Frankfurt 2015
To jako vážně tohle do terénu?? >😁
...a dokáže bořit finanční plány. Správná garážová kombinace bude totiž F&F. Daily car v podobě vyššího a pohodlnějšího podvozku, weekend car s řádnou porcí výkonu na zadní nápravě a jen dvoumístný uspořádání.
Aktuální jazyk Jagu k němu sedí naprosto perfektně a nebojím se napsat, že líp než u sedanů. Jak mě naživo překvapilo XF, který dokáže vypadat snad ještě o kousek líp než XE, tak F-P je zatím na obrázcích strká oba do kapsy. Čekal jsem co Callum oproti studii schválně potlačí a nechá si prostor na FL, ale verze S je snad dokonalou kopií. Spousta místa, motorová a technologická dotaženost od počátku...těžko mu něco zásadního vytknout. 😄
Aktuální jazyk Jagu k němu sedí naprosto perfektně a nebojím se napsat, že líp než u sedanů. Jak mě naživo překvapilo XF, který dokáže vypadat snad ještě o kousek líp než XE, tak F-P je zatím na obrázcích strká oba do kapsy. Čekal jsem co Callum oproti studii schválně potlačí a nechá si prostor na FL, ale verze S je snad dokonalou kopií. Spousta místa, motorová a technologická dotaženost od počátku...těžko mu něco zásadního vytknout. 😄
... a jak je krásný!
Jen mě u sportovní značky Jaguar moc mrzí "trendy" dotykáče pro ovládání klima a rádia. Tolik "progrese" si fakt mohli odpustit....
P.S. to jméno mi, ehm, tak nějak nesedí, hm....
Jen mě u sportovní značky Jaguar moc mrzí "trendy" dotykáče pro ovládání klima a rádia. Tolik "progrese" si fakt mohli odpustit....
P.S. to jméno mi, ehm, tak nějak nesedí, hm....
No ve svetle F-Pace lze co to vytknout XE. Chapu ze si dieslovy 6 hrnek nechavali k premiere SUV kam sedne jak * na hrnec, ale i nektere veci v infotainmentu bych cekal ze bude mit XE hned od zacatku a ne jen F-Pace (vetsi display, 60gb disk), dale LED svetla, 4 zonova klima... Nejak nam nemecti konkurenti vedi dat podobne veci i do sve stredni tridy, trochu skoda ze jag svuj "startovaci model" o toto ochudil.
Jinak F-Pace samotny = nadhera. V tomto bych si svou drahou polovicku predstavit umel . :yes:
Jinak F-Pace samotny = nadhera. V tomto bych si svou drahou polovicku predstavit umel . :yes:
Souhlas, snaha nevystřílet si náboje u prvního auta modelový ofenzívy právě XE škodí. Na druhou stranu 4-zonovou klimu nemá minimálně F30, Jag má navíc větraný sedačky, infotainment je u XF a F-P zcela jiný kafe, stejně tak LED headlights. Tyhle věci se zřejmě u nejmenšího modelu brzo objeví, ale ztratí se ten prvotní WOW efekt.
Z druhý stránky, ale může udržet startovací prodejní peak po delší dobu.
U F-P mě naopak mrzí na interiéru nijak pěkný výpně dveří, naštěstí výrazná hrana přecházející v oblouk palubní desky oproti XE zmizela a nízko umístěný výdech klimy bude schopen ofukovat loket bez problémů, zase se mi nelíbí "rangeovsky" umístěný ovladače oken na samotném vršku dveřního panelu. A měl tam být volič á la RRS! 😉
Z druhý stránky, ale může udržet startovací prodejní peak po delší dobu.
U F-P mě naopak mrzí na interiéru nijak pěkný výpně dveří, naštěstí výrazná hrana přecházející v oblouk palubní desky oproti XE zmizela a nízko umístěný výdech klimy bude schopen ofukovat loket bez problémů, zase se mi nelíbí "rangeovsky" umístěný ovladače oken na samotném vršku dveřního panelu. A měl tam být volič á la RRS! 😉
Jasne, neco si nechali pro FL u XE, ale je to trochu skoda no, u BMW dostanes stejne kvalitni iDrive v 1er i 5er. Na druhou stranu pravda, ze vetrane sedadla BMW ve stredni neumi do dnes.
Vyplne dveri si podle me zaslouzili lepsi praci s dekorem (na tech fotkach v bile kuzi navic s lepe zvolenym dekorem), to bez debat, ale ze by me to urazelo asi ne.
A jeste jedna vytka k ergonomii. Nikdy jsem nepochopil ovladani teploty cez tlacitka, zvlast kdyz u XE i budiky odkazuji F-type, tak proc nepouzili i podobne/stejne ovladani klimy z F-Type je mi zahadou, a u F-Pace stejny preslap. Nejak si nedovedu predstavit ze by ty tlacitka poslouzila stejne dobre nebo lepe nez otocny ovladac. ;-\
Vyplne dveri si podle me zaslouzili lepsi praci s dekorem (na tech fotkach v bile kuzi navic s lepe zvolenym dekorem), to bez debat, ale ze by me to urazelo asi ne.
A jeste jedna vytka k ergonomii. Nikdy jsem nepochopil ovladani teploty cez tlacitka, zvlast kdyz u XE i budiky odkazuji F-type, tak proc nepouzili i podobne/stejne ovladani klimy z F-Type je mi zahadou, a u F-Pace stejny preslap. Nejak si nedovedu predstavit ze by ty tlacitka poslouzila stejne dobre nebo lepe nez otocny ovladac. ;-\
Ty otočný ovladače má i Disco Sport, fungují báječně, ale ohledně těchto tlačítek nemůžu říct ani píp. Nastavíš auto klimu jednou a dál stejně neřešíš. Co mě naopak těší, je paměť na klimatizaci sedaček, ať je vyhříváš nebo odvětráváš už ti to po každým startu nepadá na OFF, ale drží to, co jsi měl nastaveno předtím 😉
Oprav me jestli se pletu, ale tlacitko na vyhrev/vetrani sedacek te jen hodi do menu na display kde si pak nasledne nastavis co chces (vyhrev / odvetrani)? Pokud je tomu tak tak mi to taky neprijde uplne nejstastnejsi reseni. Zvlast pri pro mne beznem pouziti kde poustim vyhrev jen kdyz sedam do auta a po par minutach jej zase stiskem tlacitka vypinam. U jaguaru to znamena 2x vlezt do infotainmentu?
Ale ano to máš pravdu, nicméně u mýho musíš jakoukoliv operaci spojenou s klimatizací sedadel vyvolat po každým nastartování znovu, od XE už si pamatuje poslední akci (výhřev, odvětrání). Navíc obojí je nastaveno celkem příjemně, takže výhřev na prvním stupni nechávám v klidu po celou cestu, odvětrání pak u mě na druhý dtto. Ale pokud chceš rušit, samosebou musíš...
Rozkliknout jednotlivé výbavy😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Základní ceny fajn, ale optimal verze je za 2,5mio... 😉
Auto se mi líbí moc, ale v těchto vodách nejsem kovaný, čí je to konkurent? Když jsem se díval na konfigurátor, tak Q5 i X3 se dá v nejsilnější verzi koupit do 2mio s plnou výbavou. Tohle je větší? Protože výkonem jsou ty silné Q5 a X3 podobné.
Cenově je to nastavený na Macan.
Pak otazka kolik zvykne Jaguar pustet zilou. V Nemecku jsem u skladovek XE videl i -20% ceny. Pokud by to byla sleva bezna tak jsme najednou cenove zase u D3.
Precijen mirit na Macan, to uz si Jaguar musi byt sakra jistej v kramflecich. Designove na to podle me ma a vzhled prodava, tak mozna genialni tah? 😄
Precijen mirit na Macan, to uz si Jaguar musi byt sakra jistej v kramflecich. Designove na to podle me ma a vzhled prodava, tak mozna genialni tah? 😄
Jaguar uviedol F-Pace efektne, loop novým terénnym autom, čo mohli viac chcieť. Škoda, že acz nebolo pozvané, ale internet iste čoskoro zaplnia videá z tejto akcie.
Za mňa - aj keď sa JAG profiluje viac ako športová značka, toto je krok správnym smerom a jednoznačne cesta ako získať nových zákazníkov. Napokon aj pre F-Pace si môžete vybrať S-kovú verziu 😉 Teším sa na prvú jazdu! :yes:
Za mňa - aj keď sa JAG profiluje viac ako športová značka, toto je krok správnym smerom a jednoznačne cesta ako získať nových zákazníkov. Napokon aj pre F-Pace si môžete vybrať S-kovú verziu 😉 Teším sa na prvú jazdu! :yes:
navyse tento elegantno-sportovy dizajn F-pace-u neskutocne sekne.... krajsie to spravit uz asi ani neslo.... jaguar sa nasiel.... tento styl mu neskutocne sedi... a ani si nic krajsie pod pojmom jaguar ako to co dnes produkuje moc neviem predstavit.. :yes: f-pace je ukazka dokonalosti v praxi :yes:
Teraz som našiel video, ktoré daj JAG na svoj kanál: [odkaz]
Akcia pre pozvaných bola dtto, tak si to užite 😄
Akcia pre pozvaných bola dtto, tak si to užite 😄
vdaka
bielu zrovna na SUVeckach nepovazujem za krasnu farbu ale u jaga je aj biela nadherna [odkaz] ... aj ked najkrajsi za mna bude asi v tej syto modrej
bielu zrovna na SUVeckach nepovazujem za krasnu farbu ale u jaga je aj biela nadherna [odkaz] ... aj ked najkrajsi za mna bude asi v tej syto modrej
Naprosto famózní! Říkal jsem si s čím přijde JLR u F-P, ale tohle mi vyrazilo dech! :yes:
1.000x lepšia akcia ako na Temžou, Terry Grant je frajer! 😉
K akcii - loop bol vysoký 19 metrov, takže taký 6-7 poschodový panelák, auto do rampy vchádzalo v rýchlosti 90 km/h, preťaženie na kaskadéra bolo 6.5 G a v hornej časti šlo auto rýchlosťou len okolo 25 km/h, že nepadol je malý zázrak 😄
K akcii - loop bol vysoký 19 metrov, takže taký 6-7 poschodový panelák, auto do rampy vchádzalo v rýchlosti 90 km/h, preťaženie na kaskadéra bolo 6.5 G a v hornej časti šlo auto rýchlosťou len okolo 25 km/h, že nepadol je malý zázrak 😄
Teda... klobouk dolu co udělali s SUVčkem... výborné video, F-Pace bude vítanou změnou mezi dnes již tuctovými X3 a Q5.
Něco je asi špatně...vyjma R-Klasse jsem nikdy žádný SUV, MPV nebo tak něco neměl a zatím se mi z IAA nejvíc líbí studie Audi Q6 a F-Pace 😄
No, časy se mění >😁 Q6 je zajímavé, ale je to další klon X6tky 😄 Mne se líbí F-P, což je pro mne auto z kategorie říše snů a pak se těším na nové Renaulty a celkem jsem zvědav, jak dopadne to Fordí Vignale... bude to stát za to? Titanium Mondeo už je ve své podstatě na dnešní mainstream skoro dokonalé (s nadsázkou), co Vignale ještě zlepší?
ono sa to uz prelina s premiou podla mna.... jak top vybavene touaregy R line aj novy tiguan .... tak aj tie top fordy... proste nastava uz akasi difuzia kde modely jednej znacky prenikaju samovolne do vod ( prostredia ) inej znacky... a bla bla.. .. tak nejako znie poucka...
v podstate novy tiguan je premiant.... nevidim moc rozdiel voci nejakemu zkladnemu Q3
v podstate novy tiguan je premiant.... nevidim moc rozdiel voci nejakemu zkladnemu Q3
Touareg je naprostá vyjímka, nabízí v zásadě to co prémie, včetně motorizací. To u Mondea nebo Tigiho neplatí.
o co je mondeo vignale mensi premiant ako 3 valcove bawo 3? ... naopak.. ford ma v tomto pripade uz navrch... 😉 .. zrovnava sa to .... a tento jav tato automobilova difuzia je coraz castejsie uz badatelna napriec vsetkymi znacami... od mazdy cez vw az po ford ... premianta najdes uz takmer vsade u kazdej znacky
Už mě tyhle neustálý demagogický debatou s tebou přestávají bavit... Mondeo je oproti 3er zcela jiná liga. Základní koncepce RWD vs. FWD, u BMW mnohem větší konfigurovatelnost motorů, pohonů a převodovek. Již v základu lepší sedačky i materiály než Mondeo v aktuálním standartním topu (Titanium), naprosto kvalitativně jinej infotainment. Nejlepší automat na trhu, šestiválcový varianty, odvozený kupé a kabrio, vysokovýkonný verze...
A k R3 u 318i? Ten motor jsem zkoušel jen v i8, kde se projevuje výtečně. Kdyby byl u 3er poloviční, pak bude stále velmi dobrej jako základní varianta, kterou tě notabene nikdo! nenutí kupovat. První testy ukazují na lehkost pohybu a příjemný jízdní vlastnosti, stejně jako dobrou dynamiku. Mimochodem, ta je u zatím měřených hodnot téměř na úrovni vrcholnýho motoru Mondea. Co tam máš dál?
A k R3 u 318i? Ten motor jsem zkoušel jen v i8, kde se projevuje výtečně. Kdyby byl u 3er poloviční, pak bude stále velmi dobrej jako základní varianta, kterou tě notabene nikdo! nenutí kupovat. První testy ukazují na lehkost pohybu a příjemný jízdní vlastnosti, stejně jako dobrou dynamiku. Mimochodem, ta je u zatím měřených hodnot téměř na úrovni vrcholnýho motoru Mondea. Co tam máš dál?
ja ti nekazem so mnou debatovat.. je to tvoja slobodna volba 😉 :yes😒br />
dik za nazor inak ... mam tiez svoj ... kazdopadne vdaka :yes:
dik za nazor inak ... mam tiez svoj ... kazdopadne vdaka :yes:
Ta debata je stále stejná a stále platí argumenty, který jsem vypsal. Ještě jsi mi je ani jednou neznegoval, ale pokaždý vytáhneš story o prolínání MS s prémií. Neplatilo to ani před 10-ti lety a neplatí to ani dnes.
Člověče, já bych skoro řekl, že před 10ti, nebo spíš 20ti lety to mohlo platit víc. Podívej se jen na ty motorizace, nebyl problém ve střední třídě nabízet šestiválce (Ford, Mazda, VW...), materiály byly měkčené, třeba takové VW. Jistě že tam ten rozdíl byl, ale když už tu Topper vzpomíná ty Mazdy, tak třeba taková 626 své doby uměla nabídnout dost, spíše komfortněji zaměřená, ale vesměs to bylo lepší a trvanlivější, než dnešní auta na 200 tisíc km.
No.... tak nějak.... Já už sem na to přestal reagovat. On to z obrazku proste tak vidí. .. tak co nadelame. Jen bych si dovolil rozporovat top Mondeo vs základní holatko od BMW. Do trojky je ten interiér nic moc. Právě ty vyplne dveri a sedacky u základu. Ale palubka je ok, infotainment a vůbec tyhle veci hned na první pohled a ovladani dají znát vyšší ligu. O motorech a jizdnich vlastnostech nemluve. Já jel tu r3 v AT a motor jako základ jede velmi dobře az na to ze v nejnižších otackach slyšíš trochu toho HTPcka😉 mit na výběr třeba Topperem toliko vzpominanou atmo 1,6 gdi a nebo r3turbo od BMW... odpověď je jasna a to maj mit podobny výkon.
ono sa to uz vyrovnava .... postupne sa to zrovna.... este to trosku potrva ale rozdiely sa zmensuju.... mazda nebola nikdy tak blizko bmw ako dnes... rovnako dalsie znacky....
Porovnat nejvyssi moznou specifikaci jednoho auta s nejnizsi specifikaci druheho je takove topperovske. 😄
Topper zďaleka nie je jediný, pred časom mi tu jeden argumentoval US trhom, ako tam Passat NMS 2.5l, 170hp (vtedy vrcholná konfigurácia) konkuruje IS-ku 😉
Edit: Ja Toppera na jednu stranu chápem, posudzuje čo dostane za dané peniaze, ale je to rovnako mylné uvažovanie ako u ľudí, ktorí si dajú plnú výbavu do Octavie v domnení, že auto sa tým priblíži prémii...
Edit: Ja Toppera na jednu stranu chápem, posudzuje čo dostane za dané peniaze, ale je to rovnako mylné uvažovanie ako u ľudí, ktorí si dajú plnú výbavu do Octavie v domnení, že auto sa tým priblíži prémii...
Touareg je opravdu taková růže mezi trním, ještě by se za to dal označit Phaeton a nebo se o to snaží Citroen s řadou DS. I když, tam to asi taková sláva není, ale interiéry maj povedené, to jim musím uznat.
a takychto aut bude pribudat .. za premianta som uz videl oznacenu mazdu 6 aj mazdu 3 aj genesis ci sorento.... o premii sa uz hovori aj pri subaru ci alfe.... a najdes premiove chutky aj v pripade PSA alebo nova astra tusim si "uz brusi zuby" na premiu... kdesi o tom pisu ...
Pisálci jsou pisálci... Skutečnost je naprosto odlišná od polopravd založených na vytržení z kontextu a pokřiveným pohledu. Co je třeba na Sorentu prémiovýho? Lepší plasty než u minulý generace? Není to špatný auto, ale... 😉
Mazdy jsem zkousel obě co pises a ze by byly nějak lepší než vw nebo Ford... to ne. Takže premie to není. Genesis je na poměry K/H solidni, ale D3 to umi ještě lépe. Sorento neznám. Ale když už strilis s Korejci mezi premii.... Já to říkám porad. Zkus třeba jít do salonu Audi nebo BMW...
nevidím důvod kupovat místo RR Sport toto. Je to prostě příliš zženštilé jako všechna ostatní SUV kromě RR (samozřejmě ne Evoque, ten je naopak prototypem zženštilosti). Ale v Číně se to bude líbit, to jo...
Tož bať, LR/RR jsou mířeny krapet na jinou cílovku. Nicméně u JAGu šli asi jedinou možnou cestou, tedy aby to nebylo tak "metro" jako Evoque, větší jak nový Disco Sport, krapet menší nežli RR Sport, a hlavně na první pohled jiný než ty koně ze stáje LR/RR. A toto zadání bylo (bylo-li ovšem takové) dodrženo na výbornu, nebál bych se říci že přímo majstrštykově. Tedy zbývá než si posečkati, jak tato nová čičina pojede, zvědavost a očekávání jsou veliké ....... zatím tedy za vzhled F-Pace :yes: :yes: :yes:
F-pace razvor: 2874mm
napriek dlzkovemu deficitu celkovej dlzky som kde bude RR sport o nejakych 14cm dlhsim autom od jagu su razvory ( ako som uz skor predpokladal ) velmi podobne... F-pace ma minimalne previsy a jeho razvor uz na mna hned na studii posobil obrovsky ....
rovnako svetlost 213mm je vyborna.. rovnako aj naslapane motory vyzeraju famozne.... takze nie je to ziadny radoby-krossik ako tu par ludi pisalo.... ale seriozne SUV.... presne ako som predpokladal ide o uplne vazneho a dostojneho konkurenta pre RR sport .... :yes:
U Jagu se jedná o crossover, u RRS o plnotučný evropský SUV.
cross je v tomto pripade len dalsi novy pojem ako pomenovat nieco aby sme to odlisili ... lenze s 213mm svetlou vyskou polozi do kolien nejedno paradne SUV ... zober si tu brodivost a svetlost.... tu nejde o ziadny velky captur v podani jagu.... toto je proste paradne SUVecko
Jinak světlá výška je fajn, ale nebude naprosto rozhodovat. Kdyby jí mělo o 3cm níž, lidi to budou kupovat stejně 😉
ale aj ten razvor jaga je ozaj obrovsky .. takmer 2,9m na nejakych 4,7m dlzky ( pre porovnanie octavia ma 4659mm ) .... tak to je pecka :yes: skratka je to selma :yes:
PS: ono GLC udajne nie je crossover... ale SUV.... ale to je len pojem...... a v tych pojmoch sa uz aj tak nik nevyzna a znamenaju v praxi asi velke kulove .... podstatna je ale realita kto komu bude navzajom konkurovat v praxi a nie papierove prognozy....
GLC vs F-pace ... to by slo :yes: