Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
Čumák
| 4. 9. 2015 09:34
Líbí se mi ta menší přední světla, vypadá to hezky. Zadek je pořád trošku bachratější, ale vcelku... se mi Auris líbí mnohem víc než větší Avensis. A pokud zamakali na odhlučnění, tak je to taky dobrá zpráva. Pro mě asi nejzajímavější Toyota dneška (ok, po GT-86) a skoro bych řekl, že by si ještě půl hvězdičky zasloužila.
Čumák
| 4. 9. 2015 11:53
No ja nevim, kolem novych Toyot chodim denne ten praseci rypacek me moc nebere, nazivo je to dost videt :-) Ale mit doma kombinaci Prius - GT86 by nemuselo byt zrovna utrpeni :-)
Avatar - Ji/Ri
Čumák
| 4. 9. 2015 11:59
... a nebereš ty rypáčky jako konkurenci? >:D ;-)
Čumák
| 4. 9. 2015 12:21
Myslis jako moji konkurenci? Tak na muj rypak jeste nemaji >:D
Avatar - Ji/Ri
Čumák
| 4. 9. 2015 12:26
>:D >:D >:D no, podle mě by to byl taky pěkný gazík >:D
Avatar - Blue Sun
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 09:56
Více než kdy jindy si tohle auto říká o dvojí hodnocení. Tři a půl hvězdy pro naftou "postiženého" českého sportovce budou asi v pořádku. Pro někoho, kdo ale přesně zapadá do popisovaného klidného typu jezdce a dovede se s Aurisem sžít, těch hvězd bude s chutí pět...
Stále mám pocit, že se auta hodnotí podle jednoho vzorce, aniž by se přemýšlelo nad účelem a smyslem. O to více to pak vyniká u všeho "elektro".
Avatar - 3_diamanty
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 10:00
moc trefne :yes:
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 10:04
No, kdyby to auto fungovalo dokonale aspoň v tom klidovém režimu, o pěti bych přemýšlel, ale to se zatím říci nedá ;-)
Avatar - Blue Sun
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 10:30
Čtyři a půl? >:D
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 10:37
Jinak samozřejmě musíme mít jistou lajnu hodnocení, to se může stát u téměř každého auta, že specificky zaměřenému (ne)řidiči může nějaký vůz maximálně vyhovovat, zatímco zbylé většině ne :-)
Avatar - Blue Sun
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:15
Jenže to je právě dost nesmyslné. Pak u vyloženě pohodově zaměřeného auta hodnotíte sportovnost jízdních vlastností, ačkoli samotná koncepce je popírá. A to není poprvé...
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:44
To jste mě bohužel pochopil špatně - samozřejmě nemůže být pohodlné rodinné auto posuzováno podle sportovních vlastností, i u tohoto hybridu je v testu odstavec o ovladatelnosti spíše kvůli tomu, že by tam neměl chybět, ale určitě se od toho neodvíjí celkové hodnocení auta.

Já to myslel tak, že auto které výborně funguje jen ve specifických podmínkách, v tomto případě při jízdě po městě, nemůže dostat výtečné hodnocení, když jinde tak dobré není.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:56
Nehnevajte sa ale pisat pri hybride o tom ze to nieje auto ktore reze zakruty a ktore neprenasa vsetko od vozovky ako zaporoch je rovnaka hlupost ako pripominat pri teste La Ferrari ze ma maly kufor, nieje prilis komfortne,.... jednoducho amaterske bludy. Chcete ostre kombicko mimo mesto ? Kupte si ja neviem RS4 , ale pokial testujete hybrid ktory je zamerany na pokludnu jazdu normalnym soferom tak laskavo si take hluposti ako zapor odpustite. Je to amaterske a nevhodne ;) Testujete rodinne auto nie sportovy kombik. Pri pokludnej jazde to ma bohate rezervy na prechod zakrut. A nenazyval by som normalnych vodicov "nevodicmi" .... vy sa za koho pokladate??? ste pirat ciest ? Alebo ste profesionalny jazdec??? To ze niekto jazdi predpisovo a na okreskach nepiska gumy neznamena ze je "nevodic" ....Som sklamany urovnou clanku a urovnovou Vaseho vyjadrovania..... :no:
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:06
Vždyť píšete to samé, co píšu já. Vyčítáte mi to, že mám stejný názor jako vy.

Jinak "neřidič" není myšlen ten, kdo jezdí pomalu, to ani náhodou, ale ten, komu to prostě nejde a tohle auto je pak pro něj ideální díky jednoduchému ovládání, blbuvzdornosti a spolehlivosti.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:21
nehvevajte ma >:D to akoze komu to nejde tak uprednostni auris a super borec kral ciest siahne po golfiku ?????? alebo Oktavii RS ? >:D Tak to nie to ste ma teda uplne dostal. Mily pane komu to ide siahne po Lancii Stratos alebo Lanciii Delta Integrale a im podobnym autam. Vsetky ostatne auta v danych kategoriach su skoro rovnake . Rozdiely su jednak minimalne ( ci uz CEED, GOLF ...) rozdiel je mozno v uplnych limitoch na ktore sa 98% ludi nedostane ...tie 2% potom sposobia katastrofy raz za cas. Chcem tym iba povedat ze v tejto triede pisat taketo bludy k podvozkom ste ma normalne nadchnul >:D Cize pisat o nedostatkoch v podvozku je scestne. Ide o to ze to vobec hodnotite to je problem. S tym nevodicom si to trosku dajte do hromady ......s tymi 3,5hviezdickami ste sa jednoducho sekli ...ane neviete za co ste ich stiahli ....

A este k veci - nestalost vykonu vozu????, mate to podlozene meranim? Nejake zrychlenia a tak ???? alebo je to len vase subjektivne vnimanie????

Prodleva pri pridani plynu???? Meral ste ju ? Aku mate vy prodlevu ked radite napriklad s manualom????? Radite rychlo ako sekvencna prevodovka? Garantujem Vam ze na semaforoch pri klasickom rozjazde budete mat prodlevu vy s manualom ;)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:27
Pokud chcete říci, že všechna tato auta jezdí stejně a rozdíl pozná jen hrstka lidí na úplném limitu, tak asi nemá smysl se dále bavit.

Pěkný den, Ondřej Chamilla :-)
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:41
Dovolim si tvrdit ze pri beznej jazde mesto, mimo mesto a dialnica dojdeme rovnako do ciela , rovnako unaveny , v rvnakom case a priemerny vodic rozdiel v podvozku nezaznamena. Rozdiel v podvozkoch by sme videli tak na nejakom okruhu po 10 kolach ostrej jazdy ...to ste ale predpokladam nerobili , taktiez predpokladam ze s tymito autami v konkretne tejto kategorii nejazdite po okreskach ako na okruhu :-) a pokial si chcete kupit rodinne auto nizssej strednej triedy na okresky tal jednym slovom LOOSER.....

Viete existuju jasne extremne rozdiely

- tvrde podvozky - sportove auta

- mäkke podvozky - stare citroeny , rollce royce

- normalne podvozky - klasicke auta

Pri normalnych podvozkoch sa teoreticky daju spravit rozdiely medzi napriklad bmw 3 a mercedes E ....

ale porovnavat podvozky beznej nizsej strednej triedy je ako porovnavat chut

1L cisteho mlieka a 1L v ktorom je kavova lizicka cukru

proste cisto somarina v beznej premavke nepoznatelna !
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:51
Chování podvozku třeba na nerovnostech pozná téměř každý po pár stovkách metrů...mnoho lidí to neumí popsat či přesně identifikovat, ale na každého to auto nějak působí a drtivá většina lidí to i cítí...i moje máma mi dokáže po pár desítkách metrů říci, že nějaké auto drncá, nebo jí připadá neklidné, atd...

O nějakém extrému zde vůbec nepíši, to by vypadalo ještě jinak.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:57
Citujem : "Nicméně pokud toužíte po automobilu, který dokáže kromě pohodlné přepravy osob zároveň ostřeji zatočit, nějak s vámi komunikovat nebo být na okresce obratný a rychlý, jste na špatné adrese." - s ktorym autom v tejto triede sa to da ?
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 13:03
Mazda 3, Honda Civic, Seat Leon, do značné míry i třeba Golf, Audi A3, BMW 1...

Nicméně v případě Aurisu to není výtka, jen konstatování pro lepší zařazení vozu.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 13:17
v kazdom pripade ste vymenovali fakt auta ktore na okreske alebo lepsie povedane na slalome medzi kuzele zrobia fakt velky rozdiel ...ste tu dali normalne rezacov zakrut >:D Pisete tu takym sposobom o takych rozdieloch ze mam pocit ze zakrutu v ktorej ma bude v aurise vynasat pri 80 km/s ....tak v tychto autach s kludom a s chladnou hlavou prejdem 110 >:D .....Pane garantujem Vam ze v podvozkoch tychto menovanych aut je je minimalny rozdiel ...a porovnavat jazdne vlastnosti zadneho nahonu bmw1 s prednym ktory je nedotacavy ....
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 13:24
Samozřejmě jsem zde dal auta, která jsou stále nějak porovnatelná s Aurisem. Já tedy všemi vyjmenovanými vozy jel a minimální rozdíl to není ani náhodou. Nejde ani tak o rychlost v zatáčkách, jako spíše o chování vozu (obratnost, řízení, reakce, atd.)

Opět musím dodat, že se nejedná o nějakou chybu Aurisu, je to prostě jinak zaměřené auto pro jiné lidi, kterým může vyhovovat maximálně a v testu do závěrečného hodnocení nějaká ovladatelnost v podstatě nezasáhla.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 13:06
Zvlastne pravdepodobne mate velmi senzibilnu mamicku;) Ja len sa sa snazim povedat ze pri beznej jazde taketo brutalne rozdiely nepocitujem ako ich vy dokazete popisat :-) ...... je to nieco ako ked somelier pricuchne k vinu a povie na ktorom svahu bolo pestovane :-) ......povie len svoju domienku svoj pocit ....realne veci ako podvozok sa stestuju na trati :-) a porovnavaju sa casy ;)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 13:15
Na trati je právě porovnání podvozků u těchto aut zcela k ničemu, když jezdí vždy po silnici a nejde u nich o rychlost v zatáčkách. Nijak zvlášť senzibilní není, i moji kamarádi mi dokáží z místa spolujezdce podvozek dosti slušně zhodnotit, rozdíly mezi auty jsou pořád obrovské.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 13:29
Pane to vam neuverim >:D v kazdom pripade Vam kamarat moze povedat tak maximalne ci je podvozok mäkky alebo tvrdy >:D ale nie ako sa chova :-) ......to hadam nie >:D A co beriete ako smerodajne pri riadeni????? Vlastny pocit? Co vlastne chcete ? na trati je to zbytocne lebo jazdia v beznej premavke .... v beznej premavke ale vsetky jazdia +- predpisovo ....ake tam chcete badat rozdiely ? Viete mam len pocit ze pisete somariny k tym podvozkom tvarite sa odborne ale odborne to teda vobec neposobi ......

citujem : "Nedá se přesto říct, že by jízdní vlastnosti byly nějak špatné, jednoduše vůz neochotně udělá to, o co jej žádáte, bez špetky čehokoliv navíc. Opět, pro „neřidiče“ asi ideální nastavení."

A co naviac by mal spravit? zapiskat gumami? Spravit pretacavy smyk ? toto su odborne texty????? To su tak akurat vase subjektivne nazory ktore niesu podlozene nejakym porovnanim napriklad slalomu na cas ......
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 13:31
Někdy se stavte, rád Vás s různými auty svezu a věřte mi, že celou škálu rozdílů mezi nimi poznáte taky ;-)
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 13:47
Vdaka za ponuku rad sa niekedy stavim a chcem vidiet tie rozdiely ;) Prajem pekny den a vdaka za kulturnu vymenu nazorov ,aj ked sorry ak som bol niekedy ostrejsi :-!
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 14:02
To, že nepociťuješ rozdíly v chování jednotlivých aut je logický vzhledem k tvýmu věku a pár stovkám (tisícovkám) najetých km. Vrať se sem za 10 let a budeš mluvit jinak ;-) Ale sebevědomí máš, to se musí nechat. Na druhou stranu, v tvém věku ho má snad každej řidič...
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 14:59
tak neviem no vyse 10 rokov uz jazdim tak zas uplny * niesom , tvrdim len ze rozdiely su v beznej premavke minimalne .... hadam mi nechces nahovorit ze mazda tri je kral zakrut alebo taky golf ....nie nieje ...rozdiel medzi auris a golfom alebo mazdou 3 v podvozku je tak maly az pre bezneho vodica zanedbatelny ! rozdiely su v krajnych ( extremnych pripadoch) a tam sa 98% ludi na beznej ceste nedostane ak s tym nesuhlasis tak skusenosti potrebujes skor ty ;)
Avatar - Ozzman
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 15:31
Prosimte čim jezdis? Ty si asi moc aut neprojel co? Jistěže to zakladni pozná i laik. Bez se vézt s Oktavkou s tyci a pak si jako druhý extrém Vem třeba passata s dcc nebo Mondeo. Projed par der a pár zatacek. Jestli to nepoznas, vrat se k need for speed. Pozná to i má pritelkyne.... už jen ze některé auto vic drnca nebo se klepe a nadskakuje, nebo že se cele náhne do zatáčky či ji projede jakoby nic. Jdeš tady do boje za vlastni nevědomost a ještě s lidmi co mají najezdeno.... je to jak hlavou proti zdi. Vyzkoušej a pak se vrať do diskuze.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:07
Neviem ci citas co pisem alebo len blabotas .......pisem o rozdieli v konkretnej triede .... nie pri absolutne odlisnych podvozkoch tak tu nezapajaj DCC v passate s oktavkou pretoze to ani nieje rovnaka trieda ani podobne podvozky ....si to nastuduj ok ?

Tvrdim ze je absolutne jedno ci jazdis golfem mazdou 3, aurisom, alebo civicom ! rozdieli su absolutne minimalne a doslova v jazdnych vlastnostiach to priemerny vodic nespozna.

Ja viem vy ste tu vsetci odbornici ktory jazdite 90% na hrane podvozka a blaboty.....snazite sa mi tu nahovorit o rozdieloch v podvozkoch pricom je absolutne jedno siel som aj v golfe aj v ceede aj v aurise .....pri normalnej jazde rozdiely nepoznas....

Ja jazdim Lexusom IS ale ja viem vy vsetci na oktavkach s dymovymi sklami ste odbornici ;) a poznate rozdiel vo vsetkom >:D pirati ciest ......
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:09
Tady jde ale o to, že není potřeba jezdit na limitu, aby to člověk poznal...
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:23
???? Ako sorry ale to uz hladate ihlu v kope sena >:D ....rozdiel pri normalnej jazde napriklad medzi CEED a Golfom hladat rozdiel v podvozku ? >:D .....sorry chlapci s Vami je to strata casu ;) vy ked sa bavite na rozdieloch v podvozku pri tychto autach tak ked prestupite na vyssiu triedu tak asi sa poskladate ........To som nevedel ze tu mame take citlivky >:D >:D >:D Je to ako holenie s tromi alebo 4 cepielkami .....rozdiel normalny clovek mavne rukou- nepodstatne maly ....ale take citlivky ako vy to jednoducho citia >:D a je to uplne ine holenie >:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:21
pokial niesi schopny poznat rozdiel medzi tebou vymenovanymi autami, nebudes poznat ani rozdiel medzi obutim auta do napr. 195/65 R15 kontra 225/40 R18. A teda ani nebudes poznat rozdiel, kedy mas na tom svojom Lexuse gumy v dobrom stave a spravnym tlakom, alebo malu dierku a koleso s tlakom 1 bar a v nejakej tej zatacke sa budes zrazu cudovat, ze pojdes kotrmelcami do pola ! >:-[]
Takze ty niesi ani priemerny sofer, vrat vodicak a nechcem ta na ceste stretnut, nedajboh aby si sposobil mne, alebo mojim znamym nejaku dopravnu nehodu ! :-!
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:26
>:D >:D >:D to si ma pobavil ;) gumy mam s dobrym tlakom to si kontrolujem a je to aj citit ;) neboj nic :Dna lexuse mam 245 >:D a je to citit ten rozdiel :-) neboj mam dostatok citu pri jazdeni ;) ale hladat rozdiely v autach ktore su na rovnakej urovni este aj cenou aj technologiami >:D ze Vas to bavi :Dto su fakt sialene rozdiely golf a ceed >:D to normalne ina trieda auta >:D
Avatar - AUDIRS6
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:35
Nieje Golf ako Golf a nieje Cee´d ako Cee´d. :-!
Lenze mam taky dojem, ze s tebou je to strata casu. Ty asi nepochopis, ze golf pouziva vzadu 2 rozne riesenia podvozku ( jednoducha naprava / viacprvok ) a ze tym plus poväcsinovym obutim takto roznych aut sa aj jeho jazdny prejav meni. Cee´d ma tiez rozne naladenia pruzin, tlmicov a stabilizatorov pre rozne motorizacie a karosarske prevedenia. Ano, nehovorim, ze vsetci musia poznat vsetky rozdiely. Ale aspon tie zakladne ano. Inac sa ti bude spravat zakladny Golf s torzkou na balonoch, inac cednik na 17-kach. Takze s tymi rovnakymi technologiami v rovnakych triedach a ich aplikaciami - tiez opatrne. Mas v tom znacne medzery, takze neviem, kto by si mal ist co dostudovat. Ale chod sa fakt previezt napr. na nejakej O III s torzkou a s multilinkom. Mozno predsalen ten rozdiel pochopis ( najlepsie ked trafis nejaku jamu zadnym kolesom v zatacke :-DDD )
Vidim, ze si si aj pohonil tricko s tvojimi 245-mi gumami. :-) - ja som pisal rozmery kompatibilne pre bezne auta nizsej strednej triedy a ich alternativne obutia - len tak pre tvoju informaciu...
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:59
Pocuj >:D hej no pohonil som si tricko >:D chcel som len povedat ze viem aky je rozdiel jazdit so sirokymi a uzkymi gumami nic viac ;) ...no ale k veci ja ten rozdiel viem chapem a rozumim a citim >:D viem ze su po 2 rozdielne podvozky ...chccem len naznacit ze bezny vodic beznej rodinky pri klasickej jazde 50 90 130 rozdiel nespozna ! nepisem o sebe keby som bol taky jazdec tak si kupim fabiu a je mi jedno ako auto jazdi ! :-) dufam ze uz ma konecne chapes ....a aje mi jasne ze golf R ma iny podvozok ako 1.2tsi...... cchem len povedat ze podvozok v lepsej ceed sa rovna podvozok lepsi golf a vela rozdielov tam nenajdes :-) nic viac :-) rozdiel bude zanedbatelny.....pre uplnost na rovnakych pneumatikach s rovnakym tlakom :-) .....peace
Avatar - AUDIRS6
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 17:29
OK, dajme tomu, ze sma sa teda v tomto uz konecne porozumeli...
Ale:
Citam tu vsetky tvoje a celkovo vsetky prispevky k tomuto predmetnemu autu a ide tu podla mna o neho. Proste tento Auris nieje nic pre toho, kto je zvyknuty na svoj cednik alebo Golf - tie auta na "priemernom" podvozku su inde. Preto sa tu ta debata vybrala tymto smerom.
Ze ten Auris, pokial niekto nechce vyslovene auto na doslovne "presuvanie sa" z miesta A do miesta B neda tomu priemernemu soferovi ani ten naznak uspokojenia za volantom, ktoreho by sa od inych aut dockal, tu sa ho proste nedocka.
Plus, aby mal Auris pre neho zmysel ako auto usporne, tak este musi nastudovat sposob akym treba s hybridom jazdit, nech dosiahne pozadovany usporny efekt.
A tym sa dostavame k tej priemernosti vodicov: Zatial co jazdne vlastnosti aj v ramci danej triedy dokaze priemerny vodic aspon trochu rozlisit, preorientovat sa na "specialny" mod jazdy v hybride uz ten priemerny vodic zvladnut nemusi.
Proste a jednoducho - vo väcsine jazdnych situacii je napr. cednik 1,6 CRDi lepsi voz, nez tento hybrid - vykonovu rezervu ma dostupnu vo vsetkych jazdnych rezimoch a mimo mesta a na dialnici bude tiez vcelku usporny aj bez toho, aby sa jeho sofer nepotil od premyslania, ako to s tym autom ma robit...
V meste maju hybridy najlahsiu vyhodu - tam sa da s tou elektrikou pracovat, ale ako ste sa tu krasne hadali, aj tam je treba vediet volit medzi tymi rezimami a to uz "priemerny" sofer nemusi chciet - prisposobovat sa autu. Auto sa stalo totiz tak bezna konzumna vec, ze ocakavania su opacne - auto ma splnat naroky priemerneho sofera a nie, ze priemerny sofer musi studovat kadejake rezimy a prisposobovat sa autu. Dokym toto nebude vyriesene ( ze aj hybrid bude "blbuvzdorny" ) tak sa nebudu tesit takej oblube ako vsade pritomne "tedeíčka".
A o tomto to cele je... ;-)
Avatar - Blue Sun
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 18:38
I průměrný řidič (slovy já) dokáže s hybridem zajet výrazně nižší spotřebu oproti stejně výkonnému běžnému autu. Nijak jsem se o to fakt nesnažil, prostě jsem jel, jak umím normálně, i když to bylo na pár kilometrech. To auto tě nenutí se přizpůsobit, nemusíš to dělat. Kdo smysl hybridu pochopí, dělá to rád, protože ho to baví. Kdo nechce chápat, odsoudí ho (a důvodů si najde vždycky dost)...
Avatar - AUDIRS6
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 18:53
:-)
Tak asi mame kazdy ine meritko na slovo "priemerny". :-)
OK, predefinovavam na "najväcsie percento vodicov" >:-[] Lebo takym to mozno tak jendoduche neprijde. Ako som uz par krat spomenul, mal som tu "cest" s Priusom II. :-!
Ano, je to uz par rokov, moje naroky na bezny presun su trochu "nadpriemerne" >:-[] , a mozno aj preto si vysluzil odo mna take negativne hodnotenie. Majitelova zena s nim jazdi bezne po meste pod 5, ja som bol po tom dni a aj s jazdami kratko mimo mesta na tych 5,6 ale bolo to pre mna mucenie, nakolko pozadovany vykon z toho nebolo mozne vydolovat. Keby som sa uskromnil a len "plynul s davom" pripadne prisposobil svoju jazdu danemu pohonnemu ustrojenstvu, verim, ze 4,5 by nebolo nemozne. Lenze toto ja nerad... ;-)
A o tomto to je: Pokial bude kupec pripraveny na vnimanie jazdy ako na sposob usetrenia penazi, bude mu Auris sympaticky.
Vsetko je to ale o istych kompromisoch, ktore bohuzial, su pre mna moc velke.

Uvidim, ako sa budu tvarit "nase" plug-iny". Niesom zatial na ne odkazany, ale uz len predstava jazdit s menej nez polovicnou spotrebou znie lakavo. Vykonovo to vypada tiez vcelku gut, ze by som si hadam ani moc nepohorsil. Pre niekoho ale mozu byt problemom tie 2 spalovacie jednotky ktore budu na vyber ( na baze MLB-evo platformy ) 3.0 TDi a 2.0 TFSi. No a to pre niekoho zvyknuteho na viacvalcovy benzin moze znamenat mensi "psychologicky" problem... >:-[]
Nehovorim, ze som nutne "ta kategoria"... ;-)
Avatar - Blue Sun
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 21:39
Jenže tvé nároky nejsou "běžný přesun", sám ses tu kolikrát chlubil, jak závodíš i na normálních silnicích (za což bych já osobně střílel na místě). Tím pádem opravdu asi není na místě posuzovat z tvého pohledu auto, které je určené k normální cestovní jízdě... Zjevně stejným stylem funguje i Ondra Chamilla, proto test dopadl, jak dopadl.
Avatar - AUDIRS6
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 22:09
"zavodil"......blaaa, blaaa... :-)
Starnem >:D ... :-!
A s aktualnym autom a jeho o dost vyssim taziskom nez na ake som bol zvyknuty, na to ani nemam moc chut, aj ked kobyly pod kapotou su a podvozok je v ramci triedy meradlo ;-) Proste ma to v nom nebavi a uz si aj zvykam na to, ze pri aktualnej premavke na cestach je na to aj menej prilezitostí, atd...
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 23:31
nieje to celkom pravda neviem ci si siel s hybridom od toyoty. Poviem to takto - ak ides prvy krat spravis na trati bratislava - kosice, normalnou plynulou jazdou spotrebu povedzme 5 - 5,5 litra ......ak ale mas s autom odjazdene spravis ju rovnakym tempom za 4,5 ....nieje to o prisposobeni je to skor o tom ze brzdit jemnejsie ;) to je vsetko rezimi prepinat nemusis. Navyse pri plnom obsadeni bude hybrid sviznejsi ako ceed - elektromotor ma celkom slusny krutiak a je to pekne citit. Hlavne v kopcoch ;) Len sa to trosku zle prezentuje ze vodic sa musi prisposobit ;) nie nie...staci trosku predvidavosti v brzdach nic viac...
Avatar - miromen
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:26
A takovych neřidiču jako jsi ty bohužel přibyva. :-(
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:29
Borec vodic sa ozval >:D ...S takou CEEd sa jazdi inak ako s Golfom? .....alebo k comu tu je poznat milimetrovy rozdiel v podvozku ????? k comu ? Ja netvrdim ze ja ten rozdiel nepoznam ...ja som vo vsetkych prispevkoch pisal ze 98% vodicov to nespozna ..... ja ten rozdiel poznam ale je to taka malichernost ze je to az nepodstatne ....urcite inac nebudes jazdit s golfom inac s aurisom inac so civicom.... pojdes so vsetkymi rovnako kludnou jazdou ;) ... a o tom to je :))
Avatar - miromen
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:37
Hochu u mě je jizdni projev jeden z hlavnich duvodu při vyběru auta. Je sice pravda že muj jizdni styl ma k tomu běžnemu dost daleko ale dokažu ocenit i to jak se auto chova při běžne pro mě nudnějši jizdě. A i zde v ramci třidy poznam rozdily někdy až zasadni.
Avatar - Ozzman
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 17:16
Kdyby si četl pořádné dal sem ti příklad extrem kde by to mohl poznat i inteligentní člověk jako ty. Dobře. Svez se v te oktavce a pak si Vem třeba fokuse.. i tam je rozdíl znát. Pak zkus i tu Mazdu 3.... jsou to sice auta pod tvou uroven ale garantují, že nemusíš Vymětal zatáčky v kilu, abys to poznal. Jel si v tech autech někdy ze to takhle soudis? A proti passatu? No s normálním podvozkem mu postav třeba to Mondeo nebo lépe ma6. A zrovna Ceed a Golf nejsou zas tak odlišni, golf je ale precijen trochu agilnejsi co sem mel tu cest jet. Ale s tebou je to házeni hrachu na zed co?
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 20:48
ale preco hadzanie o zed ....hovorim sam pises ze ceed a golf su dost podobne ....to ze je golf trosicku agilnejsi to moze byt subjektivne neviem preco sa zase bavime o oktavke a passate a mazde 6 ........ja sa bavim o nizsej strednej triede tak pri nej ostanme - nerobme to vseobecnou diskusiou na vsetky auta ;) neni to pod moju uroven neviem ako si nato prisiel ...to len dedukujes. Co sa tyka fordov ano to mas uplnu pravdu ale co sa tyka podvozkov su v tychto triedach niekde uplne inde.....osstatny (ceed, auris, golf,mazda3) su natom podobne. Ale ok necham Vas v tom ze v tejto triede su to markantne rozdiely a urcite si focusa ludia kupuju preto aby rezali zatacky :-) Mojom nazorom v celej tejto diskusii som len chcel povedat ze ci ceed auris alebo golf je zaoberat sa podvozkom zbytocne - sportiaky ani limuziny to niesu, z toho vyplyva ze aj tak sa natom bude jazdit klasicky neutralne. Nic viac nic menej - z tohto pohladu mi je uplne jedno ze Golf alebo Focus budu mat extrem posunuty vyssie pretoze ako cielovy zakaznik sa k tomuto limitu nepriblizim...ale ja sa nechcem hadat :-) pre Vas je to v tejto kategorii velmi dolezita info OK :-)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 16:34
Jízda na koloběžce se nepočítá nebo jezdíš autem od 8?
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 17:00
mam 29 rokov ;)
Avatar - Blue Sun
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:42
Ale pro koho není dobré? Pro čecháčka s naftovou oktávkou? Samozřejmě, že nebude dobré, pro majitele nadauta nic jiného nemůže být dobré. Pro sportovce s GTI? To už vůbec ne, vždyť to neřeže zatáčky...
Pro mne třeba je nadprůměrné, protože závodím v jiných sportech, než v běžném silničním provozu a řezání nechávám pilám. A pokud mi ke komfortním vlastnostem, jak popisujete, přidá dobrou spotřebu, špičkovou spolehlivost a velký vnitřní prostor, oželím to, že se autu musím trochu přizpůsobit. Což ostatně musím vždycky, protože každé se chová jinak.
Nehledě na to, že ani v jiných podmínkách vůči autu nemáte zásadní výtky, proč je tedy tak shodit hodnocením? Takhle to působí zaujetím proti Aurisu nebo jeho naprostým nepochopením.
Ne, s vaším závěrem rozhodně nemůžu souhlasit, ale není to poprvé...
Doplněno: To nepochopení ostatně dáváte sami najevo hodnocením spotřeby ve městě...
Avatar - miromen
Dvojí hodnocení
| 5. 9. 2015 03:40
Proč tu prezentuješ svoji ubohost ? Nemaš rad auta tak sem ani nelez. :-!
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:26
testovana auta by mela bejt testovana v nekolika kategoriich podle jejich parametru, protoze krom nekolika malo vyjimek by vpodstate zadne auto nemohlo mit vic nez kuprikladu 4 hvezdy pokud by testovaci podminky a hodnoceni byli podle stejne metodiky pro vsechny testovana auta

rekneme si narovinu jak asi vypada mereni stejnym metrem kuprikladu aut jako je Ferrari 430 a proti nemu postavene treba Audi Q7 nebo naopak Skoda Citigo? Ferrari nema sanci obsatat co se tyce treba prakticnosti a spotrebou, Q7 naopak neuspeje sportovni jiztou a Citigo bude vpodstate z tech 3 mozna excelovat v parkovani mezi nakupnima kosikama :-! auta by se proste meli testovat ve sve kategorii, takze Auris kombik by se mel hodnotit jen podle jinych kombiku v nizsi stredni tride bez sportovnich ambici

vpodstate nekdy tady testy pripominaj "chtel jsem na test Mazdu MX5 ale dali me na nej Dacii Logan, ale ja se tak tesil ze jsem toho Logana hodnotil co se zabavy na okreskach tyce, takze ma sotva 2 hvezdicky"

bud hodnotte poradne, nebo ty hvezdy a hodnoceni radsi odstrante :-)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:46
Tak přesně takto to rozhodně není ;-) Viz. reakce výše z 11:44
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:27
Ale vždyť nikdo neporovnává 430 s Q7 nebo s Citigo. Pokud čtu testy včetně tohoto, tak je auto vesměs porovnáváno s konkurencí v dané třídě. Takže porovnat třeba tento Auris z pohledu jízdních vlastností, spotřeby, pohodlí a dalších vlastností třeba s Golfem, Focusem či Astrou je relevantní a není na tom nic špatného. Autor v testu nikde nesrovnává jízdní vlastnosti Aurisu s 911, ale to neznamená, že se jízdní vlastnosti zcela vynechají. A tak chápu i počet hvězdiček, pět hvězdiček pro LaF není za tytéž vlastnosti jako 5* pro Range Rover.
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:46
Přesně tak :-)
Avatar - Blue Sun
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 18:31
Jenže tenhle Auris by měl být spíš srovnáván s ostatní hybridní a elektrickou konkurencí už jen proto, že ta auta jsou svým pojetím a konstrukcí jiná třída. Ano, je to jiný pohled na věc, proto jsem říkal, že v takovém případě je třeba dvojí hodnocení nebo druhý názor. Takhle je test značně manipulativní (a že auto.cz je hodně antielektrické, tím se ani netají).
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 21:35
Nevidím nejmenší důvod srovnávat ho jenom s hybridy. Je to pořád stejná třída, nižší střední a má jenom další druh pohonu. Benzíny se srovnávají s naftou, s LPG s CNG, proč by se nemohly srovnávat s hybridem. Nehledě na skutečnost, že i u hybridů se dnes děla několik druhů a tímto postupem bys lehko mohl dojít k závěru, že nejde srovnat s ničím. Naopak, redakce by mohla udělat podrobný srovnávací test různých pohonů, pořádně proměřit spotřebu, zrychlení, nějaký slalom, změřit hluk a porovnat. Třeba jako zde
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 21:42
Já tedy vidím srovnávání benzinů s benziny, nafty s naftou, u LPG a CNG se akorát spočítá, kolik stojí kilometr a jestli to má smysl (jako že se kolikrát dojde k závěru, že minimální)... Jen ty hybridy se neustále musí srovnávat se vším, aby vyzněly naprosto nesmyslně a špatně, u elektroaut je to už pak úplný extrém.
Srovnávací testy už tu byly, ale zase jen s cílem pošlapat elektrické technologie. Až je ve velkém začne dělat Škoda, pak nejspíš přijdou testy, které budou ukazovat, jak je to ta pravá a jediná cesta...
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 21:52
Jasně, Škoda diktuje všem světovým médiím co mají testovat, dal jsem ti odkaz na britský test, takové testy různých pohonů dělají Američané, Francouzi, prostě všichni, hledat v tom záměr uškodit hybridům je lehká stihománie. Není nejmenší důvod nesrovnávat auta nižší střední třídy, podobné velikosti, podobné ceny, podobného výkonu bez ohledu na použitý pohon. A nemusí se srovnávat ani různé značky. Myslím, že hodně lidí by zajímalo porovnání tohoto Aurisu s dieselem od BMW a tímto hybridem nebo srovnat Mondeo PHEV s TDCi a EB, nebo Passat GTE s TDI a TSI etc.
Avatar - Emel
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 22:02
Benzíny proti naftám se až tolik netestují, protože vcelku všichni vědí, co od obou čekat. Hybridy jsou pořád něco nového, s čím spousta čtenářů nemá vlastní zkušenost... a tak se logicky srovnávají s tím, co lidi znají, hledá se nějaký etalon. A v tom srovnání hrajou na hřišti soupeře...
Avatar - Emel
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:30
Klonil bych se ke čtyřem, ze sympatií k pokrokové technologii.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:18
Nehnevajte sa ale doma mame 2013 Auris hybrid, a v kludnej jazde splna to co sa od neho ocakavalo. Pri predpisovej jazde podla gps a predvidavosti je spotreba 3,9- 4,3 L ! v meste to jazdi 4,5 maximalne, dialnica cca 6l. Auto je okrem prudsej akceleracie tiche. Je maximalne spolahlive a cestuje sa v nom prijemne. Neviem co Vam na tomto aute nevyhovuje v pokludnom rezime. Je mi jasne ze vodici zvyknuty z diesla sa tazko prisposobia hybridu,, pretoze tu sa nejazdi brzda plyn- treba predvidat, ale to nieje vada auta ....je to vada vodica. Hybridy toyoty su hodnotene velmi vysoko vo svete ( taktiez predaj aurisov rastie) ale vam jednoducho nefunguje dokonale v klidovem rezimu ....ci pana dajte si kurz autoskoly......
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:46
Však já jej v podstatě chválím :-)
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:50
chvalite za 3,5 hviezdicky auto ktore vo svojeje triede a v vojom urceni splna 5hviezdiciek s prehladom?????
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:55
Já jel i s jinými vozy této třídy a troufám si říci, že tohle nejlepší není, chválím ale skutečnost, že Toyota hybridní Auris neustále vylepšuje a dělá ho univerzálnější, než dříve.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:58
S ktorymi vozmi v tejto kategorii - podotykam s hybridnou technologiou ste siel a bolo lepsie? Sem s tym modelom :-)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:08
Hybrid ale není žádná zvláštní kategorie, je to jeden z typů pohonu. To je jako kdybychom měli auta zvlášť hodnotit podle toho, zda jezdí na benzin, diesel, CNG, LPG...

Tady jde o to, co si za dané peníze můžete v dané třídě (kombi nižší střední) koupit.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:11
chcel by som vidiet servisne naklady na LPG a CNG po 10 rokoch...... ;)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:17
To jste ale odskočil k úplně jinému tématu, ne? :-)
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:25
ja? spomenul ste co za dane peniaze v triede :-) ......tak za dane peniaze v triede mi ukazte auto s porovnatelnou vybavou a tak nizkymi nakladmi na 10 rokov povedzme. Ja nehodnotim len vzhlad a subjektivny dojem. Hodnotim auta podla toho co za peniaze na roky ponuknu. A zatial co stretavam majitelov toyot a zvlast hybridov ktory maju smiesne naklady na prevadzku aj po x rokov .....tak pri inych znackach sa to povedat neda ;)Chcem tym len povedat ze za danu cenu a to co ponuka je to urcite na viac ako 3,5 hviezdicky :-)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 23:06
trošku to už preháňaš.... auris hsd je stále len auto, 4 kolesá, sedadlá a volat...a samozrejme že ho porovnávajú s nižšou strednou - s čím iným.... je to pohon špecifický, to ale nie je nič nové, už cca 10 rokov tu hsd máme a je to stále to isté... jediné čo sa mení môže byť ten zvyšok - interiér, kufor, podvozok - proste to čo aj na iných autách.. a 5 hviezdičiek si nezaslúži, ja by som dal 5x pohonu, inak ako celku určite nie....
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 23:34
a oktavia 1,6 tdi si zaco zasluzila 4,5 hviezdicky???????
Avatar - N6600
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:28
Mne hlavne nesedi to vyuzivane B modu pocas jazdy. Nie som Dylan, ktory to nabeton bude vediet, ale mam za to, ze Bcko sa v meste velmi vyuzivat nema. Bcko je v principe brzdenie motorom, ktore sa ma vyuzivat hlavne pri zjazde z kopca. V meste je neefektivne. Mam za to, ze dochadza k vacsim energetickym stratam, ako pri pouziti Dcka. A dojazd na baterky nepredlzuje automaticky. Na to, aby sa tak stalo, sa odporuca dat EV mod.
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:31
B-cko urcite hlavne pri dlhsej jazde z kopca alebo pri vjazde do dediny ...kedze po ubrati plynu tieto hybridy idu s velmi malym odporom ( v podstate len odpor systemu na dobijanie bateriek) , preto je lepsie pouzit B-rezim :-)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 23:08
idú s veľmi veľkým odporom... preto brzdiť stačí málo... na to že tu stále kričíš chybuješ v bazalitách...
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 11:48
Já to beru jako pomoc pro co nejplynulejší jízdu. Po ubrání plynu na Dčko vůz spíše plachtí, když chci mírně zpomalit, ale nešlapat na brzdu, použiju Bčko :-)
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:09
Heh tak Vam poviem musite sa naucit jemne pouzivat brzdu totizto chce to len cvik auto ak slapete mierne na brzdu brzdi presne ako to B-cko ( je tam ukazovatel v modrom poli) ak ho prekrocite az potom sa zakusnu brzdove dosticky.... takze pre mna ako vodica je omnoho lepsie ked mozem plachtit s minimalnym odporom ( pritom je prevod zaradeny a nieje to nebezpecne ako pri neutraly) a v pripade spomalenia jemne stlacit brzdu .....ako po kazdom pusteni plynu ihned brzdit ......to je to o com hovorim ste vodic ktory nema cit v nohach tak radsej volite B-cko :-) My sikovnejsi jemne tlacime na brzdu a dosiahneme rovnaky ucinok B -rezimu len vtedy ked to ozaj potrebujeme;)... inak vyuzivame prave to plachtenie na znizovanie postreby kedy prave v tomto rezime sa ide s vypnutym motorom :-)
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:14
No možná nemám cit v nohách, jak píšete, ale raději budu brzdit motorem, než zbytečně rozsvěcet brzdová světla, ostatně nejsem na silnici sám a není nutné, aby se řidiči za mnou divili, proč brzdím, když to není potřeba a nic se neděje.

Navíc sám píšete, že se B hodí pro zpomalování na vjezdu do města či brzdění motorem při jízdě z kopce...
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:29
pri vjezdu do mesta nie po meste ....pre pana jana >:D pred krizovatkou brzdit = zbytocne rozsviecovat brzdove svetla? Pane vy ste ako niektori odbornici ktory vyblikavaju ludi v hustej hmle za hmlove svetlo llebo su za vami nalepeni 3 metre za autom a vadi im to svetlo >:D

Skuste mi vysvetli preco sa rozbiehat ked pustite nohu a hned to samo brzdi? potom zase sa rozbiehat? ved to nema logiku... v tomto rezime navyse ani nefunguje tempomat....
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:32
Vy už mi podsouváte něco, co jsem vůbec nikdy neřekl, to je potom těžko nějak rozumně debatovat. :-)
Avatar - flepper
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:44
Az v komntari nizsie som si vsimol kde pisete ze v meste prakticky nepouzivate ....ja som cely cas zil v tom ze prave aj v meste to pouzivate.

Ospravedlnujem sa moja chyba. :-(
Avatar - N6600
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:21
V tom pripade ale kategoricky nesuhlasim s tvrdenim:

Podobně je to i se spotřebou. Podařilo se nám na čtyřkilometrové trase městem jednou mít spotřebu jeden litr na sto kilometrů, to když se zrovna dalo jet plynule a převážně na energii z baterií, další den jsme však stejnou trasu podobnou rychlostí jeli za osm litrů, protože podmínky byly horší a baterie vybité. To je však poměrně logické, jen onen rozptyl může být při podobném stylu větší, než u běžných vozů.

Jasne, ze budete mat vybite baterky, ked autu ani nedovolite poriadne rekuperovat...
Dvojí hodnocení
| 4. 9. 2015 12:24
Ale já nejezdím na B pořád, jen když potřebuji snížit rychlost o trochu, ale ne brzdama. V normálním městském provozu B téměř nepoužívám.
Dvojí hodnocení
| 5. 9. 2015 23:05
Tak to já zase říct můžu, mám ho 16000km a funguje dokonale. Nejlepší auto, co jsem kdy měl... Auta miluji, řízení taky, a Auris hybrid se opravdu povedl.
Avatar - miromen
Dvojí hodnocení
| 5. 9. 2015 23:11
Tak to tě upřimně lituji.
pozice za volantem
| 4. 9. 2015 10:10
Zajímalo by mě, jestli máte srovnání pozice za volantem proti verzi před faceliftem. V té jsem se svezl, a měl jsem pocit, že mi chybí ještě posunutí sedaček dozadu. Pro srovnání měřím 180cm. Díky za odpověď.
pozice za volantem
| 4. 9. 2015 10:14
Přímé srovnání nemám, ostatně je možné, že se mohou sedadla před a po fl, stejně jako u hybridu a běžných verzí lišit, takže v tomto ohledu nechci vynášet nějaké soudy.
pozice za volantem
| 4. 9. 2015 10:58
To musíš mít pořádně vysoké chcaní a atypicky dlouhé ruce :-) já nejsem o moc nižší než ty a když šoupnu sedačku úplně dozadu (předFL verze), na pedály ani nedosáhnu a volant bych mohl ovládat jedině silou sugesce :-)
Avatar - Cuba66
Zadní sedadla a pohodlí
| 4. 9. 2015 10:25
Tedy jako majitel Aurisu I musím říct, že s mými 187cm se mi sedí vzadu v mém autě výrazně lépe, než v Aurisu II (a dokonce si pohodlněji sednu sám za sebe). Ty zadní sedačky v novém Aurisu sice dali níže, ale zároveň jsou více "na plocho" takže mně nepodpírají stehna, ale sedím doslova "na prd.li". A že to na dlouhou jízdu není nic příjemného je jasný (vzadu sice nejezdím, ale pohodlí osádky mám na paměti pořád :-) ).
Oproti nové Corolle je to sakra rozdíl, v té se i vzadu sedí super a nejde jen o to, že má větší místo na nohy (doporučuji vyzkoušet).
Co se týká hybridního ústrojí - ano, je to pro velmi defenzivní jezdce a nejvhodnější je na denní dojíždění například do Prahy tak z Exitu 10 někam do centra. Pak se projeví výhody naplno a věřím že spotřebu bych měl menší než s 2.0D4-D - ten mi bere dlouhodobě 5,84.
Přesto bych asi raději volil nový 1,2T nebo osvědčený atmosférický 1,6 (ale ten neudrží na D1 ve stoupáních na šestku tempomatových 130km/h - nezkoušel jsem osobně, ale mám to od zdroje přímo z Toyoty :-) ).
Zadní sedadla a pohodlí
| 4. 9. 2015 11:12
Atmosférická 1.6 je sice osvědčená, ale potvrzuji, že na šestku na dálnici těch 130km/h v mírném stoupání opravdu neudrží. Takže to máš potvrzené i od majitele ;-). Je to takový zvláštní motor a zpřevodování mu zrovna taky nelichotí, na závodění to není ani náhodou. Nicméně jsem si jej vybral právě proto, že je to ještě stará dobrá atmosféra a příplatek za hybrid činil 130k. Jezdím za 6.6l, takže ten příplatek za hybrid by se mi vrátil asi až budu v důchodu...
Zadní sedadla a pohodlí
| 9. 9. 2015 11:39
Moje Toyota Auris 2 předfl 1.6 na 6 na dálnici do mírného stoupání rychlost 130 km/hod. obvykle udrží, byť často indikátor řazení nabádá k přeřazení na 5, ale jezdím obvykle sám + nějaký náklad v kufru.
Dronte Mauricijský.
Avatar - KANKUNEN
Kazdy se snazi zvednout kroutak, ale
| 4. 9. 2015 11:12
Toyota ho snizuje atkinsonem. Kdyby byl pozit bezny motor se 180 Nm, tak by se motor nemusel tak vytacet, spotreba by zustala stejna a v aute by byl vetsi klid.
Avatar - Emel
Kazdy se snazi zvednout kroutak, ale
| 4. 9. 2015 11:38
...a kompenzuje to elektromotorem. Ve výsledku má použitelnou dynamiku s dobrou spotřebou a spolehlivostí... a o to asi šlo.
Avatar - Blue Sun
Kazdy se snazi zvednout kroutak, ale
| 4. 9. 2015 12:36
A jako bonus nízkou spotřebu v proměnlivých režimech jízdy...
Kazdy se snazi zvednout kroutak, ale
| 4. 9. 2015 19:33
No, pokud tomu já dobře rozumím, tak 1,8 s Atkinsonem a těmi 73kW/140Nm by měl být silnější než menší motor při podobné spotřebě. Pokud by šlo o těch 73kW, tak na to má Toyota už 1,3ku v Yarisu, ale jen se 125Nm. Takhle má stejný výkon, o nezanedbatelných 15Nm navíc a velmi dobrou spotřebu.
VAG plátky
| 4. 9. 2015 11:23
Co čtu recenze na hybridní auta od toyoty, tak pořád nabírám na dojmu jak moc VAG mrzí, že neudržel krok s technologiemi a není schopen vyvinout spolehlivé a funkční hybridní ústrojí. Jakákoliv automobilka, která sáhne na hybrid většinou skončí s daným modelem v zapomění tabulky spolehlivosti a prodejů. Přitom o odporu těchto redakcí k čistě elektrickému pohonu nemůže být řeč. Stačí si pročíst oslavné recenze na elektro oktávku ( kterých tu proběhlo asi 239 nebo tak nějak ) nebo na Up! EV a nebo VW LT1 ,kde se nikdo nějak extra nepozastavuje nad tím za jak dlouho se vyplatí a nebo ne, případně jak neagresivní řidič musí být aby to ujelo alespoň 100 km s klimou. Přitom právě v hybridních ústrojích vidím já budoucnost dopravy na příštích 20 let. Je to totiž velmi rozumný kompromis, který v sobě kombinuje úsporu paliva, vyšší spolehlivost a neomezený dojezd.
Avatar - 3_diamanty
VAG plátky
| 4. 9. 2015 11:30
suhlasim ... hybridy bude najschodnejsia cesta v blizkej buducnosti.... akou dosiahneme dobru spotrebu... akceptovatelnu cenu ... a realnu pouzitelnost auta na kazdy den :yes:

a v tomto smere ma toyota stale slusny naskok ... voci inej hybridnej konkurencii....

na yaris aj auris v hybride je skutocne sama chvala... a realne su to hybridy ktore skutocne funguju... na rozdiel od hybridneho range roveru sport ... nadupanych hybridnych baworakov a podobnych inych premiovych parodii na hybridy... toyota skratka je v tomto jasna jednicka, ich hybridov by som sa nebal ani nahodou, lebo v toyote hybridny pohon skutocne dava zmysel :yes:
Avatar - KANKUNEN
VAG plátky
| 4. 9. 2015 11:45
Jak pridani motoru, baterek a cvt zvysuje spolehlivost. Jak znamo hybrid setri po meste a do mesta je vhodne male auto. Male auta jsou levna a hybrid prilis zvysi jejich cenu. Proste v realu vyplaznes spoustu penez navic a setris na navrat po troskach.
Avatar - flepper
VAG plátky
| 4. 9. 2015 11:49
Ano v podstate ak nemas velky najazd tak sa Ti hybrid na 4 roky neoplati .... hacik je vsak v tom ze hybridy toyota vydrzia v perfektnom stave aj 10 rokov a to sa Ti uz investicie pekne vratia. A zas hybrid nieje tak drahy - porovnaj rovnaku vybavu v golfe alebo ceed. A zistis ze v plnej vybave Ta hybrid vyjde na podobne;) Navyse si drzia vysoku hodnotu/cenu auta aj po 4 rokoch.
VAG plátky
| 4. 9. 2015 11:56
Myslím, že to bude hlavně menším namáháním motoru, hnacího ústrojí a převodovky. elektromotor pomůže při rozjezdu, vyšší zátěži apod.
VAG plátky
| 4. 9. 2015 12:23
Jestli si chodil do školy, tak asi víš, jak komplikované ústrojí je elektromotor ;-) dále ke spolehlivosti, e-cvt je klasická planetová převodovka, odpadá spojka a myslím také startér. Co tam není, nemůže se porouchat. Už tedy chápeš, jak je to se zvýšenou spolehlivostí? A v reálu nevyplázneš o nic víc (řekl bych, že dokonce míň) než za složitý a smradlavý ekvivalentní sazomet. Dle mého pecka!
VAG plátky
| 7. 9. 2015 12:50
Máš tam dva elektromotory, přičemž jeden z nich (ten "slabší", MG1) slouží jako generátor a startér. Auta s SS mají často také startér-generátor jako jednu komponentu (zkráceně se tomu říká ISG). Některé výkonnější HSD pak mají i ty spojky (používají Ravigneaux, pro vyšší efektivitu ve vyšších rychlostech).

Jinak souhlasím. Velmi jednoduchá převodovka, motor prakticky bez příslušenství, k bateriím je šetrný atd.
VAG plátky
| 4. 9. 2015 23:15
ukáž mi malé auto s automatom ktoré je tak výkonné,tak spoľahlivé a tak úsporné....
VAG plátky
| 4. 9. 2015 11:49
Zajímavé...třeba u VW XL1 je rovnou psáno, že není šance na to, aby se vyplatil... ;-)
VAG plátky
| 4. 9. 2015 11:57
Tak XL1 je uznávám něco trošičku jiného a do toho srovnání o kterém píšu možná tak úplně nepatří, protože je to experiment ( na zákaznících ). Není to typicky spotřební auto a tak je jedno zda se vyplatí a nebo ne.
VAG plátky
| 4. 9. 2015 12:11
Tema neni o tom, jestli je to jedno, Ondrej ti pise, ze ty tu vyskakujes, jak se nad nerentabilitou nikdo nepozastavuje a pritom je o ni v podstate cely clanek. Pises kydy a lzi jen abyses udelal zajimavym.
VAG plátky
| 4. 9. 2015 13:39
No tvůj příspěvek mě donutil to přečíst znovu a já tam žádnou zmínku o nerentabilitě nenašel ... ( na video jsem nekoukal ) [odkaz]
VAG plátky
| 4. 9. 2015 23:18
vy kupujete auto aby sa vyplatilo? Ja aby som jazdil... a cena je veľmi konkurencieschopná na to čo dostanete.... potom by sme podľa tejto logiky mali kupovať len autá na CNG alebo LPG, všetko ostatné hoďme na smetisko lebo sa to neoplatí....
VAG plátky
| 4. 9. 2015 12:06
V W LT je dodavka z osmdesatych let, nevim, kdes tu o nem cetl.
[odkaz]

Tech 239 oslavnych recenzi na elektro oktavku mi, prosim, ukaz, aspon dve mi ukaz, nevidel jsem zatim zadnou a neni divu - elektro oktavka je zatim jen ve stadiu prototypu.
UP! elektro (neboli e-UP!) tu byl recenzovan jednou a o tom, ze se nevyplati byl v clanku cely jeden odstavc.

Takze pokud chces kopat do zdejsich clanku, tak si je aspon zbezne rpecti, jinak budes porad jen za pitomecka, byt ty uz jsi asi na svuj statut za tu dobu zvykly...

Co se tyka hybridu, tak souhlasim, hybridy - a zejmena plug-in hybridy - jsou jasna pritomnost, VW zastoupeni ma, a Golf GTE jezdi skvele, otazkou je pak ta spolehlivost, protoze motor 1,4TSI je celkove extremne slozity a vzhledem k tomu, jak se VW spoleha na sve subdodavatele je nabiledni, ze se opet neco tak trochu "podela". Nebo varianta "B" - poucili se z predchozich chyb a udelaji to festovne, u VW jeden nikdy nevi...
VAG plátky
| 4. 9. 2015 13:47
Aby jsi se nepo ... z toho, že jsem se sekl v písmenkách. Oba víme které auto jsem myslel.

Octavia pravda neměla ofiko test ( i když v názvu článku slovo test najdeš ) žádný, nicméně článků bylo 5 ( ty které jsem našel za 1s na google ) [odkaz] - [odkaz] - [odkaz] -[odkaz] - [odkaz]

[odkaz] - v testu E-Up! jsme se dočkali pouze konstatování, že jeho cena je vysoká a že by za to byl superb. Žádné srovnávání návratnosti jsme se nedočkali. A to je prosím mezi toyotou hybrid a 1.6 zanedbatelný oproti 350 000 za high-line up! a e-up!.
Avatar - Emel
VAG plátky
| 4. 9. 2015 14:24
Co se eUp! týče:
- eUp je elektromobil, proto je dražší... rozdíl mezi Priusem hybrid a plugin hybrid je taky dost velký
- v testu je výhodnost rozebírána celkem podrobně, jsou tam kalkulovány provozní náklady (0,58Kč/km) a konstatováno, že se to přesto v ČR těžko vyplatí
- up! s automatem v High stojí 292.900, rozdíl je cca. 300 a výbava eUp je lepší (autoklima, vyhřívané sklo, navigace, tempomat)

...ale chápu, nač se pitvat s fakty...
VAG plátky
| 7. 9. 2015 13:11
Mne ani nenapadlo, že bys mohl mít na mysli předchozí generaci a navíc auto, které ani nebylo v prodeji, pokud se nepletu. To je hodně staré. Tyhle články vznikaly za jiného šéfredaktora, dokonce i za jiného majitele.
Avatar - rimow11
auris
| 4. 9. 2015 11:24
krásne auto ale keďže je to hybrid iné hodnotenie sa na tejto stránke ani očakávať nedalo >:D :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
:-D ???
| 4. 9. 2015 11:37
Podobně je to i se spotřebou. Podařilo se nám na čtyřkilometrové trase městem jednou mít spotřebu jeden litr na sto kilometrů, to když se zrovna dalo jet plynule a převážně na energii z baterií, další den jsme však stejnou trasu podobnou rychlostí jeli za osm litrů, protože podmínky byly horší a baterie vybité.

... a baterie vybité.... hm.... tak to je perla pátku v tomto plátku.

Jinak test moc fajn. K hvězdám se nemá cenu vyjadřovat. 8-s >:-[]
Avatar - flepper
:-D ???
| 4. 9. 2015 11:45
Pisu to ako blbeckovia .... robia z toho neskutocnu katastrofu ... mne ale stale vychadza priemer oboch jazd 4,5 L co je vyborna spotreba :-)
:-D ???
| 4. 9. 2015 11:52
Pánové, vy tam zase čtete něco, co tam není. Ano, průměr vychází skvěle, ostatně spotřeba po městě opravdu skvělá je. Tímto příkladem jsem se však snažil demonstrovat nestálost pohonného ústrojí - jednou se chová tak, podruhé onak, což se odráží i na spotřebě. Holt je třeba se tomu všemu přizpůsobovat a nečekat, že když běžně na své cestě do práce jezdím za čtyři litry, že tomu tak bude vždy - může to být více i méně. Toť celé sdělení, nic víc.
Avatar - flepper
:-D ???
| 4. 9. 2015 12:03
Dolezite nieje raz tolko raz tolko dolezite je celkovy priemer ;) baterky sa vybiju aj to nie uplne len ak auto niekolko dni stoji, pripadne ak ich vystavite cestou na EV mod, inak su casto v strednej urovni. Je jasne ze ak jeden den svieti slnko interier vyhriaty kurenie je vypnute ...rovnaka situacia druhy den ale vonku prsi v aute zima ..... topenie zabezpecuje motor takze ten musi ist ... je potom jasne ze spotreba bude odlisna ale to je predsa logicke :-) to nieje nestalost systemu .....staci napisat ze v zime je priemerna spotreba o pol litra vyssia kvoli castejsiemu spinaniu motora kvoli topeniu ;) :-!
Avatar - Ji/Ri
:-D ???
| 4. 9. 2015 12:04
1. 3 a půl * je mimo. Naprosto mimo.
2. Podobně je to i se spotřebou. Podařilo se nám na čtyřkilometrové trase městem jednou mít spotřebu jeden litr na sto kilometrů, to když se zrovna dalo jet plynule a převážně na energii z baterií, další den jsme však stejnou trasu podobnou rychlostí jeli za osm litrů, protože podmínky byly horší a baterie vybité.

Tak pokud jsou baterky vybité a jede to za 8 a očekávám spotřebu nabitého, tak to auto zase tak blbuvzdorné není.
:-D ???
| 4. 9. 2015 12:10
Já nic takového neočekával, jen si myslím, že i tohle do testu patří. Nečtou to jen erudovaní čtenáři, kterým je vše automaticky jasné.
Avatar - Ji/Ri
:-D ???
| 4. 9. 2015 12:17
V pohodě ;-) jen ty hvězdy jsou mizerie :-)
Avatar - Emel
:-D ???
| 4. 9. 2015 12:37
No, ale na druhou stranu se bavíme o rozptylu půl hvězdy, ne? Jako standardně dobré auto si to mohlo a možná mělo odvézt 4*, víc asi ne, s 4,5* jsou tu jiné káry.
:-D ???
| 7. 9. 2015 13:14
To sledujete spotřebu po každé jízdě? Čím je kratší, tím menší smysl to dává. A takovéhle výkyvy na delší trase uděláte těžko.
Hybrid
| 4. 9. 2015 11:43
pro mě bude dávat smysl, až bude kombinace silnýho více než čtyřválcovýho motoru s elektrickým pohonem schopným ujet na jedno nabití cca 50km.
Avatar - Emel
Hybrid
| 4. 9. 2015 11:47
Nic proti, ale tenhle příspěvek pod Aurisem mi přijde trošku mimo terč. Šestiválec s hybridem pro kompaktní kombík? Musíš mít trošku pochopení pro nás, lidové vrstvy sakra... ;-)
Hybrid
| 4. 9. 2015 12:00
Nepíšu k Aurisu, ale k hybridu. Ty jsi ale lidová třída! >:D ;-)
Avatar - Emel
Hybrid
| 4. 9. 2015 14:00
To víš, já nedávno povýšil ze dvou na čtyři, o šesti jsem slyšel jen vyprávět...
Hybrid
| 7. 9. 2015 13:19
Takové auto bys mohl na trhu najít. I když ne každý plug-in má dojezd kolem 50 km, tohle číslo mají rádi u Audi/ VW. Nejsem si jistý, jestli například S-Klasse nemá dojezd jen kolem 32 km. Možná Panamera/ Cayenne S E-Hybrid?
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 11:57
Testuje se tu auto.
Shodou okolností u nás poměrně velmi oblíbená jak třída, tak typ karoserie. Musím opakovat, tyhle auta jsou obyčejný spotřebák, ničím zajímavé, prostě almara na kolečkách, která má sloužit a vozit metráky "nutných" osobních rodinných potřebností.

A že to tohle auto nijak výborně neumí? Že člověka nutí se mu přizpůsobovat? No ale to je přece špatně. Tyhle neživé věci mají sloužit, ty se mají přizpůsobit člověku, nikdy naopak. Na to, abych autu něco odpustil, musí mít nějaké vlastní výrazné specifikum a mezi ně rozhodně nepatří obtloustlý kompaktní kombík s líným pohonem.

Tedy skuhrání na tím, jak člověk musí pochopit auto, pohoné ústrojí a ještě se mu přizpůsobit, je od začátku liché. Především u tohoto typu vozu.

Hodnocení je naprosto vpořádku.
Avatar - Ji/Ri
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:07
jossalito, ty jsi ale pablb velkoformátu. Promiň, ale musím to tak napsat .... vždycky se do jisté míry přizpůsobuješ charakteru auta. .... i když vlastně ty ne,... ty jsi schopen udělat s citygo i sportovní stěhovák, který vyklepe i F FF. Bóže, miliony spermií a vyhraje ta nejblbější >:D >:D >:D ale už jsem si zvykl u tebe na projevy z balkonu. >:D >:D >:D
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:13
Jiříku, nápodobně.
V redakci to pochopili, auto otestovali a chladně zhodnotili. Protože mají možnost srovnání a nepotřebují nijak omlouvat vlastní volbu.

Tys nepochopil mé prosté sdělení, že i když si člověk vybírá auto, ano, vždy se mu přizpůsobí, ale jde o onu míru přizpůsobění se. Jakmile to začne otravovat, je to špatně.
Ale jistá otrava se dá zkousnout u auta typu "supersport a nulovej kufr", protože si ten supersport kvůli kufru nekupuju.
Testovaný Auris si právě kvůli jisté praktičnosti lidé vybírat mohou, ovšem jak jsem již nastínil, auto má na své zaměření poměrně velké mezery.

Příště víc přemýšlej, než z tebe zase něco vypadne. Pak si o tobě nebudu myslet, že přemýšlíš kolenama, teda u tebe asi o kousek vejš...
Avatar - Ji/Ri
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:19
Myslíš koulenama ? >:D ... jsem rád, že jsi mě pochopil i ve vyznění správně a ne útočně. ;-) jdu si vzít sesli a sednout před auto. Třeba v tom sedanu konečně bude vířivka >:D >:D
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:21
Já ti nevím, ale ani kvůli vířivce si auto nekupuju. ;-)

Tobě doporučím něco takovýho:
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:28
Solid, to beru. Jen ty berušky z vody mi vyměň za něco hebčejšího >:D :-)
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:31
Jó a kdyby ti chyběly bublinky, doporučím toto:
[odkaz]
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:34
Tak třeba si tento typ auta vybírají lidé, kteří jsou už "ideálně" nastaveni a v přizpůsobovat se mu nemusí. A ono to auto výborně slouží a jsou s ním spokojeni, nijak je neotravuje ani neomezuje.
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:40
Nikde neříkám, že takoví nejsou. Jen jich nebude zdaleka tolik, jako u například českého snu...
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:51
Mně by si líbilo, kdyby klidně tento konkrétní pohon český sen nabídl, pak by nebylo o čem :-)
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:53
Člověče, nevím pro koho jsou hybridy těchto tříd určeny, ale osobně bych u českého snu preferoval CNG, které už nějakou dobu v nabídce je...
Avatar - Ji/Ri
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 13:03
Elektrika má lepší dostupnost. CNG zatím ne. A je více důvodů, proč by to v českém vlhčeném snu bylo fajn dostat. A dělají už 12ti válce v CNG? >:D
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 13:04
Každý má preference jiné. Jinak cng se mi líbí taky.
Avatar - Ji/Ri
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:09
Neživá věc se má přizpůsobit člověku. Ach .... chameleon style? Utři slzu a běž dál. >:-[] >:-[] >:-[]
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:20
Ano, možná je to pro tebe novinka, jako mnoho jiných věcí, ale přesně tomuto se věnuje vědní obor s názvem Ergonomie. :-!
Avatar - Ji/Ri
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:30
Prosímtě.... potřebuji poradit. Koupil jsem botu a čouhá z ní taková dlouhá nit.... Asi mizerná kvalita, protože bota mi lítá. Mám koupit i tu druhou? ... když už se tak vyznáš... :-! >:-[]
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:32
Nech si je ušít na míru.
Pokud máš různě veliké chodidla. ;-)
Avatar - Ji/Ri
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:35
...veliká chodidla ;-)
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 12:39
A veliký koulena... >:D
Avatar - Ji/Ri
Zbytečné skuhrání
| 4. 9. 2015 13:04
... ty mi budeš taky pěkný vajcoř >:D
Avatar - flepper
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:00
Zaujimalo by ma zaco dostalo toto auto 4,5*

[odkaz]

Ked v porovnatelnej vybave je o cca 50 000 drahsie a navyse ta 1,6 po 150 000km bude vyjazdeny sunt .....
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:08
Koncernový diesel a šunt ve 160 tis?

Jó tomu bych věřil, pokud bych ho viděl za plotem v Áčkách. >:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:12
... on to je šunt už v 10tis. >:-[] nicméně ta 1,6 je příjemná a dobrá motorizace pro oktu. Ale ten zvuuuuuuk je šílený. To je chrochtomet....
Avatar - flepper
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:22
tak vidis v oktavke je to fajn motor na spotrebu ale to chrochtanie sa hodi 10 rokov nazad a nie dnes ;)
Avatar - flepper
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:21
garantujem Ti ze tento 1,6 TDI bude kvalitou niekde inde ako ospevovane 1,9TDI z pred x rokov :-)
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:23
Jó, to teda bude, protože stará jednadevítka pěkně hlasitě chrotala a třepala celým autem. Tohle je proti tomu tichošlápek.
Avatar - flepper
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:33
ano a kazdych 20 tis km v servise >:D mam zial zatial disla v lexuse ...... v interieri je to pri dialnicnej rychlosti tichsie ako benzinova BMW3 ....ale nazvat diesel tichoslapkom by som si nedovolill .....rachotia vsetky a je to hnus ;) tesim sa az to zamenim za hybrida;)
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:36
Chrochtavej IS220d tišší než benzínový 3er? To asi srovnáváš s generací E30 ne? ;-)
Avatar - flepper
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:43
[odkaz]

rovnake roky vyroby, ja mam dokonca faceliftovany IS ....ale to je jedno daj si to od 1:52 ...;)
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 17:54
Zajímavý srovnání, ale neřeší hlučnost jednotky, nýbrž všech ruchů...každopádně mě to překvapilo.
Avatar - flepper
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 20:52
Ale ved ja som nikde nepovedal ze ma jednotku tichu, samozrejme ze vonku na parkovisku je chod BMW sametovy ;) - rachotia vsetky diezle oproti benzinu :)....Chcel som v mojom predoslom prispevku citujem: "mam zial zatial disla v lexuse ...... v interieri je to pri dialnicnej rychlosti tichsie ako benzinova BMW3" len povedat ze aj ked to mam tichsie ako benzin v BMW, tak chcel by som zazit to ticho v benzinovom lexuse :-) Vonku ten lexus rapsi ako ostatne diezle ked je studeny..inak je ten chod neskutocne kultivovany....v podstate zvuk interier ako benzin ...to ovsem dokazuje aj test ;)
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:37
Jó 20 tis., běžný longlife interval. Někdy se ten olej vyměnit musí. ;-)

Jinak srovnávám kulturu chodu staré 1.9 TDI a nové 1.6 TDI, to kdybys měl problém chápat psaný text.
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 13:26
Podívej se na ceny ojetin, pokles ceny Auris hybridu je docela brutální (minus 62% po 3 letech je na danou třídu docela soda) a je vyšší než u aut s dieselovými motory. A to nemluvím o českém trhu, ale třeba o trhu v UK, kde je Toyota skoro domácí značkou, protože se tam Auris hybrid vyrábí. Třeba v Německu je ten pokles ještě o něco horší. A myslím, že takto velký trh už docela dobře odráží v ceně co bude nebo nebude jako ojetina šunt.
[odkaz]
Avatar - rohYpnol
zaujimalo by ma
| 5. 9. 2015 10:19
co myslíš tím "šunt"?

Protože problémem hybridů je podle mě v 99% nedůvěra v baterie. Ano, jsme naučení, že baterie v notebooku je po roce zralá na repas a po dvou letech na výměnu... A z toho plyne nedůvěra v baterie.

A je úplně logické, že když už u nového vozu panuje tato pověra, tak u ojetiny se tohle projeví dvojnásob. Vždyť ta baterie bude po 100t. naprosto KO a nová stojí víc jak ojetá Fabia...
Avatar - simon_sez
zaujimalo by ma
| 4. 9. 2015 14:05
ved sa necerti, dobre si si vybral/kupil auto, spokojne uzivaj a kasli na hviezdicky ;-)
Avatar - miromen
zaujimalo by ma
| 5. 9. 2015 03:38
Když tě tak čtu tak je jasne že ti někdo šlapl na bebinko. Nechapu to tve vydupavani hvězdiček navic. Za co nebo proč u přibližovadla ktere si je rozhodně nezaslouži. Prostě Toyota děla pruměrne auta a zde testovane ne auto ale obyčejne hybridni přibližovadlo je ještě o level niže.
Nevim co na tom nechapeš a tobě jako neřidiči to muže byt uplně jedno.
wtf
| 4. 9. 2015 13:04
Hezké to není, až bych řekl že je to docela škaredé. Je to dokonce skoro tak škaredé jako CIVIC touring. Než kupovat toto tak si počkám 3 roky až bude k máné v autobazarech Avensis. Tyhle auta klesají na ceně skoro tak rychle jako já nejsem schopen šetřit. Za 300 tisíc ano, o spolehlivost ijeté Toyoty se nebojím. Nebude to jako za starých časů ale furt lepší než kvalita koncernu.
6 hviezdiciek pre Auris (6. za ekologiu)
| 4. 9. 2015 13:28
Preco? Nie som ekologicky fanatik, ale vadi mi, ak sa v recenziach o hybridoch nikdy nespomenie to hlavne, preco boli vyvinute:
- to, ze sa pri rozbehu na krizovatke v meste za nimi nevalia kudoly dymu a smradu ako je to v pripade starsich naftakov. Kto to ma dychat?
- to, ze v meste klesne spotreba na polovicu
- to, ze pocet aut v meste neustale rastie a mesta na to nie su pripravene
- to, ze je genialne riesenie vyuzit brzdnu silu na novy rozbeh
- to, ze Toyota je v tom dlhodobo sama atd. atd.
Pozrite si napr. [odkaz] "Znecistene ovzdusie v Kosiciach":
- pri merani bol "najhorsi vzduch v taxiku pri jazde okolo centra"
- cisty vzduch v obci ma cca 3000 castic/cm3, v taxiku bolo 40200 castic/cm3
- priemerne bol v meste 5x horsi vzduch ako na horach
- "znecisteny vzduch sposobuje predcasne umrtia" atd. atd.
Recenzia je inac dobra, ale v buducnosti by som dal do hodnotenia nielen to ako sa sofer citi za volantom, ale aj to ako jeho auto posobi na okolie.
6 hviezdiciek pre Auris (6. za ekologiu)
| 4. 9. 2015 13:42
Reakce:

- to, ze sa pri rozbehu na krizovatke v meste za nimi nevalia kudoly dymu a smradu ako je to v pripade starsich naftakov. Kto to ma dychat?
...srovnáváš to se starými nafťáky? To tedy vysoko nemíříš!

- to, ze v meste klesne spotreba na polovicu
...pokud budeš jezdit s rozumem, dá se s tím souhlasit, za polovinu než 1,6benzín

- to, ze pocet aut v meste neustale rastie a mesta na to nie su pripravene
...jak souvisí řešení intravilánu evropských měst s hybridem? Jde snad o kapacitní věc!

- to, ze je genialne riesenie vyuzit brzdnu silu na novy rozbeh
...nemají to tak všechny hybridy?

- to, ze Toyota je v tom dlhodobo sama atd. atd.
...Toyota v tom není dlouhodobě sama, ale je nabíledni, že největší výrobci budou nabízet nová řešení za rozumnou cenu v předstihu.

Závěrem: Vytrhnul jsi z kontextu Košice, což není zrovna nejlepší příklad. Zkus porovnat s městy na Ostravsku. Souvisí to sice taky s dopravou, ale z větší části s průmyslem.
Co baterie
| 4. 9. 2015 13:53
Jak dlouhá záruka je na baterie??????Všichni s kýmkoli mluvím tak by měli strach.Toyota uvádí 300000km.
;-\
Co baterie
| 4. 9. 2015 14:10
Prius 700.000 km, majitel tvrdi, ze bateria je ako nova [odkaz] Enjoy :-)
Co baterie
| 4. 9. 2015 14:20
No len ci nieje cena za sadu novych baterii na urovni ceny noveho originalneho turba pre dizlovu verziu aurisu. Nahodou. A vstreky na dizel ze by vydrzali 300 000km... Ja ti neviem... ;-)
Co baterie
| 4. 9. 2015 17:50
Co vím tak strachy o baterie jsou minimálně v případě priusu liché. Zatím toyota v čr nezaznamenala jedinou výměnu baterií a i kdyby to mělo nastat stojí okolo 30-40tis kč.
Avatar - rohYpnol
Co baterie
| 5. 9. 2015 10:13
Zatím toyota v čr nezaznamenala jedinou výměnu baterií ... no jo, jenže kolik jich prodala >:-[] ;-) ?
Avatar - rohYpnol
Co baterie
| 5. 9. 2015 10:14
zato DPF, SCR, CR, DSG, dvouhmota a turbo nikomu nevadí a životnost má nepochybně nekonečnou, že >:-[] ;-)
Co baterie
| 7. 9. 2015 14:52
Kde Toyota uvádí 300 tisíc? Naposledy jsem v českém ceníku (shodou okolností byl pro faceliftovaný Auris) viděl 5 let/ 100 Mm, pokud si dobře pamatuji. Výměna baterií jinak není zase tak nákladná.
pa
| 4. 9. 2015 15:09
paci sa mi volic automatickej prevodovky
Avatar - rohYpnol
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 4. 9. 2015 19:53
Čistě selským rozumem - hodnotíte vůz jako doladěnější a dotaženější než dříve, hodnocení v hvězdách ale přesto stejné - viz [odkaz] ...

Takže aniž bych se pouštěl do nějakého podrobnějšího rozboru, tak tady něco nesedí :-!

Hodnocení celkově nekoresponduje s textem, v testu je zcela opomenuto hodnocení s ohledem na cílovou skupinu, zcela absentuje vyzdvižení praktičnosti. Tahle Toyota je vyloženě postavené na takové to každodenní rodinné ježdění, kdy se v příměstském provozu točí krátké kilometry a kdy auto funguje jako mama-taxi pro děti. Nabízí k tomu praktičnost, pohodlí, prostor i spolehlivost. A přesně v takovémto režimu vyniká hybridní ústrojí.

Dálniční střelci nepochybně hybridní technologii mohou zavrhnout do hlubin pekelných a naskočit do dýzlového pekáče, ale pro příměstský provoz představuje Auris hybrid touring sports dar z nebes. Bohužel, vysvětlit toto českým TDI kominíkům je řehole a na rovinu - autor testu tohle naprosto prokaučoval :-! :-!
Avatar - AUDIRS6
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 4. 9. 2015 20:06
díky za :no: >:-[]
Avatar - rohYpnol
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 5. 9. 2015 10:07
??
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 5. 9. 2015 08:38
Ja si taky myslim, ze je to naprosto super auto, pokud chce nekdo normalni prakticky HYBRID (!!!) s rozumnou spotrebou, navic bez zadnych omezeni v dojezdu apod. a jeste za dobry penize...
To srovnejte s ostatnimi hybridy a zkuste najit neco rozumnejsiho ... :-!
Jasne ze ma mouchy ... ale kdo chce prakticky rodinny hybridni auto, co by mu na tomto voze mohlo vadit...?
Avatar - rohYpnol
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 5. 9. 2015 10:11
hlavně zatímco moderní diesel bude po 100t. příměstského hrkání před smrtí, tak hybrid bude naprosto v pohodě. A zatímco diesel bude zamořovat ovzduší města, tak hybrid bude škodit řádově méně...

Ale kdy tohle pochopí evropan, kterému je do hlavy vtloukána zcela nereálná tabulková spotřeba dieselu dle euronormy?
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 5. 9. 2015 11:50
Kolik jsi těch moderních dieselů ve 100tis. před smrtí viděl?

Opět se tu snažíš protlačovat něco, bez reálného základu. Hlavně napsat nějakou ...blbost. :no:
Avatar - rohYpnol
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 5. 9. 2015 13:01
ok, opět ses proti mě vymezil jen aby ses vymezil. Udělej si další čárku a běž tahat dál kačera :-!
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 5. 9. 2015 13:31
Tak kolik bylo těch dieselů pred smrtí?

Tipuji, že jsi žádného neviděl.

Jen prostě plácnout nějaký klišé. To je tvůj styl. Donalde. :-!
Doladění na všech frontách bez výsledku?
| 7. 9. 2015 11:47
ako ich mohol vidiet, ked su po smrti?:D

pisal inými slovami, ze moderny diesel jazdou po meste najneskôr do 100000 km dobabres, a s tym sa neda ine nez suhlasit... bude to regenerovat, zrat, hucat atd, kym sa nieco nedobabre, najskôr filter
Toyota Auris TS 1.8 HSD
| 9. 9. 2015 12:50
Měl jsem možnost svézt se v předfaceliftované verzi v plné výbavě vč. střešního okna a mě se toto auto zamlouvalo. Spotřeba po městě cca 4,5 l (dle BC, připočteme-li průměrnou nepřesnost 0,2 l, tak do 5 l se člověk určitě vejde, potvrzuje to rovněž kolega, jenž krátkého hybridního Aurise už nějaký čas vlastní), nemuset řadit - celkem povedený "automat", pohodlí a možnost režimu EV, opravdu to dá cca 2 km.
Jinak na brzdy jsem si také dokázal zvyknout, mě to nedělalo zásadní problém. Najel jsem sice jen několik km po městě, mimo město a na dálnici (zatímco mé auto bylo v servisu na pravidelné prohlídce), ale soudím, že bych si rychle na auto zvykl, zhruba po cca 150 km.
Je to auto převážně na klidné ježdění, byť režim PWR ukáže při zrychlování (na dálnici) z 90 na 130, že auto má opravdu oněch 100 kW.
Režim B je šikovný při sjíždění delších kopců, kdy se energie využije k rekuperaci na elektřinu a člověk šetří brzdy (a i nohu).
Při jízdě na dálnici po rozjetí na 130 km/hod. se za příznivých okolností člověk nemusí vůbec dotknout plynového pedálu (a někdy ani brzdového pedálu), stačí jen pracovat s páčkou tempomatu, jenž se dá aktivovat od rychlosti cca 40+ km/hod. Elektronika vyřídí vše za vás.
Osobně se mi tato technologie zamlouvá, také, než jsem se svezl, jsem měl k tomuto trochu nedůvěru, ale přesvědčil jsem se, že to dává smysl. Osobně se více přikláním k 1.8 HSD než ke kombinaci 1.6 TDI + DSG.
Takže, až odjezdím svůj současný Auris, je hybridní varianta velni pravděpodobná jako nástupce. Jen bych oželel ono střešní okno, které zapůjčený vůz měl: ušetřil bych nějaké peníze a cca 2 cm prostoru nad hlavou.
Dronte Mauricijský.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku