Novinky
veď do toho sa nič nedá naložiť, a ešte si aj urazím hlavu, keď budem nasadať do zadu...
Tak jezdi dál v MHD a chladničku si nech dovézt jako to děláme my všichni. Ono kvůli ní kupovat dodávku většině lidí nedává smysl 😉
Jestli se živíš převážením chladniček, tak máš určitě dodávku. Pokud ne, tak ji vozíš jednou za x let a to si ji klidně můžeš nechat dovéz 😄
Kup si autobus Karosa, sou tedka levný ve výprodeji, takmse ti vejde celá domácnosti i s tchýní >😁
Co si tak pamatuji, tak mi nekdo rikal, ze se maji chladnicka, mrazak kvuli chladivu vozit nastojato, takze radsi vozik za tuhle Elantru >😁
to je padny argument...na to budou domaci slyset. Boze muj!
ďakujem za všetky vysvetlenia,... ale pamätám si, že sa tu stále písalo proti konkurentom škodofky, že jedine škodofka odvezie lednici v sedane. Tak som sa iba cestou okolo opýtal prítomných .. >😁
Škodovka od doby Favorita vyráběla jediný sedan a ten by klasickou ledničku odvážel dost těžko.
Některý detaily mi až tak připadají, zcela jistě budu v menšině, ale obecně se nová Lantra povedla 😉
tiez v tom vidim svetla z jaga alebo mozno este skor z bmw 3 ....
aj mne sa paci... aj ked nez chyb urcite nebude
aj mne sa paci... aj ked nez chyb urcite nebude
Škoda, že nepoužili podvozek s multilinkem a silnější motory. Každopádně proti rozteklý zmrzlině (předchůdce) mnohem tvarově povedenější.
je to aj z mojho pohladu vizualne lepsie suhlasim.... tento styl ( tucsonu, genesisu ) a teraz aj elantry hyundaiu skratka sedi.... je to svetove auto.... iste to bude teda aj o nejakych kompromisoch .. kedze nie je to auto vyhradne pre eu... ale ak bude jazdit tak dobre ako vyzera a zakaznikovi sa ponukne solidna cena a vybava.... ani v eu to uz nemusi mat take tie biedne pocty ako u predoslej generacie.... samozrejme nadalej ocakavam ze elantra bude dominovat hlavne v usa, doma v korei a vlastne v "domacej" azii...
co sa tyka motorov .... v europe u tohto typu auta ( nizsia stredna trieda ) 100kw dizel bude asi stacit a bude to taky vykonovy ideal ... mam ale skor obavy o benzin aky tu u nas dostane... lebo litrove turbo je uz malo a 1,6 tgdi z tucsona zase asi uz prisilne... a aj ked je klasicka 1,6 gdi podla mna fajn .... v tomto aute ju v eu uz bude chciet bohuzial asi malokto
co sa tyka motorov .... v europe u tohto typu auta ( nizsia stredna trieda ) 100kw dizel bude asi stacit a bude to taky vykonovy ideal ... mam ale skor obavy o benzin aky tu u nas dostane... lebo litrove turbo je uz malo a 1,6 tgdi z tucsona zase asi uz prisilne... a aj ked je klasicka 1,6 gdi podla mna fajn .... v tomto aute ju v eu uz bude chciet bohuzial asi malokto
O co je to horší pro tohle auto mít litrové turbo, jako u i30/ceeda v kombiku? Navíc, jestli je to lowend, asi si tam korejci jentak nepustí nové motory.
uvidime aka bude hmotnost auta.... ono to klasicke gdi ... asi predsa len bude u tohto auta aj v eu.... elantra nema moc na vyber v tomto smere..
nenazyval by som to auto lowendom... len preto ze europa nie je jeho cielovy trh 😉
nenazyval by som to auto lowendom... len preto ze europa nie je jeho cielovy trh 😉
Souhlas. KIA Forte je hezci. Tak ci onak, v Cesku se asi nebude dat koupit.
Dyť je to stavěný do výšky, XE je nahrbená placka, možná trochu tvar světel a přechod z c sloupku na kufr, tam se dílčí podobnosti najít dají. 😉
Mně vždycky dostanou názvy těch designových směrů, "fluidic sculpture", jak to zní, a v reálu pak taková nijakost. >😁
Mně vždycky dostanou názvy těch designových směrů, "fluidic sculpture", jak to zní, a v reálu pak taková nijakost. >😁
Je k tomu nějaké bližší info? Slyším o téhle motorizace poprvé....
Asi to bude jejich 2,0MPi upraveny s Atkinsonovym cyklem. Atkinsonuv cyklus uz dlouho pouzivaji svetovy vyrobci, spotreba dost klesne v nezatizenem stavu. Dlouhodoba spotreba na delsich trasach muze byt lepsi nez bezne atmosfericke 1,6, ale tady u toho 2,0 tipuju tak cca shodna.
No já měl za to, že se používají pouze v případě hybridů - zatím vím jen o Toyotě a Fordu.
Atkinsona má mnoho benzinových Hond z posledních 10 let (všechny Civicy 8G a 9G 1.8, dvoulitr v posledním Accordu a posledních dvou CR-V). i-VTEC tam slouží právě pro přepínání Atkinsona a normálního běhu motoru.
Po tápání při faceliftu i40 (který dopadl tragicky) se zdá, že to Hyundai konečně trefil... ne že by to byl nějaký extra vodvaz, ale prostě normální harmonické pohledné auto. I ten interiér vypadá dost slušně, fakt to má ventilované sedačky?
uvidime.... ale auto je moc elegantne .... posobi lahko sviezo... nizucko... nie je to klasicky hatch ani kombi..... mozno to nebude mat v eu ani benzinove turbo ( uvidime ) .. napriek tomu verim ze europania pridu na to .... ze jazdit sa da aj v niecom inom ako len v dizlovom kombiku ... a najdu si cestu k tomuto zaujimavemu autu vo vacsich poctoch ako tomu bolo doteraz... :yes:
Počkej počkej..... co je na tomto provedení zajímavého? Vždyť je to sedan ne? >😁
to sa spytaj tych 10 milionov zakaznikov vo svete... ktori si dodnes model s menom elantra kupilo.... 😉 .... ale je fakt ze kedysi bola elantra aj ako lift [odkaz] ... tieto kusky sa daju aj dnes este stretnut bezne
Jj, souhlasím. Konečně pěkný Hyundai. Normální, pohledný, ladný design. Není to sice nejpěknější auto na planetě, ale povedené. Rozhodně povedené.
Peter Schreyer byl nejlepší investment, který Hyundai kdy udělala. Další byl evropská a USA designová studia. :-!
Tedy docela šok. Horní část palubní desky je jak pevzatá od Leonu. Skoro bych se bál, aby tam nepasoval stejný díl od Seatu... >😒] >😁
Přední část, poněkud ve světlech šmrncnutá BMW, na masce Audi. Boční linie vypadá jak současná generace, zadní část jak převzatá z i40...
No, celkově tedy nevím, první dojem žádná sláva. Ale co čekat od vozu, který primárně míří jinam než na Evropský světadíl.
Přední část, poněkud ve světlech šmrncnutá BMW, na masce Audi. Boční linie vypadá jak současná generace, zadní část jak převzatá z i40...
No, celkově tedy nevím, první dojem žádná sláva. Ale co čekat od vozu, který primárně míří jinam než na Evropský světadíl.
Boty už máme většinou čínské, hadry indické, elektroniku korejskou a čínskou... Co dalšího budou Evropané vyrábět, než nás spolkne oceán náplavy?
Naštěstí tady ještě máme Škodu a ne nějaký potrhlý Prius... [odkaz] :no:
Naštěstí tady ještě máme Škodu a ne nějaký potrhlý Prius... [odkaz] :no:
...tento pohľad na zadné partie vrátane trochu strácajúceho sa kolesa nepôsobí moc dobre. [odkaz]
Možno stačilo uskočiť s nárazníkom a neťahať tú masu dole, ako pri XE-čku. [odkaz]
Možno stačilo uskočiť s nárazníkom a neťahať tú masu dole, ako pri XE-čku. [odkaz]
co auto samotne?
Korejci bodovali pomerom cena/hodnota. Elantra nema velmi co ponuknut - jazda nic moc, motoricky nic moc /ten 2-liter Atkinson - neverim, ze bude aj v EU/, detaily ako odhlucnenie a pod. pochybujem...
Ak daju taku sebavedomu cenu ako u Tuscona, tak to v EU nemusia ani ponukat...
Korejci bodovali pomerom cena/hodnota. Elantra nema velmi co ponuknut - jazda nic moc, motoricky nic moc /ten 2-liter Atkinson - neverim, ze bude aj v EU/, detaily ako odhlucnenie a pod. pochybujem...
Ak daju taku sebavedomu cenu ako u Tuscona, tak to v EU nemusia ani ponukat...
Opět, na promofotkách to vypadá super, i interiér je hezký, o to víc to bude zklamání v autosalonu. Stávající Elantra byl také spíš lowend, že?
Když nasadí lidské ceny, třeba by to u nás vzalo pár desítek prodejů Rapida či Fluence (ten se ještě prodává? ted nevím 😁).
No, ale..... kéž by takhle vypadal alespoň ten Prius >😁
Jinak si dovedu predstavit úroven dalsích názoru které "říkáš stále". Není to moc príjemná predstava.
vsade vo svete je to elantra
tym nehovorim,ze toyota nepouzivala nazov avante niekde inde (australia) skor...