Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ergonomie
| 14. 9. 2015 10:05
Ondřej se raději k ergonomii nevyjadřuje, nicméně mi to nedá, abych jako již tradičně rýpl do vskutku ergonomicky skvěle zabudované obrazovky. V dané (poměrně neobyčejně chudé) konfiguraci tak musí člověk ovládat dotykově rádio kdesi pod pravým kolenem, multifunkční volant rovnou úplně chybí.
Podvozek - odladění auta s takovou užitečnou hmotností (skoro 800 kg) musí být vcelku noční můra. Většinou tyhle dodávky fungují nejlépe s nějakými 300 - 400 kg na palubě, prázdné podivně poskakují a mlátí.
Ergonomie
| 14. 9. 2015 10:08
Máte pravdu tak nějak ve všem, osobně mi akorát ona obrazovka nevadí, protože stejně neumí o mnoho více, než normální rádio. Samozřejmě být tam navigace a další funkce, bylo by to jiné.

Jinak zatížené auto jezdí co se týče komfortu lépe, prázdné vážně trochu mlátí, akorát se tedy i tak sveřepě drží asfaltu, není to poskakování ve smyslu, že kola ztrácejí kontakt s vozovkou. Holt je to užitkový stroj.
Ergonomie
| 14. 9. 2015 10:16
Souhlas, jen se trochu děsím chvíle, až na auto přilepí škodovácký čumák (kabaňos) a budou ho vydávat za ideální rodinné auto.
Na druhou stranu je to stále lepší varianta, než nabízet stávající Roomster jako užitkový vůz.
Avatar - J@...
Ergonomie
| 14. 9. 2015 11:22
"až na auto přilepí škodovácký čumák (kabaňos)"
- tak to mě po ránu rozsekalo. >:D :yes:
Avatar - Verny_2013
220Nm
| 14. 9. 2015 10:09
Ta slabší verze 1,4TSi 92 Kw má skutečně 220Nm. Stejná verze tohoto motoru montovaná do všech osobních aut celé VW group má jen 200Nm. Je to jen software, nebo i nějaké mechanické odlišnosti ( turbo )?
Docela mě pobavila ta první věta - srovnání s mladší sestrou. :yes:
Test se mi líbil, krátký stručný bez zbytečné omáčky a lehkým nadhledem.
220Nm
| 14. 9. 2015 10:18
Díky za pochvalu, přesný důvod většího točivého momentu mi není znám, popravdě mě nenapadlo se na tohle zeptat, každopádně hádám, že půjde jen o softwarovou změnu.
Jéééé skleničky!
| 14. 9. 2015 10:54
No ty už jsme potřebovali jako sůl! Jsou už všechny vymlácený!

No právě, všechny už jsou vymlácené, to říkáš přesně. Jestlipak sis všimla něčeho zvláštního na těch skleničkách, Mařenko?

Jsou stejný, stejný jako ty předchozí :-)
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:15
Jak tento test probihal? Co jste do auta nalozili (kolik KG nakladu) a co to s autem udelalo?
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:27
Dlouhý převody, omezený komfort, vysoká cena, vysoká spotřeba (přidávám ne úplně dokonalou ergonomii)...klasickej kandidát na 4* >:D
Avatar - 3_diamanty
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:39
cim to je ze fiat doblo si viem predstavit aj ako 5 miestne auto na kazdy den.... sikovne pekne zaujimave... aj ako bezny osobak pre rodinu........ ale u caddy to nedokazem.... proste nech pozeram jak pozeram.. vidim v tom stale len nezazivnu neatraktivnu firemnu dodavku na prevoz materialu bez ohladu na pocet miest v kabine..... navyse tie farebne disky tomu autu vobec "do krasy" a stylovosti ktora by ho odlisila od uzitkacov.... vobec nepomohli ... vyzera snad este prisernejsie ako keby bolo na normalnych klasickych diskoch ;-\
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 12:31
Možná to bude tím, že materiály a ergonomie v Doblu/Combu je lepší. O tom, že v civilní verzi máte zadní nápravu víceprvkovou namísto tuhé na listech nemluvě. To je zásadní rozdíl, proč Doblo/Combo funguje i nezatížené a na špatné cestě.

Kdysi jsem občas jezdil starým Combem ( také listy a tuhá náprava) a na dobré cestě to bylo skvělé, ale jakmile přišly špatné cesty, tak to na svižnou jízdu opravdu nebylo. V tomto má to Doblo výrazně navrch, ale to bude asi datem vzniku konstrukce - Doblo 2010 a Caddy 2003.

Si říkám, že ten VW Group mohlo dost ušetřit, kdyby Roomstra rovnou odvodili od Caddyho - mohl na trh přijít dřív než původní Roomstrer, nakonec to tak dopadlo, ale s 12letým zpožděním :-!
Avatar - 3_diamanty
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 12:47
ja som naopak dokonca veril ze z roomstera raz spravia seriozne MPV.... ze proste z neho bude nieco ako touran od vw [odkaz] aspon nejake tie vizualizacie z nedavnej minulosti to naozaj naznacovali ale asi som si moc fandil ;-\

ono to naozaj vyzera ze novy roomster bude asi uz len preznackovany caddy... skoda ;-\
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 17:27
tak ono to hned není o stáří konstrukce, ale prostě o nejvhodnějším řešení. Pokud to chce někdo prioritně pro rodinu má VW asi lepší kandidáty. Kamarád jich má na firmě celkem dost. Mění je každý tři - čtyři roky. A ono pokud do caddyny naložíš tunu tak auto vypadá normálně a celkem normálně jede. konkurence s komfortnější zadní nápravou je většinou při takovém naložení celkem v koncích. Navíc asi před dvěma roky se nechal ukecat na doblo - cenovka super, užitnost super - po najetí 60tis (asi rok) z toho strávení cca 3 měsíců po servisech (převodovka, zadní dveře - asi mockrát otvírali, atd) žádost o vrácení peněz. Mimochodem kupuje s 1,6 tdi najedou v průměru cca 250-300tis někdy i víc a s motorem neměl nikdy žádnej problém.
Avatar - Enzo
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 20:09
Nevím proč by měla konkurence s komfortnějším zadním víceprvkem bejt na tom hůř při plným naložení. Kdybys napsal náklady na údržbu, beru to jako fakt, jako daň za koplikovanější konstrukci. Jinak s tím problém není. Co se Dobla týče, je na něj záruka 5let, o převodovce a problému vím jen u 1,3JTD že se odporoučela, jinak bez problému.
Vlastní zkušenost mám s Doblem, najeto 52tisíc a žádnej problém, 2 litr JTD, max výbava, 7 míst, ve srovnání s Caddy co máme v práci je o cca 150tisíc levnější, ale i tak co se týče komfortu, jízdního projevu a i zpracování interiéru o level lepší auto.
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 23:09
1,3JTD je obecně problémový motor, naopak 1,6JTD a 2.0JTD jsou bezproblémové ( co by za to VW dal mít takto povedené diesely...). Pokud ten známý pravidelně rve do Caddyho 1tunu nákladu, tak měl asi zvolit jiné vozidlo...

Ale jinak pro účely osobního vozu Caddy nesplňoval moje nároky na komfort, jízdní vlastnosti, odhlučnění a zpracování ( u pracovního auta je to asi jedno, ale u verze Life to zamrzé). Pravda je, že mám zkušenosti jen s dosavadní generací, s letošním faceliftem ještě ne.
Jak se jezdilo?
| 15. 9. 2015 06:54
Facelift nič zásaedného nezmenil, akurát je to premaľované na iný odtieň.
Jak se jezdilo?
| 15. 9. 2015 13:17
Když si promítnu Dobla co máme na firmě ta jediný průserové kousek byl kupodivu 1,9D bez turba kterej frajeři zvládli zadřít. Druhej nejhorší je 1,3JTD z pohledu výkonu jinak jezdí bez problému. Za mě nejlepší motory 1,9JTD a 2.0 JTD ta 1.6 je naladěná na 66kW a to je na dálnici slabota.
Jak se jezdilo?
| 15. 9. 2015 16:10
bohužel je dnes na autech spoustu dalších vymoženosti , kromě motoru, které mohou znepříjemnit nebo znemožnit provoz
Jak se jezdilo?
| 17. 9. 2015 09:53
1.3JTD je bezproblemovy, len netreba dodrziavat 30tis.km interval, mozno tak prve tri vymeny; dokonca v Opli mal az 50tis.km a to je uplny nonsens. Ma to 3litre olejovu napln, coz su dve PETky flase 2.25+0.75L. Uz od pohladu malicko a to bol dovod problemov.
Jak se jezdilo?
| 15. 9. 2015 16:07
užitná u caddyny je větší, pokud ji naložíš do plna pořád je zadek dostatečně vysoko a vůle k dorazům je dostatečná a dá se s tím celkem v pohodě jet, pokud tak naložíš doblo, partnera (nevím co všechno zkoušel) auto sedí v podstatě podběhama na pneu..... otočil těch caddyn za posledních pět let cca 100. motor 1,6tdi 77kw. nikdy žadný problém. na zkoušku vzal 4 dobla lákavá cenovka dobrej komfort, výbava, k čemu to ale je pro firmu když to z roka je 3 měsíce v servisu byť je záruka 5 let? odešla postupně převodovka, milionkrát zadní dveře elektro+zámek (něco jiného otevírat 2x děnně a něco jiného 50x) různě zlobila elektronika auto prostě stálo a nejelo nebo něco nefungovalo. po roce jej od něj odkoupili. Je to pouze jeho zkušenost. Někdo jiný může mít jinou.
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:43
Je to bráno v poměru k dané třídě, kde se to hvězdnými modely zrovna nehemží...
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:44
I daná třída má svý 1* nebo 5* ne? ;-)
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:47
Však ano, proto čtyři hvězdy :-)
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:51
Abych to upřesnil, chtělo by to srovnávací test, nicméně někde na spodní hranici by se mohl nacházet Mercedes Citan, na vrchní zase třeba Ford Tourneo Connect, Caddy pak i se svými neduhy rozhodně patří k tomu lepšímu.
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 12:13
Skvělý! Děkuju Ondro...tohoto si cením :yes: :-)
Avatar - Blue Sun
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 13:29
Tak to by mne zajímal kompletní žebříček dle Vašeho názoru. :-)
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:45
Uz jste odepsal. :-)
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:44
Čtyři dospělí + 100 kg nákladu. Auto se uklidnilo a ztišilo na nerovnostech, byť zase bylo citlivější na dlouhé terénní vlny.
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:46
A spotreba uvedena v clanku je udavana pro takto nalozene auto?
Jak se jezdilo?
| 14. 9. 2015 11:48
Je uváděna pro celou dobu testu, kdy takto naložené auto najelo cca 700 km a dalších 500 téměř nenaložené. Samozřejmě prázdné auto žralo méně.
medzigeneracne zmeny
| 14. 9. 2015 12:47
Mal som 6 rokov CADDY LIFE 1.9 TDI r. 2008.. Po 250 000 km som ho nahradil za CADDY 1.6 TDI Trendline 2014. Okrem Forda som jazdil na vsetkych civilnych dodavkach tejto kategorie. Aj ked ma CADDY tuhsi prejav zadnej napravy ako bezne kombiky, stale ma podla mna najlepsie jazdne vlastnosti vo svojej triede. Su vsak veci ktore ma trochu hnevaju. Rodina mi najviac vycita tvar oblozenia posuvnych dveri zvnutra. Neda sa tam opriet laket, dalej pri takomto drahom aute mi chyba moznost stahovania zadnych okien. Zadne sedadla by mohli byt delene ako ma Touran, ocenil by som aj nastavenie sklonu zadnych operadiel. Inak tie kriitizovane zadne vyklopne dvere dokaze zatvorit aj moj sedemrocny syn. Postavi sa hranu kufra a zavesi sa ako opica za madlo dveri. Vobec nas s manzelkou nechce k tomu pustit. :-) . Z vlastnej skusenosti by som uz kridlovky nechcel. Nedaju sa odvorit ked mam pripojeny prives, dalej pod vyklopnymi dverami mi neprsi za krk ked vyberam veci z kufra.
Avatar - Emel
medzigeneracne zmeny
| 14. 9. 2015 13:03
Tak klasický důvod pro křídlovky je ten, aby se dalo k autu zajet s ještěrkou...
medzigeneracne zmeny
| 14. 9. 2015 13:14
Ano, mne sa vsak este nestalo aby som potreboval nakladat jasterkou paletu. Ale pre verziu furgon by som kridlovky urcite vybral.
Roomster?
| 14. 9. 2015 13:39
Tak to ste teda Caddy "urazili", lebo dizajnovo je aj o generaciu starsi Caddy ovela vyssie, ako "hroozster" zo skodovky...

Inak spotreba je podla mna uplne v pohode pre tento typ auta. V takejto "krabici" ani s dieselom nepojdete po dialnici za 6, kopec-nekopec. Ovsem jazdit v zaklade s 1.2TSI/62kW, tak to by uz bolo fakt trapenie...
Avatar - 1975ak
Roomster?
| 14. 9. 2015 21:55
Nevím jak jiní, ale otec s Berlingem je schopen jezdit v 1,6 D pod 5 L při dálničních limitech, já s 1,3 D Fiorino jezdím podobně.
Roomster?
| 15. 9. 2015 18:46
fiorino s 1,3 multijet diaľnicné rýchlosti nedávalo za 5 ani náhodou, teda pokiaľ nerátam cestu dole kopcom ;-). S 1,6 hdi je to podobné, u týchto krabíc narastá spotreba veľmi strmo keď sa prehupneš za 110km/h
Roomster?
| 23. 9. 2015 14:21
Na druhú stranu takú vysokú krabicu hnať nad 110 je volovina. Ak fakt neponáhľaš a nestojí ti to za to...
Roomster?
| 15. 9. 2015 06:57
Spotreba oscilujúca okolo 6 litrov nafty je v tejto triede absolútne bežná vec.
nesmyslná cena za nesmyslné auto
| 14. 9. 2015 14:53
tento konkrétní vůz není dobrý pro rodinu ani do firmy. i živnostník přišel na to, že jedno auto pro matroš a rodinu moc nefunguje. znám dvě firmy, kde jsou jako služební a za běžný kombík by byli jeho uživatelé vděčnější.
ojebaný vývoj na tuto novou pseudogeneraci je důsledek jeho ořezaných nákladů, který se zaměřuje na další variace SUV / Crossover
a to, že z toho bude nový "roomster", zkázu jen dokoná
nesmyslná cena za nesmyslné auto
| 14. 9. 2015 15:12
Jeden z faktorov preco som nesiel do lacnejsieho kombika, ( nova Octavia s rovnakou vybavou a motorom je lacnejsia ), je ze v praci potrebujem kufor minimalne 110 cm vysoky a rovnu nakladaciu hranu. Okrem toho musim vediet odviest 4 ludi aj na vacsiu vzdialenost. Ano Caddy je krabica, ale ked potrebujes priestor tak to inak nejde. Pouzivanim si na tento priestor zvykne aj rodina a casom uz mensie auto nechce.. :-)
nesmyslná cena za nesmyslné auto
| 14. 9. 2015 16:55
Samozřejmě, že tento vůz není pro rodiny, na to má VW Golf Sportsvan, Touran a Sharan. Kadík je jednozněčně užitkáč a jako užitkáč je to jasná jednička v Evropě s velkým náskokem v prodejích na další konkurenci. "Rumunster" žádnou zkázu nedokoná, jenom rozšíří pole působnosti Kadíka na trzích střední a východní Evropy, kde je potřeba levnější/očesanější verze Kadíka a tuto roli podle mě bude plnit "rumunster", protože tady jsou živostníci a firmy podstatně chudší a koukají na co nejlevnější verze.
nesmyslná cena za nesmyslné auto
| 16. 9. 2015 10:22
Právě naopak, ideální auto schopné vyhovět obojímu. Porovnání s kombíkem je poněkud mimo, pokud někdo říká pracovní auto tomu že potřebuje dát do kufru dvě brašny s nářadím, tak potom je caddyna kamion. Nemluvě o verzi maxi, která uveze 5 lidí a paletu vzadu, to dají horko těžko dva kombíky a budou rádi když to vydrží zadní náprava...

A ano, nová generace to skutečně není, na druhou stranu proč měnit něco co funguje a prodává se bezvadně, navíc když to má techniku nižší střední třídy, o čemž si mnohá konkurence nechává jen zdát.
motory
| 14. 9. 2015 15:05
Nerozumiem celkom napadu, davat do takehoto tazkeho auta motory s malym objemom. Treba si uvedomit, ze uz len trochu nalozene Caddy moze mat cez 2 tony. Moja 1.6 TDI ma prazdna 1.6 tony. Aj najsilnejsi benzin 1.4 TSI by som do auta dal iba ak by auto jazdilo prevazne kratke mestske trasy. Toto diesle s casticovym filtrom radi nemaju. U mna palec hore, ze 1.6 TDI generacne nahradili 2.0 TDI. Aj ked pri 75 kW, co bude asi najpredávanejší diesel, je iba 5 kvalt, nemuselo byt celkom zle ani v meste ani na dialnici.
motory
| 15. 9. 2015 06:59
Tak to má o metrák a pol viac ako napríklad Kangoo. Jeden z dôvodov, prečo večný facelift nestačí.
motory
| 15. 9. 2015 18:58
Auto si dost kupují i rodiny, Nevozí tolik nákladu a tak jim lehčí motor, o kterém si myslí že míň žere stačí. Osobně bych v takovém případě koipil spíš rok-dva starší třeba z áček ale se silnějším motorem. Om už ani novej Caddy už nebude ta kvalita co ty starší modely.
Avatar - 1975ak
Kontrolní otázka
| 14. 9. 2015 21:57
Kolik uprchlíků se vejde do západoněmeckého Cady?
Avatar - Karen_
Kontrolní otázka
| 14. 9. 2015 22:43
a přesné informace prosím >:D
Avatar - Ji/Ri
Další generace
| 14. 9. 2015 22:43
bude mít červený podvozek.... jinak ta samá bída.
Cena
| 15. 9. 2015 07:17
Ta cena je (např. oproti Berlingu) absolutně ulítlá a přijatelná možná tak pro zavilého fanouška koncernu co z principu jiná auta odmítá. Rozdíl v ceně je cca 150 tis..
Avatar - JohnST
Caddy
| 15. 9. 2015 21:54
Ten motor do Caddy neeee. Isli sme s tym autom to Terstu.Dvaja v aute a naklad.Spolu cca 400kg vahy a spotreba 11,8L!!!!! Nesli sme sice predpisovo ale ani nejak nechvatali.
Nie dakujem >:-[] :no: :no:
Caddy
| 23. 9. 2015 14:18
Správne. Do takého auta jedine ten hrozný, smradľavý, jedovatý nenávidený diesel. Ale dnes je v móde nadávať na diesel a do všetkého pchať nasilu benzín. Čo na tom, že má dvojnásobnú spotrebu, ale je "čistý"...
Tento svet je vážne na hlavu...
Caddy
| 22. 8. 2018 23:40
Ano, svět je na hlavu, spotřeba není vše. :-)
Roomster x Caddy
| 16. 9. 2015 10:15
Když už je v článku uvedeno že nový roomster dostane vlastně technický základ starší než samotná pvní generace roomsteru, slušelo by se doplnit že zatímco roomster startoval na předku z PQ24 (první fabie z roku 1999) a vzadu měl příčku pamatující octavii I a rok 1996, tak caddyna dostala naopak na předek platformu z tehdy nového golfu PQ35, takže i když to už dnes žádný výkřik techniky není, pro roomster to znamená tak jako tak posun k výrazně lepším jízdním vlastnostem.

Jinak caddyna má možna spoustu neduhů počínaje cenou a konče některou choulostivou komcernovou technikou, na druhou stranu po stránce jízdních vlastností je v rámci dodávek na špičce, a užitné vlastnosti schopné používat auto jako dělníka i na odvoz rodiny o víkendu jsou taktéž zcela bezkonkurenční.
Roomster x Caddy
| 23. 9. 2015 14:17
Ty ani nevieš čo píšeš.
caddy
| 17. 9. 2015 07:47
nedam na cadynu dopustit, jezdim s caddym v praci a planuju si ho koupit domu, jelikoz mi to auto maximalne vyhovuje. Chtel bych si poridit starsi model zajety z aaa auto, na nove nemam...
caddy
| 17. 9. 2015 10:07
Nechat sa okradnut v AAA je skvela volba >:-[]
Ohava
| 17. 9. 2015 10:05
V tejto farebnej kombinacii je z toho neskutocna ohava. Tuzing ako na sutaz, uz len 6 subwoofrov dozadu a nalepky na kapotu.

Neviem si predstavit kupca pre tuto verziu.
kdybych měl vybrat nástupce roomsteru...
| 19. 9. 2015 11:02
...jako majitel roomsteru této generace, který ho používá pro práci i soukromě, tak nevím, jestli bych novou generaci roomsteru chtěl. To je prostě dodávka. Co se praktickéí stránky týče, tak jednoznačně ano. Pokud bude roomster stejně velký, tak prostor pro náklad je prakticky jednou takový a auto je větší.

Ale pokud bych ho měl používat pro normální soukromé účely, na chatu, na výlet nebo dovču, tak s dodávkou by se mi tedy chtět jet nechtělo. Ať měl roomster design jaký chtěl, tak to prostě byl osobáček, který se dál rychle přestavět na dodávku.
Tohle je prostě dodávka hrající si na osobáček.

Já mám auto 4 roky, takže ještě mi tak 6-8 let zbývá, než budu uvažovat o výměně a za ty roky toho bude ještě hodně. Ale majitelé prvních roomsterů nebo těch do 2010 by o něm samozřejmě jako o nástupci mohli uvažovat. Takže bude určitě zajímavé sledovat, kolik lidí přesedlá z roomsteru I do roomsteru II.
kdybych měl vybrat nástupce roomsteru...
| 23. 9. 2015 14:15
Nie je dodávka ako dodávka. Ja jazdím piaty rok s Renaultom Kangoo a sťažovať sa naozaj nemôžem. Veľké, pohodlné, úsporné, spoľahlivé. Síce podvozok má svoje limity, ale pri vození rodiny to nevadí, cesta nie je pretekárska dráha. S Caddy som jazdil síce len niekoľko kilometrov, ale bolo to neskutočne tvrdé a uskákané auto, kým to trochu nenaložíš, je to fakt nepohodlný náklaďák. Kangoo prebral podvozok z minulej generácie Renault Scenic, voči tuhej zadnej náprave Volkswagenu Caddy je to iný svet.
kdybych měl vybrat nástupce roomsteru...
| 24. 9. 2015 21:47
Já měl zkušenosti s tím prvním kangem a to byla teda brutální tragedie. Jinak s tím caddym a to je právě to co mě štve, V tomhle současný roomster je daleko před caddy a to mám přímou konfrontaci doma.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku