve firmach, ale i společnosti.
Ja jaksi nemohu interpretovat přesně "co tim myslel". Píšu o svém dojmu,, do kterého samozřejmě vnasim sve zkušenosti, na základě kterých hodnotim. Na tohle je psaná forma komunikace dost nevyhodna a může zbytečně docházet k "vedlejším skodam".
Vzhľadom k silnejúcej konkurencii je myslenie managementu celkom pochopiteľné z ekonomického pohľadu. Dnes proste čím ďalej tým viac platí, že nie je problém vyrobiť, dnes je problém predať. A očividne ani rémioví výrobcovia už dnes (vzhľadom k trhovým možnostiam) nemajú takú silu, aby "vmanipulovali" zákazníka smerom, aké auto si má kúpiť. Sedel som v tomto novom GLE a naživo to vyzerá o dosť lepšie ako na fotkách, ale osobne sa s touto kategóriou SUV coupe nejako neviem stotožniť. V klasickom ML-ku som sa cítil tak nejak lepšie.
Ale umění prodat tu bylo vždycky, jen to bylo hlavně založeno na odbornosti. Dnes se na odborníka nedá a s prominutím kdejakého herce se zeptají, jaký má názor třeba na elektrárnu Temelín. Vládnou dnes jednoduché pololži až lži. Jak jednoduše a rychle přistupujeme na takové jednoduché omyly a jak složitě a zdlouhavě se jich zbavujeme (z knížky 100 astronomických omylů převedených na pravou míru). SUV je příklad.
:yes: a zde narazime na úhel pohledu. Jinak se na to dívá revolucionář a jinak ten, který.... a zde se nam to zase větví... Co ozebracoval lidi, nebo ten, co k majetku dospěl tvrdou prací a o lidi se staral... Z pohledu revolucionare čeká oba gilotina... Ber to prosim jako zkratkovitou hyperbolu.
Myslím, že ten posledně zmíněný si nebude kupovat takhle okázalé a nabubřele působící auto, ale sáhne spíš po něčem méně provokativním.
Je zajímavé, že Bentley, ač dražší značka, na mne nepůsobí tak nafoukaným a arogantním dojmem, jako všechny tyhle paskvily...
Částečně jde možná o to, že si někdo dovolil utratit tolik peněz za něco takového. 458 nebo S-Klasse také může řada lidí závidět, ale odnesou si spíš pochvalné ohlasy. Asi jako když někdo dá 18 tisíc € za Apple Watch místo za pořádné mechanické hodinky.
Určitě částečně záleží i na tom, kdo z auta vyleze. Pokud je to "byčí šíje ověšená zlatem", spojíš si ho spíš s vymáháním dluhů než starostlivostí o svou firmu, živící 50 lidí.
som bol jeden z tých ktorí pred predstavením GLE vraveli že to bude hnus rovnako ako X6..lenže minule som toto auto skúsil v Bratislave v tejto farbe akurát s paketom AMG a musím priznať že nie len dizajnom ale aj spôsobom akým toto auto jazdí je omnoho príjemnejšie a krajšie než X6..dizajn novej X6 je..vpredu ok, vzadu hnus...toto GLE sa mi páči ako pri pohlade spredu, tak aj z profilu a neskutočne sa mi páči aj ten zadok v podobe zvýšené S Coupe..jazda s ním je omnoho príjemnejšia a plavnejšia než v X6(podla mňa) a celkovo mi GLE sadlo viac...
čiže po C63 AMG je toto ďalší Méďa ktorému by som dal hneď prednosť pred BMW...za mňa pre MB :yes::yes::yes:
práveže áno konkrétne motorizáciu 40d a s M paketom...ja netvrdím že X6 je zas nejaké zlé vozenie, len hovorím že ja si pri takomto type auta najviac užívam plavnú, príjemnú tichú jazdu...a v tomto ohlade mi príde MB ako lepší voz kde podla mna je podvozok omnoho príjemnejší, mäkší a celkovo mi príde MB o niečo jemnejší, proste pohodlnejší a to je u takéhoto auta pre mna hlavné...X6 je jazdecky zaujímavejšia ale u takéhoto auta ma to absolútne nazujíma kedže takéto vysoké a ťažké auto si nekupuje človek kvôli športovaniu však.. :-) nehovorím o tom že na X6 ten nechutný zadok s prerastenými svetlami fakt neznesiem ale to je už len bonus..
Ten by se mi líbil. Po počáteční nedůvěře v barokní tvary je to OK. Jen škoda, že to je převlečené ML 3 generace, protože 3 nejezdí lépe než druhá. Takže technický posun, polojasno. Barva je zajímavá
Můj pohled na věc je ten, že X6 byla postavená na agresivitě až aroganci... a to dává u SUV-kupé smysl, prostě auto co žere chodce a parkuje půlkou na místě pro invalidy a půlkou na chodníku. Mercedes to zřejmě zkusil s elegancí a ušlechtilými křivkami z S-kupé, což je samo o sobě fajn... jenže ono SUV-kupé prostě elegantní není, nebylo a nebude. Výslednej mix je pro mě divnej a designově se mi víc zamlouvají klasická MB SUV (třeba GL).
Jediny dostupny diesel 190 kW ma stejny vykon jako zakladni diesel BMW X6, jenze ta X6tka ma nad tim jeste dva dalsi diesely - 230 a 280 kW. Motorove se aktualne opravdu Mercedes na konkurenci prilis nechyta.
Neviem; koľko?
Ale ak by i bol výsledok taký, že predaje luxusných SUV v EU tvoria menšinu, prečo to potom nerobí BMW pri najväčšom (a jedinom) konkurentovi - X6? Každopádne pomer 1 dízel - 4 benzíny sa mi pri tomto type auta zdá nezvyčajný.
No ja taky netusim, je to jen uvaha. >:D Jestli se 3/4 produkce proda mimo EU a mimo EU bude benzin dominovat je paleta motoru pochopitelna. Jestli. :-)
Nicméně mi vadí banánovitost naaplikovaná na GLE. Co se mi líbí, že M-B se nesnaží dělat zbytečně dynamický naladění podvozku a zůstává věrný měkkosti. To mu vždy slušelo nejlíp ;-)
Kdyby to melo zadni lampy ze Skody 1000 MB, tak mi to embecko pripominat nebude.
A tablet je taky na ukopnuti, fakt netusim, jake jsou na to reakce zakazniku, ale nedavno v saloonu MB na Rudne se jeden pan doktor cilil, ze se na ten hnus nalepenej neda koukat, a jestli to nejde odmontovat...
Jinak to naladeni - mas recht, aspon MB zustava u svych tradicnich hodnot, kdyz Audi nevi jak vice zbramborovatet a BMW zase nevi, jak to vic nedotocit do audinovitosti :-)
U Audi je to pochopitelný, z nedotáčivých aut se pomocí difů a elektroniky snaží udělat alespoň pod plynem zatáčející kousky, vrtule by se měla zklidnit a dívat se po vlastních pokladech, M-B by mělo hýčkat ;-)
Jojo, pak by se konecen dalo rict:" Pokud se rozhodujete mezi bezpecne nedotacivym Audi, sportovne hravym BMW, nebo uklidnujicim MB, zvolte si jednoznacne Jaguar!" ;-):-)
Neuveritelne, ako za posledne roky zdevalvovalo oznacenie "coupé" (ktore je mimochodom definovane v ISO 3833-1977). Dnes sa uz za kupatko oznaci skoro vsetko, co ma aspon 4 kolesa...
Kym to boli aspon tzv "4-dverove kupe" (ako CC), aspon to malo pekny tvar. Ale tato obluda, a "coupe"? To sa uz fakt svet na r*t obracia...
Velcí hoši hrají hru, jejíž pravidla nechápu. Jak X6, tak GLE mi připadá především ošklivé, neelegantní (po designové i po technické stránce), nepraktické a upřímně i trochu hloupé.
