Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Lexus je v Americe na špici prodejů prémiových značek

58 komentářů

Avatar - N6600
N6600
YTD
BMW- 223,348
Lexus- 222,151
Mercedes- 220,870

Luxury & Entry Level Luxury Brands
Lexus- 33,487
Mercedes- 31,250 (vratane Smart a modelu Sprinter)
BMW- 27,755
Buick- 22,281
Audi- 18,794
Cadillac- 15,738
Acura- 15,313
Infiniti- 10,635
Lincoln- 8,636
Volvo-
Porsche- 5,008

Flagship
S-class- 2,044
LS- 532
Panamera- 466
A8- 441
Equus-
K900-
7 series- 90

Mid-Size
5 series- 4,012
E-class- 4,006
A6- 2,022
GS- 1,795
CTS- 1,730
Q70- 626
MKS- 552
RLX/RL- 187
S80-

Entry Level Lux
3series- 10,163
ES- 7,286
C-class- 7,154
IS- 4,537
Lacrosse- 4,508
Q50- 3,835
TLX- 4,353
A3- 3,188
CLA- 2,622
MKZ- 2,571
A4- 2,541
ATS- 2,449
Regal-
CT- 1,504
S60-
1/2 series- 1,024
Q40-

Midsize Luxury Coupes
4series- 2,940
RC- 1,337
A5- 1,043
Q60- 311

Small SUV
Q5- 5,051
NX- 4,448
R😱- 4,364
MKC- 2,411
GLK- 2,168
X3- 2,127
XC60-
Macon-
X4- 453
QX50- 251

Midsize SUV
RX- 9.620
Enclave- 7,389
SRX- 6,903
M😱- 4,747
QX60- 3,995
X5- 2,803
M-class- 2,679
MKX- 1,763
GX- 2,221
Q7- 2,016
Cayenne- 1,470
Touareg- 690
X6- 443
MKT- 285
QX70- 273
Z😱- 0

Flagship SUV
Escalade- 3,080
GL- 2,188
QX80- 1,086
Navigator- 1,054
G-wagon- 267
LX- 206

Other Coupes
Mustang- 9,997
Challenger-
Camaro-
Corvette-
911/918- 961
Boxster/Cayman- 771
SLK- 394
SL- 342
CRZ- 333
TT- 309
CLS- 278
6series- 258
i8- 210
Z4-
AMG GT- 87
ELR- 45
Viper-
Alpha4C-
R8- 35
LFA- 1
pogo26
Je to trochu jinak.
1. Mercedes- 238,827
2. BMW- 223,348
3. Lexus- 222,151
kundalini_it
Ty máš v číslech Mercedesu Sprintera. Proto těch 238.827 je s poznámkou včetně Sprinter. Pro správné srovnání bych do toho dodávky nemíchal 😄
pogo26
Je ve statistice osobáků, tak to asi nebude užitkáč.
kundalini_it
Přijde ti Sprinter jako klasický osobák? Sice je uvedeno 238.827, ale s poznámkou včetně Sprintera. To mi přijde srozumitelný. Statisticky 238.827, ale relevantních je 220.870
Avatar - N6600
N6600
Radi ho tam sam Mercedes, pretoze Sprinter inam neda. Viano sa tam nepredava. Takze preto.
Avatar - N6600
N6600
Tie cisla su OK. Mercedes tam zapocitava Smart a Sprinter. BMW zase svoje Mini.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Co na to povedat ?
slava vitazom, cest porazenym 😉
"Nasi" sa tam furt len rozbiehaju...Takze na rozbeh ma tam tesi len ta, uz sice na konci zivotneho cyklu, ale stale velmi vydarena Q5-ka.
Ze je najpredavanejsim Audi v US som vedel. Ale ze je #1 vo svojej triede 😲 :yes:
kundalini_it
Jo rozbíhají, ale pořád první trojka v nedohlednu 😄
Ale zase lepší Audi, než ty nový "Gzrůdičky" od Mercedesu 😉
Avatar - N6600
N6600
No, ale mate uz 56 mesiacov po sebe rastuci predaj - [odkaz]

Nuz, Q5 je popularna, zda sa. Nove NX mu sliape na paty. A to sa ho Lexus bal uviest na trh, aby nekanibalizoval RX 😄
Avatar - Anonym
Anonym
VW se tam rozbíhá od 50 let s Broukem, tj rozbíhají se tam 60 let, hehehe

A pořád to kupují jen mexičani a lidi z evropy a asie, co nejsou v USA déle jak 10 let. Jinak nikdo >😁 >😁
Avatar - Individualita
Individualita
jak jsme v Evropě zabednění 😒
webpaja
V čem?
MariAchi
No vzdyt to pise - v Evrope! >😁
Avatar - Individualita
Individualita
Že tu ve větší míře nenakupujeme Lexus 😒
cudzinec11
ale v EU bez nafty a bez kombi nebude nikdy trhat predajne rekordy.

Na druhej strane, vo zvysku sveta netreba ani naftu ani kombi a tak sa im necudujem, ze na to kaslu, navyse ked maju SUV
IPace
nafta do par (10-15) let v EU skonci, emisni limity a zakaz vjezdu do mest tomu napomuze velice rychle 😄
Avatar - IbizaFR
IbizaFR
á pán je vizionář >😒] >😒]
IPace
zda se ti ze okolo nas tu v EU tomu tak neni jiz dnes? ten kdo vehementne tlacil diesely a kvuli nemuz se menili pravidla (VW a jeho TDI) momentalne ve velkem tlaci plug-in hybridy a elektromobily, a vlastne cela Nemecka trojka zacina tlacit plug-in a elektromobilitu, a vsude ji tlaci ve spojeni s benzinem, ... pak nektera mesta v EU zacinaji zakazovat vjezd dieselu do center a jina to podle nich zvazujou, v nekterych statech Eu se zavadi dalnicni znamky podle emisnich norem a pohonu a diesely tam jsou bite a ty "znamky" vychazi na ne draz, ..... tak co myslis, ma diesel do budoucna v EU sanci v osobni doprave?

nato clovek nepotrebuje bejt vizionar, nato staci nakouknout autem do pulky Evropy cumakem auta, nebo si alespon shlednout deni na internetu v dane oblasti 😉
dnpa
Souhlasím, pán nemusí být zase až takový vizionář. To, co píše, dává smysl. Navíc není jediný, kdo podobně píše. V odborném tisku podobné náznaky kolují už měsíce, možná už jsou to i roky. Je to vzhledem k vývoji okolností poměrně logické. Já věřím, že to tak nějak asi bude.
kundalini_it
Hlavně v Evropě drtivou většinu "prémiových" aut živí firemní klientela. Zde nemá šanci. Za mě palec nahoru, že Lexus vše vyrábí v Japonsku a hlídá si japonskou kvalitu podomácku :yes:
hihihi
Japonska kvalita je ta tam, dnes je to spis stesti na kus 😉 Toyota uz ma dnes BMW motory, dnes je vse globalni a vsichni vsechno sdileji, bohuzel...
kundalini_it
Bavíme se o Lexusu a ten s motorama od BMW nemá nic společného.
Co je vyrobeno v Japonsku je většinou v rámci značky kvalitnější.
hihihi
Jenze Lex to nedela v Japonsku kvuli kvalite, ale kvuli malemu prodeji v EU, klidne by asi nebyl pro ne problem tady postavit tovarnu, kdyby mel odbery jak v US. Mame Lexe RX a ze by tam nic neodchazelo se tedy rici neda, nahradni dily proti Audi to je tedy palba... Ne vse japonske je kvalitni - viz airbagy 😉
Pallermo
mame 3 RX, zname dalsi lidi co maji IS a RX a nic jim neodchazi 😄 a to nekteri maji i prvotni RX a IS 😄 zrovna asi mate kus jeden ze tatisice 😄
kundalini_it
Ale on vyváží Lexus z japonska i do USA takže evropské prodeje s tím nemají nic společného 😉
dnpa
Lexus vyrábí v Japonsku kvůli malému odbytu v EU? Nemělo to spíš být: Lexus nevyrábí v Evropě kvůli malému odbytu v Evropě? Protože třeba v Americe má odbyt, jak vidíme v tomto článku, velký - a přesto stále vyrábí v Japonsku. 😄
PS: přiznávám, že teď nevím, jestli nevyrábí třeba v Americe, ale myslím, že ne. A s tím, že vozy vyrobené v Japonsku jsou obvykle kvalitnější než ty vyrobené jinde, souhlasím - mj. i na základě několikaleté pracovní zkušenosti právě z Toyoty/Lexusu.
Avatar - N6600
N6600
Aktualne jediny zavod Lexusu mimo JP je v Kanade (vyraba sa tam model RX). Dalej sa uvazuje nad tusim US zavodom v Texase (model ES).
elado11
tento rok som si od lexa odskočil k audi, ale už som zase späť pri lexuse.
Lexusy nie sú síce tak vyčačkané ako D3 (mal som všetky tri), pre mňa osobne je však komplexnosťou na špičke práve lexus, poctivá technika, kvalitné materiály a neporovnateľná spoľahlivosť.
V živote som potreboval dva odťahy, raz na bmw a druhý krát toto leto na audi.
hihihi
A kvuli cemu si mel odtah ? Jestli mas diesel, tak u nas to dost ovlivnuje nekvalitni nafta.
Pallermo
kamarad mel beno Audi A6, pak si vzal BMW 5 diesel, pak passata cc v diesel a nakonec si vzal GS 😄 A6 - prevodovka vecne v oprave, BMW 5 - elektronika vecne hlasila problemy s vyfukovym ustrojim nebo motorem, Passat cc - vse okay nez odesel vstrik (uplne praskl 1) vyrobce tvrdil ze vyrobni vada, ale dal jen slevu 30 procent na novej, no a ted ma GS a je spokojen. Pro rejpaly: auta byla nova, kamarad jezdi po evrope a za rok najede 50 - 60 tisic 😄 s GS ma najeto pres 160 tisic. Jinak ja mel A4 a 3x odtah....elektronika....
Avatar - Anonym
Anonym
To víš, německá spolehlivost.

To je věc.

Evropský auta věčně problémy s topením a klimou ale na co nedám dopustit sou stěrače co za jízdy ulítly u BMW 650. Ptal sem asi asi 40 lidí, jestli to někdo zažil a každej kroutí hlavou.

Ale určitě to bylo špatnou údržbou víme, ono v servisním manuálu je totiž 80 stránková kapitola, jak se maj udržovat ramena stěračů >😁 >😁 >😁

Kdo má v autě díl Bosch - Made in Germany se hrozí, kdy to odejde.
Mig_35
Ale tak u desetiletého vozu se snad něco takového dá předpokládat. Barákem prošlo pět BMW a nikdy jsem nepoznal nic jiného než servisní prohlídky...
Avatar - Anonym
Anonym
Jo? Mam 15leté Alero už skoro 2,5 roku a stírače mu neupadly. Měl sem 3 roky Stratus, kterej když sem ho prodával, měl 11 let a taky ne čéče.

Takže ve staří to nebude, problém bude v aušové výrobě a materiálech >😁 >😁
To samé topení a klima.

Mam 5 ameriku, závadu na topení neměla ani jedna, co se týče klimy, odešla řemenice na kompresoru u 300C. Koupen kompresor celý z použité káry za 3500 Kč.

Jinak ani jeden problém

U jaguaru i BMW problémy s topením a klimou.

To je ta Evropská kvalita? U aut, které mají až 3x cenovku proti těm amerikám? Jag stál nový cca 3,3 mega a BMW 650 asi 2,5 mega.
K smíchu! Navíc skvělé závady typu že topí jedna strana, druhá studený vzduch, děravé výparníky klimy apod perličky.
Křivá víka van převodovek ZF, originál váko s filtrem od ZF, reklamace neuznávaj.

Taky akorát zlodějna, dělat plastové víko vany, když může být normálně plechové a mění se filtr za litr. U jiných výrobců.
Avatar - Dinar
Dinar
bavoráky od roku 91 a odtah jsem nepotřeboval nikdy. Ovšem prohlásit na základě čistě vlastní zkušenosti něco tak hrubě obecného jako ty, to bych si netroufnul...
Avatar - Anonym
Anonym
To že si nepotřeboval odtah neznamená, že ty auta nemaj problémy nebo že sou extra kvalitní.

Já ze všech aut co sem měl sem odtah potřebovla jen u 300C a to proto, že odešel plastový vehement v shifteru a nešlo vyřadit z P nikam dál.
Avatar - Dinar
Dinar
Při každém tvém příspěvku musím konstatovat, že ignorant zůstane ignorantem...
Vždyť přece reaguju na prohlášení elado11, že potřeboval odtah s audi a bmw, proto jsou ta auta na ho... a jedině lexus. Abych demonstroval hloupost podobného prohlášení, říkám, že za pětadvacet let ježdění s bmw, jsem nepotřeboval odtah, jinými slovy, že zkušenost jednotlivce jako podklad pro takto zobecňující prohlášení je k ničemu.
Proč mi teda píšeš, že to, že já jsem nepotřeboval odtah neznamená že jsou ta auta extra kvalitní? Nauč se už proboha číst!!! :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže odtah neznamená to že auto nemá problémy.

Daleko zajímavější by bylo zvěřejnit a poctivě, kolikrát si za těch 24 let byl v servisu, co ti tam dělali a měnili a kolik to stálo.

To by mělo výpovědní hodnotu.
Ne tohle.

Znam člověka co jezdí Renaulty a na jednom autě už zgenerálkoval od motoru přes podvozek až po převodovku skoro vše, ale nikdy nezažil odtah.
Ale že by se dalo říct že ta kára je spolehlivá, odolná a nerozbitná, to jako NEEE.
MariAchi
Avatar - Dinar
Dinar
Omlouvám se, ignorant byl eufemismus, v tvém případě prostě platí, že blb zůstane blbem.
Avatar - Anonym
Anonym
Fanatik fanatikem vid, počkej,až se tvoje milované německo zhroutí jak domeček z karet.

>😁
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, že jsi fanatik nutně znamená, že jsi blb, ale proč rozebírat každou z tvých vlastností zvlášť, blb je všezahrnující. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Copak bankovko?

Pamatuješ na "Es kommt der tag?" Tak už brzy přijde, těš se >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Většina uprchlíků jsou mladí, dobře vzdělaní a vysoce motivovaní. Přesně to hledáme,“ cituje list Washington Post předsedu představenstva společnosti Daimler a šéfa divize Mercedes-Benz Cars Dietera Zetscheho.

Odborový svaz migrantů ISIS se o to postará. Do 5 let německý automobilový průmysl končí >😁 >😁
MariAchi
Cist umi, ale jeste se musi naucit premyslet, je-li cim.
Avatar - Anonym
Anonym
Běž počítat imigranty s mámou Merkelovou a šoupej nohama >😁
Německo brzy zažije ekonomický,sociální i kulturní pád. Spolu s imigranty mu pomůže čína, kde vývoz neměcka do číny nebo prodej produktů z jeho továre zde začíná klesat a někde docela brutálně.

Počkej si na to.
elado11
čo myslíš pod tým "hrube obecným"? ak narážaš na odťahy bmw a audi, tak to bolo len moje zosumarizovanie, ako píšeš mojich vlastných skúseností pre zaujímavosť, nie nejaké paušalizovanie, že všetky bmw či audi sú zrelé na odťahovku😉
Pri chvále spoľahlivosti lexusu to boli samozrejme opäť moje skúsenosti avšak podopreté aj ofiko štatistikami práve z usa, kde je lexus tradične na špičke, čo sa o d3 (s výnimkou MB) nedá povedať. Netreba za tým hľadať nič viac.
Avatar - Dinar
Dinar
argumentuje cenou, tedy že nejprodávanější model lexe je dražší než nejprodávanější modely D3, mně by v případě takto pojatých statistik ty ceny opravdu zajímaly. Skutečně srovnáváme srovnatelné? Kolik stojí na us trhu modely D3 a lexe v jednotlivých třídách? Pamatuju si, že kdysi v nějaké debatě o IS na us trhu vyšlo na jevo, že stojí jako passat (šlo o modely s V6) a D3 je cenově podstatně výše. Tedy jak je to s LS vs. SKlasse, GS vs. E, 5er...??
MariAchi
Jen hodne narychlo😒br />
GS350 zakladni cena 48600 USD (+940 za delivery)
BMW 5(28i) zaklad 50200 (+995 delivery)
Audi A6 zaklad za 46200 (delivery neuvadeji, ale i kdyby 999 USD)
E-classe 52650 msrp (nejak si nejsem jisty, jestli je tudiz MSPR included, nebo ne), motor 2,1 diesel 😄

Pricemz fajn veci u Lexe je samozrejme vybava a sestivalec pod kapotou, BMW i Audi jsou v zakladech ctyrhrnky.

Na zaklade toho si dovolim hodne silne pochybovat, ze by se Lexusy prodavaly v celkovem prumery draz, nez modely D3.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak to zhruba potvrzuje, co jsem si myslel, navíc, GS350 určitě budou srovnávat s 535i spíše než s 528i, tj. přímí rivalové budou z D3 o kus dražší než u lexe. A čím vyšší třída, tím bude rozdíl nejspíše větší.
MariAchi
Je to, jak pises, mimochodem 535i = 55 850 USD + 995 delivery. A to je proste zaklad 535i bez options. Po dovybaveni a vystajlovani jsme klidne o vic nez 10 000 USD vys, nez u Lexe.

Kdyby se ti chtelo hrat si s americkym konfiguratorem: [odkaz]

Libi se mi ty drobny rozdily mezi Evropu a Amerikou... Krome tatarky a kecupu a Royal-with-cheese treba ty jejich popisky. U nas by k elektrickymu kufru napsali neco jako: "Uzivejte si maximalniho pohodli ve svem voze BMW - nakladani a vykladani zavazadel bude odted uz hrackou s elektronicky ovladanym vikem zavazadloveho prostoru. Pouze u BMW." V americkym konfiguratoru je tohle: "Power tailgate. For added convenience the trunk can be opened and closed by a touch of a button."
Avatar - Anonym
Anonym
No vidíš jak to to BMW levný.

Cadillac CTS 3,6 V6 AWD - MSRP 60 365 USD >😁 >😁 >😁

Za 54 000 USD je zadokola v základní výbavě >😁
Avatar - Dinar
Dinar
535i je zadokolka a v základu stojí 55.850,-, ty reaguješ, jak je to levný, že 3,6V6 CTS v základu je za 54.000,- Už jsem ti jednou dnes psal, ať se naučíš číst, jenže barik stále kvoká, stále kvoká. >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
No ne, exkluzivní BMW stojí v základu o neskutečných 1 850 USD víc než posmívaný Cadillac, co prý není prémiová značka.

To je 45 000 Kč. Teda, to je balík

535Xdrive, tedy 4kolka stojí 58150 v základu, je tedy o 2215 USD levnější jak CTS AWD, hehe.
Blbý bankovko vid, Cadillac je dražší jak BMW. Sranda co.

>😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Navíc to skvělé 3,0 Twinturbo dává 300 koní, 3,6 atmosféra od Cadillacu bez debilníhch turb dáva o 20 koní víc.

Jojo, časy se mění.

A co nám řekneš na BMW M5 vs CTS-V? Ve všech parametrech vede Cadillac, hehe.

Auta pro pupkáče, nagelovaný plastikový zlatokopky dostávaj v technickcýh parametrech na frak a ted už sou dokonce i levnější jak Cadillac (v USA).
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 >😁 No, s tebou to děsně mlátí, zkus namáčet přirození ve vlažný vodě.
Avatar - Anonym
Anonym
Argumenty došly vid, tak nezbývá než začít plácat kolem sebe a honit vodu >😁 >😁
Avatar - rimow11
rimow11
:yes: :yes: