Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi S4 2016: Nový turbem přeplňovaný šestiválec dává 260 kW (+video)

Světlo světa spatřilo na autosalonu ve Frankfurtu Audi S4 pro rok 2016. Nově vyvinutý vidlicový šestiválec tohoto vozu posílá na všechna čtyři kola výkon 260 kW, respektive točivý moment 500 N.m.
Zpět na článek
15. 9. 2015 13:21
15. 9. 2015 13:46
15. 9. 2015 14:20
15. 9. 2015 16:50
15. 9. 2015 13:21
15. 9. 2015 13:24
15. 9. 2015 13:31
15. 9. 2015 14:51
15. 9. 2015 15:05
15. 9. 2015 17:56
15. 9. 2015 18:39
15. 9. 2015 18:55
15. 9. 2015 19:50
15. 9. 2015 20:09
15. 9. 2015 20:41
15. 9. 2015 21:13
15. 9. 2015 23:35
16. 9. 2015 13:05
15. 9. 2015 16:03
15. 9. 2015 16:09
15. 9. 2015 16:26
15. 9. 2015 16:30
15. 9. 2015 16:39
15. 9. 2015 18:45
15. 9. 2015 16:16
15. 9. 2015 18:26
15. 9. 2015 18:37
15. 9. 2015 18:48
15. 9. 2015 19:42
15. 9. 2015 22:49
15. 9. 2015 23:24
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 13:10
At žije turbo
3,0 V6 turbo - 354 HP
3,6 V6 atmosféra 325 HP

Zásadní rozdíl ve výkonu, že >:D

JInak Audi nějak šetří ne, když nedá ani biturbo. 3,6 twintrubo 464 HP. Cadillac ATS-V, přímá konurece S4. blbý co, ztrácet 100 koní na auto značky, které se před prá lety smáli, že je pro důchodce

GM rulezz >:D >:D
Rozbalit vlákno
41
15. 9. 2015 13:20
Re: At žije turbo
Kolikpak asi bude stát úsilí kutila s notebookem dostat z toho 400, nebo 420 koní?
Čím víc výkonu z turba, tím víc jeho nedostatků...
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 13:24
Re: At žije turbo
Kutil ti dá tovární záruku?

Hennessey nebo kutilové v garáži taky umí dostat z 6litrového OHV montáží kompresoru místo 400-500 koní taky 600-800 >:D
Avatar - fOE
15. 9. 2015 13:21
Re: At žije turbo
ATS-V je konkurence pro S4 od kdy? ATS-V si na soka ve forme RS4 teprve pocka.
Avatar - Ham.
15. 9. 2015 13:24
Re: At žije turbo
Konkurence pro S4/S5 je Cadi ATS 3.6 a ten nestíhal ani starou generaci.
[odkaz]
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 13:25
Re: At žije turbo
A co je konkurecnce pro A4?
Chevrolet Sonic? >:D
Avatar - Ham.
15. 9. 2015 13:29
Re: At žije turbo
On se snad Cadi ATS nedělá se čtyřválci 2.0 turbo a s 2.5? Koukám, že máš v hlavě ještě větší bordel než jsem si myslel.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 13:38
Re: At žije turbo
Je hezký,, že ATS-V je konkurencí pro auto který neexistuje a nikde si ho nekoupíš. >:D
Avatar - Ham.
15. 9. 2015 13:55
Re: At žije turbo
ATS-V se také představil až vloni v listopadu, dlouho po uvedení ATS. Znáš snad nějakého výrobce, který při uvedení nového modelu okamžitě napráská všechny motorizace?
15. 9. 2015 18:10
Re: At žije turbo
Hlupáka jen hraješ?
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 14:23
Re: At žije turbo
Jo, atmosféra 3,6 nestíhala kompresorovou V6 o 11 Hp. to je brutální nestíhačka.

