Jagkoliv na SUV moc nejsem, tohle se mi líbí... samozřejmě boduje moje oblíbená barva a obří kola, ale hlavně to má ty správné proporce - kraťoučký přední převis, jaguáří silueta... moc pěkné :yes:
Přesně na to jsem myslel, je nesmysl k tomu cokoliv dodávat. Dokonce u verze S už je přední nárazník jako z konceptu. Velký kola... No, pěkněj crossover!
No dodat by se k tomu dalo ze jaguar dotahnul metodu audi k dokonalosti a ty auta jsou si snad jeste podobnejsi nez prave u hore zmineneho, dlouholeteho krale lineho designu.
Je to spatne nebo dobre? Asi 50:50. Dobre protoze ten kukuc jednoduse je velepovedeny, asi to nejhezci co dnes je v premii, ale naroubovat ho zase uplne na vse krom f typu? Trochu skoda.
Kazdopadne preju F-Pace prodejni uspech. Jaguar se snazi, z premie mi je momentalne asi nejsympatictejsi a bez dobre prodavaneho SUV dnes uspet nelze.
je dost mozne ze sa pozerame na jedno z najkrajsich SUV sucasnosti ktore jagu dost mozno zdvojnasobi alebo mozno aj strojnasobi celosvetove predaje :yes:
este to bude asi medzi jagom aj range roverom slusna mela .... o poziciu toho naj naj naj v triede :yes: aj ked veky range rover bude asi nadalej neprekonany... a skor tento jag bude mierit na mensi RR sport ;-)
RRS a F-P je zcela jiná liga. Jag je crossover, RRS SUV... Nabídka motorů, prostoru, podvozku je zceal jiná. Dá se jednoznačně očekávat, že většina F-P v Evropě bude lítat na dvoulitrový naftě...
zrejme mas na mysli tej novej 132kw nafte z modelu XE .. je to mozne... zboku v tom vidim viac SUV ako cross ale samozrejme ak to jag oznaci za crossover nebudem sa hadat... je mozne ze jag chce cielit na inu skupinu ako range... uznavam ;-)
dlzka zrejme okolo 4,7m ( vychadzam z rozmerov studie ) ... asi to bude skutocne este mensie ako RR sport .... a cielit bude na inu skupinu.... razvor ale vyzera byt obrovsky
Hm, tak to je rozměrově spíš k X4 než velkým esuvéčkům, je to jag, takže počítám bez vzduchu, platforma stejná s XE,XF, hliník, takže nízká váha, určitě bude jezdit zcela jinak než Sport, tady podle mně kanibalizace nehrozí, tohle je skutečně crossover, rozměry a jízdní projev kombíku střední třídy. ;-)
ono to bude nieco asi ako sorento >:D ( ale len vekostou podorysu ) ;-)
tiez to vidim na konkurenciu pre Q5, macan, X4... a mozno aj pre novy lexus RX ... ( to sucasne RX ma dlzku 4770mm ) ... mimo europy to moze konkurovat mozno aj nissanu murano ....
ja stejne tak nejak vidim RR sport ako najblizsieho supera ( nielen po dizajnovej stranke ) pre tento jaguar..... napriek tomu ze je RR sport pravdepodobne o nejakych 12 - 13 centi dlhsi... ono v razvore to uz ale moze byt vyrovnane.... aj co sa tyka jazdnych vlastnosti aj priestoru v kabine... ci ponuky motorov..... uvidime v reale s cim tohto jaga budu testeri porovnavat... ale stale ma to taha porovnat ho s RR sportom ... mozno aj tym ze su obe znacky britske.. obe auta maju sportovy a charizmaticky dizajn a obe auta su defakto luxusnymi automobilkami.... zameranymi prave na taketo honosne masiny... ;-) na vzajommnu konfrontaciu RR sport vs F-pace som uz teraz zvedavy
>:D >:D Tak to kdybych věděl zastavím. Jel jsem na Pustevny a pak zjistil, že tam opravují silnici. Byla to špatně vybraná cesta ve špatném času, ale ve vynikajícím autě. Neměl bych problém sestoupit z Xf. Ovšem přes Syrakov se cesta uvolnila a tam teprve vynikla kočka ve své podstatě.
Ano, s tím sestupem nemám taky nejmenší problém, jsou tam věci, který bych změnil...takže uvidíme ;-) Motor je lahodnej a podle tvého prvního ohlasu předpokládám, že by jsi souhlasil s dvoustupňovým výfukem o kterým jsem psal v blogu. Když jedeš ustálenou rychlostí na dálnici a někdo v autě spí, potřebuješ přidat plyn...a rázem je vzhůru všechno v okolí. Ubral bych výfuky, pustil víc V6 dovnitř :-) .
Věřím, že podvozkově jsi zažil orgasmus...XF je velmi slušný, ale tohle je jiná liga.
P.S.: Subaristy jsem zdravit se neviděl (přestože to všichni tvrdí), kočky ale fungují dokonale ;-)
Přesně tak v režimu normal by mohl být zvuk z výfuků potlačen. V novém Xf by měl být výfuk potlačený,nebo by měla být možnost ho právě ovládat. Podvozek a motor byl fantastický. Bylo cítit lehkost a chuť auta vrhat se do zatáček.Xf není tak lehkonohé. (snad následující generace z Al bude :-) Jj kočky na cestě zdravím -patří to k výjimečnosti této značky.