Ale možná jen v mezilidské komunikaci neumím nebo nechci číst určité signály...
neviem preco ale pride mi to ako dva odlisne svety.... napriek tomu ze auta su si vlastne moc podobne .....
kym z X6 citit akusi vizualnu drzost a to auto vyzera ako predator ktoreho cielom je vsetkych naokolo zozrat.... tak GLE coupe na mna posobi ako usmiaty ruzovy slonik... mozno aj ako auto pre mladu zabku s ifonom ktora sa s tym jeho velkym tabletom iste rada pohra...
kym z X6 citit tie spravne grady a akysi zmysel "vizualnej drzosti" tak u GLE je vysledny efekt tak nejak jalovy ... ako taky baklazan v cesticku.. sice je to zdrave ale nie je to moc chutne...
Presne tak, ked sedis v X6ke na semafore, ludia iduci cez prechod sa ti boja pozriet do oci. V tomto aute by som mal strach, ze ma okoloiduci budu chciet pohladkat.
to platilo pre staru X6.. ta nova ma od povodneho arogantneho vyzoru prvej generacie hodne daleko, posobi skor "metrosexualne" :-)
a zadok ma ako cisty korejec (nieze by GLE nevyzeralo odzadu ako kopia Laguny, ale odzadu vyzera fakt lepsie, ako X6..)
Pozn. sam jazdim na v poradi uz 4.tom vlastnom BMW, ale X6 by som nechcel.. GLE sa mi paci viac (okrem tej 4:3 obraovky velkosti niekdajsich CRT televizorov, ktoru tam dali do interieru)
Pravdupovediac, musel som sa ist po precitani tohoto testu, pozreti videi ( chalani, umiestnite Jančimu v aute ten mikrofon niekde lepsie- na slnecnu clonu... - je ho slabo pocut ) a fotogalerie trochu vyvetrat...
Potom som zacal citat diskusiu...A v nej citam tu krasnu polaritu nazorov na tento druh auta. Ano, nic ine som ani necakal. X6 polarizovala a toto nebude polarizovat menej. :-)
Takze k autu ako takemu:
Technicky zaklad stary x-rokov sa ani najmodernejsimi serepetickami zapriet neda ( ved 3. gen. ML je len decentne prepracovana 2. gen., a toto vychadza z nej ), takze mame tu nadvahu, ktora sa aj pri najlepsom motore a milion stupnovej prevodovke musi na spotrebe podpisat. Tesi ma, ze MB aspon naproti BMW ten motor poriadne utlmil. 6 valcova nafta je stale totiz len nafta, takze pocuvat ju asi nikomu za to nestoji - teda pokial jej niekto trosku nepomodifikuje vyfuk vsak... ;-)
Vzhlad - kazdy si urobi nazor sam, ja sa ale stotoznujem s nazorom, ze ak niekto proste chce urobit 5 dverovy SUV-liftback, tak X6 a GLE-coupe ukazuju hadam jedine 2 moznosti ako na to. Vysledok hodnotit neidem, to zhodnotia realny kupcovia.
Co je ale potesitelne, je priestor pre konfekcne postavy vnutri - Janci nieje ziaden trpaslik a ked si dokazal sadnut za seba v pohode, znamena to, ze toto uz moze byt plnohodnotny prepravny prostriedok pre 4 a plus 650 litrov batoziny. Vsetka cest !
Lenze pre 4 sportovcov - lebo dvihat 650 litrov batoziny ( nedajboze tych 1720 ) do 0,9 metra... :-O
Ok, navrat za volant, alebo do interieru celkovo - hmmm... - no co uz - proste MB - FL ML... ;-\ Nie, nieje to kritika, len suche konstatovanie. Proste a jednoducho do noveho vozu picnut pristrojovku ktora ma uz najlepsie za sebou, nalepit tam tablet aby to bolo "in" a hotovo ? OK, mozno to tak kupujucim MB vyhovuje ;-\ Chvalim ale ovladanie touchpadom ako na notebooku - toto je to, co by som si prial ako ovladanie MMI. ( sice vraj uz aj u nasich ten touchpad dokaze viac, ale neviem ci vsetko tak ako tu ).
Jazda - tazko sudit z testu. To co som videl podla videi a porovnaval ( prepacte ) s Q7, tak mi to prislo ze prave tie kilogramy navyse tu robia rozdiel. Keby v MB urobili vacsiu dietu.......keby.... :-! Inac - komfort na 21" vypada fakt fajn, tak to ale v MB ma byt.
Motor - 190 kW, 620 Nm...tieto cisla su mi tiez uz roky povedome...To akoze MB chce dokedy cakat s uvedenim tych novych R6 motorov ? Cisla su fajn, odhlucnenie tiez, spotreba koli hmotnosti "primerana", ale prevodovka...9G Tronic mala byt prevodovka, ktora vrati MB na "Augenhöhe" s konkurenciou...Nevratila ! Bohuzial, ZF 8HP je inde - dalej.
Takze al mam vyniest nejaky verdikt, tak len stroho ( ako v Krstnim otcovi ) : Nepoviem nie... ;-)
Zabudol som na nieco ?
V takomto teple sa neda pracovat >:-[] Idem sa vyvetrat este raz, tak potom to bud doplnim, alebo si to tu vydiskutujeme... ;-)
btw: nema nahodou MB vo svojich 4Maticoch standardne prerozdelovany vykon 33% predok / 67% zadok ? Alebo ho tu zamerne naladili 50/50...
jen aby za nejaky cas nebyli testy na auto.cz jen galerii videi >:D popravde bejt inzerentem daneho vydavatelstvi, tak okamzite rusim videoreklamu u vas, protoze platit za 5 shlednuti 1 jedincem bych bral jako podvod :-!
docela by me zajimalo kdy nato nektery z inzerentu prijde ze plati za takoveto cachry >:D
První dojmy po představení byly nevalné. Nicméně teď musím uznat, že GLE není jen pouhou kopií X6.
Celkové vyznění je mnohem méně nabubřelé, přitom GLE neztrácí ani špetku dravosti X6. Osobně oceňuji především linii střechy, která dává vyniknout klenutému oblouku dotaženému k naprosté hanrmonii s boční linií zasklení. X6 je prapodivně nahrbená, linie střechy směrem vzad padá, boční linie oken je neurvale vzestupná. Ale GLE? Naprostá pohoda jazz.
Přední partie pak použila tradiční Mercedes-face v tom nejlepším vyznění. Snad jen přístup do kufru zůstal zcela stranou zájmu...
Základní třílitrový diesel, zdařilý 9G automat, airmatic, vrstvená skla... Zkrátka pohoda jazz. Nejen že mi takto pojatý model dává smysl, ale podle mě je právě tahle kombinace tím zlatým středem. Může snad někdo chtít víc?
Pro redakci:
Dobrá práce kluci :yes: Takhle nějak by to šlo. Tedy až na tu děsnou reklamu, ale chápu... Jen si trochu rejpnu - proč opět (a zase) u prémiovky náhle jde napsat test, co má hlavu patu, zatímco u obyčejných modelů je to takový problém?
Třeba protože o dobrých autech se dobře píše, člověk je plný dojmů. Lidé si je potom kupují, protože chtějí zažít ty dojmy. Když je to "odpadkový koš na kolečkách" tak se jen řeší, zda to je v akci a žere o půl litru míň. Taky se mi test na zdejší poměry líbil :yes:
Vážně? MB jsem vždycky bral jako automobilku, která má relativní vkus, ale tohle je na ublinknutí. Jeden automobilový redaktor jednou řekl, že BMW X6 je nejlepší prostředek jak světu ukázat, že ne každej kdo má prachy má vkus a rozum. A bez zaváhání to jde našroubovat i na tenhle nesmyslnej výtvor.