Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hybridní Porsche 911 přijde, a to v roce 2018

Ondřej Chamilla
Diskuze (12)
Technici Porsche právě pracují na tom, jak ideálně zakomponovat hybridní pohon do modelu 911. Automobilka přiznává, že ji k tomuto kroku donutily zejména emisní limity.

Benzín-elektrické Porsche 911 přijde v roce 2018. Produktový ředitel Porsche Erhard Mössle na tohle téma magazínu Autocar řekl: „Je jasné, že musíme začít jednat, abychom dokázali splnit emisní limity na rok 2020. Volkswagen Group musí najít odpověď na Teslu, potřebná technologie, která by splnila naše nároky na rychlost nabíjení a dojezd, není tak daleko.“

Porsche již má hybridní ústrojí v modelech Cayenne a Panamera, stejně tak v hypersportu 918 Spyder. Nyní automobilka zvažuje hybridní i zcela elektrickou variantu legendárního sporťáku 911 po vzoru Audi R8 e-tron.

Mössle k tomu ale dodává, že je potřeba zjistit, kdy je ideální doba s čistě elektrickým strojem přijít. A jestli se jeho prodej vůbec zaplatí.

Příští Porsche 911 se představí na upravené platformě MMB, kterou používá již současný vůz, přičemž změny na vzhledu vozu nebudou (opět) nijak zásadní. „911 je vždy evolucí, ne revolucí,“ dodává Mössle.

Ondřej Chamilla
Diskuze (12)
15. 9. 2015 09:51
co mate s tim dieselem?
proc maj potrebu nekteri diskutujici hned vsude videt diesel? hybrid v 911 nijak nenici charakter 911, copak Porsche 918 je v necem spatne kdys je to hybrid? proste je to evoluce kdy hybridni system pomaha ve chilich kdy spalovacimu motoru jiz za ty desitky let dochazi dech a kazda desetinka v pruznosti se pridava desne tezce a draze, a elektromotor tyhle desetiny dokaze nahnat celkem snadno

diesel v 911 nebude z jednoho prosteho duvodu, ve vetsine sveta by takovej motor nesplnil stale sprisnujici se emisni limity, tak proc by porsche nasazovalo tezky disesel kdys ma moznost nasadit jednoduzsi hybridni techniku kterou si zaprve ozkouselo ze jim funguje a zadruhe si na ni dobudoucna ozkousi jen elektrinu ktera je proste nevyhnutelna, krom zvuku a dnes dojezdu na nabiti ma elektricky pohon jen sama pozitiva i co se jizdnich vlastnosti tyce

lidi uvedomte si ze i VW a tedy Porsche s dieselem pomalu konci a zadny zazraky se s dieseli jiz dit nebudou (jiz nyni predstavuji podobny pocet hybridnich a elektrickych aut jako dieselu), jeste par let se budou recyklovat dokud se to vmestna do emysnich limitu, jeste par let je budou udavat na rozvojovich trzich a pak to zariznou a nahradi hybridem a nebo full-elektro, udelat infrastrukturu kde dobijeni na 500km bude trvat do 20 minut nebude problem, jen to nebude zitra, ale treba za 10 let, stejne tak odrustajici generace ktera musi mit v aute zvuk poradneho motoru proste odrusta a umira, a pokud takovej zvuk chce, tak ma moznost si poridit veterana, treba takoveho o jakem se tu ted nedavno psalo.. Mustang, a navic takove auto ma tu vyhodu ze tam nejsou ty dalsi proklinane asistenty, je to proste jen o vasich schopnostech ridit auto sam
14. 9. 2015 16:57
Re: Svět se už asi definitivně zbláznil...
Toppere, ty už fakt nevíš, co píšeš. Naopak, dnes si můžeš vybrat ve sportovním revíru od "nesmyslných" splašených trubek s hmotností do 500ti set kg až po kombinaci rakety a GT s maximální rychlostí více než 400 km/h (a vše mezi tím).
Naopak, dnes si vybere každý milovník sportu i "sportu" za volantem.
Avatar - Dzakobo
14. 9. 2015 16:26
Re: Svět se už asi definitivně zbláznil...
A třeba to bude zrovna fungovat. Radši než investovat do keramických brzd, kde se energie zbytečně plýtvá, tak je lepší přidat el. motor s bateriemi, které nutně nemusí být velké, určitě stačí kapacita o 3 kWh.
Hybrid je ideál tam, kde se hodně brzdí, tedy město a závodní okruh. Zde u 911, kterou spousta majitelů vodí po okruhu, to má, myslím, docela smysl.
Avatar - Barry Lyndon
14. 9. 2015 16:01
Re: PORSCHE 911 - Diesel
přesně tak - bizarnosti typu Smart CDI si automobilky nevymyslely samy od sebe. Hlavní příčinou je pak daňová politika, resp. systém schvalování spotřebních daní v EU...
Avatar - fOE
14. 9. 2015 15:44
Re: PORSCHE 911 - Diesel
Tady si nekdo neustale plete pricinu a nasledek. Ne automobilky nuti zakazniky kupovat diesel, ale zakaznik nuti automobilky vyrabet diesel. Nejak si nedovedu predstavit jak me v konkurencnim prostredi muze nejaka automobilka donutit koupit diesel kdyz bych sam nechtel.