Novinky
Nebo, že by se to moc zveřejňovat nechtělo, aby našinec Rusům nezáviděl, že to jsou 4 válce, zatímco my se pomalu chystáme na příchod 999cm 3 válce i do Octavií a Golfů??? :no:
"Ruská vláda představila program pobídek, který měl povzbudit zahraniční výrobce aut, aby postupně vyráběli více dílů nových vozů přímo v Rusku. Aby se zde vozy jenom nemontovaly. Jenže ani to se nepovedlo. Výrobně nejnáročnější díly – jako je elektronika vozů, motory a podvozkové díly – jsou pořád dováženy."
[odkaz]
[odkaz]
Bylo by zajímavé vedet co tím tvým príspevkem chces ríct. Ten citát neodpovídá tak zcela skutecnosti.
Mno tak napr Toyota a GM uz v silu ruskeho trhu neveri, ale VW a Skoda ano. Dale pak asi zabrala subvence od vlady pro montaz motoru v krajine i kdyz vsechny soucastky nadale vozi z Evropy.
Mno vyslovujes se k vecem kterým nerozumís, coz je ovsem mezi diskutéry ACZ castý jev. Jediná firma o které se momentálne dá ríct ze v sílu ruského trhu neverí je GM. Otázka je, zda svého rozhodnutí za pár let nebude litovat, ale to ukáze cas.
Zminovat v této souvislosti Toyotu je nesmysl. Ta formulace v clánku na E15.cz je zavádející. Toyota samozrejme boj v Rusku nevzdala. To co se stalo je ze firma Sollers-Bussan, spolecný podnik ruské firmy Sollers a japonské firmy Mitsui, tedy podnik ve kterém Toyota nemela ani kapitálovou úcast, zastavil jednoduchou montáz modelu Toyota Land Cruiser Prado která v malých poctech probíhala ve Vladivostoku.
Toyota má vlastní továrnu v St. Petersburgu. Tam zádný boj nevzdává ale pokracuje ve výrobe modelu Camry a pripravuje výrobu druhého modelu RAV4.
To s tou subvencí od vlády pro montáz motoru je velice nepresná informace ale nemá cenu to rozebirat. Takze jenom tolik: Není pravda ze se vsechny soucástky nadále vozí z Evropy. V prípade motoru VW EA211 1.6 se budu napríklad bloky, hlavy nebo písty vyrábet v Rusku.
Zminovat v této souvislosti Toyotu je nesmysl. Ta formulace v clánku na E15.cz je zavádející. Toyota samozrejme boj v Rusku nevzdala. To co se stalo je ze firma Sollers-Bussan, spolecný podnik ruské firmy Sollers a japonské firmy Mitsui, tedy podnik ve kterém Toyota nemela ani kapitálovou úcast, zastavil jednoduchou montáz modelu Toyota Land Cruiser Prado která v malých poctech probíhala ve Vladivostoku.
Toyota má vlastní továrnu v St. Petersburgu. Tam zádný boj nevzdává ale pokracuje ve výrobe modelu Camry a pripravuje výrobu druhého modelu RAV4.
To s tou subvencí od vlády pro montáz motoru je velice nepresná informace ale nemá cenu to rozebirat. Takze jenom tolik: Není pravda ze se vsechny soucástky nadále vozí z Evropy. V prípade motoru VW EA211 1.6 se budu napríklad bloky, hlavy nebo písty vyrábet v Rusku.
Všetky vládne subvencie a dotácie by sa mali zrušiť,alebo pre každého nielen veľké firmy.
Ktovie koľko naši museli sľúbiť Jaguaru.
IPA ,tvoje info sú parádne,ale štýlom prezentovania asi budeš musieť za chvíľu meniť nick.
Ktovie koľko naši museli sľúbiť Jaguaru.
IPA ,tvoje info sú parádne,ale štýlom prezentovania asi budeš musieť za chvíľu meniť nick.
V Rusku je ta politika v oblasti zahranicních investic do výroby automobilu docela dobre udelaná. Zjednodusene je to asi tak: Zahranicní výrobci automobilu kterí se zavázali k tomu ze vytvorí urcitou výrobní kapacitu a dosáhnou urcitý podíl lokálne vyrobených dílu výmenou za to dostali urcité zvýhodnení. Nekterí se rozhodli pro toto resení, jiní ne.
Co se týce té druhé vety - takový je zivot.
Co se týce té druhé vety - takový je zivot.
Gilgíte, nevím kde se ve výchově vzala chyba, jen doufám že se ve škole nechováš stejně jako tady. Protože tady je to hrůza.
Milouši, to píses pod mým príspevkem kde vysvetluji jak je to s podporou automobilových investic v Rusku?
Já taky nevím kde se v tvé výchove vzala chyba. Ale je mozné ze to je neco s cím ani výchova nic nenadelá.
Já taky nevím kde se v tvé výchove vzala chyba. Ale je mozné ze to je neco s cím ani výchova nic nenadelá.
4.9. Volkswagen oficiálne otevrel továrnu na výrobu motoru v ruském meste Kaluga a o tom je tady clánek. Coz je v porádku.
3.9. Ford Sollers, spolecný podnik firmy Ford a ruské firmy Sollers, otevrel podobnou továrnu na výrobu motoru v ruském meste Jelabuga. Na ACZ o tom není ani slovo.
4.9. firmy Mazda a Sollers, které v ruském Vladivostoku provozují spolecný podnik na montáz automobilu, oznámily podepsání memoranda o stavbe nové továrny na výrobu motoru. Na ACZ o tom není ani slovo.
Behem dvou dnu dojde v Rusku ke trem dulezitým událostem v souvislosti s výrobou motoru zahranicních automobilek.
ACZ informuje jen o jedné z tech trech událostí.
Tentokrát jasné braVWo soudruhum z ACZ.
Co má informace o továrných na motory firem Volkswagen, Ford a Mazda spolecného se Sputnikem, ty inteligente?
...ale jsi na nejlepsi ceste k dalsimu banu. >😁
😉
Jinak redaktori ACZ casto pracují jako soudruzi v dobách socialismu (tím myslím kvalitu jejich práce), obcas manipulují zpravodajství jako soudruzi v dobách socialismu (i kdyz ti v tom samozrejme byli daleko horsí). Takze oslovení soudruzi je zcela v porádku.
Jenom pro tvoji informaci - jeste existují lidé kterí se zajímají o to co se deje ve svete a kterí si sami urcují co "potřebují slyšet".
Jinak takové informace komplexně očekávám třeba na serveru autonews ne od autocz.
Jinak podle tvé logiky by tady nemel být ani ten clánek nad touto diskusí.
Jo a s tím zdrojem zábavy bavís. Takze podle tebe je v porádku ze v clánku o otevrení nové továrny na motory ani není napsáno jaký motor se tam vyrábí, pritom se to dokonce týká i místní zboznované znacky Skoda. Havne ze to je zdroj zábavy. Taky síla. >😁
Jnak samozrejme ze se informuje o rozhdnutí postavit novou továrnu. Informace o memorandu firem Mazda a Sollers je z tohoto hlediska o hodne zajímavejsí/dulezitejsí nez clánek o otevrení továrny o které bylo dávno známo ze se staví a který neprinesl zádnou novou informaci.
Za předpokladu, že o její výstavbě dříve informovali. 😉 Narážel jsem na konzistentnost.