Ekonomika
jak jsme v Evropě zabednění 😒
ale v EU bez nafty a bez kombi nebude nikdy trhat predajne rekordy.
Na druhej strane, vo zvysku sveta netreba ani naftu ani kombi a tak sa im necudujem, ze na to kaslu, navyse ked maju SUV
Na druhej strane, vo zvysku sveta netreba ani naftu ani kombi a tak sa im necudujem, ze na to kaslu, navyse ked maju SUV
nafta do par (10-15) let v EU skonci, emisni limity a zakaz vjezdu do mest tomu napomuze velice rychle 😄
á pán je vizionář >😒] >😒]
zda se ti ze okolo nas tu v EU tomu tak neni jiz dnes? ten kdo vehementne tlacil diesely a kvuli nemuz se menili pravidla (VW a jeho TDI) momentalne ve velkem tlaci plug-in hybridy a elektromobily, a vlastne cela Nemecka trojka zacina tlacit plug-in a elektromobilitu, a vsude ji tlaci ve spojeni s benzinem, ... pak nektera mesta v EU zacinaji zakazovat vjezd dieselu do center a jina to podle nich zvazujou, v nekterych statech Eu se zavadi dalnicni znamky podle emisnich norem a pohonu a diesely tam jsou bite a ty "znamky" vychazi na ne draz, ..... tak co myslis, ma diesel do budoucna v EU sanci v osobni doprave?
nato clovek nepotrebuje bejt vizionar, nato staci nakouknout autem do pulky Evropy cumakem auta, nebo si alespon shlednout deni na internetu v dane oblasti 😉
nato clovek nepotrebuje bejt vizionar, nato staci nakouknout autem do pulky Evropy cumakem auta, nebo si alespon shlednout deni na internetu v dane oblasti 😉
Hlavně v Evropě drtivou většinu "prémiových" aut živí firemní klientela. Zde nemá šanci. Za mě palec nahoru, že Lexus vše vyrábí v Japonsku a hlídá si japonskou kvalitu podomácku :yes:
Japonska kvalita je ta tam, dnes je to spis stesti na kus 😉 Toyota uz ma dnes BMW motory, dnes je vse globalni a vsichni vsechno sdileji, bohuzel...
Bavíme se o Lexusu a ten s motorama od BMW nemá nic společného.
Co je vyrobeno v Japonsku je většinou v rámci značky kvalitnější.
Co je vyrobeno v Japonsku je většinou v rámci značky kvalitnější.
Jenze Lex to nedela v Japonsku kvuli kvalite, ale kvuli malemu prodeji v EU, klidne by asi nebyl pro ne problem tady postavit tovarnu, kdyby mel odbery jak v US. Mame Lexe RX a ze by tam nic neodchazelo se tedy rici neda, nahradni dily proti Audi to je tedy palba... Ne vse japonske je kvalitni - viz airbagy 😉
mame 3 RX, zname dalsi lidi co maji IS a RX a nic jim neodchazi 😄 a to nekteri maji i prvotni RX a IS 😄 zrovna asi mate kus jeden ze tatisice 😄
Ale on vyváží Lexus z japonska i do USA takže evropské prodeje s tím nemají nic společného 😉
Lexus vyrábí v Japonsku kvůli malému odbytu v EU? Nemělo to spíš být: Lexus nevyrábí v Evropě kvůli malému odbytu v Evropě? Protože třeba v Americe má odbyt, jak vidíme v tomto článku, velký - a přesto stále vyrábí v Japonsku. 😄
PS: přiznávám, že teď nevím, jestli nevyrábí třeba v Americe, ale myslím, že ne. A s tím, že vozy vyrobené v Japonsku jsou obvykle kvalitnější než ty vyrobené jinde, souhlasím - mj. i na základě několikaleté pracovní zkušenosti právě z Toyoty/Lexusu.
PS: přiznávám, že teď nevím, jestli nevyrábí třeba v Americe, ale myslím, že ne. A s tím, že vozy vyrobené v Japonsku jsou obvykle kvalitnější než ty vyrobené jinde, souhlasím - mj. i na základě několikaleté pracovní zkušenosti právě z Toyoty/Lexusu.
tento rok som si od lexa odskočil k audi, ale už som zase späť pri lexuse.
Lexusy nie sú síce tak vyčačkané ako D3 (mal som všetky tri), pre mňa osobne je však komplexnosťou na špičke práve lexus, poctivá technika, kvalitné materiály a neporovnateľná spoľahlivosť.
V živote som potreboval dva odťahy, raz na bmw a druhý krát toto leto na audi.
Lexusy nie sú síce tak vyčačkané ako D3 (mal som všetky tri), pre mňa osobne je však komplexnosťou na špičke práve lexus, poctivá technika, kvalitné materiály a neporovnateľná spoľahlivosť.
V živote som potreboval dva odťahy, raz na bmw a druhý krát toto leto na audi.
A kvuli cemu si mel odtah ? Jestli mas diesel, tak u nas to dost ovlivnuje nekvalitni nafta.
kamarad mel beno Audi A6, pak si vzal BMW 5 diesel, pak passata cc v diesel a nakonec si vzal GS 😄 A6 - prevodovka vecne v oprave, BMW 5 - elektronika vecne hlasila problemy s vyfukovym ustrojim nebo motorem, Passat cc - vse okay nez odesel vstrik (uplne praskl 1) vyrobce tvrdil ze vyrobni vada, ale dal jen slevu 30 procent na novej, no a ted ma GS a je spokojen. Pro rejpaly: auta byla nova, kamarad jezdi po evrope a za rok najede 50 - 60 tisic 😄 s GS ma najeto pres 160 tisic. Jinak ja mel A4 a 3x odtah....elektronika....
To víš, německá spolehlivost.
To je věc.
Evropský auta věčně problémy s topením a klimou ale na co nedám dopustit sou stěrače co za jízdy ulítly u BMW 650. Ptal sem asi asi 40 lidí, jestli to někdo zažil a každej kroutí hlavou.
Ale určitě to bylo špatnou údržbou víme, ono v servisním manuálu je totiž 80 stránková kapitola, jak se maj udržovat ramena stěračů >😁 >😁 >😁
Kdo má v autě díl Bosch - Made in Germany se hrozí, kdy to odejde.
To je věc.
Evropský auta věčně problémy s topením a klimou ale na co nedám dopustit sou stěrače co za jízdy ulítly u BMW 650. Ptal sem asi asi 40 lidí, jestli to někdo zažil a každej kroutí hlavou.
Ale určitě to bylo špatnou údržbou víme, ono v servisním manuálu je totiž 80 stránková kapitola, jak se maj udržovat ramena stěračů >😁 >😁 >😁
Kdo má v autě díl Bosch - Made in Germany se hrozí, kdy to odejde.
Ale tak u desetiletého vozu se snad něco takového dá předpokládat. Barákem prošlo pět BMW a nikdy jsem nepoznal nic jiného než servisní prohlídky...
Jo? Mam 15leté Alero už skoro 2,5 roku a stírače mu neupadly. Měl sem 3 roky Stratus, kterej když sem ho prodával, měl 11 let a taky ne čéče.
Takže ve staří to nebude, problém bude v aušové výrobě a materiálech >😁 >😁
To samé topení a klima.
Mam 5 ameriku, závadu na topení neměla ani jedna, co se týče klimy, odešla řemenice na kompresoru u 300C. Koupen kompresor celý z použité káry za 3500 Kč.
Jinak ani jeden problém
U jaguaru i BMW problémy s topením a klimou.
To je ta Evropská kvalita? U aut, které mají až 3x cenovku proti těm amerikám? Jag stál nový cca 3,3 mega a BMW 650 asi 2,5 mega.
K smíchu! Navíc skvělé závady typu že topí jedna strana, druhá studený vzduch, děravé výparníky klimy apod perličky.
Křivá víka van převodovek ZF, originál váko s filtrem od ZF, reklamace neuznávaj.
Taky akorát zlodějna, dělat plastové víko vany, když může být normálně plechové a mění se filtr za litr. U jiných výrobců.
Takže ve staří to nebude, problém bude v aušové výrobě a materiálech >😁 >😁
To samé topení a klima.
Mam 5 ameriku, závadu na topení neměla ani jedna, co se týče klimy, odešla řemenice na kompresoru u 300C. Koupen kompresor celý z použité káry za 3500 Kč.
Jinak ani jeden problém
U jaguaru i BMW problémy s topením a klimou.
To je ta Evropská kvalita? U aut, které mají až 3x cenovku proti těm amerikám? Jag stál nový cca 3,3 mega a BMW 650 asi 2,5 mega.
K smíchu! Navíc skvělé závady typu že topí jedna strana, druhá studený vzduch, děravé výparníky klimy apod perličky.
Křivá víka van převodovek ZF, originál váko s filtrem od ZF, reklamace neuznávaj.
Taky akorát zlodějna, dělat plastové víko vany, když může být normálně plechové a mění se filtr za litr. U jiných výrobců.
bavoráky od roku 91 a odtah jsem nepotřeboval nikdy. Ovšem prohlásit na základě čistě vlastní zkušenosti něco tak hrubě obecného jako ty, to bych si netroufnul...
To že si nepotřeboval odtah neznamená, že ty auta nemaj problémy nebo že sou extra kvalitní.
Já ze všech aut co sem měl sem odtah potřebovla jen u 300C a to proto, že odešel plastový vehement v shifteru a nešlo vyřadit z P nikam dál.
Já ze všech aut co sem měl sem odtah potřebovla jen u 300C a to proto, že odešel plastový vehement v shifteru a nešlo vyřadit z P nikam dál.
Při každém tvém příspěvku musím konstatovat, že ignorant zůstane ignorantem...
Vždyť přece reaguju na prohlášení elado11, že potřeboval odtah s audi a bmw, proto jsou ta auta na ho... a jedině lexus. Abych demonstroval hloupost podobného prohlášení, říkám, že za pětadvacet let ježdění s bmw, jsem nepotřeboval odtah, jinými slovy, že zkušenost jednotlivce jako podklad pro takto zobecňující prohlášení je k ničemu.
Proč mi teda píšeš, že to, že já jsem nepotřeboval odtah neznamená že jsou ta auta extra kvalitní? Nauč se už proboha číst!!! :-!
Vždyť přece reaguju na prohlášení elado11, že potřeboval odtah s audi a bmw, proto jsou ta auta na ho... a jedině lexus. Abych demonstroval hloupost podobného prohlášení, říkám, že za pětadvacet let ježdění s bmw, jsem nepotřeboval odtah, jinými slovy, že zkušenost jednotlivce jako podklad pro takto zobecňující prohlášení je k ničemu.
Proč mi teda píšeš, že to, že já jsem nepotřeboval odtah neznamená že jsou ta auta extra kvalitní? Nauč se už proboha číst!!! :-!
Jenže odtah neznamená to že auto nemá problémy.
Daleko zajímavější by bylo zvěřejnit a poctivě, kolikrát si za těch 24 let byl v servisu, co ti tam dělali a měnili a kolik to stálo.
To by mělo výpovědní hodnotu.
Ne tohle.
Znam člověka co jezdí Renaulty a na jednom autě už zgenerálkoval od motoru přes podvozek až po převodovku skoro vše, ale nikdy nezažil odtah.
Ale že by se dalo říct že ta kára je spolehlivá, odolná a nerozbitná, to jako NEEE.
Daleko zajímavější by bylo zvěřejnit a poctivě, kolikrát si za těch 24 let byl v servisu, co ti tam dělali a měnili a kolik to stálo.
To by mělo výpovědní hodnotu.
Ne tohle.
Znam člověka co jezdí Renaulty a na jednom autě už zgenerálkoval od motoru přes podvozek až po převodovku skoro vše, ale nikdy nezažil odtah.
Ale že by se dalo říct že ta kára je spolehlivá, odolná a nerozbitná, to jako NEEE.
Omlouvám se, ignorant byl eufemismus, v tvém případě prostě platí, že blb zůstane blbem.
Fanatik fanatikem vid, počkej,až se tvoje milované německo zhroutí jak domeček z karet.
>😁
>😁
Ano, že jsi fanatik nutně znamená, že jsi blb, ale proč rozebírat každou z tvých vlastností zvlášť, blb je všezahrnující. 😉
Většina uprchlíků jsou mladí, dobře vzdělaní a vysoce motivovaní. Přesně to hledáme,“ cituje list Washington Post předsedu představenstva společnosti Daimler a šéfa divize Mercedes-Benz Cars Dietera Zetscheho.
Odborový svaz migrantů ISIS se o to postará. Do 5 let německý automobilový průmysl končí >😁 >😁
Odborový svaz migrantů ISIS se o to postará. Do 5 let německý automobilový průmysl končí >😁 >😁
Cist umi, ale jeste se musi naucit premyslet, je-li cim.
čo myslíš pod tým "hrube obecným"? ak narážaš na odťahy bmw a audi, tak to bolo len moje zosumarizovanie, ako píšeš mojich vlastných skúseností pre zaujímavosť, nie nejaké paušalizovanie, že všetky bmw či audi sú zrelé na odťahovku😉
Pri chvále spoľahlivosti lexusu to boli samozrejme opäť moje skúsenosti avšak podopreté aj ofiko štatistikami práve z usa, kde je lexus tradične na špičke, čo sa o d3 (s výnimkou MB) nedá povedať. Netreba za tým hľadať nič viac.
Pri chvále spoľahlivosti lexusu to boli samozrejme opäť moje skúsenosti avšak podopreté aj ofiko štatistikami práve z usa, kde je lexus tradične na špičke, čo sa o d3 (s výnimkou MB) nedá povedať. Netreba za tým hľadať nič viac.
argumentuje cenou, tedy že nejprodávanější model lexe je dražší než nejprodávanější modely D3, mně by v případě takto pojatých statistik ty ceny opravdu zajímaly. Skutečně srovnáváme srovnatelné? Kolik stojí na us trhu modely D3 a lexe v jednotlivých třídách? Pamatuju si, že kdysi v nějaké debatě o IS na us trhu vyšlo na jevo, že stojí jako passat (šlo o modely s V6) a D3 je cenově podstatně výše. Tedy jak je to s LS vs. SKlasse, GS vs. E, 5er...??
Jen hodne narychlo😒br />
GS350 zakladni cena 48600 USD (+940 za delivery)
BMW 5(28i) zaklad 50200 (+995 delivery)
Audi A6 zaklad za 46200 (delivery neuvadeji, ale i kdyby 999 USD)
E-classe 52650 msrp (nejak si nejsem jisty, jestli je tudiz MSPR included, nebo ne), motor 2,1 diesel 😄
Pricemz fajn veci u Lexe je samozrejme vybava a sestivalec pod kapotou, BMW i Audi jsou v zakladech ctyrhrnky.
Na zaklade toho si dovolim hodne silne pochybovat, ze by se Lexusy prodavaly v celkovem prumery draz, nez modely D3.
GS350 zakladni cena 48600 USD (+940 za delivery)
BMW 5(28i) zaklad 50200 (+995 delivery)
Audi A6 zaklad za 46200 (delivery neuvadeji, ale i kdyby 999 USD)
E-classe 52650 msrp (nejak si nejsem jisty, jestli je tudiz MSPR included, nebo ne), motor 2,1 diesel 😄
Pricemz fajn veci u Lexe je samozrejme vybava a sestivalec pod kapotou, BMW i Audi jsou v zakladech ctyrhrnky.
Na zaklade toho si dovolim hodne silne pochybovat, ze by se Lexusy prodavaly v celkovem prumery draz, nez modely D3.
Tak to zhruba potvrzuje, co jsem si myslel, navíc, GS350 určitě budou srovnávat s 535i spíše než s 528i, tj. přímí rivalové budou z D3 o kus dražší než u lexe. A čím vyšší třída, tím bude rozdíl nejspíše větší.
Je to, jak pises, mimochodem 535i = 55 850 USD + 995 delivery. A to je proste zaklad 535i bez options. Po dovybaveni a vystajlovani jsme klidne o vic nez 10 000 USD vys, nez u Lexe.
Kdyby se ti chtelo hrat si s americkym konfiguratorem: [odkaz]
Libi se mi ty drobny rozdily mezi Evropu a Amerikou... Krome tatarky a kecupu a Royal-with-cheese treba ty jejich popisky. U nas by k elektrickymu kufru napsali neco jako: "Uzivejte si maximalniho pohodli ve svem voze BMW - nakladani a vykladani zavazadel bude odted uz hrackou s elektronicky ovladanym vikem zavazadloveho prostoru. Pouze u BMW." V americkym konfiguratoru je tohle: "Power tailgate. For added convenience the trunk can be opened and closed by a touch of a button."
Kdyby se ti chtelo hrat si s americkym konfiguratorem: [odkaz]
Libi se mi ty drobny rozdily mezi Evropu a Amerikou... Krome tatarky a kecupu a Royal-with-cheese treba ty jejich popisky. U nas by k elektrickymu kufru napsali neco jako: "Uzivejte si maximalniho pohodli ve svem voze BMW - nakladani a vykladani zavazadel bude odted uz hrackou s elektronicky ovladanym vikem zavazadloveho prostoru. Pouze u BMW." V americkym konfiguratoru je tohle: "Power tailgate. For added convenience the trunk can be opened and closed by a touch of a button."
No vidíš jak to to BMW levný.
Cadillac CTS 3,6 V6 AWD - MSRP 60 365 USD >😁 >😁 >😁
Za 54 000 USD je zadokola v základní výbavě >😁
Cadillac CTS 3,6 V6 AWD - MSRP 60 365 USD >😁 >😁 >😁
Za 54 000 USD je zadokola v základní výbavě >😁
535i je zadokolka a v základu stojí 55.850,-, ty reaguješ, jak je to levný, že 3,6V6 CTS v základu je za 54.000,- Už jsem ti jednou dnes psal, ať se naučíš číst, jenže barik stále kvoká, stále kvoká. >😁 >😁
No ne, exkluzivní BMW stojí v základu o neskutečných 1 850 USD víc než posmívaný Cadillac, co prý není prémiová značka.
To je 45 000 Kč. Teda, to je balík
535Xdrive, tedy 4kolka stojí 58150 v základu, je tedy o 2215 USD levnější jak CTS AWD, hehe.
Blbý bankovko vid, Cadillac je dražší jak BMW. Sranda co.
>😁 >😁 >😁 >😁
To je 45 000 Kč. Teda, to je balík
535Xdrive, tedy 4kolka stojí 58150 v základu, je tedy o 2215 USD levnější jak CTS AWD, hehe.
Blbý bankovko vid, Cadillac je dražší jak BMW. Sranda co.
>😁 >😁 >😁 >😁
Navíc to skvělé 3,0 Twinturbo dává 300 koní, 3,6 atmosféra od Cadillacu bez debilníhch turb dáva o 20 koní víc.
Jojo, časy se mění.
A co nám řekneš na BMW M5 vs CTS-V? Ve všech parametrech vede Cadillac, hehe.
Auta pro pupkáče, nagelovaný plastikový zlatokopky dostávaj v technickcýh parametrech na frak a ted už sou dokonce i levnější jak Cadillac (v USA).
Jojo, časy se mění.
A co nám řekneš na BMW M5 vs CTS-V? Ve všech parametrech vede Cadillac, hehe.
Auta pro pupkáče, nagelovaný plastikový zlatokopky dostávaj v technickcýh parametrech na frak a ted už sou dokonce i levnější jak Cadillac (v USA).
BMW- 223,348
Lexus- 222,151
Mercedes- 220,870
Luxury & Entry Level Luxury Brands
Lexus- 33,487
Mercedes- 31,250 (vratane Smart a modelu Sprinter)
BMW- 27,755
Buick- 22,281
Audi- 18,794
Cadillac- 15,738
Acura- 15,313
Infiniti- 10,635
Lincoln- 8,636
Volvo-
Porsche- 5,008
Flagship
S-class- 2,044
LS- 532
Panamera- 466
A8- 441
Equus-
K900-
7 series- 90
Mid-Size
5 series- 4,012
E-class- 4,006
A6- 2,022
GS- 1,795
CTS- 1,730
Q70- 626
MKS- 552
RLX/RL- 187
S80-
Entry Level Lux
3series- 10,163
ES- 7,286
C-class- 7,154
IS- 4,537
Lacrosse- 4,508
Q50- 3,835
TLX- 4,353
A3- 3,188
CLA- 2,622
MKZ- 2,571
A4- 2,541
ATS- 2,449
Regal-
CT- 1,504
S60-
1/2 series- 1,024
Q40-
Midsize Luxury Coupes
4series- 2,940
RC- 1,337
A5- 1,043
Q60- 311
Small SUV
Q5- 5,051
NX- 4,448
R😱- 4,364
MKC- 2,411
GLK- 2,168
X3- 2,127
XC60-
Macon-
X4- 453
QX50- 251
Midsize SUV
RX- 9.620
Enclave- 7,389
SRX- 6,903
M😱- 4,747
QX60- 3,995
X5- 2,803
M-class- 2,679
MKX- 1,763
GX- 2,221
Q7- 2,016
Cayenne- 1,470
Touareg- 690
X6- 443
MKT- 285
QX70- 273
Z😱- 0
Flagship SUV
Escalade- 3,080
GL- 2,188
QX80- 1,086
Navigator- 1,054
G-wagon- 267
LX- 206
Other Coupes
Mustang- 9,997
Challenger-
Camaro-
Corvette-
911/918- 961
Boxster/Cayman- 771
SLK- 394
SL- 342
CRZ- 333
TT- 309
CLS- 278
6series- 258
i8- 210
Z4-
AMG GT- 87
ELR- 45
Viper-
Alpha4C-
R8- 35
LFA- 1
1. Mercedes- 238,827
2. BMW- 223,348
3. Lexus- 222,151
slava vitazom, cest porazenym 😉
"Nasi" sa tam furt len rozbiehaju...Takze na rozbeh ma tam tesi len ta, uz sice na konci zivotneho cyklu, ale stale velmi vydarena Q5-ka.
Ze je najpredavanejsim Audi v US som vedel. Ale ze je #1 vo svojej triede 😲 :yes:
Ale zase lepší Audi, než ty nový "Gzrůdičky" od Mercedesu 😉
Nuz, Q5 je popularna, zda sa. Nove NX mu sliape na paty. A to sa ho Lexus bal uviest na trh, aby nekanibalizoval RX 😄
A pořád to kupují jen mexičani a lidi z evropy a asie, co nejsou v USA déle jak 10 let. Jinak nikdo >😁 >😁