Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Individualita
Za časů litrových trojhrnků,lenivých prodejců a naftových závodníků, nepokojem zmítaná D1 zrodila superauto. Bylo to S 63 AMG Cabrio, mocná zbraň německého automobilového průmyslu, zocelená žárem semaforových bitev. Síla, vášeň a nebezpečí...
Jeho odvaha měla změnit svět :-!
Jeho odvaha měla změnit svět :-!
BaracudaJ
Nádherné auto. Ta záď se staženou střechou je pecka.
Co ale nepochopím. Proč u tak drahého kabrioletu není pás integrován do předního sedadla jako u SL? Ani nevidím žádný podavač pásu. Natahovat se pro něj dozadu bude otrava. A nastupování dozadu to také usnadňuje.
Jinak je interiér vymazlený.
Co ale nepochopím. Proč u tak drahého kabrioletu není pás integrován do předního sedadla jako u SL? Ani nevidím žádný podavač pásu. Natahovat se pro něj dozadu bude otrava. A nastupování dozadu to také usnadňuje.
Jinak je interiér vymazlený.
Já tedy podavač vidím. Vypadá to na stejné řešení jako u kupé. CL mělo navíječ integrovaný do sedadla. SL nemá navíječ integrovaný v sedadle; je v karoserii, na sedadle je jen průvlak na pás, který ho drží na místě (podobné řešení má California).
len ten zadny previs... akoby bol trosku pridlhy a masivny a kola trosku utopene..... [odkaz] ... asi to bude len fotkou, ako celok ozaj fajn :yes:
[odkaz]