Jediný co nestíhala je zrychlení jak na to tak koukám, jinak spotřeba nachlup stejná >:D
15. 9. 2015 16:17
Re: At žije turbo
Aha, takze to sice pomalejs jede, ale aspon ze to zere stejne... Kdybys napsal, ze je ta 3,6 uspornejsi, tak bych tomu i veril, ale ty se tady dobrovolne odstrelujes.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 16:21
Re: At žije turbo
Jede to pomaleji, jenže to může být převodovkou. a žere to stejně, tudíž neí potřeba tam mít turbo a tudíž nevadí, že je to 3,6, když to baští stejně jak 3,0 >:D
15. 9. 2015 16:24
Re: At žije turbo
Takze kduz slabsi motor zere stejne, jako silnejsi, tak je to nejaka vyhoda? Jeste jednou, ani americka normovana spotreba neni uplne objektivni, turbomotor je potencialne nakladnejsi na opravy, tohle vsechno bych bral, ale ty to podavas fakt hrozne hloupe.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 16:36
Re: At žije turbo
Srovnávám americkou spotřebu s americkou spotřebou. Měřit snad novináři umí....
Narozdíl od českých, kde se pro jistotu neměří nic, protože na to nemaj kucí vybavení, že >:D
15. 9. 2015 16:38
Re: At žije turbo
Srovnavas namerenou v testu, nebo to, co pisou v prirucce?
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 16:42
Re: At žije turbo
V testu. Testována byla obě auta.

Ono na tom není v podstatě nic divného, auto s kompresorem většinou baší víc jak atmosféra, těch 0,6 objemu navíc na tom nemá takový vliv, jako ten kompresor.
Avatar - Ham.
15. 9. 2015 16:20
Re: At žije turbo
Nevím, proč se kopeš do vlastní zadele, ATS je dobré auto, nemusíš ho obhajovat nesmyslnými argumenty.
Avatar - KANKUNEN
15. 9. 2015 13:36
Re: At žije turbo
Ty tvoje zakomplexované slinty.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 13:40
Re: At žije turbo
Vid, halvní je montovat turbo kvůli 25 HP >:D >:D >:D

To jde z atmosféry vyždímat montáží lepších svodů a cold ai intake + přenastavení RJ a palivové mapy.

Akce za 40 tis kč >:D

A nemusíš mít debi*ní turbo.
Avatar - fOE
15. 9. 2015 13:46
Re: At žije turbo
A taky ti ty svody a cold air intake pricaruji 500Nm od temer volnobehu, coz? Nebo to udela az to prenastaveni RJ a palivove mapy? >:D
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 14:06
Re: At žije turbo
Bez 500 Nm navrch to nejede vid >:D
Avatar - fOE
15. 9. 2015 14:20
Re: At žije turbo
Ale jede, jasne ze jede, konkretne o vterinu hur. ;-)

Cadillac ATS 3,6 0-100 => 5,7s
Audi A4 3.0TFSI 0-100 => 4,7s

Cisla moc nerikaji, chapu, tak si je zasadme do kontextu.

Z 0-100 za 4,7s to ma treba Audi R8 V8, nebo Porsche Carrera
Z 0-100 za 5,8s to ma treba 4 valcove BMW 3er s 185kw dvoulitrem >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 14:29
Re: At žije turbo
Že tu vteřinu může udělat třeba převodovka tě nenapadlo?
300C hemi co sem měl já mělo zrychlení za 6,3 s

Nové 300C s 8st převodovkou to dělá za 5,4.

Rozdíl ve výkonu je pouze 30 koní co se týče motorů.
>:D

Jinak at prolejzam německý stránky kudy chci, tak nejsilnějiší motor pro A4 je 2,0 TFSI s 252 HP. a to má zrychlení 5,8 s
ATS 2,0 T to dělá za 5,9.
Tj to samý.
15. 9. 2015 16:14
Re: At žije turbo
To turbo tam neni kvuli 25 hp, ale kvuli 0,6 litru chybejiciho objemu, pane objektivni.
Avatar - Individualita
15. 9. 2015 16:19
Re: At žije turbo
Což je spotřebiteli totálně putna...
15. 9. 2015 16:26
Re: At žije turbo
No Barrichello se tu ukaji nad tim, jak ma Caddy skoro stejny vykon i bez turba.
Avatar - Individualita
15. 9. 2015 16:28
Re: At žije turbo
Což je dobře, není nad atmošku ;-)
15. 9. 2015 16:32
Re: At žije turbo
Ja bych taky radsi bral 3.6 atmo, ale o to tady vubec nejde.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 16:39
Re: At žije turbo
Jde tu o filozofickou otázku, k čemu potřebuju turbo?

Jestli kvůli spotřebě?
Nebo kvůli koním?
Nebo kvůli menšímu objemu?

Pokud si na tohle odpovím, že to žere stejně i s vyšším objemem, pojistku na to zaplatím stejnou a má to jen o 25 koní méně, tak mě osobně teda vychází, že to turbo je tam k ničemu, resp. je to potencionální zdroj problémů navíc a kazič zvuku >:D
Navíc atmoška nemá turbodíru >:D
15. 9. 2015 16:46
Re: At žije turbo
Turbo se v soucasnosti aplikuje kvuli tomu, aby byla snizena spotreba. Uspech Caddilacu by to byl tehdy, pokud by ta atmosfera jela stejne a zrala stejne, nebo mene, jako to predvadi treba Mazda. Pokud je slabsi a to jak parametrove, tak pocitove, tak to spis potvrzuje opravnenost downsizingu. Bohuzel.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 18:28
Re: At žije turbo
Sem překonal lenost a našel sem si to. Vono se 7stupnovou převodovkou, co to S4 kompresor minulé generace mělo a která je DSG, protože 7s.t HDM jaksi VW nemá - kde by ho vzalo - se to dost špatně porovnává s HDM.
Věř že ta převodovka tu sekundu na zrychlení udělá.

Leda porovnat verze s manuálem, ale to nemam náladu půl dne hledat, prorotže údaje výrobce zrychlení neuvádí a hledat test kde měli ATS v manuálu a měřili zrychlení se mi nějak nechce. Ale můžeš to zkusit.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 16:40
Re: At žije turbo
Pokud bude rozdíl ve výkonu atmo verze a turbo 140 HP, tak sem ochoten to turbo pochopit.
Pokud 20-40 Hp tak bohužel ne.

Asi takhle.
15. 9. 2015 16:49
Re: At žije turbo
Kdyby Audi mela 3.6 motor, tak by, pri zachovani litroveho vykonu, mela 430 koni, tj. proti ATS by turbo pridalo nejakych 110 koni, coz uz k tem 140 nema zase tak daleko.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 16:19
Re: At žije turbo
A ten vadí komu?

Mimochodem 3,6 atmo u Cadillacu měla nachlup stejnou spotřebu jak předchozí 3,0 kompresor Audi dle us testů.
Avatar - fOE
15. 9. 2015 16:50
Re: At žije turbo
Coz je docela fail pro ten motor od cadillacu, kdyz mas spotrebu jako uzrana kompresorova V6.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 18:34
Re: At žije turbo
s o 11 HP, resp. o 9 HP v případě Camara s motorem 3,6 větším výkonem.

U Jaga co sem měl byl aspon rozdíl 100 HP mezi atmo 4,2 a kompresor 4,2 atmo.

By mě zajímalo, kolik by teda měla atmo verze toho motoru 3,0 od Audi.
260 koní? Jako Superb II? >:D
15. 9. 2015 18:47
Re: At žije turbo
Nevím o co ti jde, toto je podladěná verze, schopnosti motoru budou někde na úrovni 450-500HP. Tady evidentně vyhladili chování motoru na plocho. Snad bude výrazná špička...

BTW: zdechlinu 2,0T v ATS bych nevytahoval, línější a užranější benzínovej dvoulitr jsem už dlouho nezažil. Vynikající podvozek ATS si tenhle nepodarek absolutně nezaslouží.
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 18:53
Re: At žije turbo
Ty si beznadejny pripad: jablka / hrusky...ako keby si nevedel ( a necudoval by som sa ) ze Sup mal 3,6 VR6... :-!
A aky litrovy vykon dokaze Audi vydolovat z atmo-motora ? Hmmm...Tak sa pozri na R8 V10 Plus ( 5.2 FSI 610 PS, alebo dosluhujucu X rokov staru atmo V8 4.2 FSI 450 PS...)
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 20:22
Re: At žije turbo
Jistě že měl VR6, podladěnou na zdechlých 260 koní, aby nekonkuroval Passatu >:D
To je tak, když by jeden mohl, ale nesmí a tak má pak v roce 2014 výkon jako 300C z roku 2005 s motorem 3,5 SOHC, který ale blokem motoru vycházel ještě z Concorde 1993 >:D >:D
250 HP z 3,5

Ale to sme odbočili.

Jinak o motání jablek s hruškou nemůže být řeč, vono když už skoro nikdo v evropě atmo motory nedělá....
A von na mě vytáhne V10 :o)))
Samozřejmě já, který brání poctivé klasické motory sem špatnej, ten kdo si kvůli 30 HP a 1,5 L nižší spotřebě dá vrtat koleno je ten dobrej. Holt jiná doba
>:D >:D
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 13:21
Takze...
...kto z Vas pani redaktori sa mi tu snazil natlacit, ze bude uvedeny A4 Allroad a nie S4 ? :-)
Uz to pochopte, nieje mozne pustit do sveta voz, ktory ma toho malo odtocene pocas testov !
Som zvedavy, ci sa dotycny prizna >:-[]
K autu ako takemu - musim pohladat fotky a nejake technicke vykresy motora ! Ja totiz predpokladam fakt len 1 turbo ako Ondrej pise, tak som zvedavy, ci ma fakt vyfukove zvody vnutri V a twin-scroll turbo - toto by bola najlepsia moznost ako preplnovat V6-ku. To, ze to ponuka 500 Nm od 1300 rpm mi k tomuto mojmu predpokladu nahrava...
Toz idem hladat..., alebo to pani redaktori najdete a doplnite do galerie ? ;-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - fOE
15. 9. 2015 13:24
Re: Takze...
Nepsal jsi ze cekas ze bude mit S4 i nadale kompresor, a vykon kolem 370 koni?
Kdo seje vitr... >:-[] >:-[]
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 13:31
Re: Takze...
nie, to bola len 1 z uvah.
Na tomto V6 turbe uz pracovali pekne dlho. Otazka len bola, kedy a do coho ho picnu ako do prveho. ;-)
Ale vykon je totozny, ako v SQ5 TFSi, ktora sa tak dobre predavala v US ;-)
Vdaka tomu brutalne plochemu krutiaku a usporenej hmotnosti to ale ako vidis staci na fakt paradne cisla - defakto skoro na urovni minulej RS4 ;-)
15. 9. 2015 14:51
Re: Takze...
Taky jsem někde četl, že bude elektrické turbo. Kde je? :-!
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 15:05
Re: Takze...
O "elektrickom turbe" si mohol cital len od debilov. :-!
Normaly novinar si prelozi E-Lader, alebo elektrisch angetriebene Verdichter (EAV) ako elektricky kompresor / duchadlo.
A o nom si sa mohol docitat pri spekulaciach ( ale priamo od Hackenberga potvrdenych ) v pripade motora pre RS4/RS5. Tam bude tento motor, plus EAV. ;-)
S4 / S5 ho "nepotrebuje" - EAV vraj zatial ostane len pre naftaky a pre RS modely.
Prva ho dostane SQ7. ;-)
15. 9. 2015 17:56
Re: Takze...
Aha. Tak bude. Ne zrovna turbo, ale přeplňovadlo... ;-)
Avatar - white label
15. 9. 2015 18:31
Re: Takze...
Slovotvar "turbo" (bouře - z latiny) nemá technicky jednoznačný význam, na rozdíl třeba od turbodmychadla, nebo turbíny. Když může být turbo WC čistič, nebo turbo internet apod., proč by se nemohlo podobně mluvit třeba i o "elektrickém turbu"? ;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 18:39
Re: Takze...
ale noooo.... ;-)

PS: Dufam, ze to nemienis bezne pri nasich debatach pouzivat... 8-s
Avatar - white label
15. 9. 2015 18:53
Re: Takze...
Nemám podobnou potřebu..., ale zdejší časté hysterické reakce na toto slovní spojení jsou nepodložené. Turbo je latinsky bouře a neznamená to ani turbodmychadlo, ani turbína. A v tomto (krátkém) tvaru se používá i pro označení přeplňování obecně, proto může být např. 3.0 TFSI, a nemusí to být 3.0 KFSI a třeba na starších VW s G40/G60 jsem několikrát viděl polepy turbo. Prostě dělá se tady z toho zbytečně věda... ;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 18:55
Re: Takze...
OK, ja z toho vedu robit neidem, akurat respektujem oficialne vyjadrenie automobilky samotnej o tom, ako to oni pomenuvaju...Dufam, ze taketo vysvetlenie ti staci. ;-)
Avatar - white label
15. 9. 2015 19:37
Re: Takze...
Předpokládám, že to oficiální vyjádření automobilky nebylo původně v češtině, čímž se podobné téma stává obvykle ještě méně řešitelným. :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 19:50
Re: Takze...
Predpokladas spravne.
Lenze praveze keby sme sa mali k tomu logicky korektne postavit, tak rozumny clovek by tie mnou uvedene nemecke vyrazy nemohol prelozit s pouzitim slova "turbo hocico", nakolko to slovo sa tam proste nevyskytuje.
To, ze lenivost anglickych a aj ceskych, slovenskych...novinarov je az taka, ze si to takymto sposobom zlahcuju, je len ich vizitka o ich vztahu k autam a ku svojej praci celkovo.
Pokial viem, tak len Boh dokazal urobit z nicoho nieco. A oni idu stvorit "elektricke turbo" z nicoho tiez ?
15. 9. 2015 20:09
Re: Takze...
To je debata...pánové...vy máte trable :-! >:D
Avatar - white label
15. 9. 2015 20:38
Re: Takze...
Já se právě divím těm, co z toho (zbytečně) trable dělají/mají... ;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 20:41
Re: Takze...
No a ja sa zase divim, ako priaznivec znacky ( ktory ma par krat poucal o niektorych mne nejasnych faktoch ) dokaze ist proti oficialnemu PR daneho vyrobcu... ;-)
Avatar - white label
15. 9. 2015 20:49
Re: Takze...
Tak to je diskusní "konstrukce" za kterou by se nemusela stydět ani Kylie v dobách své největší "slávy"... :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 21:13
Re: Takze...
A pritom by uplne v pohode stacilo napisat:
OK, mas pravdu, elektricke turbo je somarina...
A ja by som odpisal, ok, kasleme na to. ;-)
Avatar - white label
15. 9. 2015 21:25
Re: Takze...
V principu je to obdobná "somarina", jako třeba ten turbo internet, nebo turbo WC čistič..., čímž bych ten kruh uzavřel. ;-)
15. 9. 2015 23:35
Re: Takze...
Turbo je turbo a kompresor je kompresor...to mně žádnej nevymluví!!! :-)
Avatar - white label
16. 9. 2015 00:20
Re: Takze...
Jistě, turbodmychadlo je turbodmychadlo a turbokompresor je turbokompresor... ;-)
16. 9. 2015 13:05
Re: Takze...
Omlouvám se, že jsem tady nastartoval zbytečnou debatu o "foukadlech"... ;-)
15. 9. 2015 16:03
R5
A R5 nikde přičemž je o chlup výkonější (a že má ješte rezervu viz clubsport) a byl i lehčí... a samozřejmě návrat k podélné zástavbě
Rozbalit vlákno
12
15. 9. 2015 16:09
Re: R5
R5 at daji v nejakem rozumnem naladeni pod 300 koni do normalni A4. Trilitr ma logicky rezervy vetsi, nez 2.5 a i tak mi prijde 360 koni z trilitru trochu moc.
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 16:26
Re: R5
Zial, ako vidis, dnes sa za "rozumnu" povazuje aj hodnota cca 125-140 PS / liter. ( A4 2.0 TFSi 252 PS, Superb / Passat 2.0 TSI 280 PS, nehovoriac o vyslovene sportovych modeloch Golf R, S3, TTS - max. 310 PS...)
Aj ja som si prial R5 do S4. ;-\
To, ze tu nieje je ale lahko odovodnitelne:
- konkurencia ma tiez 3 liter, preco sa teda trapit s 2,5-ou...
- Z 3-litra sa da lahsie vytlacit poriadny krutiak odspodu - na pohodovu ( nie "RS" ) jazdu - vhodnejsie
- paradoxne, ale logicky, menej zatazuje prednu napravu - aj ked je mozno o nejake to kilo tazsia, je ale o dost kratsia, preto menej "prevysa" ponad prednu napravu a umoznuje lespie jazdne vlastnosti.
- R5 je bohuzial smädnejsia >:D - pozrite si spotreby v RS3... :-! - holt, S4 sa asi preda vcelku dost, preto kazdy gram CO2 sa rata...

Pre R5 som bol cisto z fanusikovskeho hladiska: charakter, zvuk, uz existujuce kity ladenia ( a ze tie moznosti uz su brutalne: B&B coskoro predstavi 750 PS verziu upravy !!! 500 PS uz ma...)
Ano, kludne by som privital takto naladenu R5, trosku tazsiu na cumak, neskor v RS4 / RS5 podla vzoru TT Turbo Concept doplnenu o EAV ( E-Lader ), vysteklenu na 450-500 PS...
Podla toho, co som pocul z testovania na "Ringu", tak toto bude veeeelmi krotke "S-ko" - co do zvuku.
A vobec by mi nevadilo, ze BMW ma R6, a Medo V8 ;-\
15. 9. 2015 16:30
Re: R5
A nebylo by lepsi mit treba 270 konovou A4 s 2.5 r5, jakozto vrcholnou motorizaci? S tim, ze komu by to nestacilo, tak si ji muze nechat upravit. Nebo klidne i 250 koni (100 koni z litru podle me bohate staci) misto toho dvoulitru? A pro S6, ktera se precijen pohybuje v jinych sferach, nechat V6.
Avatar - AUDIRS6
15. 9. 2015 16:39
Re: R5
Mozno nas caka za nejaky ten rocik prekvapenie... ;-)
X krat som tu pisal o planovanej zakladnej motorizacii pre buducu A8...
Ze bud urobia "carovne kultivovany" R4, alebo budu musiet urobit nejaku uspornu - mensiu V6. Spominas si na clanok o tom, ako vyvyjaju V6 a V8 s Porsche ? A to, ze moooozno ( citaj - celkom isto ) z toho vznikne aj nova usporna varianta V6 2.5 s Millerovym cyklom ? v Aktualne predstavenej A4 je R4 2.0 TFSi s tymto Millerom a ma 190 PS / 320 Nm. Takze V6 2.5 ...cca 250 PS / 400 Nm... Pacilo by sa ? Ak bude mat este aj spotrebu podobnu ako ta R4 a mozno aj zazracne nizsiu... >:-[]
Toto su uz ale mooooc velke spekulacie, aj ked odovodnene - predsalen, nebudu robit taky motor len koli A8, ale ked sa da strcit do vsetkeho na MLB-cku... ;-)
15. 9. 2015 18:45
Re: R5
Proč by měl být slabší a menší motor lepší? Nemluvě o tom, že ten pětiválec postavili jako RS motor. Není pravděpodobné, že by se dostal do S modelu, nemluvě o obyčejném A. Pokud jde o úpravy, automobilky po tom pošilhávají, nechce se jim nechávat peníze na stole - rozhodně by nechtěli úpravcům přihrávat další peníze. A proč bych měl chtít úpravu motoru (což by v lepším případě znamenalo, že ho musí vyndat a přestavět; protože jen softwarem to nikdy nebude tak dobré) místo toho, abych měl z továrny motor vyladěný na daný výkon?
Avatar - Ham.
15. 9. 2015 16:16
Re: R5
R5 je určený pro modely s motory napříč. A výkonnější je pouze nyní, V6 určitě bude mít verze pro RS4/RS5 někde k 500 hp. To by sice šlo z R5 vymáčknout také, ale za cenu už dost extrémního přeplňování a to u běžné produkce, která se musí chovat kultivovaně a plnit emisní limity, nepadá asi do úvahy. Spíše je škoda opuštění kompresoru u V6 a přechod k turbu.
15. 9. 2015 18:26
Re: R5
Návrat k podélné zástavbě? Ale A4 ji neopustila. I tenhle šestiválec by bez pochyb mohl být naladěn na vyšší výkon. Výkon je však určený tím, že jde o S4. Má svou pozici v nabídce a na trhu. Ne možnostmi techniky. A ta 2,5 nebyla pro tohle ani dělaná.
Avatar - white label
15. 9. 2015 18:37
Re: R5
Myslím, že myslel návrat k podélné zástavbě u R5 (motoru), nikoli u A4 (modelu).
15. 9. 2015 18:48
Re: R5
To jsem doufal, ale tuhle interpretaci jsem v tom ani při nejlepší vůli neviděl.
Avatar - white label
15. 9. 2015 19:42
Re: R5
Věřím ti, jen při nejlepší vůli netuším, proč jsi ji v tom (ani při nejlepší vůli) neviděl. :-)
15. 9. 2015 22:49
Re: R5
Protože tématem je tu S4 a uložení je pro mne otázka auta. Ano, motor musí být s daným autem kompatibilní, ale jinak je podobnému motoru celkem jedno, tak říkajíc, jakým směrem je v téhle rovině orientován. Musel by napsat něco jako, "návrat podélně uloženého R5," nebo "k podélně uloženému R5." A když si to tam dosadím, tak to tam nesedí, nenavazuje to na sebe... to však od toho příspěvku možná žádám příliš. :-)
Avatar - white label
15. 9. 2015 23:24
Re: R5
Chápu, tématem článku je Audi S4 2016 (viz nadpis článku)..., na druhou stranu, tématem jeho příspěvku je motorizace R5 (viz nadpis jeho příspěvku).
Ano, možná od něj žádáš téměř nekompromisní jednoznačnost... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku