Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Elektrobusy Solaris a indukční dobíjení v Berlíně (+video)

4 komentáře

Avatar - Bubáq
Bubáq
Vynikající výsledky od všech zúčastněných! Dobíjet 90 kWh za 7 minut je paráda. Životnost baterií?
dodo24
V činskom meste Chang-čou uz teraz jazdi 2000 elektrickych autobusov ale o tom sa clovek nikde nedočíta.

Preco nenasadia hybrid so solarnymi clankami z ktorych by energie stacila na rozbehy. Myslim ze by to usetrilo dost PHM.
IPace
u mestskych busu je hybridni pohon prilis slozitej aby to melo nejaky vyznam, ciste elektro je pri potrebne infrastrukture dobijeni daserict idelani reseni, a beztak se dobudoucna pocita s OLEV, tedy ta indukce co je tady na tech busech v Berline, se dobudoucna bude resit i na dalnicich a silnicich, takze nebude ani potreba tolik baterek, vpodstate to budou trolejbusy kde draty nebudou nad vozidlem, ale pod vozidlem v silnici, nekolik takovich useku je v provozu v Jizni Korei, ve vystavbe tusim ve Svedsku a Norsku a planuji se i v Nemecku a Svicarsku |

a jak je videt z videa, solar a vitr u techto busu slouzi taky jako castecny zdroj energie, ono Nemci v obnovitelnych zdrojich pokracuji celkem vyznamne, obcas maji i dny kdy vice nez 50% elektriny maji prave z vetru a slunce
Avatar - Stejsn
Stejsn
Za sedm minut se dobije a pak ujede svojí trasu dlouhou sedm kilometrů. OK, s tím nemám problém, lepší než elektroauta, co ujedou 200km, ale nabíjejí se pak celou noc.