Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

PORSCHE 911 - Diesel
| 14. 9. 2015 13:34
Už len čakám, kedy sa bude 911 robiť aj ako diesel... ;-\
Avatar - 3_diamanty
PORSCHE 911 - Diesel
| 14. 9. 2015 14:02
ono je asi len otazka casu kedy bude na trhu carrera blue motion s tdi a s pneu s nizkym valivym odporom .... mozno 5-6 rokov a dockame sa ... najhorsie na tom je to ze realny zakaznik je bezmocny a nezmoze nic voci takymto vytvorom ... ktore sa mu snazia natlacit... absolutne nic...... uz dnes je dizel natlaceny aj v miniautach a co spravime... ako zakaznici mozeme len smiat sa alebo plakat ...
PORSCHE 911 - Diesel
| 14. 9. 2015 15:44
Tady si nekdo neustale plete pricinu a nasledek. Ne automobilky nuti zakazniky kupovat diesel, ale zakaznik nuti automobilky vyrabet diesel. Nejak si nedovedu predstavit jak me v konkurencnim prostredi muze nejaka automobilka donutit koupit diesel kdyz bych sam nechtel.
Avatar - Barry Lyndon
PORSCHE 911 - Diesel
| 14. 9. 2015 16:01
přesně tak - bizarnosti typu Smart CDI si automobilky nevymyslely samy od sebe. Hlavní příčinou je pak daňová politika, resp. systém schvalování spotřebních daní v EU...
Svět se už asi definitivně zbláznil...
| 14. 9. 2015 13:53
Co k tomu říct? Snad jen - No comment... 8-s :-( :no:
Avatar - 3_diamanty
Svět se už asi definitivně zbláznil...
| 14. 9. 2015 14:15
ja som si uz davnejsie vsimol ze vseobecne so sportovymi autami a modelmi to ide v poslednych rokoch od 10 k 5 ( proste nam miznu ) ..... a vobec by som sa necudoval keby za nejakych 30 rokov po carrere ako takej ako si ju pamatame uz nebola ani stopa... a vyrobcovia by uz vyrabali len silne SUV a silne hatchbacky.... a silne crossovery ... sportove auta ako take pomaly ale isto vymieraju.... bohuzial .. takze ma hybridna carrra neprekvapuje... a je to dost mozno na druhej strane uz zaciatok jej konca
Svět se už asi definitivně zbláznil...
| 14. 9. 2015 14:20
Výrobci si mohou vyrábět co chtějí. Důležité je, co kupuje nebo nekupuje zákazník.
Avatar - 3_diamanty
Svět se už asi definitivně zbláznil...
| 14. 9. 2015 14:21
to je moc mudro napisane :yes:

dokonca je dost mozne ze uz aj z nissana Z nebude v dalsej generacii ziadny pekny sportiak ale spravia z toho proste obludny crossover.... ;-\ ... neviem ci si niekto vsimol kolko sme mali sportovych aut aj kabrioletov a roznych kupatok pred 15-20 rokmi na trhu a kolko je ich na svetovom trhu od roznych znaciek dnes.... sam netusim co porsche sleduje tou hybridnou carrerou o aku skupinu zakaznikov to usiluje... ci o ekologickych sportovcov alebo sportovych ekologov ale mam obavy o buducnost carrery aj sportovych aut/kabrioletov ako takych ;-\
Svět se už asi definitivně zbláznil...
| 14. 9. 2015 14:47
Děkuji.

Je pravda, že dnes vlastnit opravdovej sporťák, tak to už musíš mít srdce jak pošťáckou brašnu.

Jsou zpravidla drahé jak v nákupu, tak i v provozu a servisu, mají velmi malou užitnou hodnotu, většinou i menší komfort, je z nich prd vidět dopředu a o výhledu dozadu ani nemluvit a to jediné, radost z rychlé jízdy, si už dnes užít je daleko obtížnější. Snad na okruhu, ale to jsou zase prachy a čas. Když se odvážeš a šlápneš na to tam, kde je někde konečně menší provoz, tak jsou zase v ohrožení papíry.

Tak proto je to s nimi tak jak to je. Ti, kteří se s takovou károu jen tak kochají, mazlí, leští a třeba ani moc nejezdí a když tak jen ke kavárně, továrnu neuživí. Proto vyrábět jen sporťáky je pro automobilku téměř likvidační a je jich dnes sakra málo.
Svět se už asi definitivně zbláznil...
| 14. 9. 2015 16:57
Toppere, ty už fakt nevíš, co píšeš. Naopak, dnes si můžeš vybrat ve sportovním revíru od "nesmyslných" splašených trubek s hmotností do 500ti set kg až po kombinaci rakety a GT s maximální rychlostí více než 400 km/h (a vše mezi tím).
Naopak, dnes si vybere každý milovník sportu i "sportu" za volantem.
Avatar - Dzakobo
Svět se už asi definitivně zbláznil...
| 14. 9. 2015 16:26
A třeba to bude zrovna fungovat. Radši než investovat do keramických brzd, kde se energie zbytečně plýtvá, tak je lepší přidat el. motor s bateriemi, které nutně nemusí být velké, určitě stačí kapacita o 3 kWh.
Hybrid je ideál tam, kde se hodně brzdí, tedy město a závodní okruh. Zde u 911, kterou spousta majitelů vodí po okruhu, to má, myslím, docela smysl.
co mate s tim dieselem?
| 15. 9. 2015 09:51
proc maj potrebu nekteri diskutujici hned vsude videt diesel? hybrid v 911 nijak nenici charakter 911, copak Porsche 918 je v necem spatne kdys je to hybrid? proste je to evoluce kdy hybridni system pomaha ve chilich kdy spalovacimu motoru jiz za ty desitky let dochazi dech a kazda desetinka v pruznosti se pridava desne tezce a draze, a elektromotor tyhle desetiny dokaze nahnat celkem snadno

diesel v 911 nebude z jednoho prosteho duvodu, ve vetsine sveta by takovej motor nesplnil stale sprisnujici se emisni limity, tak proc by porsche nasazovalo tezky disesel kdys ma moznost nasadit jednoduzsi hybridni techniku kterou si zaprve ozkouselo ze jim funguje a zadruhe si na ni dobudoucna ozkousi jen elektrinu ktera je proste nevyhnutelna, krom zvuku a dnes dojezdu na nabiti ma elektricky pohon jen sama pozitiva i co se jizdnich vlastnosti tyce

lidi uvedomte si ze i VW a tedy Porsche s dieselem pomalu konci a zadny zazraky se s dieseli jiz dit nebudou (jiz nyni predstavuji podobny pocet hybridnich a elektrickych aut jako dieselu), jeste par let se budou recyklovat dokud se to vmestna do emysnich limitu, jeste par let je budou udavat na rozvojovich trzich a pak to zariznou a nahradi hybridem a nebo full-elektro, udelat infrastrukturu kde dobijeni na 500km bude trvat do 20 minut nebude problem, jen to nebude zitra, ale treba za 10 let, stejne tak odrustajici generace ktera musi mit v aute zvuk poradneho motoru proste odrusta a umira, a pokud takovej zvuk chce, tak ma moznost si poridit veterana, treba takoveho o jakem se tu ted nedavno psalo.. Mustang, a navic takove auto ma tu vyhodu ze tam nejsou ty dalsi proklinane asistenty, je to proste jen o vasich schopnostech ridit auto sam

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku