Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Scirocco 1,4 TSI: Spaß muss sein (Roadlook TV)

Kdo v něm vidí jenom nafouknutý Golf, asi zatím neměl tu čest nové Scirocco řídit. Testovací jízda mu zaručeně otevře oči.
Zpět na článek
26. 12. 2008 11:59
26. 12. 2008 22:02
27. 12. 2008 20:35
27. 12. 2008 22:24
27. 12. 2008 23:39
28. 12. 2008 00:48
26. 12. 2008 22:44
26. 12. 2008 22:59
26. 12. 2008 23:07
26. 12. 2008 23:11
27. 12. 2008 11:12
26. 12. 2008 23:20
27. 12. 2008 11:19
26. 12. 2008 23:33
26. 12. 2008 23:42
27. 12. 2008 00:17
27. 12. 2008 00:36
27. 12. 2008 14:29
27. 12. 2008 15:04
neregistrovaný "tommzo1"
27. 12. 2008 19:01
28. 12. 2008 01:24
neregistrovaný "tommzo1"
27. 12. 2008 00:28
27. 12. 2008 00:38
27. 12. 2008 00:39
27. 12. 2008 00:49
27. 12. 2008 00:57
27. 12. 2008 01:01
27. 12. 2008 01:08
27. 12. 2008 01:14
26. 12. 2008 23:39
26. 12. 2008 23:55
27. 12. 2008 00:30
26. 12. 2008 15:19
26. 12. 2008 18:57
26. 12. 2008 23:00
26. 12. 2008 23:38
neregistrovaný "Carlos069"
27. 12. 2008 09:03
28. 12. 2008 01:23
neregistrovaný "Carlos069"
28. 12. 2008 14:12
neregistrovaný "Carlos069"
28. 12. 2008 18:22
neregistrovaný "Carlos069"
29. 12. 2008 12:29
neregistrovaný "Carlos069"
27. 12. 2008 15:19
neregistrovaný "tommzo1"
27. 12. 2008 17:00
neregistrovaný "tommzo1"
30. 12. 2008 21:45
26. 12. 2008 11:59
Požitek
Je to stále VW a tudíš,žádný extra požitek s jízdy.Je lepší průměr,ale... Možná by nebylo od věci koupit mírně jetou 350Z,nebo nového Fokuse,Mazdu či BMW,než tuhle "novinku".
Rozbalit vlákno
48
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Srovnávat toto auto (ale s 2,0 ) se ,,zetkem,,nebo bmw,focusem proč ne,ale s mazdou? >:D >:D >:D.Mazda je bohužel ve všech ohledech horší.Šílím z lidí,kteří umí jen ,,kdákat,, o autě a přitom o něm nic neví a jeli v něm max tak na pc :no: :no: :no:
Avatar - Ham.
26. 12. 2008 22:02
Re: Požitek
Typické srovnávání hrušek s jabkama. Mazda je široký pojem ale pokud by byla na mysli 3 která je asi nejblíž tak ta konkurovat nedokáže protože má slabé benzíny a v naftě je pro šetřílky ale ne pro požitkáře. BMW je dost široký pojem snad jednička v kupátku ale cenově zase mimo mísu no 350Z to už je úplně mimo stodolu.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
No Mazda 3 MPS je hodně velká střela (můžou se srovnávat) a 350 Z je lepší (máme ho a je to náš miláček) :yes: :yes:
Avatar - Ham.
27. 12. 2008 20:35
Re: Požitek
350 je jiná cenová skupina, asi tak BMW 135 a ta by dala 350 na frak bez mrknutí oka (stejný výkon, lepší podvozek, lepší brzdy). Jedině v designu by 350 vyhrála.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Asi by dala ,,zetku,,,ale rozhodně nemá ,,bávo,,lepší podvozek,brzdy jo.Design je jasně na straně 350,bávo je děsně škaredý.
27. 12. 2008 22:24
Re: Požitek
Chceš tečku čoveče?! >:D Bávo tě s tim zetkem rozlouskne, jako malinu! >:-[]
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Potřeboval bys pohlavek jak od Macka >:D .Nauč se číst,jinak bys nenapsal takovou pitomost.Já napsal,že bávo je nejspíš rychlejší,ale i díky šíleně odpornýmu vzhledu a 0 tradici nikdy nebude pojem jako ,,zetko,,(tady někdo někoho spláchl >:D >:D >:D ).
27. 12. 2008 23:39
Re: Požitek
Ty se spláchni Matěji! BMW si tě dá k snídani i v superkastrólu i na "lala"! Já ti neberu tvuj entusiasmus, ale s Nissanem se drž skromně při zemi a budeš uctíván mezi šlechtou! :yes:
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
S legendou se bohužel nedá držet při zemi (mám to štěstí,že je v naší garáži) a lidem kteří uznávají pouze jednu značku se jen směju.Ten ,kdo má auta rád,uznává dobré káry,která jim vyloudí při jízdě úsměv na tváři a je jedno kdo je vyrobil,ale to není evidentně tvůj případ.V diskuzi Scirocco nebo 350Z jsem dost silnej v kramflecích,doporučuji změnit značku,prohráváš.....
P.S. : nejmenuji se Matěj (najdi si na MACZ,pokud tě to zajímá)
28. 12. 2008 00:48
Re: Požitek
Jsi velmi opruzený, jako tvoje feferonka,co si pamatuji na diskusi u GTR vs. Dave?. Bylo by OK, kdyby si pochopil, že nejsem žádný zaujatý fanda nějaký značky. Teda jen a hlavně BMW a to ti to s klidem "natřu" >:D
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Tak mi to ,,natři,,,bude to 1:1,jelikož tady jsem ti to natřel já :-)
26. 12. 2008 22:44
Re: Požitek
Pro některé čtenáře rád doplním informace.Mám na mysli Nissan 350Z,BMW 130i,Mazda 3MPS,FokusST a ještě doplním Renault R29,který je možná všechny zadupe do země,ale... .Nejlepší podvozky kromě Subaru a dalšího japonce EVO mají ONI.VW a sportovní jízda?To máš větší šanci vyhrát ve sportce.HAHAHA
26. 12. 2008 22:59
Re: Požitek
Nemyslel si R26 znalče?
26. 12. 2008 23:07
Re: Požitek
Ach promintě vy všeznalí,Renault vypustil do světa svoji novinku R29,ale asi vám to neřekl.To si ti frantíci dovolili docela dost.Oni ví proč!Možná i VW R32 si masíruje kopyta.
26. 12. 2008 23:11
Re: Požitek
VW R32 je ovšem těžká kráva se špatným podvozkem viz článek nahoře a nemá šanci uspět,lehkotonážní a hbití Mazda,BMW,Ford a Renault mají navrch.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Takže pro pořádek : BMW supr ale cena někde nad mega,Renault a Mazda jsou na každodenní použití o ničem (extrémně tvrdá a poskakují jak koza),Ford je srovnatelný.Nevadí mě tě poučovat ;-)
27. 12. 2008 11:12
Re: Požitek
No tak studuj,pracuj na sobě a cena nebude hrát žádnou roli. :-!
26. 12. 2008 23:20
Re: Požitek
Možná by stálo za to, kdyby si třeba uvedl některý příklady v jízdních vlastnostech Mazdy a Sirocca. Já v nich nikdy nejel a celkem by mě to zajímalo.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Mazda má neskutečné pružné zrychlení hlavně mezi 80 - 120 km,klame tělem,ale na okrskách byc na ni nevsadil ani pěťák.Scirocco je tomto ohledu více univerzálnější,nejspíš nebude tak drtivé v příčce,ale zatáčky miluje a je i na ně stavěno.Než jsem objednal Scirocco tak výběr byl mezi :Mazda 3 MPS,Type-R,ST,takže mám to dóóóst načteno odevšad (Speed,TopGear,Autocar,atd.)a ,,šíro,,prostě vyhrálo (jel jsem v něm cca 20 min.)
27. 12. 2008 11:19
Re: Požitek
S dovolením autora bych použil citát "Čím méně slov ke svému auta potřebuješ,..."
To je geniální,hláška :yes:
26. 12. 2008 23:33
Re: Požitek
No mě je celkem jedno jakou máš představu o jízdních vlastnostech,ale před 3.týdny jsem si koupil Mazdu3 a je to jízda jako po kolejích,prostě drží směr a není přetáčivá a co hlavně je dokonalí,je komunikativní řízení.On ten VW"široký" není žádný vyvatovaný auto,podvozek je tvrdý jako * mladý holky.Tady asi panuje VWmánie z 90. let,kdy si všichni češi mysleli jaký úžasný vyrábějí auta,ale to už dávno neplatí.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Mno MPS drží směr,ale do Košic bych s ním nejel,snad jen ochranou zubů.Scirocco má nastavitelné tlumiče ve 3 režimech (ACC?).Já absolutně nic necítím ke značce VW nebo Škoda,ale na rozdíl od tebe nejsem tak krátkozraky a zaujatý a dokážu uznat když víceméně ,,nespotovní značka,, po dlouhých letech udělá faj auto.Mám o něm vážně strašně moc přečteno a to i od renomovaných sport.novinářůtakže si myslím,že v této diskuzi jsem totálně neprůstřelnej.Navíc miluji japnská auta.Takže asi šach,mat.Vzdej to,vyhrál jsem.Já se pro změnu nebu hádat o MPS,Renault apod.Scirocco je ale moje parketa :yes:
26. 12. 2008 23:42
Re: Požitek
Aha, takže ty jako novopečený majitel Mazdy máš zcela jasno. Jak jinak. Kdyby si měl MPS, tak chápu, že má silnější motor, ale to bude tak asi skoro všechno. Pochybuju, že by VW s DCC, nebo DSG o čemž se Mazdě může jenom zdát, proletělo zatáčky nějak znatelně hůře.
27. 12. 2008 00:17
Re: Požitek
no to si nemyslím, MPS je vybroušená zatímco do Scirocca je daný 200k motor a na podvozek se vykašlali.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
to stejné,nemysli si si a mrkni např.na autoweb.cz.Auto,které na nerovnostech poskakuje jak pominutý není,alespoň podle mě,vybroušený.Podvozek ve naopak ve Sciroccu chválenej až do nebes,horší je to s výhledem vpřed a hlavně vzad plus nic moc koncernová palubka,toť vše.
27. 12. 2008 00:36
Re: Požitek
důkaz sporem [odkaz] upřímně čeští novináři jsou mi opravdu fuk. V testu skončil za Mini se 160ti koňma, kvílení gum si poslechni, všimni si spuštění varováků při brždění, atd = tohle není sportovně laděný auto, sorry
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Me2d - nečerpal jsem pouze od našich novinářů (TopGear atp.)a musíš si uvědomit že se většinou testovala 1,4 a ne 2,litr (a pozor,není to okruhové auto).I když jsou ti čeští novináři fuk,tak Červenka - respect :yes:
27. 12. 2008 14:29
Re: Požitek
každopádně Scirocco k 350Z, to je zajímavá volba, když máš na ježdění Zko, tak uznávám že Rocco bude asi výrazně pohodlnější a to, co jsem psal že by mi tam chybělo, tam prostě v tvém případě vůbec být nemusí.
neregistrovaný "tommzo1"
27. 12. 2008 15:04
Re: Požitek
>:D >:D >:D vies co je to MINI John Cooper WORKS ?? to nie je 160konove auto... to je 211 konove auto. A to je dost velky rozdiel. BTW. Mini nema 160k auto !! MINI S ma 175PS ;-) nemozem z teba Me2d >:D
27. 12. 2008 19:01
Re: Požitek
njn, moje chyba, 160kW opravdu neni 160k :-( ... to ale neznamená, že bych to neověřoval viz. [odkaz] ale nic to nemění na tom že v testu DSF je nejsilnější JCW Mini, zatímco já hledal cíleně Cooper S, který jsem měl zafixovaný jako nejrychlejší....
neregistrovaný "tommzo1"
28. 12. 2008 01:24
Re: Požitek
dufam, ze to korektne zobrazi. [odkaz] pozeraj radsej stranky vyrobcov, vyvarujes sa chybam ;-) cooper S 175koni. Za poslednu vetu v predchadzajucom prispevku sa ti ospravedlnujem. Bola zbytocna a nepatrila sem.
27. 12. 2008 00:28
Re: Požitek
Řekl bych, že podvezek je celkem zásadní věc, než abych, nebo aby se na něj někdo vykašlal. Krom toho nepředpokládám, že by se VW zastavil u 200k, ale i tak je mi to celkem fuk. Stejně nemam kobylí vejplatu, takže se mě to netýká...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Nevykašlali,bude v létě superostrá verze cca 260 kobyl :yes:
27. 12. 2008 00:38
Re: Požitek
Vykašlu, to auto je mi ke kolenům a na to jsem moc velkej kluk.
27. 12. 2008 00:39
Re: Požitek
hmm, tak loni na 24h Nurburgring se prohanel slusnej special, akorat - podle me - cekali, az se Scirocco vmestna mezi Golfy
27. 12. 2008 00:49
Re: Požitek
Tak netvrdim, že je to nějakej supersport, to spíš vizuelně tak vypadá, ale tyhle války o ho.nu, který málokdo zažije, jsou nesmysl. Zvláště když je nejlepší to, co obhájce vlastní, nebo vlastní ve svých snech. Siro je jen další model a na VW celkem povedenej a kde kdo ho dokáže srovnávat jen podle časů na okruhu. Nedovedu si představit, jak si jdu koupit auto, že někde s nim nějakej novinář vyhrál o 0,007 s.
27. 12. 2008 00:57
Re: Požitek
jojo tak je jasný že pokud někdo koupil jedno a druhý se chystá koupit druhé, tak jako nemá smysl jim to hanit. Ale je škoda, že rozhodnutí koupit přibroušený auto na denní ježdění je až taková loterie.
27. 12. 2008 01:01
Re: Požitek
Záleží vždycky jen na tom, kolik si můžeš dovolit vsadit.
27. 12. 2008 01:08
Re: Požitek
někdy i dva!!! sloupečky >:D ... hmm, mě spíš chybí, že nejde rozumně si to auto koupit na rok (jedno jestli první, druhej nebo třetí) a jako dlouhodobě si tříbit vkus. Takže většina lidí kupuje auto s plánem života na pět let, a to se pak těžko riskuje - a pak to končí u Golfa ;-)
27. 12. 2008 01:14
Re: Požitek
Golf je to umění kompromisu.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Mám pocit že Renault R26 ne?Subaru a EVO je trochu jiná liga,hlavně cenová (takže tady někdo spláchnul,že?)a proč by u jakkékoliv značky a jejího nového modelu nemohla být fajn sportovní jízda???Evo a Subaru mají patent???Dotaz : jel jsi někdy se novým Sciroccem?Zřejmě ne.... ;-)
26. 12. 2008 23:39
Re: Požitek
Ty máš pocity možný erekce,ale znalosti né.Jak velký rozdíl je u ceny Renaultu R29 a Subary Imp.,Jeden můj měsíční plat.Subar a EVO je jiná liga s pohonem a se svorným dif.,ale R29,MPS3?ST a 130i jsou velice silná káva na VWýrobky.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Rozdíl je!Scirocco 2 litr stojí 720000 Kč,EVO nebo Subaru mega a něco,to stejný i bávo.ST a MPS je cca podobná cenová relace,tvrdit,že by Scirocco bylo z těch 3 nejhorší je velice odvážné a ničím nepodložené tvrzení.Promiň,ale už mě neba tě poučovat :no:
26. 12. 2008 23:55
Re: Požitek
Nemyslel si R26 znalče? Možná tě někdo přeplatil.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Požitek
Neví co mluví,já alespoň vím pouze o modelu R26R,což je totálně očesaná verze určena pouze na okruhy.Doporučuji mu www.autoweb.cz,sekce videa,Mazda 3 MPS (Koubek je uznávaný novinář)a po shlédnutí videorecenze nejspíš zaviruje vzteky tento web,i když si myslím,že MPS není vůbec špatná volba (ale jen na krátké vzdálenosti) ;-)
27. 12. 2008 00:30
Re: Požitek
Myslim, že je R26 a to očesaný je R26R, ale kobyla asi myslí R29 z F1 a ten snad tyhle autíčka opravdu vypráská.
Avatar - Sprint
26. 12. 2008 13:58
Moc hezký autíčko
Hned bych Scirocco bral.
A klidně i tu slabší 1.4 :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DaewooMaster
26. 12. 2008 14:16
"Když například přelepíte znak na kapotě..."
To s tím přelepováním znaku na kapotě mi přišlo na tomhle Roadlooku dost přitažené. Scirocco je a vždy bylo "jen" dvojče Golfa, jen trochu opticky rozpláclejší. A řekl, bych že to byl i záměr VW... Jinak mohu dodat zástup lidí, kteří by po přelepení znaku nepoznali ani Octávii, takže to opravdu není argument a tyhle taškařice s IQ národa z ulice přenechte raději pořadu pana Krampola, tam se to hodí víc... ;-)
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
S tím přelepováním znaků souhlas,ale napsat,že to je ,,jen,,dvojče golfa může napsat s prominutím debílek nebo jen remcal,kterej v tom nejel a umí jen kecat :no:
Avatar - da_b0mb
26. 12. 2008 17:24
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Je sice uzasny, ze si Scirocco chces koupit a tudiz za nej zde bojujes, ale mohl bys pouzivat vybranejsi slovnik, hm?
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
No myslím,že to bylo na hraně slušnýho chování,ale když o tom nic nevím,tak do toho nekecám (ale to je bohužel naše typická vlastnost). :'-(.Pro příklad nemusím chodit daleko :příspěvek cosworth :no:
Avatar - DaewooMaster
27. 12. 2008 13:03
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Kup si s prominutím brejle, když máš potíže s očima. Minimálně předek, hlavně třeba ty světlomety, je jasný odkaz na aktuálního Golfa (VI) stejně jako tomu bylo v minulosti. A co je to tedy jiného, když to má stejný podvozek, motory, rozvor atd.? Kvůli pár jinak zohýbaným plechům a možná trochu jinak naladěné řídící jednotce tomu kvůli Tvé potěše nezačnu říkat "úplně nové auto", ty rádoby odborníku na recykláty z Wolfsburgu...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Daewoo - rozvor je jiný,výška,šířka,těžiště nejspíš tím pádem také,naledění jiné a aby bylo jasno : předek se bude na Golfy dělat a již dělá od Scirocca a ne obráceně (bylo totiž první).Nejsem odborník na recykláty a už vůbec ne z VW.Až udělá Daewoo alespoň jedno auto,které se alespoň ,,otře,, o sportovní coupé,dej určitě vědět (snad budu ještě naživu) ;-)
Avatar - Katikakus
28. 12. 2008 01:38
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Na to, ze jsi se rozhodl koupit si tenhle vuz, vis o nem tragicky malo. Rozvor neni jiny, je na chlup stejny jako u Golfa. Ono to totiz stoji na Golfove platforme, takze 2578 mm zustava.
:-!

PS: Mam pro tebe novinku, znacka Daewoo, jako vyrobce automobilu, uz nekolik let neexistuje.
28. 12. 2008 02:41
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Ty woe, ale to je pro některý majitele Dejwó v podstatě výhoda, nebo ne? !!!!
Avatar - Katikakus
28. 12. 2008 09:17
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Neumim posoudit, Daewoo jsem nikdy nemel. Kazdopadne prechodem pod Chevrolet myslim ziskali.
Avatar - DaewooMaster
28. 12. 2008 15:26
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
A co získali? Rebranding pro své modely - na Chevrolet pro Evropu, Holden pro Austrálii a Pontiac nebo Chevrolet pro USA? Nebo snad má být tím ziskem krachující náruč koncernu GM, jehož akorát mimoamerické odnože drží jakžtakž nad vodou? ;-\
Avatar - Katikakus
29. 12. 2008 00:06
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Chevrolet ma mnohem lepsi jmeno nez Daewoo. Bez te krachujici naruce, uz by byly nekolik let pouze minulosti. :-!
Avatar - DaewooMaster
29. 12. 2008 14:56
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Dobrý pokus o vtip! :yes: GM nebyl zdaleka jediný vážný zájemce. Hned po GM byl nejvážnějším uchazečem Hyundai, zájem projevil dále např. Ford (předtím se mu nepovedl nákup automobilky KIA) nebo Fiat a samozřejmě Číňané. GM měl v Daewoo významný podíl ještě před vyhlášením bankrotu v listopadu 2000. Existuje dostatek indícií, že GM ten bankrot záměrně zincioval, aby se dostal k majetku Daewoo za pakatel. Takže spíš než role všemimilovaného zachránce a dobrodince by GM slušel příměr k něčemu jako tasemnici, která přemohla svého hostitele. >:-[] Navíc GM není zdaleka jediný vlastník Daewa (drží 51%), např. Suzuki má skoro 12% a čínska SAIC cca 10%. Takže nemusíš mít obavy, že nebýt GM, tak by si to tučné sousto neurval jinej vlčák... :-!
Avatar - Katikakus
30. 12. 2008 08:13
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
OMG, je zjevne, ze si nerozumime. Ja moc dobre vim, ze zajemcu bylo nekolik. Mluvil jsem o investorovi, ktery do Daewoo zainvestoval. Protoze to byl GM, tak jsem mluvil o GM. Takze specialne pro tebe - bez naruce investora, at by to byl kdokoli, by Daewoo bylo minulosti.

Priste ti budu psat vsechno opravdu polopatisticky, abys tomu rozumel.

At se ti to libi nebo ne, tak Daewoo rebrandingem ziskalo. Kterakoli znacka, pod kterou se jejich auta prodavaji na tom kterem trhu ma lepsi jmeno, nez puvodni Daewoo. Muzeme s tim nesouhlasit, muze se nam to nelibit, ale to je tak jediny, co s tim jde udelat.
Avatar - DaewooMaster
30. 12. 2008 11:17
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Když je Ti to tak jasný, tak proč se Daewoo nejmenuje ve své domovině Chevrolet, Pontiac, Holden nebo Opel? Ono to totiž není tak jednoduchý, Evropané jsou rádoby snobové plní předsudků, Amíci zase zásadně dávají přednost "domácím" značkám. Mně osobně přijde to chevroletování v Evropě jako trapné pokrytectví, notabene když Chevrolet má v Americe "image" asi takovou, jako měl Trabant u nás před revolucí...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Katikabus - myslím si,že o něm vím docela dost,akorát mám tragickýho pamatováka,rozvor je asi stejný,chybička se vloudila.Myslel jsem si,že Daewoo si nechalu část výroby užit.aut,jestli ne,dokážu s tím žít >:D
Avatar - DaewooMaster
28. 12. 2008 15:32
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
O něco výš jsi napsal hezkou větu "když o tom nic nevím,tak do toho nekecám" - škoda, že sám se tím zjevně neřídíš a "myslet" nestačí. >:D

BTW užitkovou divizi Daewoo v roce 2004 koupila indická společnost Tata Motors. :-)
Avatar - DaewooMaster
28. 12. 2008 15:05
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Sorry, to máš ale hodně blbé zdroje informací, co se týče DAEWOO. Mám pro Tebe novinku - všechno, co se např. v Evropě prodává oficiálně jako Chevrolet (nebo i Opel), je DAEWOO (mimo modelu HHR), stačí zvednout kapotu a podívat se na výrobní štítek, pokud nevěříš. :-!
Avatar - Ham.
28. 12. 2008 15:58
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Podle toho to taky vypadá, šmejdy první třídy (Opel, Chevrolet) který nikdo nekupuje a celý GM jde do * a ani dotace ze státních peněz už jej nezachrání.
Avatar - DaewooMaster
28. 12. 2008 21:15
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Ty vtipálku! >:D Chevrolet Spark byl u nás (naposledy loni) nejprodávanější auto ve své třídě, např. v Rusku je značka Chevrolet s náskokem první mezi importéry, v celé Evropě roste o desítky procent, Insignia je evropským autem roku, Opel má řadu modelů dlouhodobě mezi nejprodávanějšími v Evropě a Tys to koukám doteď nerozdejchal... :-! Radši nám pověz, kdo je Tvůj oblíbenec, Tvá hězda jasná jediná na automobilovém nebi, ať se zasmějem?
Avatar - Ham.
30. 12. 2008 13:48
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
GM už růst nemusí, už je v nebi (nebo v pekle?) a to je správně vzhledem ke kvalitě kterou produkuje. Asi nebudu ani plakat když Spark a podobné parodie na auta zaniknou.
Avatar - DaewooMaster
30. 12. 2008 18:12
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Mindráky a "osvícený" pohled na automobilový trh jsi už předvedl dostatečně, teď ještě odpověď na tu otázku, kterou jsem ti položil, teda jestli to není nad Tvé síly, protože jediný, kdo má důvod brečet, je tvůj učitel češtiny... >:D
Avatar - Ham.
30. 12. 2008 18:53
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
GM deklaroval, že dělá zmetky a vedení se za tuto skutečnost veřejně omluvilo nevím co víc chtít jako důkaz, že tento moloch je definitivně vyřízená kapitola. Pokud se rychle rozprodá to co z GM zbývá (možná to půjde dost těžko protože zbývají jen dluhy) a koupí některé části schopný výrobce aut (což je asi kdokoliv vyjma US trojky) tak je šance, že zase zavede výrobu něčeho co bude k užitku.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Daewoo - o firmě Daewoo toho moc nevím,spíš vůbec,níže uvedený příspěvek jsem s bral ohledem na to,že Daewoo vozy vyrábělo (v tom se snad nepletu).Apropos,VW se alespoň nedá upřít snaha vyrobit sportovní coupe (i když to samozřejmě není pravý sporťák),Hyundai má moc pěkného genesise,bohužel Škoda stále nic (Fabii nebo Octavii RS snad nikdo nemůže považovat za sportovní auto,bohužel) :-(
Avatar - DaewooMaster
28. 12. 2008 21:27
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Sice mi Tvá teorie přijde poněkud zvrácená, aby každá automobilka musela vyrábět aspoň jeden model v každé třídě (vyčítáš snad Ferrari, že nedělá dodávky nebo VW že neumí náklaďáky a autobusy apod.?) Proč by to dělaly, navíc ve třídě, kde jen úzký okruh zájemců? :-O A jak už jsem psal, roadster Daewoo G2X (u nás Opel GT) je minimálně na pohled sportovnější auto, než tady tenhle remix hatchbacku s kupátkem ušitý podle Golfa... VW by se měl spíš v týhle době a ve vlastním zájmu snažit přijít konečně s něčím kloudným ve třídě mini, tedy toho, čeho se prodává a bude prodávat nejvíc...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Daewoo - Opel GT znám a moc se mi líbí :yes: :yes: ,jen Daewoo G2X mi neřeklo vůbec nic.Je to teorie přitažená za vlasy,uznávám,můžu třeba Toyoty,ale co vybrat sportovního (S 2000)má jen 2 sedáky.Nic ale nemění můj názor na to,že na VW je je CC a hlavně Scirocco ,,odvaz,,(v oblasti Daewoo a Chevrolet se s tebou dohadovat nebudu,prohrál bych ;-)).
Avatar - DaewooMaster
29. 12. 2008 15:05
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Tak s tím "na VW je je CC a hlavně Scirocco ,,odvaz,," nelze než souhlasit, ale dělat tyhle modely jakákoliv jiná automobilka, "odvaz" by to až takový nebyl. Hold mezi slepými (zbytek produkce VW) je i jednooký králem... :-)
Avatar - Katikakus
29. 12. 2008 00:04
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Tak to jsi objevil Ameriku. Ja moc dobre vim, jak to s Daewoo bylo a je. Zdroje mam dobre, jenom ty jsi nejak vycukany a nechapes. Reagoval jsem na Mojito, ktery te napadal. Priste se na to vys*ru.. >:-[] :no:
Avatar - DaewooMaster
29. 12. 2008 15:15
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Já objevil Ameriku? :-O Tak promiň, že jsem Tvou větu, cituji: "Mam pro tebe novinku, znacka Daewoo, jako vyrobce automobilu, uz nekolik let neexistuje." pochopil tak, jak jsi ji napsal... 8-s Kdyžtak nám nechápajícím vysvětli, co jiného, než jsi napsal, si tou větou myslel? Děkuji...

Jinak tadyhle máš homepage oné "neexistující značky výrobce automobilů":

[odkaz]
Avatar - Katikakus
30. 12. 2008 08:07
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
To, ze pro lokalni trh si znacku Daewoo ponechali je celkem pochopitelne. Ja jsem mluvil o autech dostupnych v Evrope, ale budiz, tak beru zpet, i kdyz jako globalni znacka Daewoo uz opravdu neexistuje.
Avatar - DaewooMaster
30. 12. 2008 11:38
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Pod značkou Daewoo se auta neprodávají jenom v Jižní Koreji, ale např. také ve Vietnamu, Uzbekistánu, Rusku, Kazachstánu (tam i autobusy), Rumunsku (ještě vloni) atd., to ale není podstatné. Jak už jsem psal, otevři si kapotu kteréhokoliv "Chevroleta" z Koreje a máš tam na výrobním štítku skutečného výrobce jasně uvedeného. To, že tomu nalepí na kapotu a volant jiné logo, z toho alespoň pro mě jiné auto neudělají... :no:

[odkaz]
Avatar - DaewooMaster
28. 12. 2008 14:58
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Nechápu, proč by každá automobilka musela dělat sportovní kupátka?! :-O Protože se o to po 34 letech pokusil reinkarnací VW? 8-s Nehledě na to, že Scirocco má do skutečného sportovního kupé ještě astronomicky daleko... >:-[] Tedy zhruba tak, jako třeba Daewoo G2X...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
Daewoo - Podle mě by každá automobilka měla být alespoň jeden segment vozu,jelikož,když ti jakkákoliv začka přiroste k srdci a pak zjistíš,že nedělá modelovou řadu o kterou máš třeba zájem tak to je docela blbý :'-(
Avatar - DaewooMaster
28. 12. 2008 21:39
Re: "Když například přelepíte znak na kapotě..."
No vidíš, kupátka a sporťáky jsou např. mému srdci zcela ukradené! Mé srdce oslovují spíš pořádné sedany, ale ty se k nám korejci (Hyundai Genesis, SsangYong Chairman či Daewoo Veritas) zatím dovážet bojí... :-)
26. 12. 2008 15:19
Canon
Musím pochválit toho, co obsluhuje asi tu XL2?! Fakt skvělý záběry, prostředí a pak i střih, zvuk a barvy. Mě se to hodně líbí.

No a auto? Kdybych byl mladej kluk, tak mám buď poluce, nebo ho nenávidim a remcám vzteky, viď?! ;-)
Rozbalit vlákno
0
26. 12. 2008 17:19
MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
Kamera, redaktorská dvojka, hudba, styl, auto... všechno na výbornou :yes:

No, koukám, že v Kroměříži jedou ještě na parních válcích... Jak jsem zaslech´"hondááá,ne?" automaticky jsem šel po mačetě, co ji mám vedle klávesnice. Héj, je tu někdo z Kroměříže, nebo tam ještě čekáte na zavedení elektřiny? Konečně jsem pochopil, odkud ten legendární tv pořad - Studio Kroměříž - vzal svůj název. Jo, přesně, teorie zpětného průniku v praxi, ale od středověku zpět do reality ostrejch vaček, pohledů a drzků.

ROCCO ideálně doplňuje modelovou konfiguraci VW. Chceš kompaktního tvrďáka s horkým srdcem, ovšem potřebuješ více dveří? Jasně, geteičko, rozumíme, si. Ovšem... pro mladého singlistu, či mladou dvojku je ROCCO ideálním autem. Za pár švestek získáš to nejlepší co lze vůbec na světě v mainstreamu koupit. A s dvoulitrovým přeplňovaným benzínem budeš ROCCA závidět i sám sobě. Sedadla jsou nádherná, ostatně jako celé auto. Karoserie navíc fantasticky dozraje v čase. Jenom nemám jasno v barvě. Intuitivně cítím, že to chce "těžkou" tmavou barvu. Dokonce bych možná preferoval i absenci metalízy. Trochu se mi do toho ovšem dere i ROCCO v bílé... na kterou mě tu kolegové opakovaně nachytali. Tak jak?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - da_b0mb
26. 12. 2008 17:29
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
Co naplat, Scirocco se vazne povedlo. GTIicko volit opravdu jen z duvodu vyssiho poctu dveri a nebo proto, ze si ulitavas na kostkovanejch sedackach ;-)

P.S.: videl jsem zatim bilou, cernou a tuhle modrou...pro me na plny care vyhrala bila. S tema origo "turbinovejma" kolama je to pecka.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
GTI - s tvým názorem souhlasím do puntíku a co se týče barvy viděl jsem v showroomu : bílou - nic moc,stříbrnou - slušelo mu to,červenou - hodně dobrý no a já již objednal zelenou i když jsem ji neviděl ,,live,,.Tmavěmodrá bude asi dóóóst dobrá,černá spíš ne.Mno asi jsem m oc neporadil? ;-)
Avatar - R32
27. 12. 2008 08:47
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
Tá zelená "Viper" je pecka :yes: :yes: aký motor si objednal?
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
2,0 TSI,manuál ;-)
Avatar - R32
27. 12. 2008 10:37
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
:yes: škoda že sa od začiatku nedali objednať xenony, ale teraz ich už tuším pustili... to auto ich potrebuje na uvoľnenie ľavého pruhu, hihi :-) Keď som bol probnúť SCIRO tak šlo predo mnou Maserati Coupe a keď ma zbadali v spätnom tak mi uvoľnili ľavý pruh aby si mohli auto pozrieť... potom sa na mňa nalepili a po chvíli nakopli všetkých 8 válcov a boli fuč... >:D
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
R32 - Dotaz : ty jsi vlastníkem nového Scirocca a pokud ano,jaká motorizace? (jo,jo,kvůli xenonům a barvě musím čekat tak do 3/2009 :-( ).
Avatar - R32
27. 12. 2008 12:00
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
Žiaľ :'-( Scirocco nemám ani v garáži ani objednané, akurát mám k VW povedzme blízko, bližšie ešte bližšie... :-) Inak zájdi za svojim predajcom a opýtaj sa či má už auto potvrdenú výrobu. Ak nie, tak tie xeony môžeš doobjednať (ak to tvoj rozpočet ešte povolí). Pozor, nejedná sa ale o natáčacie xenóny ale klasické bi-xenóny... ;-\
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
R32- - při objednávce 10/2008 jsem zadal bi-xenony a prý by se měli již od roku 2009 vyrábět (info z Porsche Brno.Do března snad vydržím čekat... ;-)
Avatar - Pjenkava
26. 12. 2008 21:08
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
Jsi nejspíš nějakej VolksWágno-fil >:D Scirocco je dobry auto. Ale myslim si, ze by mu naopak sedela svetla barva. Zluta, svetle modra, nebo cervena. Ale VW přece jen neni králem mainstreamu.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
Volkswagno-fil?To rozhodně ne,miluji japonská auta (GT-R,Zetko - viz.moje.auto.cz),ale pokud udělá automobilka a VW zvlášť po x letech DOBRÝ auto,mám ho dost důkladně nastudovaný (dodáno snad 3-2009),tak ho přece nebudu hanit!Jel jsem v něm a dost dobrý

:yes:
Avatar - Pjenkava
27. 12. 2008 13:57
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
To ale vůbec nebylo na tebe, člověče...
26. 12. 2008 21:20
Re: MOKRÝ HADRY Z KROMĚŘÍŽE...
No on je totiž v Kroměříži docela vyhlášený blázinec. Možná byly vycházky.
26. 12. 2008 17:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
26. 12. 2008 18:03
Re: ano je to presne tak
Ty budeš asi hodně hloupej a neůspěšnej hňup, co? Takovej ten českej pokrytec z desátýho patra
26. 12. 2008 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: ano je to presne tak
Potrefená husa se ozvala >:D . >:D >:D >:D.Diskuze o autech asi nebude tvůj šálek kávy >:D >:D
26. 12. 2008 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 12. 2008 18:18
Volks(wagen) se čte FOLKS(vágn)
Proč to té blondýně před natáčením někdo neřekl?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
27. 12. 2008 08:49
Re: Volks(wagen) se čte FOLKS(vágn)
:yes: >:D
26. 12. 2008 18:57
BULDOCEK
Scirocco nelze nez pochvalit. Jiz pri predstavovani jsem byl jednim z mala, kdo zde kopal za FC Scirocco a dnes rad vidim, ze rady meho tymu se rozsirily. Scirocco je bezesporu povedeny vuz, ktery nechava petidverovy GTI ve vlastnim stinu. Interier je bohuzel klasickym Volkswagenem. Nekde se setrit muselo. Sam bych zustal u GTI druhe generace, ale synovi bych Scirocco nerozmlouval. Pouze bila zabiji detaily a zvlaste na Sciroccu nevypada dobre.
Scirocco je jedinym vyrobkem znacky Volkswagen, za kterym se otocim. Osobne mi pripomina Buldocka.
Rozbalit vlákno
14
26. 12. 2008 21:27
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
""Dival jsem se na fotky a za zady se me kolem jdouci syn zeptal zdali faceliftovali Fiat Stilo...
Vskutku dejme Stilu predni lampy z noveho Lanceru, zmenme zadni sloupek a mame Scirocco.

Zejmena bocni prolis pod okny a nastup predniho skla je do oci bijici.
Jako kazdemu Volkswagenu chybi i tomuto Sciroccu svih. Volkswagen neumi (snad nechce) udelat lehke vzdusne linie. Vse mi prijde prilis nasilne. Nekde v prirucce designera znacky Volkswagen se asi pise, ze linie musi byt za kazdou cenu takove a takove a chudak designer je pote kresli proti sve vuli. Pote prijde politruk znacky VW a bez vedomi designera neco prida a vetsinu vymaze.
Sundejme Sciroccu kridlo nad zadnim oknem, odmysleme si mlhove svetla, postavme automobil na 15 palcova kola. V zakladnim modelu bude bohuzel vypadat nehezky.
Doufal jsem, ze Scirocco prinese do sedeho designu VW novy vitr, ze bude po VW Jetta modelem hodnym me chvaly. Bohuzel, podle techto fotografii se chvaly z me strany nedocka. Jako celek nevypada spatne. Tridverove Stilo zde jiz ale bylo.""
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Viděl jsi někdy Scirocco naživo? Se Stylem nebo Lancerem nemá nic společného....
Avatar - da_b0mb
26. 12. 2008 22:20
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Navtech zrejme cituje marianka...staci si vsimnout uvozovek na zacatku a na konci ;-)
27. 12. 2008 08:37
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Ja mel spis na mysli toto: "Malokdo si koupi GTI jako rodinny vuz a ruku na srdce, TOHLE VYPADA LEPE. Interier je klasicky nicnerikajici Volkswagen, exterier je zde velice povedeny, ze se mi stale nechce verit znaku na kapote. Vybava je ne-Volkswagenovsky dobra. Novy Scirocco uvidime urcite casteji, nez puvodni model ve sve dobe."
Vidim, ze ti Jezisek nadelil darkovou kartu do Hlohovce. Honem Navtechu namazat. Tvuj "mentor" brzo prijde.
27. 12. 2008 12:23
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
To je mi jasný, že si "měl na mysli", to je přesně to, co tobě prostě nejde. Pozdravuj tatínka, až zase kolem tebe náhodou projde.
27. 12. 2008 16:49
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Tak moc se mu chces podobat a ne a ne. Navtechu, je to marny boj. Navzdy zustanes jen tim pripravenym s Indulonou po ruce. Na vic nemas.
27. 12. 2008 18:52
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Já se ve svym věku nepotřebuju někomu vyrovnávat, jako ty se svejma pubescentníma poznámkama a plácáním, který měníš po pár měsících, což jenom ukazuje, jak to máš v tý hlavě vymaštěný a nejen díky věku. Jsi tady za všeobecnýho blba automobilovýho průmyslu, ale aspoň je čemu se smát. Tak hlavu vzůru!
27. 12. 2008 20:09
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Zase spatne Navtechu. Kolikrat jsem te jiz musel opravovat...at uz o automobilech, ale i o prispevovatelich nevis vubec nic. Ta tvoje krecovita snaha je k smichu.
28. 12. 2008 20:57
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
A kolikrát tu někdo musel opravovat ty tvoje žvásty?

Chovej se už aspoň jednou zodpovědně a příznej, že si tu a tam názory upravíš, dle aktuální situace.

Tady nejde tvoje první foeaux peaux.
29. 12. 2008 00:04
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Kolikrat? Mozna bys nam mohl pripomenout, kdy jsem se mylil.
26. 12. 2008 23:22
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Jo "široko daleko" nejde nepochválit za úžasný desing a nápad. >:D *** jako vždy co si tahá triko a nemá na to.Průměřný podvozek a nic víc,žádná zábava a emoce.VW opravdu neumí dělat sportovní káry ve stilu Ford,Mazda,BMW či Renault.Vyzkoušej a poznáš rozdíl,nečum na logo na kapotě to nejezdí.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Průměrný podvozek a žádná zábava?Evidentně o tom autě absolutně nic nevíš :no: .A všechny tvoje uvedené značky si dá 350 Z k snídani a pak se porozhlédne po Caymanovi (to je srovnatelný soupeř).370 Z je jen přehlédne....
Avatar - R32
27. 12. 2008 08:58
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Z tvojich príspevkov je jasné že VW nieje práve tvoja volba. Nevadí, to je v pohode, preto je na svete toľko značiek, aby si každý mohol vybrať auto podľa svojho gusta. Ale haniť niečo o čom vieš minimum je primitivizmus. :no: Fakt to neviem pochopiť, keď už niečo kritizujem tak jedine to o čom som sa na vlastnej koži presvedčil a nie vykladať tu svoje choré predstavy stoj čo stoj. Zamysli sa nad sebou, núti ťa niekto si SCIRO kúpiť alebo čo tu toľko prudíš??? Keby si ho nafasoval ako služobné auto tak po pár dňoch krochtáš blahom...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
:yes: :yes:
Avatar - R32
26. 12. 2008 19:42
JAK SE KOPAL MARIÁNEK DO HLAVIČKY
Asi tak, ja som Scirocco probnul a len sadnúť doň je zážitok, sedadlá (sériové) sú perfektné, nízka línia okien... som šiel v TSI 160 PS a úplne by mi to na bežné účely (občas blbnúť) stačilo. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Martin911Turbo
26. 12. 2008 23:00
Šíro
Ač teda moje srdce bije jen pro Porsche, tak bych tohodle mazla ve full palbě bral ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlos069"
26. 12. 2008 23:38
Honda??? :oD
fuj, fuj, fuj... ale takhle urazit Hondu ;-\ Peugeot mozna ano ale Honda??? >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - R32
27. 12. 2008 09:03
Re: Honda??? :oD
No ono ten sploľtený tvar evokuje spomienky na Hondu Civic 94, roztiahnuté zadné svetlá, malé zadné okienko a dvere, sedenie "na zemi" len si musíš vybaviť ten správny modelový rok Civiku ;-)
neregistrovaný "Carlos069"
28. 12. 2008 01:23
Re: Honda??? :oD
Jojo, v tomhle uhlu pohledu mas pravdu,... to by ale znamenalo, ze lidi si pletou scirocco, resp. jeho design s cca 15 let starou hondou - civicem, coz je podle me velice usmevne >:D kdyz vemu v potaz, ze stare civici, ackoliv byli velice sportovni na svou dobu, kupovali spise stari lide a designove moc ostre podle me teda nebyly, tak to designeri ve VW asi zaspali dobu a chlubit se tim jak je designove odvazne je absolutne absurdni>:D odvazne mozna pro VW, ale jak uz tu nekdo proste napsal - akorat priplaclej Golf ;-)

No jinak ja to myslel spis tak, ze hlavne po designove strance se novodobemu Civicu 5D nemuze absolutne rovnat a CTRku uz vubec ne :-) Urcite ne tou odvaznosti designu,...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Honda??? :oD
Carlos0609 - na VW jsou auta jako Passat CC, a Scirocco odvážné až až :-)
neregistrovaný "Carlos069"
28. 12. 2008 14:12
Re: Honda??? :oD
To jooo no, avsak napric automobilovym spektrem jsou i tak tato auta nudna a budou rychle okoukana... takze zazrak se nekona a nuda u VW dale pokracuje :-) a co se tyce jizdnich vlastnosti, tak si myslim, ze to taky zadnej zazrak nebude, aspon ne oproti konkurenci jako je treba Focus ci Civic ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Honda??? :oD
Carlos0609 - jízdní vlastnosti : Civic horší,ST nejspíš remiza...
neregistrovaný "Carlos069"
28. 12. 2008 18:22
Re: Honda??? :oD
No ani bych nerekl... uz jen papirove hodnoty vyznivaji o hodne lepe u konkurence, takze STcku se diva podle me hodne z dalky na zada a CTRku taktez...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Honda??? :oD
Mno,podle papírových hodnot možná,ale dát ty 3 na nějakej okruh,rozhodně bych si nevsadil na CTR (nejde jen o výkon,ale hlavně poměr hmotnost / výkon)
neregistrovaný "Carlos069"
29. 12. 2008 12:29
Re: Honda??? :oD
No vzhledem k tomu, ze vyrobci udavana hmotnost je temer totozna, je pravdepodobnejsi to CTR >:D a to je napechovane maximalni moznou vybavou,...
neregistrovaný "tommzo1"
27. 12. 2008 15:19
Mito vs Scirocco
Velmi by som bol zvedavy na test Mito vs Scirocco. Mito ma 155k, a Scirocco v 1,4TSI so 160k. Podla mna su si to zameranim podobne auta. Avsak Mito je o nieco lacnejsie. V Mite som siel, Scirocco zatial nie. Podla vas vyhody/nevyhody? Porovnajte tieto auta. Zaujima ma to.
Rozbalit vlákno
12
27. 12. 2008 16:42
Re: Mito vs Scirocco
Podle mě je MiTo zařazením trochu níž. Jako ekvivalent Rocca bych spíš vidět Alfu GT, nebo Volvo C30.
neregistrovaný "tommzo1"
27. 12. 2008 17:00
Re: Mito vs Scirocco
a k Mitu priamy konkurent? btw. nejaky link na test Mita zahranicnym mediom? najlepsie jazyk eng
28. 12. 2008 08:41
Re: Mito vs Scirocco
Nedivej se tak vysoko. Scirocco je obycejny mainstream, Alfa i Volvo hraji o divizi vys. Pro Scirocco zatim nenajdes primeho konkurenta, bude prozatim ujidat vlastnimu bratrovi, GTI. Dalsi mozni konkurenti budou novy ST a Megane Coupe.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Mito vs Scirocco
Marianek - S jakými SROVNATELNÝMI vozvy jsou Alfa a Vovo o divizi výš?Rád se nechám poučit.Přímý konkurenti Scirooca jso : Honda Civic- Type R,Mazda 3 MPS,Opel Astra OPC,Ford Focus ST,možná by mě napadl i nějakej další model,ale to snad stačí ;-)
28. 12. 2008 17:33
Re: Mito vs Scirocco
...a s F430 a 911T bude minimálně držet krok ne? :-!
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Mito vs Scirocco
Nevím proč píšeš ironicky,já pouze konstatoval velmi lehce zjistitelné věci. :no:
28. 12. 2008 21:54
Re: Mito vs Scirocco
proč ironicky? auto s 200koňma a auto s 270koňma? To je jako kdyby 50kg modelka byla hubená a 70kg modelka taky hubená.
Na autě poznáš rozdíl 5-10koní nebo rozdíl 50kg, 70koní je rozdíl jako prase.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Mito vs Scirocco
Me2D - 911 Turbo má o 70 koní víc než Scirocco?Já teda myslel že 430 a Turbo je jiná váha (Scirocco stření,ty dvě těžká).Nesrovnávám nesrovnatelné ;-)
28. 12. 2008 21:02
Re: Mito vs Scirocco
Zdejší "captain" má své žebříčky a své vysvětlení.

Když např. prohlásí, že Tata je přímou konkurencí Škody, znalý ví, že zde byl definován nový plácalův axiom. :-!

Ostatní to přejdou bez komentářů. On prostě jen neví, která bije.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Mito vs Scirocco
Já teda o Mitu vím akorát to,že se mě hodně líbí >:D
28. 12. 2008 21:08
Re: Mito vs Scirocco
Mito má hlavně platformu z Grande Punta (Abarth), což je třída Pola, nikoli Golfu. O konkurenty dudíž vůbec nejde. :-!

Mito může soupeřit s Polem GTI (150k), kde naději bezesporu má, ovšem zde je ještě jedna varianta Polo Cup Edition (180k), kde si Mito asi ani neškrtne. Možná tak Mito GTA, jestli někdy bude.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Mito vs Scirocco
Jossalito - teď nevím zda tvé příspěvky patřili mě (já o TATA nic nepsal)
Avatar - igor77
30. 12. 2008 21:19
re: bravicko + srdicko
liborku, opet bravicko (palecek up) / rukulibam .. (srdicko)
"ee, neevii.." - "gumovacka / bouracka !!" - vyborny !!
mne šíro nedela potiz, zamiloval jsem si to minuly. libilo se mi ze doporucujete 2.0, ale verejnost to stejne neoceni (-;
akorat ste to nakonci nejak utnuli, dosly vam lovaky ??
Rozbalit vlákno
1
Avatar - igor77
30. 12. 2008 21:45
Re: re: nochmal
jeste: ja bych nechal zaznit, ze nedoporucuju ani DSG.
ale to verejnost taky nedoceni, nicht wahr (-;