Frankfurt 2015
bocny profil ... nemam namietky..... :yes😒br />
je dost mozne ze sa pozerame na jedno z najkrajsich SUV sucasnosti ktore jagu dost mozno zdvojnasobi alebo mozno aj strojnasobi celosvetove predaje :yes😒br />
este to bude asi medzi jagom aj range roverom slusna mela .... o poziciu toho naj naj naj v triede :yes: aj ked veky range rover bude asi nadalej neprekonany... a skor tento jag bude mierit na mensi RR sport 😉
je dost mozne ze sa pozerame na jedno z najkrajsich SUV sucasnosti ktore jagu dost mozno zdvojnasobi alebo mozno aj strojnasobi celosvetove predaje :yes😒br />
este to bude asi medzi jagom aj range roverom slusna mela .... o poziciu toho naj naj naj v triede :yes: aj ked veky range rover bude asi nadalej neprekonany... a skor tento jag bude mierit na mensi RR sport 😉
RRS a F-P je zcela jiná liga. Jag je crossover, RRS SUV... Nabídka motorů, prostoru, podvozku je zceal jiná. Dá se jednoznačně očekávat, že většina F-P v Evropě bude lítat na dvoulitrový naftě...
zrejme mas na mysli tej novej 132kw nafte z modelu XE .. je to mozne... zboku v tom vidim viac SUV ako cross ale samozrejme ak to jag oznaci za crossover nebudem sa hadat... je mozne ze jag chce cielit na inu skupinu ako range... uznavam 😉
Víme, jaké má F-Pace rozměry?
dlzka zrejme okolo 4,7m ( vychadzam z rozmerov studie ) ... asi to bude skutocne este mensie ako RR sport .... a cielit bude na inu skupinu.... razvor ale vyzera byt obrovsky
Ano, 4,7m. Šířka asi jen tak tak do levýho pruhu při omezení na dálnici 😉
Hm, tak to je rozměrově spíš k X4 než velkým esuvéčkům, je to jag, takže počítám bez vzduchu, platforma stejná s XE,XF, hliník, takže nízká váha, určitě bude jezdit zcela jinak než Sport, tady podle mně kanibalizace nehrozí, tohle je skutečně crossover, rozměry a jízdní projev kombíku střední třídy. 😉
že podle rozměrů konkurenti asi nebudou X5, Q7 etc., ale spíše Macan (popř. X3, Q5, GLC), ty jsou rozměrově podobní, tedy spíše středně velká SUVčka.
ono to bude nieco asi ako sorento >😁 ( ale len vekostou podorysu ) 😉
tiez to vidim na konkurenciu pre Q5, macan, X4... a mozno aj pre novy lexus RX ... ( to sucasne RX ma dlzku 4770mm ) ... mimo europy to moze konkurovat mozno aj nissanu murano ....
tiez to vidim na konkurenciu pre Q5, macan, X4... a mozno aj pre novy lexus RX ... ( to sucasne RX ma dlzku 4770mm ) ... mimo europy to moze konkurovat mozno aj nissanu murano ....
Auta s motory napříč bych do této ligy netahal, jsou sice podobně velká nebo i větší, ale tím veškerá podobnost končí.
ja stejne tak nejak vidim RR sport ako najblizsieho supera ( nielen po dizajnovej stranke ) pre tento jaguar..... napriek tomu ze je RR sport pravdepodobne o nejakych 12 - 13 centi dlhsi... ono v razvore to uz ale moze byt vyrovnane.... aj co sa tyka jazdnych vlastnosti aj priestoru v kabine... ci ponuky motorov..... uvidime v reale s cim tohto jaga budu testeri porovnavat... ale stale ma to taha porovnat ho s RR sportom ... mozno aj tym ze su obe znacky britske.. obe auta maju sportovy a charizmaticky dizajn a obe auta su defakto luxusnymi automobilkami.... zameranymi prave na taketo honosne masiny... 😉 na vzajommnu konfrontaciu RR sport vs F-pace som uz teraz zvedavy
souhlas...najednou má být konkurentem X5 a Q7..asi příprava na ceník FP >😒]
Má začínat na 30k Liber, tedy cca mezi XE a XF 😉
Ve středu jsem jezdil asi stejné Xe co ty 3,o sch. Naramne svezení. Škoda hlasitejsich výfuků, ale super. 😄
Tak v tom pripade jsi me musel zdravit dalkovyma mezi Valmezem a Roznovem ve st odpoledne 😉
>😁 >😁 Tak to kdybych věděl zastavím. Jel jsem na Pustevny a pak zjistil, že tam opravují silnici. Byla to špatně vybraná cesta ve špatném času, ale ve vynikajícím autě. Neměl bych problém sestoupit z Xf. Ovšem přes Syrakov se cesta uvolnila a tam teprve vynikla kočka ve své podstatě.
Ano, s tím sestupem nemám taky nejmenší problém, jsou tam věci, který bych změnil...takže uvidíme 😉 Motor je lahodnej a podle tvého prvního ohlasu předpokládám, že by jsi souhlasil s dvoustupňovým výfukem o kterým jsem psal v blogu. Když jedeš ustálenou rychlostí na dálnici a někdo v autě spí, potřebuješ přidat plyn...a rázem je vzhůru všechno v okolí. Ubral bych výfuky, pustil víc V6 dovnitř 😄 .
Věřím, že podvozkově jsi zažil orgasmus...XF je velmi slušný, ale tohle je jiná liga.
P.S.: Subaristy jsem zdravit se neviděl (přestože to všichni tvrdí), kočky ale fungují dokonale 😉
Věřím, že podvozkově jsi zažil orgasmus...XF je velmi slušný, ale tohle je jiná liga.
P.S.: Subaristy jsem zdravit se neviděl (přestože to všichni tvrdí), kočky ale fungují dokonale 😉
Přesně tak v režimu normal by mohl být zvuk z výfuků potlačen. V novém Xf by měl být výfuk potlačený,nebo by měla být možnost ho právě ovládat. Podvozek a motor byl fantastický. Bylo cítit lehkost a chuť auta vrhat se do zatáček.Xf není tak lehkonohé. (snad následující generace z Al bude 😄 Jj kočky na cestě zdravím -patří to k výjimečnosti této značky.
Boční pohled nezklamal. Skoro bych řekl nadchnul. >😒] Zatím to vypadá, že F-Pace nejlépe implementuje současný designový výraz Jaguaru.
Je to spatne nebo dobre? Asi 50:50. Dobre protoze ten kukuc jednoduse je velepovedeny, asi to nejhezci co dnes je v premii, ale naroubovat ho zase uplne na vse krom f typu? Trochu skoda.
Kazdopadne preju F-Pace prodejni uspech. Jaguar se snazi, z premie mi je momentalne asi nejsympatictejsi a bez dobre prodavaneho SUV dnes uspet nelze.
máš recht. Tohle je opravdu moc pěkný počin. :yes: