Design
Nene, CX-4 určitě ne. V Japonsku je číslo čtyři považované za nešťastné číslo, podobně, jako u nás třináctka. Proto se čtverce v názvu vyhýbají Jinak ale pokud jsi měl na mysli, že to bude něco mezi CX-3 a CX-5, tak s tebou souhlasím. A bojím se, že budu opět "toužit"... Mazda opravdu překvapuje, a myslím, že se mílovými kroky blíží k prémii.
Hm, ten článek psal někdo evidentně bez jakýchkoli faktických podkladů a bez toho, aby to auto viděl. Podle mě tohle v žádném případě není CX-9.
M6 MPS s urcitou relativne velkou pravdepodobnostou bude...sice az s dalsou generaciou M6, t.j. nejak pocas 2017, no urcite nie so sestvalcom....no 2.5 SKYACTIV-G TURBO s 300-320 konmi a AWD bude super zvezenie....este tam dat dopredu dvojite lichobeznikove zavesenie a bola by to spicka....no to sa uz opakujem.... 😄
Japonci teď frčí na bizarních hranách s bubřelinami a vedle toho mazdí víc a víc vyladěný design. O tomto designu bych řekl, že nestárne a umí vypadat dobře navždy, třeba jako Alfa 156. Je ve Franfurktu opravdu dieslová Alfa, ví někdo?
...stávajícího designovýho jazyka. Jde o to, zda jde o předzvěst nový CX-7 nebo už o nástupce CX-5.
Zase na druhou stranu, použít ty nejkvalitnější plasty je celkem jednoduché a nacpat všude tlumení taky, ale stojí to více peněz. To hlavní motor, převodovku, podvozek a řízení má Mazda odladěný jak má být.
Ty vole počítat s tím, že někoho naberu. Ale to je ještě nic proti tomu ekoteroru...
Mě se na tom moc líbí ostrý čumák, ostrá kapota.Ale to se bojím, že kvůli chodcům neprojde.
tak jo... koukal jsem a přečetl snad vše dostupné v rámci mých jazykových dovedností. A musím ti dát za pravdu... bude to rozměrově spíš "zvednutá" trojka. Kéž by toho v sérii zbylo z toho konceptu co nejvíc... například uchycení a design vnějších zpětných zrcátek... atd...
Šestka má o 13cm větší rozvor a celkovou délku o 26cm.
Trojka má shodný rozvor, a je kratší o 13cm.
Trojka má shodný rozvor, a je kratší o 13cm.
Podle mně CX-6 je docela možná. Podobně to totiž naznačují a i na Autoforum. Vycházet bude z CX-5ky, zřejmě něco ve stylu jako "sudá" BMV, tj. nižší, širší, ale hlavně sportovněji střižená. A Skyactiv-G Turbo - 2,5 lt. na auto s váhou určitě pod 1500kg bude fajn >😒]
Mazda caka/ cakala na novy silny SKYACTIV-G motor...ten sa predstavi prvykrat v CX-9...a to uz coskoro v L.A. v novembri 2015. Takze uz len pockat na spravny moment (napr. uz skory chystany facelift M3) a M3 MPS 4x4 moze prist...takisto to plati pre M6....najblizsie az nova generacia...tak sup sem s novym 2.5 SKYACTIV-G Turbo stvorvalcom a M6 MPS 4x4 bude tu...a snad aj v kombiku. Len to cakanie je v realiach konkurencnych modelov trocha nekonecne....
Inac zatial najlepsie fotos novej CX-9:
[odkaz]
Inac zatial najlepsie fotos novej CX-9:
[odkaz]
Třeba pochopí, že ta čtyřka je nešťastné číslo i v počtu válců a začnou u čísla šest. Nepodceňoval bych Mazdu. Co se týká "svobody rozhodování", je to docela mladá automobilka. Teprve od okamžiku, kdy ji "opustil" Ford, začala doopravdy tvořit... čili očekávám ještě nějaké "technické" překvapení.
2.5i se do 3 v USA normálně dává... stačilo by trošku poladit a může se to tady prodávat.
Jasně, po 2.3T se skoro 200kW je to trošku krok zpět co do výkonu... Mazda si musí rozmyslet, jestli chce radši rychle s něčím přijít a potenciálně devalvovat značku MPS, nebo jestli si ji pošetří na něco, co bude komplexně (vč. dynamiky) konkurovat všem těm Cuprám a spol... a nebo to úplně vypustit.
Jasně, po 2.3T se skoro 200kW je to trošku krok zpět co do výkonu... Mazda si musí rozmyslet, jestli chce radši rychle s něčím přijít a potenciálně devalvovat značku MPS, nebo jestli si ji pošetří na něco, co bude komplexně (vč. dynamiky) konkurovat všem těm Cuprám a spol... a nebo to úplně vypustit.
I Mazda potřebuje nějakého imagemakera a značka MPS je zažitá. Spíš půjde o to kdy, než jestli. Navíc už Mazda min. rok vydělává, tzn. vývoj se jí už vyplácí a to je dobré znamení pro možnost MPS.
Třeba MPS3 by musela být dobrá jako Ford RS nebo když předokolka tak s točivou atmosférou 2,5. Obojí by chtělo specíální vývoj pro pár prodaných aut.
Jo, leze to z nich jak z chlupatý deky. U Mazdy jde o to, že je to pořád ještě relativně dost malá automobilka a jednoduše nemají na všechno zdroje. Prostě až bude prostor, tak to bude. A prostor nebude, dokud budou řešit další pitomé crossovery. Tím spíš, když je mají na půl roku dopředu vyprodané.
Jenže Honda celou dobu říkala, že TypeR bude. Od Mazdy podle mě nic takového jasně nezaznělo, zatím to bylo vždy v rovině spekulací - že bude 3 MPS 4x4, že bude 6 MPS v naftě, že bude 3 MPS atmosféra, že to bude turbo... podobně jako se už pár let spekuluje o nové RX-7. Občas se někdo z Mazdy neoficiálně vyjádří v tom smyslu, že by se mu takové auto líbilo...
Mazda tyhle věci na 100% ještě několikrát posune, v tomto si nezadá s Hondou. Ale nakonec se snad dočkáme 😉
Jo a ne. Z Takeri se stala 6, z Minagi CX-5, fajn. Shinari ale už ne, to je jen předstupeň Takeri. Koeru uvidíme... ale taky celkem věřím, že to vyjede na silnice tak jak říkáš (menší kola, zrcátka, detaily).
2.5 turbo - no nevím, slyšel jsem různé zvěsti, ale nic určitého. Fakt je, že US mají 2.5 v 3, my ne. Osobně jsem spíš pesimista, nečekám, že by se tu ten 2.5T v dohledné době objevil... a moc nevěřím ani na tu MPS.
2.5 turbo - no nevím, slyšel jsem různé zvěsti, ale nic určitého. Fakt je, že US mají 2.5 v 3, my ne. Osobně jsem spíš pesimista, nečekám, že by se tu ten 2.5T v dohledné době objevil... a moc nevěřím ani na tu MPS.
to Emel: kdyz vezmes s potaz posledni koncepty..uz od Shinari dale..tak se ty vozy jiz skoro nezmenily..takze super..dostane to zrcatka, kliky a drobne zmeny v detailech..a sup s tim do vyroby.
Motory zustanou zcela identicke..to uz je jasne. Noveho benzinoveho motoru se dockame az pristi rok s prichodem nove CX 9 v USA a doufam , ze po dofouknuti turbem take konecne i do Evropy ..prijde ta nami dlouho touzebne ocekavana verze M3 MPS a M6 MPS..
Jinak ted ve 13:45 ...ma Mazda oficialni press conference na uvod IAA..tak se pokochejte..cuzz
Motory zustanou zcela identicke..to uz je jasne. Noveho benzinoveho motoru se dockame az pristi rok s prichodem nove CX 9 v USA a doufam , ze po dofouknuti turbem take konecne i do Evropy ..prijde ta nami dlouho touzebne ocekavana verze M3 MPS a M6 MPS..
Jinak ted ve 13:45 ...ma Mazda oficialni press conference na uvod IAA..tak se pokochejte..cuzz
To záleží co rozumíš pod slovem technicky. Pokud nabídku motorů, pak souhlasím s Kankunenenm - nemá ani na mainstream.
Hm, to předjímáš, že to půjde víceméně v nezměněné podobě do výroby... to může, ale nemusí být pravda.
Technika není zase takový rébus. CX-5 má na horním spektru všechno co Mazda umí... 2.0 a 2.5SkyG a 2.2SkyD. Mohlo by se objevit něco na spodním okraji... slabší verze benzínu nebo dokonce 1.5SkyD.
Technika není zase takový rébus. CX-5 má na horním spektru všechno co Mazda umí... 2.0 a 2.5SkyG a 2.2SkyD. Mohlo by se objevit něco na spodním okraji... slabší verze benzínu nebo dokonce 1.5SkyD.
Nedává... allroad by udělali z Wagonu, jak je dobrým zvykem... a nebyl by k tomu koncept, protože by to mělo čumák normálně z 6. Samozřejmě to může být jen koncept, jehož jednotlivé prvky se pak objeví třebas i na různých autech.
To jsem ani nezmiňoval.... Taková MA6 MPS třeba s oturbeným šestiválcem, to by mohlo být velmi hezké svezení 😄
No, budiž ty motory jsou dobré, ale chybí jím vrchol na tu prémii, nějaké přes 200 koní pro MA6.
No, tak mi nech mou emoci 😄 Musí ti být z nicku jasné, v čem jezdím 😄 Technicky na prémii má, interiér je trochu cirkus u CX-3 - to souhlasím - ale ta jízda, panečku... 😄
:yes:
...tak potom to bude jasna CX-6.
Z dvojky mame CX-3, z novej CX-5 bude aj CX-6, potom pride dlhsia CX-7...no a CX-9 sa nam predstavi uz v novembri 2015 v L.A. aj s novym 4-valcom 2.5 SKYACTIV-G.. 😉
...tak potom to bude jasna CX-6.
Z dvojky mame CX-3, z novej CX-5 bude aj CX-6, potom pride dlhsia CX-7...no a CX-9 sa nam predstavi uz v novembri 2015 v L.A. aj s novym 4-valcom 2.5 SKYACTIV-G.. 😉
Len aby nova CX-9 vobec prisla aj do EU...bolo by to sice silne ziaduce, no velmi zalezi na tom, ci do nej daju uz aj SKYACTIV-D...v USA uz mali aj SKYACTIV-D v CX-5 a M6 davno byt...niekde to drhne...
No nova CX-9 s 2,5 SKYACTIV-G Turbo bude tiez pecka...
No nova CX-9 s 2,5 SKYACTIV-G Turbo bude tiez pecka...
Takze z toho konceptu Koeru nakonec muze byt i CX-4 ...nechme se překvapit.
Pro moje potřeby .. to kazdopadne bude velké akorát..😊) a mělo by to být i sportovnější svezeni nez s CX -5 díky snížené výšce a rozšířenému rozchodu kol..cožbylm zatím důvod, ktery mě od krabice CX-5 zatím odrazoval..i kdyz jsem doma do ní od pani vehementne tlačen..😊
Pro moje potřeby .. to kazdopadne bude velké akorát..😊) a mělo by to být i sportovnější svezeni nez s CX -5 díky snížené výšce a rozšířenému rozchodu kol..cožbylm zatím důvod, ktery mě od krabice CX-5 zatím odrazoval..i kdyz jsem doma do ní od pani vehementne tlačen..😊
CX-7 bude musiet byt (aj) 7-miestna a tym padom s dlhsim zadnym previsom...do Koeru sa zadne 2 sedadla nezmestia...je to vyslovene v duchu, ktore umne nastavilo uspesne BMW....X3 + X4 = pre kazdeho mam nieco...
Takhle nějak vypadal designový jazyk už na konceptech Shinari (2010, [odkaz] ) a Takeri (2012, [odkaz] )... a i tohle je takové předprodukční.
Srovnání CX-3 a původní CX-5 ukazuje, že CX-5 potřebovala trošku přibrousit hrany... podle mě to ale docela spravil facelift, na nový model je ještě dost brzo. O nové CX-7 jsem zatím nic neslyšel. Taky to ale opravdu může vyjet jako nový crossover...
Srovnání CX-3 a původní CX-5 ukazuje, že CX-5 potřebovala trošku přibrousit hrany... podle mě to ale docela spravil facelift, na nový model je ještě dost brzo. O nové CX-7 jsem zatím nic neslyšel. Taky to ale opravdu může vyjet jako nový crossover...
tipujem to na prve auto, ktore vyuzije 2.generaciu SKYACTIV technologii...technicky buduca CX-5...no viac coupe, viac e😜resivnejsia...
Jeden z nazorov😒br /> [odkaz]
Jeden z nazorov😒br /> [odkaz]
Podle mě jde o nástupce CX 7 ..pětka je c běhu a devitka se již testuje v USA. Budu mít tedy velké dilema zda-li pockat na tento vuz ci Mazdu 6 kombi po FL.. >😁
Ale notak... trochu střízlivého pohledu.... sice jí to sekne, jezdit taky umí, ale k prémii jí ještě chybí hooodně velký krok 😉 Naposledy jsem zkoušel tu CX3, sice hezké, ale třeba by měli začít od interiéru, jestli chtějí konkurovat třeba Audi či BMW. Na mainstream je to však velmi dobré, to souhlas.
Buďme realisté, tento vůz je designově připraven pro trh a výrobu, a s technikou též nebudou větší problémy. V tomto bodu je strategie Mazdy jasná a výrobce nyní nepochybně řeší jen samotnou výrobu, nikoliv techniku tohoto krasavce. Doufám, že Japonci najdou odvahu, aby v sérii příliš neredukovali šířku auta (nyní 1.900 mm), tím by proporce dostaly dost velkou ránu. Interiér snad také bude odpovídat kresbě, čímž potenciální kupce určitě neodradí. Good luck, zoom zoom!