Testy
vypada spise jako dodavka na rozvoz masa.....
ani mne to moc nesedi..... ten pokus o akesi retro s tou dvojfarebnou kombinaciou tu na tejto krabici moc nevysiel ... asi za to moze prave aj ten jej prilis hranatoidny tvar ... kedze retro u vw to su skor obliny a zaoblenost... aj na kasni aj u svetiel.... [odkaz] .... to uz hadam jednofarebny multivan a ine kola.... bude to asi skusnutelnejsie a viac sa ta hranatost zamaskuje... povedzme nejaky tmavomodry multivan s nejakymi peknymi diskami :yes:
Z porovnávacích testů ze zahraničí, jsem nabyl dojmu, že je Mercedes V lepší. 😲 Máte někdo zkušenosti s oběma vozy? 😄
S obomi autami mám za sebou len krátku jazdu (MB-V cca hodina, VW cca 10 min.), môj dojem😒br />
- vylepšenia T6 oproti predošlej generácii sú zjavné na úrovni asistenčných systémov a použitých materiálov v aute, ak na nich netrváš, tak bazárová T5 ti za zlomok ceny prinesie cca to isté ako aktuálne auto
- V-čko ma pozitívne ohúrilo, je fakt, že to auto bolo vo výbave, cena cca 60.000 euro, nebolo by fér ho porovnávať s T6 ktorú som skúšal (ale aj T6 sa dá nakonfigurovať v tejto cene...)
Keby som si mal z nich vybrať prikláňal by som sa k MB, prípadne možno skúsiť autá ako Espace ak riešiš aj pomer cena/výkon 😄
- V-čko ma pozitívne ohúrilo, je fakt, že to auto bolo vo výbave, cena cca 60.000 euro, nebolo by fér ho porovnávať s T6 ktorú som skúšal (ale aj T6 sa dá nakonfigurovať v tejto cene...)
Keby som si mal z nich vybrať prikláňal by som sa k MB, prípadne možno skúsiť autá ako Espace ak riešiš aj pomer cena/výkon 😄
Ti, co jeli novou T6 i nové véčko, se vesměs přiklánějí k véčku, praktičností dohnalo multivan a má uvnitř materiály a zpracování lépe odpovídající ceně. Espace je v tomto srovnání mimo, je to auto prostorově o hluboké patro níž než tyhle "dodávky".
Nepříjemné u V je, že má jen čtyřválce a navíc jen diesely. Na rozdíl od kabiny krok opačným směrem. Multivan a spol. mají alespoň 2,0 TSI a Viano mělo vznětový šestiválec. A Mercedes si za něj nechá patřičně zaplatit (do hloubky jsem je nesrovnával, ale V mi při zběžných konfiguracích vycházelo citelně dražší).
Mulťák stačí jen průběžně inovovat, "nová" generace nepotřebovala navíc téměř nic proto, aby sloužila jako naprostej cestovní univerzál. Silnej motor, příjemnej podvozek, dostatek prostoru a cestovního komfortu.
Za mě, obzvlášť v retro verzi pak :yes:
Za mě, obzvlášť v retro verzi pak :yes:
Jedu s T5 párkrát do roka, vždy naložená až po uši, a můžu jen souhlasit. 😉
Je to legenda mezi dodávk👋MPV 😄
Nie je.
Ale jdi ty brepto...
Mě to přijde, že tady se snad rozdávají odměny za to, kdo více poblije T5, T6.
Prodává se to dobře a to je asi nejdůležitější.
Prodává se to dobře a to je asi nejdůležitější.
Legendou možno nazvať Chrobáka, alebo možno T1, T5 je za prvé príliš mladá, za druhé zďaleka v podobnej miere neohúrila. Je to možno vydarené a kvalitné auto, ale na legendu asi treba o trochu (o dosť) viac. To by si mohol legendou nazvať aj Ford Transit, ba možno ešte skôr...
Stejně je škoda, že už nemají ten pětiválec... to byl pracant za všechny prachy. Do kopce 170 v plné náloži... 😄 Jel sem se stejně silným 2.0TDI v poslední T5 a už to takové nebylo 😄
Ten náš má ještě tuhle 2,5ku a je to jak říkáš, šest lidí, dvě rakve na střeše, kufr narvaný a v horách z Vídně na Graz dvakrát zařadím pětku, jinak to přebzučí na šestku kopec nekopec. S dvoulitrem jsem nejel, ale věřím, že to nebude taková hitparáda. 😉
Ten dvoulitr je takový střed, do Transportera 3+náklaďák, pro pekaře, nebo někoho, kdo nepřeváží těžké věci. Pro potřeby druhého rodinného MPV to taky nebude katastrofa, ale už to není takové, jako pětiválec. Ten downsizing u takových vozů trochu postrádá logiku, myslím, že by jako vrchol nabídky nějaké větší motory měly zůstat. Bitdi pojede jistě dobře, ale stejně bych si radši při přepravě nákladu u dodávky vsadil radši na pětiválec 😄
no s s temi 150 kw jsem uz jel - a jede to jak z praku. Daleko líp, než minulá verze se 132 kw (ale je pravda ze ted jsem jel predokolku, 132 by 4kola, coz se nutne negativne projevi). A byt s petivalcem zkusenost nemám, tak neverim tomu ze by byl lepsi (taky je miinimálne o 22kW slabší).
Myslím že valit to 200 v multivanu je uz dost dobrý.
Myslím že valit to 200 v multivanu je uz dost dobrý.
5ti válec je 5ti válec....žral stejně jako dnešní 4 vály ( 9,6) a najel 500 000 km a asi i dál jezdí...což si u 4 válce nejsem jistý,kór se dvěma turbama...
měl jsem taky 1,9 a s tou jsem najezdil 200 000 km...žrala 7,8 ale stála mě jen 530 000,- bez dph ( 6 místné kombi)..
Dnes je všechno dražší a podle mě méně kvalitní....
vw uvažuji u Tranzitu...má motor 2,2...... škoda.... a navíc.... vw T7 je jen trooooošinku upravená T6....takře 13 roků stará kára....... :no:
měl jsem taky 1,9 a s tou jsem najezdil 200 000 km...žrala 7,8 ale stála mě jen 530 000,- bez dph ( 6 místné kombi)..
Dnes je všechno dražší a podle mě méně kvalitní....
vw uvažuji u Tranzitu...má motor 2,2...... škoda.... a navíc.... vw T7 je jen trooooošinku upravená T6....takře 13 roků stará kára....... :no:
"Napadá nás snad jenom dopravce, který se živí převozem VIP klientely."
na to jsou jine kočáry, treba Mercedes V vybava Avantgarde, a ze jich jako preprava pro VIP slouzi i docela dost v CR, je to holt krapet jinci kava nez Multivan, a cenou tak tou v nekterych ohlevech Multivan taky zastini, a to v tom dobrem slova smyslu a ten luxus je pak uvnitr opravdu znat, zde z fotek me prijde ze ten Multivan zadny luxus neni, spise je ten Multivan pripraven na vozeni vodaku a podobne "sportovne" naladenych jedincu, neb cervene lakovany plast palubovky je luxusni tak mozna ve vasich ocich a jeho vyhodou bude ze pujde dobre cistit a tim to asi tak hasne, ja si pod pojmem luxusni spis predstavim palubovku a tapecirunk potazeny kuzi a plast alespon s dekorem dreva, proste presne tak jak to maji prave kuprikladu Mercedesy V vyuzivane k preprave VIP v nekolika Prazskych firmach
na to jsou jine kočáry, treba Mercedes V vybava Avantgarde, a ze jich jako preprava pro VIP slouzi i docela dost v CR, je to holt krapet jinci kava nez Multivan, a cenou tak tou v nekterych ohlevech Multivan taky zastini, a to v tom dobrem slova smyslu a ten luxus je pak uvnitr opravdu znat, zde z fotek me prijde ze ten Multivan zadny luxus neni, spise je ten Multivan pripraven na vozeni vodaku a podobne "sportovne" naladenych jedincu, neb cervene lakovany plast palubovky je luxusni tak mozna ve vasich ocich a jeho vyhodou bude ze pujde dobre cistit a tim to asi tak hasne, ja si pod pojmem luxusni spis predstavim palubovku a tapecirunk potazeny kuzi a plast alespon s dekorem dreva, proste presne tak jak to maji prave kuprikladu Mercedesy V vyuzivane k preprave VIP v nekolika Prazskych firmach
No Vcko te ohromi leda tak na fotce. Pri prejeti prvního kanalu ci diry zjistis ze z tebe vytreppe dusi. A to nemluvim o spouste ergonimickejch preslapu. Zkus si vní chvili hrat s radiem. Zlatý dotykáč v Multivanu.
vezl jsem se na letiste a z letiste ve Vecku Avandgarde L coby cestujici vzadu s nasim klientem z Ciny a dusi ze me, kolegy a klienta opravdu nevytrepal, naopak jsem se citil hodne pohodlne a problem nepocitily ani sklenicky s pitim, a nejake radio me bylo a bude ukradene, o to at se stara ridic, vzadu byla sice nejaka konzola soucasti kresla, ale nemel jsem duvod na to sahat, nepsal jsem o nejaky verzi na vozeni europalet, ale o luxusnim aute pro VIP, tedy vzadu vybavene jako limuzina pro pohodlnou prepravu 4 osob
zapujceny Multivan 2014 me poslouzil pri stehovani a ten jsem tedy i ridil a jako dodavka super, ale luxusni auto to teda faaakt neni, tak tu nedelej z lidi v diskuzic blbce
zapujceny Multivan 2014 me poslouzil pri stehovani a ten jsem tedy i ridil a jako dodavka super, ale luxusni auto to teda faaakt neni, tak tu nedelej z lidi v diskuzic blbce
Nejprve píšeš o kůží potažené palubní desce s dřevěným dekorem a pak napíšeš, že tě pracoviště řidiče nezajímá... také dobré. 😄
Jinak souhlasím s tím, že zrovna přeprava osob trochu na úrovni je právě to místo, kde V zazáří. Mým největším problémem s V jsou však motory, u Multivanu mi zase vadí převodovka (nevyhnutelně by sloužil k tahání).
Multivan není zrovna to nejvhodnější provedení Transporteru pro stěhování. Pokud si tedy pod stěhováním nepřestavuješ přepravu většího množství obyčejné bagáže.
Jinak souhlasím s tím, že zrovna přeprava osob trochu na úrovni je právě to místo, kde V zazáří. Mým největším problémem s V jsou však motory, u Multivanu mi zase vadí převodovka (nevyhnutelně by sloužil k tahání).
Multivan není zrovna to nejvhodnější provedení Transporteru pro stěhování. Pokud si tedy pod stěhováním nepřestavuješ přepravu většího množství obyčejné bagáže.
A co Lancia Voyager s Pentastar ? 😄
Tak jediný důvod, proč koukám na dodávky, je přepravní kapacita. Ještě jsou zajímavé jejich kempinkové verze, do kterých se sice vejde o něco méně věcí, ale čas od času se můžou hodit. MPV jsou už velkým kompromisem v tomhle ohledu. A jediné "luxusní" MPV na trhu bylo R a ano, bylo to zajímavé auto (a nabídlo věci, o které mám zájem, jako pohon všech kol atp.). S Voyagerem v poslední generaci nemám zkušenosti, ale mohl bych se na něj podívat. Když už dělám kompromis v přepravní kapacitě, spíš pak koukám na velká SUV (jsou pohodlná, mají pěkné kabiny, více než dostatečnou prostupnost terénem, dobře tahají).
Lancii určitě vyzkoušej, ale jedině s benzínovým motorem, měl jsem možnost projet i diesel, ten nestíhá nároky občasné svižné jízdy, ale s tím benzínem je to nádhera, místa na zavazadla je dost, pokud jedete ve 4/5, SUV podobných rozměrů bude stát o půl milionu víc,ale zas je tam 4x4, každopádně za prohlídku ten kočár stojí, boční dveře v elektrice, pedály taky..
Tak na 99 % v tom pojede jeden, maximálně dva lidé. U osobních aut však bývá problémem výška kabiny. A člověk bojuje s řádným ukotvením nákladu. Dodávky mají podlahu nízko a sedadla jdou úplně vyndat. V Multivanu bez problémů převezu velkou motorku (VW přímo na to dokonce nabízí rampu a platformu).
Další možností, kterou jsem nezmínil, jsou pickupy. Ale stejně jako u dodávek jde o načančaná pracovní auta. Komfort cestování není na úrovni velkého SUV, případně sedanu.
Další možností, kterou jsem nezmínil, jsou pickupy. Ale stejně jako u dodávek jde o načančaná pracovní auta. Komfort cestování není na úrovni velkého SUV, případně sedanu.
i jako cestujici vzadu vidis pracoviste ridice pokud si nezatahnes zaves nebo nema auto prepazku, obzvlast pokud jsi na zadnich kresilkach a cucis dopredu, takze vidis i tu palubni desku, a ve Vecku byla podle oka co jsem zahledl palubka ve stejnem kozenem calouneni jako nase sesle vzadu, takova cervenohneda kuze
Multivan bylo jedine podobne vozidlo ktere maj znami a pujcili me ho, vyhazeli se sedacky a odvezl se i nabytek, s mou tehdejsi A6 Avant bych to stehovani absolvoval tak 10-15x, a s Multivanem se to sfouklo na 2 jizdy, ale jasne urcite kdybych nemel moznost si ho pujcit u znamich, tak bych si pujcil normalne velkou dodavku a sfouk to na jednu jizdu
Multivan bylo jedine podobne vozidlo ktere maj znami a pujcili me ho, vyhazeli se sedacky a odvezl se i nabytek, s mou tehdejsi A6 Avant bych to stehovani absolvoval tak 10-15x, a s Multivanem se to sfouklo na 2 jizdy, ale jasne urcite kdybych nemel moznost si ho pujcit u znamich, tak bych si pujcil normalne velkou dodavku a sfouk to na jednu jizdu
Tak první dojem z V je rozhodně lepší, obzvláště z odstupu. U takových aut však preferuji přepážky. A u Multivanu bych rozhodně nesáhl po téhle kombinaci, ani zvenku, ani uvnitř.
Kdyby opět nabídli šestiválec, s pohonem všech kol a navíc přihodili výškově stavitelný vzduchový podvozek (doufejme ještě větší komfort a možnost to zvednout do "terénu"), bylo by V pro mne mnohem zajímavější.
Pro mne je to zase otázka komfortu. Chci komfort těch "luxusních" verzí (kvůli jízdě na větší vzdálenosti), ale rád bych, aby byly lépe uzpůsobené pro přepravu nákladu (já v nich lidi vozit nebudu).
Kdyby opět nabídli šestiválec, s pohonem všech kol a navíc přihodili výškově stavitelný vzduchový podvozek (doufejme ještě větší komfort a možnost to zvednout do "terénu"), bylo by V pro mne mnohem zajímavější.
Pro mne je to zase otázka komfortu. Chci komfort těch "luxusních" verzí (kvůli jízdě na větší vzdálenosti), ale rád bych, aby byly lépe uzpůsobené pro přepravu nákladu (já v nich lidi vozit nebudu).
nezda se vam, ze VW nejak rad usina na vavrinech a casto oznacuje neznatelny facelift za zcela novy model? viz treba predchudce dnesniho passatu...
za me je toto auto za zenitem. predrazene s mizerne udelanym interierem. o jakemkoli luxusu se vazne neda mluvit. p[ravda je, ze je to stale pouze dodavka s doplnenymi interierovymi plasty, ktere to vsak nezmeni...
mlaceni naprav, vrzajici a vibrujici interier, relativne slaby motor a jizdni vlastnosti bych rozhodne nevyzdvihoval...
ocekavam urychleny vyvoj skutecne nove generace, jako u toho passatu...
za me je toto auto za zenitem. predrazene s mizerne udelanym interierem. o jakemkoli luxusu se vazne neda mluvit. p[ravda je, ze je to stale pouze dodavka s doplnenymi interierovymi plasty, ktere to vsak nezmeni...
mlaceni naprav, vrzajici a vibrujici interier, relativne slaby motor a jizdni vlastnosti bych rozhodne nevyzdvihoval...
ocekavam urychleny vyvoj skutecne nove generace, jako u toho passatu...
Jasná volba čtyřválec 2,0 TSI se 150 kW a 350 Nm i umět zrychlovat z 0 na 100 km/h za 9,5 s a nejvíce pojede 200 km/h. :yes: :-!
Tsi jsme měli objednaný, ale před dvěma lety byla dodaci doba přes rok. Zato máme nový motor 2.0 bitdi protože ten první vydech ve 150k km. To auto by bylo super kdyby se tam furt neco nes..lo. A bitdi není žádný zavodak, hrozně ten mototr tlumi prevodovka dsg. S manualem to jezdi lépe, ale ten nemáme 😄
VW je prostě zastaralý, nemoderní i kdyby mu dali místo motoru něco převratného, tak je to veterán. Žije z pohodlnosti ex. majitelů, kteří jej kupují za šílené peníze na splátky snad ze zvyku 😊 Dříve neměli na výběr, protože Mercedes prolezla rez po třech letech. Teď není důvod VW kupovat.
Jezdí tady nová T6 Bicolor ve světle modré barvě - hezká je kombinace barev, ale pořád je to stařičká T5/6. Na jednu novou T6 potkám 3-4 Mercedesy V a to je na Německo velká změna. Prodej VW upadá a není se čemu divit po tom co předvedli s T5 2,5TDi.
Toyota Sienna je skvělé auto, ale jiná sorta, tam jde o životnost, spolehlivost V6 benzín a hlavně US trh.
[odkaz]
Jezdí tady nová T6 Bicolor ve světle modré barvě - hezká je kombinace barev, ale pořád je to stařičká T5/6. Na jednu novou T6 potkám 3-4 Mercedesy V a to je na Německo velká změna. Prodej VW upadá a není se čemu divit po tom co předvedli s T5 2,5TDi.
Toyota Sienna je skvělé auto, ale jiná sorta, tam jde o životnost, spolehlivost V6 benzín a hlavně US trh.
[odkaz]
Tak nevím, při pohledu na fotky toho oproti T5 moc nevylepšili(o nové generaci se už vůbec nedá mluvit). Stejně pitomé vnitřní osvětlení vzadu ve stropu(hromada žároviček které pořádně nesvítí a hromada ovladacích prvků u kterých nevíte jestli ovládáte světýlka, nebo výdechy klimatizace) Zadní lavice,která se dá sice posunovat,ale vytáhnout ji,tak to mají 2 silní chlapi co dělat, jo a pokud ji chcete posunout, je nutné ji zklopit(pojistka se teda dá drátkem "otunit"). To ocení třeba rodiče co na ni nainstalovali autosedačky pro děti. Sedadla tvrdé, že Vás vše bolí už po chvíli cestování. Od podvozku jdou rány a hluk, celé auto vrže při přejezdu jakékoliv nerovnosti. Otec má T5 2004 už asi deset let,ale tomu autu jsem nikdy nepřišel na chuť. Ne že by bylo vše špatné, má to třeba odolný podvozek, ani to skoro nerezne, ale třeba závad za tu dobu bylo také docela dost: turbo, druhé turbo je už taky na odchodu. Odešly řídící jednotky všeho druhu včetně té motoru. Za tu dobu 2x odtah (1x turbo, 1x se prodřela jakási hadice od nafty) Taky už asi 5x měnil přední sklo, stačí kamínek a je v pr.. Prostě žádný zázrak. Zdejší rádoby testovače zajímá leda výkon a kvalita interiéru(až mi přijde,že se s těmi plasty při cestě snad mazlí) o praktických vlastnostech v testu zjistíte houby. Za mě předražený, navoněný krám.
ovšem namísto tuplovaně foukaného dvoulitru by v tom člověk raději viděl 3.0 TDI s jedním turbem.
Ja jel jen Vcko a byla to parada. U MB je treba u ceny proti katalogu odecist 15%. A tim, alespon u me, nema VW rozumnou sanci.
Asi si jel v jinem Vcku nez ja. A vsichni ostatni? Komfortem jsem mel pocit jak v Ecku (resp lepsi nez Ccko, ktery jsem mel).
Co dodat.Propracovaný,střízlivý,neskutečně osobity,charismatiský...Všechna Tečka,jsou kultovní..Neřikám že by nemohl být někdo lepší,ale nikdo mě nenapadá...Kdyby ta nova generace vydržela takové miliardy kilometru jako nepokonaná T4 s nejlepšíma motorama na světě TDI,bylo by to unikum.Jenže dnešní inženyři a strojaři už nemaj valečnou a povalečnou školu a neumí to co jejich předci..Jsou to IT a to není dobře,..Ale i tak vypadá to auto skvěle...
Ale inak zatiaľ spokojnosť, lepšie paradoxne vyzerá obyčajná verzia ako GT.
Vpredu s tým nemám problém ani pri Mégane. Ale aj tak, zatiaľ za celkovo najpodarenejší Ackerov Renault je pre mňa naďalej Clio. Najkrajšie auto segmentu. 😄
[odkaz]
Megane nádhera :yes: