Frankfurt 2015
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
tu ho mate aspon od zadu na videu 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
tu ho mate aspon od zadu na videu 😉
tady ho máš ze všech stran
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jak píšu nahoře: z výsledku jsem nadšený! Přesně ta míra pokroku (v mezích zákona), která je snadno akceptovatelná, a která navíc potěší vývojem designu od T1 k T2. Opravdu nemám co dodat, na snímcích nejsem schopen identifikovat nějako chybu. Snad jen ten displej rádia/navigace opravdu mohl být umístěn výše, přílišný důraz na vodorovné (zešiřující) linie přístrojovky brání jeho pro řidiče vhodnější poloze.
Jak píšu nahoře: z výsledku jsem nadšený! Přesně ta míra pokroku (v mezích zákona), která je snadno akceptovatelná, a která navíc potěší vývojem designu od T1 k T2. Opravdu nemám co dodat, na snímcích nejsem schopen identifikovat nějako chybu. Snad jen ten displej rádia/navigace opravdu mohl být umístěn výše, přílišný důraz na vodorovné (zešiřující) linie přístrojovky brání jeho pro řidiče vhodnější poloze.
V každom prípade prekvapenie sa nekoná, bude to taký facelift v duchu nového Passatu.
Stejný výsledek očekávám i od nové generace Tiguanu. Vylepšením proporcí a mírným zmenšením zasklené plochy dosáhnou výrazně dynamičtějšího vyznění, zatímco nově vytvarované hladké plochy a jejich vzájemný sklon a navázání zlepší vnímání rozměrů a solidnosti celého auta.
Proč tento příspěvek píšu: VW designéři v posledních 5 letech odvádějí mnohem kvalitnější práci, než designéři Audi.